19 March 2009. World famous philosopher and humanist Daniel Dennett speaks at Conway Hall, providing "A Darwinian Perspective on Religions: Past, Present and Future"
Μεταφράστε τη σελίδα
Αναζήτηση / Search
Socratic News
Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011
No clothes needed now !
Difficult times make people change !
Στις δύσκολες στιγμές αλλάζει ο άνθρωπος !
Στις δύσκολες στιγμές αλλάζει ο άνθρωπος !
Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011
Τι αμαρτίες θα κάναμε χωρίς θρησκευτικές αξίες;
Αναμνήσεις από τις θρησκευτικές πράξεις των ανθρώπων στη Γη.
Do not forget. If you believe then:
Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011
Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2011
ENA VIDEO ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ! ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΈΝΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2011 ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΝΑ ΠΑΕΙ !! ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ 25/5/20111 ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ !!
ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ
δημιουργία, μοντάζ: Δημήτρης Σαββαΐδης
ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ
δημιουργία, μοντάζ: Δημήτρης Σαββαΐδης
Related articles
- Θεσσαλονίκη ... συγκεντρώσεις για την ΔΕΘ (ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ) (meapopsi.wordpress.com)
- "Δινουν" Ξερα Τουσ Αμερικανοτσολιαδεσ (neotera.wordpress.com)
- Δεν Αντιπαθουν Το Ιντερνετ - Aλλα Μονο Τουσ Bloggers !!! - Διαδωστε Το (cretanpatriot.wordpress.com)
- 25 Βηματα Που Αποκοιμησαν Τουσ Ελληνεσ (1greek.wordpress.com)
Greek Sculpture
How greek art created something more human than human.
Excerpt from the BBC documentary "How Art Made The World" concerning greek sculpture.
Presented by Dr Nigel Spivey (University of Cambridge).
Music: "Enfer (La Double Vie De Veronique)" by Zbigniew Preisner.
Excerpt from the BBC documentary "How Art Made The World" concerning greek sculpture.
Presented by Dr Nigel Spivey (University of Cambridge).
Music: "Enfer (La Double Vie De Veronique)" by Zbigniew Preisner.
Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος λειτουργεί έντονα με στατιστικά στοιχεία για την εκμάθηση γλωσσών
Δημόσια ημερομηνία κυκλοφορίας: 4-Μαΐου-2004
[ Print | E-mail | Share ] [ Close Window ]
Επικοινωνία: Sherwood Jonathan
jonathan.sherwood @ rochester.edu
585-758-9510
Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ
Human Brain Works Heavy Statistics Learning Language
Λοιπόν, πώς ένα μωρό έπρεπε να καταλάβει, που μια λέξη αρχίζει και που τελειώνει μια άλλη; Οι Newport και Aslin επινόησαν ένα τεστ όπου τα μωρά και ενήλικες έχουν ακούσει αποσπάσματα από συνθετική γλώσσα: λίγες συλλαβές που διοργανώνονται σε ανόητες λέξεις και αναπαράγονται σε τυχαία σειρά για 20 λεπτά. Κατά την περίοδο αυτή, οι ακροατές έπαιρναν στις πληροφορίες σχετικά με τις συλλαβές, όπως το πόσο συχνά κάθε μια συνέβη, και πόσο συχνά εμφανίστηκαν σε σχέση με άλλες συλλαβές. Για παράδειγμα, στις πραγματικές λέξεις "όμορφο μωρό," η συλλαβή "πρε" ακολουθείται από "ty", κάτι που συμβαίνει πιο συχνά στην αγγλική γλώσσα από τη συλλαβή «TY» που ακολουθείται από το "BA" - έτσι ο εγκέφαλος σημειώνει ότι " ty "είναι πιο πιθανό να συνδέεται με την" πρε "παρά με" βα ", και έτσι ακούμε ένα διάλειμμα μεταξύ των δύο συλλαβών.
Μετά την ακρόαση η παραγόμενη σειρά των συλλαβών για τα πλήρη 20 λεπτά, στους ενηλίκους έπαιξαν μερικές από τις επινοημένες λέξεις μαζί με κάποια λόγια που αποτελούνται από τις συλλαβές από την αρχή και το τέλος των λέξεων όπως "Τυ-βα», όπως Πάνω από το 85 τοις εκατό των προσπαθειών, οι ενήλικοι ήταν σε θέση να αναγνωρίζουν τις λέξεις από τις μη λέξεις. Τα πέντε ετών παιδιά αντέδρασαν επίσης οριστικά σε λέξεις και μη λέξεις, που δείχνουν ότι το ανθρώπινο μυαλό είναι ενσύρματο σε στατιστικά να παρακολουθεί πόσο συχνά ορισμένοι ήχοι προκύπτουν σε σχέση με άλλους ήχους.
