Μεταφράστε τη σελίδα
Αναζήτηση / Search
Socratic News
Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011
Αρχαίοι Έλληνες εναντίον των διχασμών της ανθρωπότητας
Το παρακάτω απόσπασμα είναι από το http://www.hellenicpantheon.gr/SimopoulosA.htm
Ο Ερατοσθένης αποδοκίμαζε εκείνους που διαιρούσαν το ανθρώπινο γένος σε Έλληνες και βαρβάρους καθώς και εκείνους που συμβούλευαν να αντιμετωπίζονται οι Έλληνες ως φίλοι και οι «βάρβαροι» ως εχθροί, τονίζοντας ότι πολλοί «βάρβαροι» είναι «αστείοι» δηλαδή μορφωμένοι, ευγενείς, ευφυείς και πολλοί Έλληνες «κακοί» δηλαδή φαύλοι. Όπως οι Αιγύπτιοι που ήταν προσηλωμένοι στον νόμο και την τάξη και οι Καρχηδόνιοι που αναγνωρίζονταν «πολιτεύεσθαι καλώς». Είναι πιο λογικό, έλεγε, να ξεχωρίζουμε τους ανθρώπους ανάλογα με το ήθος. Και καταδίκαζε εκείνους που παρότρυναν τον Αλέξανδρο «τοις μεν Έλλησιν ως φίλους χρήσθαι τοις δε βαρβάροις ως πολεμίοις». Κατά τον Ερατοσθένη «βέλτιον είναι η αρετή και κακία διαιρείν» (Στράβων, Γεωγραφικά, Α, c66).
Υπήρχαν όμως και άλλοι προγενέστεροι Έλληνες συγγραφείς, όπως ο Ηρόδοτος και ο Ξενοφών, που παραδέχονται ότι πολλοί «βάρβαροι» διακρίνονταν για την αξιωσύνη, την αρετή, την ποιότητα, τις ικανότητες και τη σοφία τους. Κατά τους Πυθαγόρειους όλοι οι άνθρωποι είναι φίλοι και κατά τον σοφιστή Ιππία «είμαστε όλοι συγγενείς και συμπολίτες» (Πλάτων, Πρωταγόρας, 337C). Ο στίχος του Ευριπίδη «άπασα χθων ανδρί γενναίω πατρίς» (Απόσπασμα 1047) εκφράζει την ιδέα της πανανθρώπινης κοινότητας. Το ίδιο διδάσκουν και τα λόγια του Δημόκριτου «ανδρί σοφώ γη βατή· ψυχής γαρ αγαθής πατρίς ο ξύμπας κόσμος» (Απόσπασμα 247). Ο σοφιστής, τέλος, Αντιφών, διακηρύσσοντας την ισότητα όλων των ανθρώπων, σύμφωνα με το φυσικό δίκαιο, υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ Ελλήνων και «βαρβάρων». Όλοι οι άνθρωποι είναι αδελφοί. Ισότητα ταπεινών και αριστοκρατών, ισότητα Ελλήνων και «βαρβάρων», ισότητα ελεύθερων και δούλων («Αλήθειαι» – Παπ. Οξύρ. 1364, ΙΙ, σ. 275κ.ε.)
Πηγή :
http://www.hellenicpantheon.gr/SimopoulosA.htm
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011
Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011
Voltaire:lack of resistance to unreasonable claims. Η έλλειψη αντίστασης στα αδικαιολόγητα αιτιολογήματα
Image via Wikipedia
“Formerly there were those who said: You believe things that are incomprehensible, inconsistent, impossible because we have commanded you to believe them; go then and do what is unjust because we command it. Such people show admirable reasoning. Truly, whoever is able to make you absurd is able to make you unjust. If the God-given understanding of your mind does not resist a demand to believe what is impossible, then you will not resist a demand to do wrong to that God-given sense of justice in your heart. As soon as one faculty of your soul has been dominated, other faculties will follow as well. And from this derives all those crimes of religion which have overrun the world.”
