Η Αρχαία Ελληνίδα, πρό της χριστιανικής λαίλαπος, που έπληξε σαν πανούκλα την Ελλάδα, υπήρξε μια γυναίκα ισορροπημένη, ελεύθερη, ανεξάρτητη και κυρίως, υπήρξε μια μητέρα μορφωμένη κι’ ευτυχισμένη. Αυτές οι ευτυχισμένες και ικανοποιημένες γυναίκες, (συχνά επιστήμονες), ήταν οι μητέρες που μεγάλωσαν και παρέδωσαν στην Ανθρωπότητα τους πιο μεγαλοφυείς άνδρες που πέρασαν ποτέ, όπως τον Αριστοτέλη, τον Ηράκλειτο, τον Πυθαγόρα, τον Αισχύλο, τον Σωκράτη, τον Αναξαγόρα, τον Αρχιμήδη, τον Πρωταγόρα, τον Θαλή κ.λ.π. και δεκάδες άλλους.
Γι’ αυτό και οι γυναίκες –επιστήμονες ήταν και τα πρώτα θύματα του τυφλού μίσους των χριστιανών, όπως η Υπατία, η Αλεξανδρινή Φιλόσοφος και Μαθηματικός, που δολοφονήθηκε άγρια από τον ίδιο τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Κύριλλο μπροστά στο φανατισμένο χριστιανικό πλήθος που παραληρούσε ενθουσιασμένο για το μαρτύριο της άτυχης κοπέλλας, Οι χριστιανοί, που ουδέποτε ανέχθηκαν την Ευτυχία, την Επιστήμη, την Ομορφιά, (θανάσιμα αμαρτήματα), μισώντας τον ευτυχισμένο τρόπο ζωής των Ελλήνων και τις γυναίκες θανάσιμα, καταδιώκουν μέχρι σήμερα τον αξεπέραστο Ελληνικό Πολιτισμό και ιδιαιτέρως την πιο λαμπρή προμετωπίδα του: Τους Ολυμπακούς Αγώνες, αυτήν την ανιδιοτελή άμιλλα των ευγενικών νέων και νεανίδων, τον αγώνα για ένα δάφνινο στεφάνι, οπωσδήποτε πριν τον καταντήσουν σε αγώνα ντόπας, χρήματος και ξεδιαντροπιάς.
Το Παιδαγωγικό « Ινστιντούτο» με την δεύτερη ξενική λέξη του, μας δηλώνει ωμά και την επί του Ελληνισμού ξένη κυριαρχία, καθώς με την βοήθεια « Υπουργείου Α-Παιδείας & Θρησκευμάτων » κατασκευάζει Εκπαιδευτικές Απάτες, εξομβελίζοντας από τα βιβλία της Ιστορίας όλες τις λαμπρές Ελληνίδες Επιστήμονες, τις Ιατρούς, τις Ζωγράφους, τις Μαθηματικούς, τις Φιλοσόφους, Ποιήτριες και Ηρωϊδες, αλλά κυρίως, τις δυναμικές Ελληνίδες Ολυμπιονίκες της Αρχαιότητας.
Το αποκορύφωμα του μισογυνισμού και της υστερικής παράκρουσης των Νέο-Ελλήνων, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, όταν στον Ιερό χώρο της Άλτεως στην Ολυμπία, κατά την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, ακούσθηκε σε ολόκληρη την Οικουμένη το πιο ασύστολο και πιο θρασύ ψεύδος : « Για πρώτη φορά γυναίκες αγωνίζονται στον Ιερό χώρο της Ολυμπίας !» ΄Αστοιχείωτοι, αγράμματοι, μωροί και ανάξιοι !
• Οι Γυναίκες Ολυμπιονίκες της Αρχαιότητος
Η Βελιστίχη από την Μακεδονία, Ολυμπιονίκης. Εικόνα της υπήρχε στην Ολυμπία με την επιγραφή : « …. επί μέν τη συνωρίδι Βελιστίχην εκ Μακεδονίας της επί θαλάττη » Παυσανίας ‘Ηλ. Δ΄ 8 11.