"Αν σας δινόταν χαρτί και μια αριθμομηχανή, θα ήθελα να είναι γραμμένα για να καταλάβετε τις στατιστικές που εμπλέκονται», λέει ο Newport. «Ωστόσο, μετά από ακρόαση για μια στιγμή, ορισμένες συλλαβές μόλις ακουστούν σε σας αρχίζετε να φαντάζεστε παύσεις μεταξύ των« λέξεων ». Είναι μια αντανάκλαση του γεγονότος ότι κάπου στο μυαλό σας, είστε πραγματικά ικανοι να απορροφάτε και να επεξεργάζεστε εντυπωσιακό όγκο πληροφοριών. "
Οι Newport και Aslin βάλανε την έρευνα ένα βήμα μακρύτερα στην Γνωστική Ψυχολογία. Η γλώσσα δεν συνίσταται μόνο κατά των σχέσεων μεταξύ γειτονικών συλλαβων ή άλλων γλωσσικών στοιχείων. Για παράδειγμα, στην πρόταση, «Ο Κώστας θα ..." το στοιχείο «ρήμα» συνδέεται με το στοιχείο «ει», έστω κι αν δεν είναι δίπλα στην άλλη. Newport και Aslin επινόησε μια νέα, πιο σύνθετη, συνθετική γλώσσα όπου τρεις-συλλαβή λέξεις είχαν σταθερή πρώτη και τελευταία συλλαβές, αλλά η μεσαία συλλαβή ήταν εναλλάξιμα. Παρά το γεγονός ότι κάπως παρόμοιο με τον αρχικό έλεγχο, "οι άνθρωποι ήταν φοβερό σε αυτή", σημειώνει ο Newport. Ένα θέμα δοκιμής προσδιορίζονται ποτέ ένα ενιαίο πρότυπο, παρά τη λήψη της δοκιμής πολλές φορές.
Αν και η νέα δοκιμή ήταν πολύ πιο περίπλοκη από την πρώτη, οι Newport και Aslin εξεπλάγησαν που οι άνθρωποι έχουν πάει τόσο άσχημα. Η ομάδα τους εξέτασαν σε βάθος τις μη γειτονικές πτυχές των γλωσσών, όπως η εβραϊκή, η οποία είναι γεμάτη με μη παρακείμενα στοιχεία, και ανακάλυψαν ότι, ενώ συνολικά συλλαβές σπάνια συνδέονται με τον τρόπο αυτό, φωνήεντα και σύμφωνα συχνά ήταν. Προέβησαν σε αναδιάρθρωση της δοκιμής έτσι ώστε το επινοημένο λεξιλόγιο είχε συνεπή μεταβλητή συμφώνων και φωνηέντων - ". Σκαλί" όπως το "δαχτυλίδι", "χτύπησε" και Αμέσως, τα αποτελέσματα δοκιμών ανέβασε στα ύψη. Οι άνθρωποι ήταν σε θέση να διακρίνουν την κανονικότητα στις σχέσεις ορισμένων συμφώνων και τις χρησιμοποιούν για να διαιρέσουν σωστά τη ροή των ήχων σε λέξεις, ακόμη και αν από τις στατιστικές που συμμετείχαν ήταν τουλάχιστον τόσο πολύπλοκες όσο η προηγούμενη δοκιμή που είχε πλήρως αποτύχει.
Ακόμη και με μεταγωγή των ρόλων των συμφώνων και φωνηέντων, έτσι ώστε τα φωνήεντα να παρέμεινουν σταθερά, όπως τα σύμφωνα να ποικίλουν, ως αποτέλεσμα της δοκιμής, οι άνθρωποι διαλέγουν τις λέξεις με μεγάλη ακρίβεια. Στα τουρκικά, ως παράδειγμα, χρησιμοποιείται αυτή η «αρμονία φωνήεντος" αρκετά τακτικά.
«Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ανθρώπινη ικανότητα μάθησης δεν περιορίζεται μόνο σε λίγους στοιχειώδη υπολογισμούς, αλλά περιλαμβάνει μια ποικιλία μηχανισμών," λέει ο Newport. "Μια ερώτηση για τη διερεύνηση τώρα είναι: Πόσο περίπλοκοι και εκτεταμένοι είναι αυτοί οι μηχανισμοί μάθησης, και ποια είδη των υπολογιστικών ικανοτήτων οι άνθρωποι φέρουν και χρησιμοποιούν στη διαδικασία της εκμάθησης γλωσσών;"
Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας και το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών.
[ Print | E-mail | Share ] [ Close Window ]
Επικοινωνία: Sherwood Jonathan
jonathan.sherwood @ rochester.edu
585-758-9510
Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ
Human Brain Works Heavy Statistics Learning Language
Ο Ανθρώπινος εγκέφαλος λειτουργεί έντονα με καταγραφή και συσχετισμό με στατιστικά στοιχεία για την εκμάθηση γλωσσών
Μια ομάδα στο Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ έχει διαπιστώσει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος κάνει πολύ πιο εκτεταμένη χρήση των εξαιρετικά πολύπλοκων στατιστικών, κατά την εκμάθηση μιας γλώσσας από τους επιστήμονες έχει ποτέ κατανοηθεί. Η έρευνα, που εμφανίζεται σε ένα πρόσφατο ζήτημα της Γνωστικής Ψυχολογίας, δείχνει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει καλωδιωθεί ώστε να καταλάβει γρήγορα ορισμένες σχέσεις μεταξύ των ήχων που ομιλούνται ακόμη και αν οι σχέσεις μπορεί να είναι τόσο πολύπλοκες και πέρα από την ικανότητά μας να κατανοήσουμε συνειδητά.
«Αρχίζουμε να μάθουμε πόσο διαισθητικά το μυαλό μας είναι σε θέση να αναλύσει εκπληκτικά περίπλοκες πληροφορίες μας, ακόμη και χωρίς να το γνωρίζει αυτό», λέει ο Elissa Newport, ο καθηγητής του εγκεφάλου και των γνωστικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο και επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης «Υπάρχει μια ισχυρή συσχέτιση ανάμεσα σε αυτό που οι εγκέφαλοί μας είναι σε θέση να κάνουν και ποια γλώσσα απαιτεί από εμάς."
Newport και Richard Aslin, καθηγητής του εγκεφάλου και των γνωστικών επιστημών, εξετάζει το πώς οι άνθρωποι είναι σε θέση να αναγνωρίσουν το διαχωρισμό μεταξύ λέξεων που εκφωνούνται κατά την προφορική γλώσσα, είναι πραγματικά ένα ρεύμα από αδιάσπαστες συλλαβές. Θα ήθελα να μάθω πώς αντιλαμβανόμαστε τα διαλείμματα μεταξύ λέξεων, ενώ στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν παύσεις. Γι 'αυτό και συχνά φαίνεται σαν κάποιοι όταν μιλούν ξένες γλώσσες μιλάνε πολύ γρήγορα; Δεν αντιλαμβάνονται οι εγκέφαλοι μας τις λεκτικές παύσεις.
Newport και Richard Aslin, καθηγητής του εγκεφάλου και των γνωστικών επιστημών, εξετάζει το πώς οι άνθρωποι είναι σε θέση να αναγνωρίσουν το διαχωρισμό μεταξύ λέξεων που εκφωνούνται κατά την προφορική γλώσσα, είναι πραγματικά ένα ρεύμα από αδιάσπαστες συλλαβές. Θα ήθελα να μάθω πώς αντιλαμβανόμαστε τα διαλείμματα μεταξύ λέξεων, ενώ στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν παύσεις. Γι 'αυτό και συχνά φαίνεται σαν κάποιοι όταν μιλούν ξένες γλώσσες μιλάνε πολύ γρήγορα; Δεν αντιλαμβάνονται οι εγκέφαλοι μας τις λεκτικές παύσεις.