«Στο παρελθόν υπήρξαν εκείνοι που είπαν: Θεωρείτε τα πράγματα που είναι ακατανόητα, ασυμβίβαστα, αδύνατα επειδή σας έχουμε διατάξει για να τα θεωρήσετε πιστευτά. Πηγαίνετε έπειτα και κάνετε αυτό που είναι άδικο επειδή το διατάζουμε. Τέτοιοι άνθρωποι εμφανίζουν αξιοθαύμαστο συλλογισμό. Αληθινά, ὀποιος είναι σε θέση να σας καταστήσει παράλογους είναι σε θέση να σας καταστήσει άδικους.
Εάν η Θεόδοτη-κατανόηση του μυαλού σας δεν αντιστέκεται σε μια απαίτηση για να θεωρήσει αυτό που είναι αδύνατο, κατόπιν δεν θα αντισταθείτε σε μια απαίτηση για να κάνετε λανθασμένο σε εκείνη την Θεόδοτη-αίσθηση της δικαιοσύνης στις καρδιές σας.
Μόλις μια ικανότητα της ψυχής σας εξουσιαστεί, άλλες ικανότητες θα ακολουθήσουν επίσης. Και από αυτό αντλεί όλα εκείνα τα εγκλήματα της θρησκείας που έχουν την υπέρβαση στο κόσμο.»
Εάν η Θεόδοτη-κατανόηση του μυαλού σας δεν αντιστέκεται σε μια απαίτηση για να θεωρήσει αυτό που είναι αδύνατο, κατόπιν δεν θα αντισταθείτε σε μια απαίτηση για να κάνετε λανθασμένο σε εκείνη την Θεόδοτη-αίσθηση της δικαιοσύνης στις καρδιές σας.
Μόλις μια ικανότητα της ψυχής σας εξουσιαστεί, άλλες ικανότητες θα ακολουθήσουν επίσης. Και από αυτό αντλεί όλα εκείνα τα εγκλήματα της θρησκείας που έχουν την υπέρβαση στο κόσμο.»
Dan Barker - Morality is not in religions
Image by Sam UL via FlickrExcerpts from Dan Barker's portion of a debate with Adam Deen (Muslim Apologetic). In it Dan tries to convey the basic principles behind atheism, why he rejected his own belief in god and became an atheist, what are the main fallacies of religion in general and also give a little bit of focus on Islam and the Quran since the debate was in front of a Muslim audience.
Dan Barker, who is sometime referred to as "USA's leading atheist" is the author of 'Godless' and an international public speaker and debater in topics surrounding atheism and religion.
See the whole debate here:
www.youtube.com/watch?v=aeleGwYnGzI
Dan Barker, who is sometime referred to as "USA's leading atheist" is the author of 'Godless' and an international public speaker and debater in topics surrounding atheism and religion.
See the whole debate here:
www.youtube.com/watch?v=aeleGwYnGzI
Related articles
- Dan Barker on having a purpose-filled life (zaknafein81.wordpress.com)
- What I Think About "Evangelical Atheism" (freethoughtblogs.com)
- Update on The Clergy Project (thesecretatheist.wordpress.com)
- Atheist Billboard Goes Up in Terre Haute, Indiana (patheos.com)
- The Impact of the New Atheists a Decade After 9/11 (patheos.com)
Οι επενδύσεις και οι ερωτοδουλειές του Σόρος
Γράφει ο Γιώργος Σιδηρούντιος
