Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Προκλητική δήλωση Ερντογάν, οι karagioz ζητούν και την Ολυμπιακή Φλόγα τώρα ...


Προκλητική δήλωση Ερντογάν

Μία δήλωση σοκ φαίνεται πως έκανε ο πρωθυπουργός της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που ζήτησε να επιστρέψει η Ολυμπιακή Φλόγα στη χώρα προέλευσής της, στην… Τουρκία!
Ο κ. Ερντογάν, σύμφωνα με πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού Mega, σε συνάντησή του με τον πρόεδρο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, Ζακ Ρογκ, δήλωσε πως κοντά στην Αττάλεια, στην αρχαία Λυκία, υπάρχει ένα βουνό που ονομάζεται Όλυμπος και λόγω της ύπαρξης μεθανίου το υπέδαφος έχει την ικανότητα να πυρακτώνεται.
Ο κ. Ερντογάν, φαίνεται να ισχυρίστηκε ότι σύμφωνα με την τουρκική παράδοση  η Φλόγα που καίει στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησε από εκεί.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον υπουργό Αθλητισμού, Σουάτ Κίλιτς, ο κ. Ερντογάν ζήτησε από τον Ζακ Ρογκ να επιστρέψει στην Τουρκία η Φλόγα.
Να σημειωθεί πως η Κωνσταντινούπολη διεκδικεί την διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020.

ΔΗΛΑΔΗ : 
Οι ψυχοπαθείς άνθρωποι έχουν πάντα όρεξη να διεκδικούν τα ξένα ως δικά τους.
Δε νιώθουν ενοχή ή αιδώ για τις ανώμαλες ορέξεις τους. 
Φτάσαμε να ακούσουμε και το ότι οι Τούρκοι καβαλάρηδες εκ Μογγολίας, ζητάνε "πίσω" την Ολυμπιακή Φλόγα του Δία, της Ήρας και του Απόλλωνα, να "επιστρέψει" στον Όλυμπο της Μικράς Ασίας. Ας λοιπόν του κάνουμε τη χάρη και να το δεχθούμε με ακόμα έναν πιο λογικό όρο και εμείς οι Έλληνες: Όταν οι Τούρκοι αποχωρήσουν από τα Μικρασιατικά Παράλια και τον Όλυμπο της Μικράς Ασίας και τα επιστρέψουν στους Έλληνες, τότε θα δούμε εάν ισχύει και αυτή η απείρου μεγέθους ηλιθιότητα που εξέφρασε Ισλαμιστής Τούρκος προθυπουργός στό έτος 2788 από της Πρώτης Ολυμπιάδος.

Οι μουσουλμάνοι και δή Τούρκοι διεκδικούν το Υπέρτατο Φώς των Εθνικών Ελλήνων απόγονων τόσων θεών του Ολύμπιου Πανθέου. Μήπως θα ήθελαν να δουν και την Ιέρια να φορά μπούρκα και να ανήκει σε χαρέμ του Ολύμπ-πασά ; 
Για όνομα του Δία , οι καβαλάρηδες κατσικοκλέφτες, τους σάλεψε τελείως !!!
Οι μουσουλμάνοι αυτοαποκαλούνται απόγονοι και κληρονόμοι του Δία, οι σλαύοι αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες και απόγονοι του Αλεξάνδρου.  Οι Ρωμαίοι ελληνοποιήθηκαν με την κατάκτηση της Ελλάδος, Ο χριστιανισμός ελληνοποιήθηκε με την έλευση του Παύλου,
Ρε μήπως και τους σαλεύει όλους όσουν ήρθαν με επαφή με Ελληνικό "Άρωμα";
Μην ακούσουμε και για κανένα εξωγήινο επισκέπτη που θα έρθει (ή και ήρθε) στην Ελλάδα να μας δηλώνει στα Ελληνικά ότι είναι Έλληνας του Σύμπαντος;

Μήπως είναι καιρός για μια βαθειά επιστημονική μελέτη σε διανοητικό και γενετικό επίπεδο της επιρροής της παρουσίας και συμβίωσης βαρβάρων στον Ελληνικό χώρο; Σοβαρά το σκέφτομαι γιατί έχουμε ξεπεράσει τον αριθμό όριο του student distribution και μπορούμε να εφαρμόσουμε και στατιστική υπόθεση με όρια ασφαλείας αποτελέσματος.


Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Ισπανικό τραγούδι με ελληνικές λέξεις


Εκπληκτικό  στα  όπου όλες οι λέξεις είναι ελληνικές.
Μόνο το ρεφρέν είναι στα ισπανικά, το οποίο μεταφράζεται ως εξής:
«Αυτό είναι το τελευταίο μου  στην Αθήνα.  δακρύβρεχτο πού τρέχει στις φλέβες μου. Αυτό είναι το τελευταίο μου  στην Αθήνα.  γαμημένο πού τρέχει στις φλέβες μου».

Mi Ultimo Tango en Atenas_APURIMAC feat ΕΛΛΗ ΠΑΣΠΑΛΑ_Official Video


Ο Αργεντίνος συνθέτης Ντανιέλ Αρμάντο, δήλωσε σε συνέντευξη του στην ραδιοφωνική εκπομπή ‘Ελληνοφρένεια’, ότι το εμπνεύστηκε όταν είχε πάει στην Κούβα και εισερχόμενος σε ένα βιβλιοπωλείο είδε ένα βιβλίο με τίτλο ´Οι 17,000 Ελληνικές λέξεις στην Ισπανική γλώσσα’.
Έζησα δύο χρόνια στην Ισπανία και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι οι ελληνικές λέξεις είναι πολύ περισσότερες. Θα μού πείτε, πού το ξέρεις, τις μέτρησες;
Δεν χρειάζεται. ΟΛΕΣ οι λέξεις πού υποδηλώνουν κάποια έννοια επιστημονική, κοινωνιολογική, ανθρωπιστική και όχι μόνο είναι ελληνικές. Αυτό βέβαια συμβαίνει σε όλες τις γλώσσες. Το απίστευτο με την ισπανική είναι ότι επειδή η προφορά τους είναι σχεδόν ίδια με την δικιά μας, οι ελληνικές λέξεις χρησιμοποιούνται σχεδόν ατόφιες και έχεις την εντύπωση ότι ακούς !
Π.χ η ώρα στα αγγλικά είναι hour ενώ στα ισπανικά είναι ora! Ακριβώς ίδια. Η ιστορία στα αγγλικά είναι history ενώ στα ισπανικά historia. Ακριβώς ίδια. Οι ισπανοί και οι άγγλοι έχουν μάλιστα διατηρήσει την δασεία πού εμείς κάποτε είχαμε συμβολίζοντας την με το γράμμα h. Όταν οι ισπανοί θέλουν να πούν ‘Χρονομέτρα με’ λένε ‘Cronometra me´. Ακριβώς το ίδιο με εμάς! Τα παραδείγματα ατελείωτα.
Αν τώρα προσθέσουμε και λέξεις πού εκ πρώτης όψεως φαίνονται ισπανικές αλλά ψάχνοντας λίγο παραπάνω την προέλευση τους διαπιστώνουμε ότι είναι ελληνικές, τότε ο κατάλογος των ελληνικώς λέξεων γίνεται πραγματικά αμέτρητος.
Π.χ το ρούχο στα ισπανικά είναι ropa. Στα ελληνικά έχουμε την λέξη Λωποδύτης. Προέρχεται από την λέξη λώπη και δύτης. Λώπη στα αρχαία είναι το ένδυμα, το ρούχο. Άρα λωποδύτης αυτός πού δύει, πού βουτά το χέρι του στο ρούχο μας για να μας κλέψει. Με απλή αλλαγή του λ σε ρ, προκύπτει η λέξη ropa πού χρησιμοποιούν οι φίλοι μας οι Ισπανοί! Η αλλαγή του λ σε ρ (είναι και τα δύο γλωσσικά σύμφωνα) και αντίστροφα είναι κάτι πολύ σύνηθες πού συμβαίνει καθημερινά, λέμε π.χ αδελφός αλλά και αδερφός, κοκ.
Εμείς βέβαια συνεχίζουμε να ασελγούμε στην γλώσσα μας. Πρόσφατα ενημερωθήκαμε ότι τα παιδιά μας στα σχολεία θα διδάσκονται ότι τα φωνήεντα είναι 5 (α,ε,ο,ι, και ου!!!) ενώ τα σύμφωνα είναι 15 μεταξύ των οποίων το γκ και το μπ.