Λοιπόν, πώς ένα μωρό έπρεπε να καταλάβει, που μια λέξη αρχίζει και που τελειώνει μια άλλη; Οι Newport και Aslin επινόησαν ένα τεστ όπου τα μωρά και ενήλικες έχουν ακούσει αποσπάσματα από συνθετική γλώσσα: λίγες συλλαβές που διοργανώνονται σε ανόητες λέξεις και αναπαράγονται σε τυχαία σειρά για 20 λεπτά. Κατά την περίοδο αυτή, οι ακροατές έπαιρναν στις πληροφορίες σχετικά με τις συλλαβές, όπως το πόσο συχνά κάθε μια συνέβη, και πόσο συχνά εμφανίστηκαν σε σχέση με άλλες συλλαβές. Για παράδειγμα, στις πραγματικές λέξεις "όμορφο μωρό," η συλλαβή "πρε" ακολουθείται από "ty", κάτι που συμβαίνει πιο συχνά στην αγγλική γλώσσα από τη συλλαβή «TY» που ακολουθείται από το "BA" - έτσι ο εγκέφαλος σημειώνει ότι " ty "είναι πιο πιθανό να συνδέεται με την" πρε "παρά με" βα ", και έτσι ακούμε ένα διάλειμμα μεταξύ των δύο συλλαβών.
Μετά την ακρόαση η παραγόμενη σειρά των συλλαβών για τα πλήρη 20 λεπτά, στους ενηλίκους έπαιξαν μερικές από τις επινοημένες λέξεις μαζί με κάποια λόγια που αποτελούνται από τις συλλαβές από την αρχή και το τέλος των λέξεων όπως "Τυ-βα», όπως Πάνω από το 85 τοις εκατό των προσπαθειών, οι ενήλικοι ήταν σε θέση να αναγνωρίζουν τις λέξεις από τις μη λέξεις. Τα πέντε ετών παιδιά αντέδρασαν επίσης οριστικά σε λέξεις και μη λέξεις, που δείχνουν ότι το ανθρώπινο μυαλό είναι ενσύρματο σε στατιστικά να παρακολουθεί πόσο συχνά ορισμένοι ήχοι προκύπτουν σε σχέση με άλλους ήχους.
"Αν σας δινόταν χαρτί και μια αριθμομηχανή, θα ήθελα να είναι γραμμένα για να καταλάβετε τις στατιστικές που εμπλέκονται», λέει ο Newport. «Ωστόσο, μετά από ακρόαση για μια στιγμή, ορισμένες συλλαβές μόλις ακουστούν σε σας αρχίζετε να φαντάζεστε παύσεις μεταξύ των« λέξεων ». Είναι μια αντανάκλαση του γεγονότος ότι κάπου στο μυαλό σας, είστε πραγματικά ικανοι να απορροφάτε και να επεξεργάζεστε εντυπωσιακό όγκο πληροφοριών. "
Οι Newport και Aslin βάλανε την έρευνα ένα βήμα μακρύτερα στην Γνωστική Ψυχολογία. Η γλώσσα δεν συνίσταται μόνο κατά των σχέσεων μεταξύ γειτονικών συλλαβων ή άλλων γλωσσικών στοιχείων. Για παράδειγμα, στην πρόταση, «Ο Κώστας θα ..." το στοιχείο «ρήμα» συνδέεται με το στοιχείο «ει», έστω κι αν δεν είναι δίπλα στην άλλη. Newport και Aslin επινόησε μια νέα, πιο σύνθετη, συνθετική γλώσσα όπου τρεις-συλλαβή λέξεις είχαν σταθερή πρώτη και τελευταία συλλαβές, αλλά η μεσαία συλλαβή ήταν εναλλάξιμα. Παρά το γεγονός ότι κάπως παρόμοιο με τον αρχικό έλεγχο, "οι άνθρωποι ήταν φοβερό σε αυτή", σημειώνει ο Newport. Ένα θέμα δοκιμής προσδιορίζονται ποτέ ένα ενιαίο πρότυπο, παρά τη λήψη της δοκιμής πολλές φορές.