Είναι φανερό πως ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου ακολούθησε οικονομικές συνταγές, οι οποίες βύθισαν και θα συνεχίσουν να βυθίζουν τη χώρα. Είναι λογικό να σκεφτούμε ότι ο Σόρος βρίσκεται πίσω από κάποιες τέτοιες συνταγές, διότι όπως μαθαίνουμε έχει συναντήσει κατ' ιδίαν τον Παπανδρέου αρκετές φορές, εντός και εκτός Ελλάδος. Αν δεν συζήτησαν για οικονομικές συνταγές σχετικές με την κρίση, για ποιο λόγο έκαναν άραγε τις συναντήσεις; Μήπως για να ανταλλάξουν εμπειρίες από τις δονζουανικές κατακτήσεις τους; Όχι βέβαια. Και που είναι το θετικό αποτέλεσμα για τη χώρα μας από αυτές τις συναντήσεις; Αυτό φυσικά δεν το βλέπουμε, και όλα δείχνουν ότι ούτε στο μέλλον θα δούμε καλό από τα οικονομικά που μέχρι τώρα έχει ακολουθήσει ο πρωθυπουργός. Υπάρχουν όμως στοιχεία τα οποία μας οδηγούν στο να συμπεράνουμε ότι ο Σόρος πρέπει να έβγαλε ένα θετικό αποτέλεσμα μέσα από αυτές τις συναντήσεις. Είναι επίσημο το ότι μέσα στον διεθνή καταποντισμό της οικονομίας, ο Σόρος είναι ένας από τους μεγαλύτερους κερδισμένους. Σε μια εποχή που οι περισσότεροι χάνουν, ο Σόρος κερδίζει, και κερδίζει πάρα πολλά. Το προηγούμενο έτος ο Σόρος απέδωσε σε επενδυτές που του είχαν εμπιστευθεί κεφάλαια, ετήσια κέρδη που άγγιξαν σχεδόν το 30%. Αυτό είναι πρωτοφανές αν σκεφθεί κανείς ότι μέχρι πριν από την κρίση, όποια ετήσια απόδοση σε επενδυτικά κεφάλαια έφτανε το 10% θεωρούνταν κορυφαία. Όλα λοιπόν δείχνουν πως ο Σόρος, μέσα στην κρίση στην κυριολεξία θησαυρίζει με ρυθμούς τριπλάσιους και πολλαπλάσιους από αυτούς που θησαύριζε πριν την κρίση. Σύμφωνα με τα παραπάνω, λογικό είναι λοιπόν να θέσει κάποιος τον Σόρος στο επίκεντρο ή τον σκληρό πυρήνα αν θέλετε, του παγκόσμιου κερδοσκοπικού οργίου το οποίο έχει γονατίσει στην κυριολεξία την Ελλάδα, τις ΗΠΑ και όχι μόνο.
Ο Σόρος φυσικά και έχει τη στήριξη συγκεκριμένων κυκλωμάτων, και δεν λειτουργεί ως αυτόνομος κερδοσκόπος. Φυσικά και δεν μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε διεθνές επίπεδο χωρίς τη στήριξη σημαντικών διεθνών κρατικών και παρακρατικών παραγόντων, ονόματα να μην λέμε. Πρόσφατα ενημερώθηκα για την επένδυση – συνιδιοκτησία του Σόρος σε μια νεα υπερ-εταιρεία που θα παρέχει ηλεκτρική ενέργεια με μεταφερόμενες υπεργεννήτριες σε περιοχές πληγείσες από φυσικές καταστροφές (βλέπε και πολέμους). Τα κέρδη που θα αποκομίζει ο Σόρος από αυτή τη νέα υπερ-εταιρεία θα είναι και πάλι τεράστια, υπεπολλαπλάσια από αυτά που προσφέρουν ακόμα και οι ποιο πετυχημένες επενδύσεις σε πολλούς άλλους τομείς. Βλέπετε, λες και γνωρίζει εκ των προτέρων ο κ. Σόρος ότι θα υπάρξει αυξημένη ζήτηση των υπηρεσιών που θα προσφέρει η νέα υπερ-εταιρεία του. Είναι βέβαιος για τις επερχόμενες μεγάλες καταστροφές διότι διαθέτει την ανάλογη πληροφόρηση από θεούς και δαίμονες.