Ο ορισμός της προδοσίας από ανθρώπους στους οποίους εμπιστευόμαστε το μέλλον των παιδιών μας. Από την κατάργηση του πολυτονικού μέχρι σήμερα ο βιασμός της γλώσσας μας είναι συνεχής και περνάει απαρατήρητος. Καμία εκπομπή, καμία δημοσιότητα.
Από την άλλη ανοίγεις την τηλεόραση και βλέπεις διαφημίσεις μόνο με αγγλική ορολογία, ενώ τα σίριαλ είναι τούρκικα! Η συνταγή γνωστή και δοκιμασμένη. Πρώτα απαξιώνεις κάτι και μετά το καταργείς. Με τον ίδιο τρόπο πού απαξιώνουν τον ΟΤΕ, την ΔΕΗ, την ΕΥΔΑΠ και σε κάνουν να λές ‘Ε άει στο διάολο, πουλήστε τα να ησυχάσουμε’, ομοίως απαξιώνουν την γλώσσα και κάνουν όλους εμάς να στέλνουμε τα παιδιά μας από την 1η δημοτικού!!! να μάθουν αγγλικά και γερμανικά!!! Το γεγονός ότι την γλώσσα μας τους την διδάσκουν κακοποιημένη δεν μας απασχολεί καθόλου!!!
Αλλά δεν πειράζει, το PSI να είναι καλά, το ευρώ και η ευρωζώνη. Αυτά έχουν μόνο αξία. Η γλώσσα είναι άνευ σημασίας. Δεν μπορείς να την πουλήσεις οπότε δεν μπορεί να ανεβάσει το ΑΕΠ. Τι σημασία έχει πού από εργαλείο σκέψεως την έχουν καταντήσει μόνο μέσο επικοινωνίας και αυτό μάλιστα κολοβό. Αρκεί να μπορούμε να συννενοηθούμε ώστε να υπολογίζουμε το ΦΠΑ. Αυτό αρκεί.
Ακολουθούν οι στίχοι του τραγουδιού.Στίχοι μουσική Daniel Armando.
Armonia neurotica en el microcosmο de la metropoli cultura narcisista en una monarquia dogmatica simfonia cacofonica, pandemonium en la atmosfera melodia simbolo, melodrama y tragedia.
Orgasmo ideologico del barbarismο a la teoria politico dislexico en parodia onirica tirania fantasma, dilema megalomano de un metabolismο retorico sin tesis ni antitesis.
Este mi ultimo tango en Atenas tango lloron, que corre por mis venas. (X2)
Patriota heroicο, tragicο, sistematico hipocrecia paranoica sin dialogo esotericο teatro ironicο, sindicato plasticο y epicentro de la epidemia, una quimera, una utopia.
Energia hyperbole, antidotο democraticο Laberinto critico sin entusiasmo, sin rima musica epidermica en un pentagrama masoquista y la simetria toxica de un epilogo necrologico.
Este mi ultimo tango en Atenas tango lloron, que corre por mis venas. (X2)
Hay un oasis aromatico, paralelo, fisiologico profeta enigmatico, fenomeno cronico y ortodoxo sin racismos ni extremismos, sin tabues etnicos en lirica extasis sus praxis es el melodico y fantastico antropo.
Este mi ultimo tango en Atenas tango lloron, que corre por mis venas. (X2)
Μανώλης Τσακίρης