Η Ευρυλεωνίδα από την Σπάρτη, Ολυμπιονίκης « …νίκην δε ίππων συνωρίδι ανείλετο Ολυμπικήν» (δηλαδή επέτυχε πρώτη νίκη στον αγώνα αρματοδρομίας δίϊππων αρμάτων) Παυσανίας Λακωνικά 8, 6.
Η Κυνίσκα, « θυγάτηρ Αρχιδάμου, βασιλεύσαντος Σπαρτιατών, αδελφή δε Αγησιλάου, (ήτο ) η πρώτη ιπποτρόφησε γυναικών και Ολυμπίαση πρώτη νίκην ανείλετο άρματι » Παυσανίας, Λακωνικά 15, 1.
• Οι νικήτριες στα Πύθια- ΄Ισθμια- Νέμεα
Η Τρύφωσα, η πρώτη Ελληνίδα που ανεδείχθη τρείς φορές Σταδιονίκης ( αγών δρόμου 187 μ .) Νίκησε δύο φορές στα Πύθια και μία στα ΄Ισθμια.
Η Διονυσία. Δύο φορές Σταδιονίκης στα ΄Ισθμια.
• Η νικήτρια στην «΄Ενοπλη Απόβαση »
Είναι η αθλήτρια Ηδεία. Υπήρξε το παιδί- θαύμα της εποχής, που διακρίθηκε όχι μόνον ως αθλήτρια αλλά και ως καλλιτέχνιδα. Αναδείχθηκε Ισθμιονίκης σ’ ένα επικίνδυνο και κατ’ εξοχήν ανδρικό άθλημα, αυτό της «Ένοπλης Αποβάσεως», πηδώντας από τέθριππο άρμα, ένοπλη, με περικεφαλαία- θώρακα- δόρυ- ασπίδα, ενώ αυτό έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα. Επιπλέον υπήρξε και Σταδιονίκης στα Νέμεα και νίκησε στους αγώνες κιθαρωδίας των Σεβαστείων της Αθήνας. Την πληροφορία την παίρνουμε από μία επιγραφή του 45 μ. Χ.
• Oι Πυθαγόρειες Μαθηματικοί & Φιλόσοφοι
Η Δαμώ . Κόρη του Πυθαγόρα και Πυθαγόρεια φιλόσοφος η ίδια. Αρνήθηκε να πωλήσει την μυστική φιλοσοφία του πατέρα της στον Πλάτωνα. Ασκληπιγένεια, Μέλισσα, Πυθαγόρεια Φιλόσοφος και ποιήτρια, η Αμβροτέλεια, Βαβελύκα, Βοιώ, Εχεκράτεια, Θεάδουσα, Θεανώ, Θέμιστα, Κλεαίχμα, Κρατησίκλεια, Λεόντιον, Μιλλία, Μυία, Οκελώ, Πεισιρρόδη, Τυρνησίς και Χειλωνίς.
• Οι Γυναίκες πολεμίστριες
Η Τελέσιλλα, η ποιήτρια από το ΄Αργος. Η Τελέσιλλα περιγράφεται πάνοπλη και με το
ξίφος στο χέρι, πάνω στα τείχη της πόλεως, να περιμένει την επίθεση του περίφημου Κλεομένη του Γ΄ της Σπάρτης και του στρατού του, την στιγμή κατά την οποία οι άνδρες της πόλεως απουσίαζαν σε εκστρατεία. Η Τελέσιλλα, ( 5ος π.Χ αιών) με τα ποιήματά της δυνάμωσε το ηθικό των άλλων γυναικών της πόλεως, που πήραν τα όπλα και νίκησαν τον φοβερό στρατό των Σπαρτιατών. Τον ανδριάντα της στο ΄Αργος, τον είδε ο Παυσανίας.
• Οι Γυναίκες Ιατροί
Η Αγνοδίκη. Η τολμηρή Αθηναία ιατρός που ντύθηκε ανδρικά και σπούδασε στην Σχολή του Ηρόφιλου στην Αλεξάνδρεια. Η Αγνοδίκη, διακρίθηκε στην Γυναικολογία και υπήρξε η αιτία να καταργηθεί η σχετική Νομοθεσία που επέτρεπε στις γυναίκες να φοιτούν μεν στις Ανώτατες Σχολές Μαιευτικής, όπως π.χ. του μεγάλου γυναικολόγου Σωρανού του Εφεσίου, αλλά να ασκούν μόνον την μαιευτική, Η Δεινομάχη, κόρη του Ιπποκράτους- Ιατρός, Ασπασία- Γυναικολόγος ( όχι, δεν είναι η σύντροφος του Περικλή ) Ερμιόνη & Ευτυχία, οι δύο αδελφές Ιατροί και οι δύο Ζηναϊς & Φιλονίλα, ιδρύτριες Λαϊκού Νοσοκομείου στην Ταρσό, Θεοδοσία, Μητροδώρα , η Ολυμπιάς η Θηβαία, η Σαλπία, η Στραβωνία, η Φωκαϊς.