Αν και η νέα δοκιμή ήταν πολύ πιο περίπλοκη από την πρώτη, οι Newport και Aslin εξεπλάγησαν που οι άνθρωποι έχουν πάει τόσο άσχημα. Η ομάδα τους εξέτασαν σε βάθος τις μη γειτονικές πτυχές των γλωσσών, όπως η εβραϊκή, η οποία είναι γεμάτη με μη παρακείμενα στοιχεία, και ανακάλυψαν ότι, ενώ συνολικά συλλαβές σπάνια συνδέονται με τον τρόπο αυτό, φωνήεντα και σύμφωνα συχνά ήταν. Προέβησαν σε αναδιάρθρωση της δοκιμής έτσι ώστε το επινοημένο λεξιλόγιο είχε συνεπή μεταβλητή συμφώνων και φωνηέντων - ". Σκαλί" όπως το "δαχτυλίδι", "χτύπησε" και Αμέσως, τα αποτελέσματα δοκιμών ανέβασε στα ύψη. Οι άνθρωποι ήταν σε θέση να διακρίνουν την κανονικότητα στις σχέσεις ορισμένων συμφώνων και τις χρησιμοποιούν για να διαιρέσουν σωστά τη ροή των ήχων σε λέξεις, ακόμη και αν από τις στατιστικές που συμμετείχαν ήταν τουλάχιστον τόσο πολύπλοκες όσο η προηγούμενη δοκιμή που είχε πλήρως αποτύχει.
Ακόμη και με μεταγωγή των ρόλων των συμφώνων και φωνηέντων, έτσι ώστε τα φωνήεντα να παρέμεινουν σταθερά, όπως τα σύμφωνα να ποικίλουν, ως αποτέλεσμα της δοκιμής, οι άνθρωποι διαλέγουν τις λέξεις με μεγάλη ακρίβεια. Στα τουρκικά, ως παράδειγμα, χρησιμοποιείται αυτή η «αρμονία φωνήεντος" αρκετά τακτικά.
«Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ανθρώπινη ικανότητα μάθησης δεν περιορίζεται μόνο σε λίγους στοιχειώδη υπολογισμούς, αλλά περιλαμβάνει μια ποικιλία μηχανισμών," λέει ο Newport. "Μια ερώτηση για τη διερεύνηση τώρα είναι: Πόσο περίπλοκοι και εκτεταμένοι είναι αυτοί οι μηχανισμοί μάθησης, και ποια είδη των υπολογιστικών ικανοτήτων οι άνθρωποι φέρουν και χρησιμοποιούν στη διαδικασία της εκμάθησης γλωσσών;"
# # #
Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας και το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών.
Related articles
- Να προτιμήσουμε τελικά τον μαυροπίνακα ή μήπως όχι... (economu.wordpress.com)
- Sum, αλλά πώς το ξέρω; (tleonidas.wordpress.com)
Άγνωστα ζώα, σχεδόν αόρατα, αλλά υπάρχουν: Βρυόζωα
Image via Wikipedia
"Υπάρχουν σήμερα πάνω από 6 000 γνωστά είδη από βρυόζωα. Προγενέστερες μελέτες βασίστηκαν στα ορατά χαρακτηριστικά αυτών των ζώων, τα οποία δεν επαρκούν για να αποφασίσουν πώς είναι τα είδη που σχετίζονται μεταξύ τους. Για να κατανοήσουμε την εξέλιξη της bryozoans και πώς αυτές σχετίζονται με άλλα ζώα, είναι απαραίτητη η χρήση μοριακών δεδομένων, που είναι να πει το DNA ", λέει ο Judith Fuchs του Τμήματος Ζωολογίας του Πανεπιστημίου του Γκέτεμποργκ.
Όταν βρυόζωα ανακαλύφθηκαν τον 16ο αιώνα, θεωρούνταν φυτά. Αργότερα διαπιστώθηκε ότι έχει ένα νευρικό σύστημα, τους μυς και ένα εντερικό σύστημα και ταξινομήθηκαν ως ζώα. Με δική τους, bryozoans του είναι ορατά με γυμνό μάτι, αλλά όπως όλα τα ζώα κοράλλι bryozoans χτίσει αποικίες που φτάνουν αρκετά εκατοστά σε μέγεθος και σε ορισμένα είδη χτίζουν τις αποικίες του πάνω από 30 εκατοστά.