Οι κλεμένοι Χανναναίοι Θεοί της Βίβλου / The Stolen Canaanite Gods of Hebrews/Israelites: El, Baal, Asherah

Figurine of the Canaanite God El from Megiddo ...
Figurine of the Canaanite God El from Megiddo (Modern Israel) Stratum VII Late Bronze II (1400-1200 BCE) (Photo credit: mharrsch)
The Bibles Stolen Gods from the Canaanite Pantheon (El, Baal, Asherah, Anat, Yahw, Ashtoreth, etc.) featuring Professor Christine Hayes of Yale University.

Οι κλεμμένοι της Βίβλου Θεοί από το Χανναναϊκό Πάνθεον (EL, Baal, Asherah, Anat, Yahw, Ashtoreth, κ.λπ.) που παρουσιάζεται από την καθηγήτρια Christine Hayes του πανεπιστημίου Γέιλ.

Παραδίπλα η εικόνα παρουσιάζει τον Ελ που βρέθηκε στην περιοχή Αρμαγεδώνα όπου χριστιανικές φαντασίες και προφητείες αναμένουν τον μοναδικό θεό Ελ να κρίνει τους ανθρώπους και να πολεμάει το κακό.

Λες και ένας παντοδύναμος χρειάζεται να πολεμίσει, ενώ με ένα λόγο λένε έκανε το Σύμπαν, τώρα χρειάζεται πόλεμο και στρατό για να καταφέρει το παντοδύναμο θέλημα του ...

Ο άνθρωπος μέσα στην ακατανόητη ζωή του αναζητά το συνάνθρωπο ή το φανταστικό φίλο / θεό για να ξεφορτώσει τις ανάγκες , ιδέες και επιθυμίες του, παρά να αναλύσει και να πράξει αυτό που πραγματικά θα του δώσει λύσεις και καρπό της εργασίας του.  Το ότι η ζωή είναι πολύπλοκη και όχι πάντα ξεκάθαρη ως προς τις κατηγορίες που ο άνθρωπος θέτει, είναι ακόμα μια απόδειξη ότι όταν δε σχετίζεται η επιθυμία μας με την πραγματικότητα , τότε δε μας φταίει κανένας άλλος αλλά και δεν μπορεί να μας καταλάβει κανένας άλλος για να μας βοηθήσει είτε λέγεται άνθρωπος είτε λέγεται θεός (πάλι με τα μέτρα σκεψης του ανθρώπου)


Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Μυστικό Βυζάντιο, η πραγματικότητα

English: A map of the Byzantine Empire, c.1180...
English: A map of the Byzantine Empire, c.1180AD Ελληνικά: Το Βυζάντιο και η Μεσόγειος το 1180 (Photo credit: Wikipedia)
Η πραγματική αλήθεια που κρύβουν επιμελώς για το φημισμένο βυζάντιο...Ως Έλληνες ξυπνήσαμε και δεν αποδεχόμαστε τους σφαγείς ως ιστορία μας που καμια σχέση με την Ελλάδα δεν είχαν και το μονο μέλημα τους ήταν να εξαφανίσουν τον Ελληνισμό...







Markos Seferlis-Mourlen Rouge [Je t'aime]

Persecutions by Christians against non christians

Statue de Constantin Ier, Musée du Capitole, Rome
Statue de Constantin Ier, Musée du Capitole, Rome (Photo credit: Wikipedia)

Persecutions by Christians


Tom Honey on God and the tsunami

Either God is responsible for the tsunami, or God is not in control.” (Tom Honey)

In the days following the tragic South Asian tsunami of 2004, the Rev. Tom Honey pondered the question, "How could a loving God have done this?" Here is his answer. The Canon Pastor of Exeter Cathedral, in the UK, is unafraid to take on some of religion's tougher issues.