• Η Νομομάθεια των Αρχαίων Ελληνίδων
Οι αρχαίες Ελληνίδες, εδιδάσκοντο υποχρεωτικά, εκτός των άλλων μαθημάτων τους και την νομομάθεια, τους νόμους τους οποίους απομνημόνευαν σε ωδές, « γράμματα τε μανθάνειν και τας εκ του νόμου ωδάς » ,όπως μας πληροφορεί ο Στράβων. Η νομοθεσία ήταν γραμμένη σε έμμετρους στίχους, τους οποίους απήγγειλαν με συνοδεία λύρας, κάτι που εμπνεύσθηκε ο μεγάλος νομοθέτης Χαρώνδας ο Καταναίος και τον μιμήθηκε ο Σόλων ο Αθηναίος.
• Η γυναίκα στο ανώτατο Δημοκρατικό Αξίωμα
Στην Έφεσσο, υπήρχε γυναίκα- Κυβερνήτης και αυτό φαίνεται από τις επιγραφές. Έφερε τον τίτλο : « Κοσμήτειρα» = Κόσμος- Κυβερήτης- Άρχων- Διοικητής. ( Αριστ. Πολιτ. 2, 10).
• Οι Γυναίκες Ηγερίδες & Νομοθέτες
Η Δημώνασσα. Η Αρκαδικής καταγωγής βασίλισσα της Κύπρου και σπουδαία νομοθέτις, Η Βερενίκη, κόρη του ΄Ελληνος βασιλέως της Κυρήνης ,σύζυγος του Πτολεμαίου του Γ΄. Η Κλεοπάτρα, η βασίλισσα της Αιγύπτου που παρά τα ελαττώματά της, ήταν γλωσσομαθής, μορφωμένη και ήταν Μακεδονικής καταγωγής, που και συνέγραψε το έργο « περί μέτρων & σταθμών », το οποίο σώζεται μέχρι σήμερα. Η Κυάνη, η δυναμική αδελφή του Μ. Αλεξάνδρου που φρόντισε για την ομαλή διαδοχή του Μακεδονικού θρόνου, αλλά δολοφονήθηκε από τον σφετερισθέντα τον θρόνο Αλκέτα.
• Ο σεβασμός των γυναικών στον Όμηρο
Στην Ιλιάδα του Ομήρου, βλέπουμε την Ωραία Ελένη να τριγυρίζει ελεύθερη κι’ ανέμελη πάνω στα τείχη της Τροίας, να συνομιλεί άφοβα με τον πεθερό της ( ο οποίος σήκωνε το και τεράστιο βάρος του πολέμου εξ αιτίας της ), να του δείχνει ονομαστικά τους δυνατώτερους βασιλείς των Αχαιών, χωρίς κανείς από τους παρισταμένους Τρώες να την προσβάλλει. Οι Αχαιοί, αντίθετα με τους χριστιανούς, δεν λιθοβόλησαν την ελαφρόμυαλη μοιχαλίδα, αλλά αναμετρήθηκαν με τους Τρώες στο πεδίον της μάχης για 10 ολόκληρα χρόνια. Ούτε όμως οι Τρώες δεν παρέδωσαν την φυγάδα- βασίλισσα, στους ΄Εληνες, σεβόμενοι ότι ίδια δεν το ήθελε. Ο Μενέλαος, αντί να εκδικηθεί την ωραία του γυναίκα την προστάτεψε, θεωρώντας ότι τον άνδρα- μοιχό έπρεπε να τιμωρήσει κι’ όχι την ίδια.