Στη διατριβή της, η Fuchs έχει μελετήσει την εξέλιξη και τις σχέσεις της βρυόζωα χρήση μοριακών δεδομένων (DNA) από περισσότερα από 30 είδη bryozoan, οι περισσότεροι συγκεντρώθηκαν στη Σουηδία.Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αυτό το ζώο ομάδα αναπτύχθηκε από έναν κοινό πρόγονο που έζησε πιθανώς στη θάλασσα. Δύο ομάδες βρυόζωα εξελίχθηκε από αυτό το κοινό πρόγονο: μια ομάδα που έμεινε στο θαλάσσιο περιβάλλον και ένα άλλο που εξελίχθηκε σε γλυκά ύδατα. Οι μελέτες του DNA της στάδιο της προνύμφης της βρυόζωα μπορεί επίσης να συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση της εξέλιξης του κύκλου ζωής και προνυμφικά στάδια των άλλων πολυκύτταρων ζώων.
Μαζί με τον επιβλέποντα καθηγητή της, Matthias Obst, σε μια περίοδο τεσσάρων ετών έχει επίσης λάβει μέρος στη θαλάσσια απογραφή του σουηδικού Είδη έργο κατά μήκος της δυτικής ακτής της Σουηδίας. Η συλλογή όλων των θαλάσσιων από κάτω προς τα ζώντα ζώα, βασίζεται σε περισσότερα από 500 δείγματα από 400 τοποθεσίες.
«Βρήκαμε όσο το 120 θαλάσσια είδη bryozoan στα ύδατά μας, και πολλοί από αυτούς δεν είχαν προηγουμένως γνωστός στη Σουηδία. Βρέθηκαν, επίσης, ένα εντελώς νέο είδος βρυόζωα. Αυτό είναι ένα πολύ μικρό bryozoan με χαρακτηριστικό αιχμές στην επιφάνειά του, που περιέγραψα στην εργασία μου. "
Μέχρι σήμερα, το 45 τοις εκατό των bryozoans συγκεντρώθηκαν στην απογραφή έχουν καθοριστεί.
«Η Σουηδία έχει μια πολύ πλούσια πανίδα bryozoan. Στο επόμενο ταξίδι σας στην παραλία μπορεί να λάβει ίσως μια πιο προσεκτική ματιά στα φύκια ή βότσαλα. Αν δείτε μια άσπρη κάλυψη με μικρές τρύπες σε αυτό, έχετε βρει μια bryozoan αποικία για τον εαυτό σας. "
Υπάρχουν επί του παρόντος πάνω από 6 000 γνωστά είδη βρυόζωα. Προγενέστερες μελέτες βασίστηκαν στα ορατά χαρακτηριστικά αυτών των ζώων, το οποίο δεν επαρκεί για να αποφασίσουν πώς είναι τα είδη που σχετίζονται μεταξύ τους. Για να κατανοήσουμε την εξέλιξη της bryozoans και πώς αυτές σχετίζονται με άλλα ζώα, είναι απαραίτητη η χρήση μοριακών δεδομένων, που είναι να πει το DNA ", λέει ο Judith Fuchs του Τμήματος Ζωολογίας του Πανεπιστημίου του Γκέτεμποργκ.
Συνημμένα αρχεία
Άγνωστα ζώα σχεδόν αόρατα, αλλά ακόμα υπάρχουν
22, Μάρ, 2011 Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ
- Bryozoans (βρύα ζώα) είναι μια ομάδα από υδρόβια ασπόνδυλα που βρίσκονται σε μεγάλη ποικιλία σε ολόκληρο τον κόσμο, με πάνω από 100 είδη μόνο στη Σουηδία. Ωστόσο, λίγα είναι γνωστά για αυτά. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ μελέτησαν τώρα τα σουηδικά είδη βρυόζωων με χρήση τεχνικών DNA.
"Υπάρχουν σήμερα πάνω από 6 000 γνωστά είδη από βρυόζωα. Προγενέστερες μελέτες βασίστηκαν στα ορατά χαρακτηριστικά αυτών των ζώων, τα οποία δεν επαρκούν για να αποφασίσουν πώς είναι τα είδη που σχετίζονται μεταξύ τους. Για να κατανοήσουμε την εξέλιξη της bryozoans και πώς αυτές σχετίζονται με άλλα ζώα, είναι απαραίτητη η χρήση μοριακών δεδομένων, που είναι να πει το DNA ", λέει ο Judith Fuchs του Τμήματος Ζωολογίας του Πανεπιστημίου του Γκέτεμποργκ.