Why you should listen to him:

Tom Honey's appeal goes far beyond his own congregation. For years he was the vicar of the church in Oxford attended decades earlier by the Christian thinker C.S. Lewis. The Reverend Honey built a reputation there for thoughtful sermons that disdained cliche or easy answers. They were often willing to grapple with the darker side of life -- pain, loss, grief -- and the challenges these presented to the concept of a loving God.
These challenges were dramatically highlighted by the devastation of the Indian Ocean tsunami of late 2004 in which some 300,000 people died, making it one of the worst natural disasters in human history. The sermon penned by Honey shortly after was eloquent and powerful enough to win him an invitation to come speak at TED.

 


Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Πώς έβαφαν οι αρχαίοι Έλληνες τα αγάλματά τους στα αρχαϊκά χρόνια;


Ένας μοναδικός κόσμος γεμάτος χρώματα θα αρχίσει να αποκαλύπτεται σταδιακά στο Μουσείο της Ακρόπολης, από την Τρίτη 31 Ιουλίου 2012 ξεναγώντας μας στον κόσμο των χρωμάτων της αρχαϊκής εποχής.
Με τη δράση για τα Αρχαϊκά Χρώματα, που θα διαρκέσει 12 μήνες, το Μουσείο ευελπιστεί να ανοίξει μια συζήτηση με ειδικούς και κοινό για τα χρώματα της αρχαϊκής εποχής, υλοποιώντας θεματικές παρουσιάσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα και ειδικές εκδηλώσεις. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εμφανίζουν οι επιτόπιες έρευνες μέσω νέων τεχνολογιών που θα πραγματοποιούνται στα αγάλματα τα οποία έχουν διασώσει λίγο ως πολύ τα χρώματά τους.
«Πρόκειται για μια διαδραστική ενέργεια, όχι μόνο για να πούμε ότι τα αρχαία αγάλματα είχαν χρώματα, αλλά κυρίως για να αναφερθούμε στη σημασία τους. Το χρώμα δεν αποτελούσε στοιχείο απλής διακόσμησης, αλλά προσέθετε αισθητική ποιότητα στο γλυπτό. Επιπλέον, επειδή υπάρχουν πολλές διαφορετικές γνώμες όσον αφορά τη μελέτη των χρωμάτων, θεωρήσαμε ότι το Μουσείο έχει την υποχρέωση, αφού διαθέτει την καλύτερη συλλογή έργων που σώζουν το χρώμα τους από την αρχαϊκή εποχή, να πει τη δική του θεμελιωμένη άποψη», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Ακρόπολης, καθηγητής Δημήτρης Παντερμαλής.


Η νέα μουσειακή δράση βασίζεται στην πολύ προσεκτική παρατήρηση, στη χρήση νέων τεχνολογιών (π.χ. φασματογραφικές αναλύσεις, ειδική φωτογράφιση κ.α.), σε προσπάθειες αναπαραγωγής των αρχαίων χρωμάτων και εφαρμογής τους σε παριανό μάρμαρο, καθώς και σε αναζητήσεις πληροφοριών από τις γραπτές πηγές.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Τρισώματου δαίμονα (6ος αι. π. Χ.), που κοσμούσε το αέτωμα του Εκατομπέδου, του αρχαϊκού Παρθενώνα. Η τοποθέτηση της αυθεντικής υδατογραφίας του Ελβετού ζωγράφου Λουί Εμίλ Γκιγερόν, που φιλοτέχνησε το 1887 -ένα χρόνο μετά την ανεύρεση του έργου- κάτω ακριβώς από το αυθεντικό γλυπτό, δίνει την ευκαιρία της σύγκρισης, καθώς και πολύτιμες πληροφορίες για τις αλλαγές που έχουν υποστεί τα χρώματα από τον 19ο αιώνα έως σήμερα, αλλά και για τη χρήση των αυθεντικών χρωμάτων. Οι αναπαραστάσεις του Γκιγερόν (1850-1924), καθώς και άλλων, απέδωσαν τα αρχικά χρώματα των γλυπτών αμέσως μετά την εύρεσή τους, πριν η ατμόσφαιρα αρχίσει το καταστροφικό της έργο.