Στην Οδύσσεια, βλέπουμε ότι οι μνηστήρες σέβονται την Πηνελόπη και δεν την εξαναγκάζουν δια της βίας να υποκύψει στις επιθυμίες τους, να την χτυπήσουν ή να την βιάσουν. Η Ιστορία όμως, έχει αδικήσει πάρα πολύ την Πηνελόπη, διότι αυτή η μεγάλη βασίλισσα, είναι η « εν πνεύματι νικώσα » και η περίφημη πίστη της εδράζεται στην ψυχρή Λογική της, στην σοφία της και στο κοφτερό μυαλό της. Η Πηνελόπη κατάφερε εύκολα να πείσει τους μνηστήρες ότι είναι μία άτολμη κι’ απροστάτευτη γυναίκα, ενώ στην πραγματικότητα είναι σκληρή, πολυμήχανη, ξεροκέφαλη και πεισματάρα. Γνώριζε πολύ καλά ότι, εάν παντρευόνταν έστω και έναν από τους μνηστήρες, αυτός αμέσως θα δολοφονούσε τον διάδοχο – γυιό της Τηλέμαχο, πιθανόν και την ίδια, ενώ οι υπόλοιποι, δυσαρεστημένοι, θα λεηλατούσαν το ανάκτορό της και την περιουσία της για να την εκδικηθούν. Πώς λοιπόν να νικήσουν οι μνηστήρες αυτήν την δυναμική βασίλισσα με την αθέατη δύναμη και το ακατάβλητο θάρρος, που άντεξε μια αδιάκοπη αντιπαράθεση μαζί τους επί 20 ολόκληρα χρόνια; Η Πηνελόπη, είναι η αντάξια σύζυγος του πολυμήχανου Οδυσσέα, που δεν σπατάλησε τον χρόνο της, ούτε χάρισε τον θρόνο της στα σχολιαρόπαιδα, ( τα οποία έπαιζε στο ένα της δάχτυλο), εμποδίζοντάς τους σαν κέρβερος ν’ αρπάξουν την θέση αυτού του τόσο ξεχωριστού ήρωα και αγαπημένου της συζύγου, του Οδυσσέα. Η Πηνελόπη τους νίκησε, κι’ ο Οδυσσέας απλώς τους σκότωσε.
• Οι γελοίες θέσεις των «Πατέρων» της Εκκλησίας
Ιωάννης ο Χρυσόστομος: « Μεταξύ όλων των θηρίων δεν υπάρχει ζώον περισσότερον άγριον και επιβλαβές της γυναικός….. »
Μέγας Αθανάσιος : «… Τις γυναίκες που δεν αξίζει να υπολογίζει κανείς τη γνώμη τους ούτε για τα πιο κοινά πράγματα, αυτοί οι αθεόφοβοι και βλάσφημοι ( οι Έλληνες) να τις σέβωνται και να τους αποδίδουν τιμές Θεού που μόνον αρσενικός είναι; (!!)
ΤΟ 583 μ.Χ συνήλθε η Σύνοδος της Magon με μοναδικό αντικείμενο συζητήσεως « εάν η γυναίκα ανήκει ή όχι στο ανθρώπινο γένος και εάν έχει ψυχή…» και οι Θεοφώτιστοι – μισογύνηδες πατριοί μας, απεφάνθησαν ότι : « η γυναίκα ούτε άνθρωπος είναι, ούτε ψυχή έχει …». Αυτό το υστερικό και παρακρουστικό παραλήρημα μισογυνισμού, φωνάζει εκ του μακρόθεν για το τι είδους « άνδρες » εκτρέφει ο χριστιανισμός, γεμάτους μίσος, χολή και δηλητήριο. ( Τα αγοράκια όμως, τα αγαπούσαν πολύ…..)