Όταν βρυόζωα ανακαλύφθηκαν τον 16ο αιώνα, θεωρούνταν φυτά. Αργότερα διαπιστώθηκε ότι έχει ένα νευρικό σύστημα, τους μυς και ένα εντερικό σύστημα και ταξινομήθηκαν ως ζώα. Με δική τους, bryozoans του είναι ορατά με γυμνό μάτι, αλλά όπως όλα τα ζώα κοράλλι bryozoans χτίσει αποικίες που φτάνουν αρκετά εκατοστά σε μέγεθος και σε ορισμένα είδη χτίζουν τις αποικίες του πάνω από 30 εκατοστά.
Στη διατριβή της, η Fuchs έχει μελετήσει την εξέλιξη και τις σχέσεις της βρυόζωα χρήση μοριακών δεδομένων (DNA) από περισσότερα από 30 είδη bryozoan, οι περισσότεροι συγκεντρώθηκαν στη Σουηδία.Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αυτό το ζώο ομάδα αναπτύχθηκε από έναν κοινό πρόγονο που έζησε πιθανώς στη θάλασσα. Δύο ομάδες βρυόζωα εξελίχθηκε από αυτό το κοινό πρόγονο: μια ομάδα που έμεινε στο θαλάσσιο περιβάλλον και ένα άλλο που εξελίχθηκε σε γλυκά ύδατα. Οι μελέτες του DNA της στάδιο της προνύμφης της βρυόζωα μπορεί επίσης να συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση της εξέλιξης του κύκλου ζωής και προνυμφικά στάδια των άλλων πολυκύτταρων ζώων.
Μαζί με τον επιβλέποντα καθηγητή της, Matthias Obst, σε μια περίοδο τεσσάρων ετών έχει επίσης λάβει μέρος στη θαλάσσια απογραφή του σουηδικού Είδη έργο κατά μήκος της δυτικής ακτής της Σουηδίας. Η συλλογή όλων των θαλάσσιων από κάτω προς τα ζώντα ζώα, βασίζεται σε περισσότερα από 500 δείγματα από 400 τοποθεσίες.
«Βρήκαμε όσο το 120 θαλάσσια είδη bryozoan στα ύδατά μας, και πολλοί από αυτούς δεν είχαν προηγουμένως γνωστός στη Σουηδία. Βρέθηκαν, επίσης, ένα εντελώς νέο είδος βρυόζωα. Αυτό είναι ένα πολύ μικρό bryozoan με χαρακτηριστικό αιχμές στην επιφάνειά του, που περιέγραψα στην εργασία μου. "
Μέχρι σήμερα, το 45 τοις εκατό των bryozoans συγκεντρώθηκαν στην απογραφή έχουν καθοριστεί.
«Η Σουηδία έχει μια πολύ πλούσια πανίδα bryozoan. Στο επόμενο ταξίδι σας στην παραλία μπορεί να λάβει ίσως μια πιο προσεκτική ματιά στα φύκια ή βότσαλα. Αν δείτε μια άσπρη κάλυψη με μικρές τρύπες σε αυτό, έχετε βρει μια bryozoan αποικία για τον εαυτό σας. "
Υπάρχουν επί του παρόντος πάνω από 6 000 γνωστά είδη βρυόζωα. Προγενέστερες μελέτες βασίστηκαν στα ορατά χαρακτηριστικά αυτών των ζώων, το οποίο δεν επαρκεί για να αποφασίσουν πώς είναι τα είδη που σχετίζονται μεταξύ τους. Για να κατανοήσουμε την εξέλιξη της bryozoans και πώς αυτές σχετίζονται με άλλα ζώα, είναι απαραίτητη η χρήση μοριακών δεδομένων, που είναι να πει το DNA ", λέει ο Judith Fuchs του Τμήματος Ζωολογίας του Πανεπιστημίου του Γκέτεμποργκ.
Συνημμένα αρχεία
- Οι βιβλιογραφικές πληροφορίεςΕφημερίδα: Μοριακή Phylogenetics και εξέλιξη το 2010, 56:370-379 Συγγραφέας: Fuchs J, Iseto T, Hirose M, Sundberg P, Obst M
Τίτλος: Η πρώτη εσωτερική μοριακή φυλογένεση του ζώου phylum Entoprocta (Kamptozoa)
Related articles
- 7 Φρικτα Πειραματα Που Θα Μπορουσαν Να Μασ Διδαξουν Πολλα (strangejournal.wordpress.com)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)