«Υπάρχουν διαφορές στα χρώματα, όπως για παράδειγμα στα γένια της μιας μορφής, όπου στην υδατογραφία είναι μπλε, ενώ στο γλυπτό είναι μαύρο. Σε άλλα σημεία το μπλε χρώμα έχει δύο αποχρώσεις, μια πιο ανοιχτή και μια πιο σκούρα. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι υπήρχαν δυο διαφορετικά μπλε χρώματα, το αιγυπτιακό μπλε και ο αζουρίτης. Είναι πολύ ενδιαφέρον να έχει κανείς την αυτοψία ενός καλλιτέχνη της εποχής που ανακαλύφθηκαν τα έργα, μαζί με το πρωτότυπο όπως σώζεται αυτήν τη στιγμή», τόνισε ο καθηγητής.



Ποια όμως ήταν τα χρώματα που χρησιμοποιούσαν; Όπως πληροφόρησε ο κ. Παντερμαλής, αλλά και όπως αναφέρεται στον πολύ καλό οδηγό του Μουσείου «Αρχαϊκά Χρώματα», που κυκλοφορεί παράλληλα με τη δράση, στα γλυπτά της αρχαϊκής εποχής χρησιμοποιούσαν συνήθως τα βασικά χρώματα: κόκκινο σε διάφορες αποχρώσεις, μπλε σκούρο ή γαλάζιο, μαύρο, κίτρινο και πράσινο.

Μεταξύ αυτών επικρατούσε το κόκκινο -ίσως λόγω της ευκολίας εύρεσής του, αλλά και της συμβολικής αξίας του- ακολουθούσαν το μπλε και το μαύρο, ενώ σε αρχαϊκά γλυπτά της Ακρόπολης έχει εντοπιστεί και το πράσινο, που όμως προβληματίζει, καθώς δεν είναι φανερό με γυμνό μάτι αν είναι όντως πράσινο ή οξειδωμένο μπλε.

Για την απόδοση του χρώματος της επιδερμίδας, χρησιμοποιούσαν στα γυμνά μέρη των ανδρικών μορφών κόκκινο χρώμα, ενώ σε εκείνα των Κορών ανοιχτόχρωμη καστανή ή κίτρινη ώχρα, όπως αυτή που ανιχνεύτηκε στο πρόσωπο της «Χιώτισσας», του αγάλματος που πιστεύεται ότι δημιούργησε ένας καλλιτέχνης από τη Χίο. Στο ίδιο άγαλμα, ο χιτώνας φέρει αποχρώσεις κόκκινου χρώματος από κιννάβαρι και κυανού από αιγυπτιακό κύανο, όπως εντυπωσιακά αποτυπώνεται στο μικρό τμήμα της αναπαράστασης.

Την Τρίτη 31 Ιουλίου 2012, ημέρα έναρξης της δράσης, θα πραγματοποιηθούν έξι παρουσιάσεις από τις 11 πμ. έως τις 4 μμ. Από μεθαύριο, Τετάρτη 1η Αυγούστου 2012, οι παρουσιάσεις θα γίνονται κάθε μέρα στις 12 το μεσημέρι στα αγγλικά και στη 1 μμ. στα ελληνικά. Επίσης, τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα αρχαϊκά χρώματα μέσα από διάφορα παιχνίδια, όπως ο χρωματισμός της Πεπλοφόρου, ένα παιχνίδι που μπορούν να συνεχίσουν και στο σπίτι μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή διαδραστική εφαρμογή.