Στο αντίποδα, ο μεγάλος μας Σοφοκλής υμνεί τις Σπαρτιάτισσες με τους σχιστούς χιτώνες στα πλάγια των μηρών, ( όπως οι σημερινές φούστες), τις λεγόμενες « φαινομηρούσες» :
« Και την νεαρή την βλέπεις, που ο άραφτος χιτώνας της απ’ τον ολάνοιχτο μηρό της γλυστράει Ερμιόνη…»
Επίλογος
Οι Αρχαίες Ελληνίδες, ήταν όμορφες, δυναμικές, μορφωμένες, προνομιούχες κι’ έπαιζαν ενεργό – πρωταγωνιστικό ρόλο, στις ελληνικές αρχαίες κοινωνίες. Δεν ήταν μόνον « επί κάλλει νικώσαι » αλλά και « εν πνεύματι νικώσαι ». Αντιθέτως, στα υπόλοιπα έθνη, οι γονείς, αντήλλασσαν τις κόρες τους με ….γαϊδούρια, με …. βώδια ή τις πωλούσαν σαν ..εργατικά χέρια. Μετά την καταστροφική εισβολή των εκβαρβαρισμένων χριστιανών στην δύσμοιρη χώρα μας, οι υπερήφανες Ελληνίδες υποβιβάστηκαν σε άφωνα- άτολμα πλάσματα, χωρίς να αντιλαμβάνονται την τεράστια δύναμή τους. Εάν οι σύγχρονες μητέρες αποφασίσουν να μελετήσουν τις σπουδαίες προγόνισσές τους και να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά τους με τις ατόφιες προ-χριστιανικές ελληνικές αξίες, κι’ όχι με τις χριστιανικές ανοησίες και μπουρδολογίες, εάν πάψουν να μασκαρεύουν κάθε Χριστούγεννα αυτά τα δύσμοιρα Ελληνόπουλα σε εβραίες «Μαρίες» και εβραίους « Ιωσήφ», μόνον τότε θα αποτινάξουμε την τυραννία του Ιουδαϊκού Ιερατείου και θα μεταμορφωθούμε σε ΄Έλληνες πολίτες, με δυναμική συμμετοχή στο γίγνεσθαι, διεκδικώντας την μερίδα του λέοντος σε αποφάσεις, οι οποίες καθορίζουν την ζωή μας, κι’ όχι να μας παίζουν στα ζάρια όπως σήμερα.
Η Εληνίδα μητέρα, είναι το μόνο φάρμακο της παραπαίουσας κι’ εκβαρβαρισμένης ελληνικής κοινωνίας, που βρίθει από Βία, Ναρκωτικά, Πορνεία, Αυτοκτονίες, πρόωρες απογοητεύσεις, και πρόωρους θανάτους. Οι Έλληνιδες μητέρες, ή θα δώσουν ελπίδα για ένα ευτυχισμένο μέλλον των παιδιών τους, βασισμένο στις ελληνικές αξίες ή θα την αποκλείσουν εντελώς, εξεβραϊζοντας τα ανύποπτα Ελληνόπουλα με την χριστιανική -απάνθρωπη «διδασκαλία» που εκτός από «Αγάπη», οτιδήποτε άλλο διδάσκει! Η εβραϊκή «Ορθόδοξη » θρησκεία που προσκυνούν με όση ευλάβεια, δεν είναι παρά μια στυγνή κατοχύρωση των εβραϊκών συμφερόντων, που στοχεύει στον αφανισμό των Ελλήνων από τον πλανήτη. Θέλουν λοιπόν οι Έλληνιδες μητέρες, τον αφανισμό των παιδιών τους;. Στο χέρι τους βρίσκεται η απαλλαγή μας από το Ιουδαϊκό Ιερατείο και η οριστική μας λύτρωση, γιατί οι ελληνίδες μητέρες, κρατούν στο χέρι τους ολόκληρη την Ελλάδα Καιρός ν’ αναλάβουν την σωτήρια δράση τους. Να τολμήσουν!
Γιατί η Ελλάδα, δεν έχει ανάγκη ούτε από χριστιανούς, ούτε από Δωδεκαθεϊστές καντηλανάφτες, τους οποίους οι ίδιοι οι εχθροί μας χρηματοδοτούν. Η Ελλάδα έχει ανάγκη από την Επιστήμη της, την Φιλοσοφία της, την Τεχνολογία της, πράγματα που εκμεταλλεύονται οι δήμιοι της Ευρώπης σε βάρος μας και το πληρώνουμε ακριβά. Φθάνει πιά!
Βιβλιογραφία: Παναγιώτης Κυριακόπουλος : « Η Αποκάλυψη της Αρχαίας Ελληνίδας »
Γράφτηκε: Τετάρτη, 18th,Ιανουαρίου, 2012 @ 00:28