Επιπλέον από τον Σεπτέμβριο και δύο φορές τον μήνα θα πραγματοποιούνται στην αίθουσα με τα αρχαϊκά, εκδηλώσεις- παρουσιάσεις από ανθρώπους που γνωρίζουν καλά το χρώμα, όπως ζωγράφοι, ενώ από το φθινόπωρο του 2013 αναμένεται η έκδοση νέου καταλόγου, με όλα τα καινούργια στοιχεία που θα έχουν προκύψει. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι ειδικές έρευνες, οι οποίες θα διεξάγονται αρχικά στα 10 αγάλματα που έχουν επιλεγεί, αργότερα και στα υπόλοιπα, με σκοπό να επεκταθούν μετά το τέλος της δράσης και σε έργα άλλων εποχών που βρίσκονται στο Μουσείο.

Οι φασματογραφικές και οι υπόλοιπες έρευνες θα πραγματοποιούνται στην ίδια αίθουσα, παρουσία των επισκεπτών, οι οποίοι θα έχουν μια μοναδική ευκαιρία: Να ανακαλύψουν τα χρώματα των αρχαϊκών έργων, αλλά και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις τη στιγμή σχεδόν της ανακάλυψής τους.

Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Οι Γερμανοί δεν θέλουν ούτε την Ελλάδα στο ευρώ, αλλά ούτε και... το ευρώ


Οι Γερμανοί δεν θέλουν ούτε την Ελλάδα στο ευρώ, αλλά ούτε και... το ευρώ

Η ανασφάλεια για τις εξελίξεις στην Ευρωζώνη είναι διάχυτη και στην κοινή γνώμη της Γερμανίας, που δείχνει να νοσταλγεί το γερμανικό μάρκο.

Οι Γερμανοί δεν θέλουν ούτε την Ελλάδα στο ευρώ, αλλά ούτε και... το ευρώ
Μόνο ένας στους τρεις Γερμανούς εξακολουθεί να πιστεύει ότι η καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ παίρνει τις σωστές αποφάσεις για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους στην ευρωζώνη, σύμφωνα με μια νέα δημοσκόπηση του ινστιτούτου YouGov.
Η δημοσκόπηση, που πρόκειται να δημοσιευτεί στο αυριανό φύλλο της εφημερίδας Bild, δείχνει ότι το 33% των Γερμανών εγκρίνει τη στάση της Μέρκελ ενώ το 48% διαφωνεί με τις αποφάσεις της.
Στην ερώτηση αν φοβούνται ότι θα χάσουν τις οικονομίες τους, πάνω από τέσσερις στους δέκα (ποσοστό 44%) απάντησαν καταφατικά.
Στα μέσα Ιουλίου άλλη δημοσκόπηση του ZDF-Politbarometer έδειχνε ότι το 63% των Γερμανών στήριζαν τις ενέργειες της καγκελαρίου, μολονότι πολλοί θεωρούσαν ότι θα πρέπει να εξηγεί αναλυτικότερα την πολιτική που ακολουθεί. Στις αρχές Ιουλίου την πολιτική της Μέρκελ ενέκρινε το 58% αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέτων (85%) πίστευε ότι η κρίση θα χειροτερεύσει.
Αλλη δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε σήμερα δείχνει ότι η πλειοψηφία των Γερμανών θεωρεί ότι η χώρα τους θα ήταν καλύτερα χωρίς το ευρώ.
Η δημοσκόπηση της εταιρίας Emnid που διεξήχθη για λογαριασμό της εφημερίδας Bild am Sonntag έδειξε ότι το 51% των Γερμανών θεωρούν πως η χώρα τους θα ήταν καλύτερα εκτός της ευρωζώνης των 17 χωρών-μελών και το 29% ότι θα ήταν χειρότερα.
Από την δημοσκόπηση προέκυψε επίσης ότι το 71% των Γερμανών επιθυμούν να δουν την Ελλάδα εκτός ευρωζώνης αν δεν τηρήσει τις δεσμεύσεις της.