Η άλλη πρόσφατη κίνηση του Σόρος να επιστρέψει τα κεφάλαια που του είχαν εμπιστευθεί κάποιοι επενδυτές για να τα πολλαπλασιάσει, έγινε ελάχιστες μόνο μέρες πριν να αρχίσει τελευταίο μεγάλο χρηματιστηριακό κραχ, και αυτό κατά την άποψή μου δεν πρέπει να αποδοθεί σε πιέσεις που δέχθηκε ο Σόρος για να εγκαταλείψει την κερδοσκοπική σκηνή, αλλά διότι είχε εκ των έσω πληροφόρηση για το ότι σύντομα θα ακολουθούσε το κραχ. Με την επιστροφή κεφαλαίων στους ιδιοκτήτες τους πριν να γίνει το κραχ, απλά προσέθεσε κύρος στον εαυτό του. Γνωρίζει πολύ καλά το τι κάνει και πότε το κάνει.
Γιατί όμως τα κάνει όλα αυτά, για να κάνει την ανθρωπότητα καλύτερη; Μακάρι να ήταν έτσι, όμως οι ερωτοδουλειές του με κοπέλες πάνω από 50 χρόνια νεότερές του, αποδεικνύουν ότι τελικά ο κ. Σόρος είναι ένας άνθρωπος έρμαιο εγωϊστικών παθών και σεξουαλικών απωθημένων, τα οποία συνήθως βασανίζουν τις ανάλογες σαν αυτόν περιπτώσεις από νεαρή ηλικία. Αυτά τα απωθημένα στην ουσία πληρώνει η ανθρωπότητα, φυσικά συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδος. Δηλαδή πληρώνει τα σεξουαλικά κερατιάτικα του διεθνούς και ντόπιου οικονομικού εγκλήματος. Άνθρωποι που δεν έχουν βρει συναισθηματική κάλυψη και σεξουαλική ικανοποίηση στη ζωή τους, τελικά έχουν την τάση να την πέφτουν στους πάντες (κερδοσκοπικά ή σεξουαλικά), όπως πρόσφατα μάθαμε και με την περίπτωση ενός παρόμοιου τύπου, του Στρος Καν. Είναι πλέον φανερό ότι μια κλίκα ψυχοπαθών που πάσχουν από έλλειψη κατανόησης του πόνου του συνανθρώπου (luck of empathy) βρίσκεται πίσω από από την κατάντια της διεθνούς οικονομικής παρανομίας, κάτι το οποίο πολύ σωστά εντόπισε και ο Μαξ Κέϊσερ στην ομιλία του προς τα μέλη του Αθηναϊκού δικηγορικού συλλόγου. Οι περισσότεροι βαρυποινίτες σε φυλακές πάσχουν ακριβώς από την ίδια ψυχική νόσο. Οι σχετικές μελέτες ψυχιάτρων και ψυχαναλυτών για το πως πολλοί τέτοιοι τύποι καταφέρνουν να αναρριχηθούν στην κορυφή της πολιτικής, θρησκευτικής, επιχειρηματικής και άλλης ηγεσίας του κόσμου, πρέπει να δουν περισσότερο φως της δημοσιότητας. Η διεθνής κοινωνία πρέπει να μαζέψει αυτούς τους ψυχοπαθείς σε ανάλογα ιδρύματα, αν δεν θέλει η ίδια να την καταστρέψουν.
Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011
3 του Σεπτέμβρη
Το 1840, ο Μακρυγιάννης ίδρυσε μια-κατα τον Όθωνα-,παράνομη οργάνωση, με σκοπό την επιβολή συντάγματος. Στην οργάνωση σύντομα μυήθηκαν οπλαρχηγοί και αγωνιστές του '21, οι οποίοι είχαν παραγκωνισθεί από τους Βαυαρούς. Τα μέλη της οργάνωσης δεσμεύονταν με όρκο στην πατρίδα και στην Ορθοδοξία. Μερικοί από τους οπλαρχηγούς που μυήθηκαν ήταν οι Θεόδωρος Γρίβας, Μήτρος Δεληγιώργης, Κριεζιώτης κ.α.
Στη συνέχεια ο Μακρυγιάννης έστρεψε την προσοχή του στους πολιτικούς και κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια, έτσι ώστε να μυήσει έμπιστα άτομα. Προσέγγισε και μύησε τον αρχηγό του Ρωσικού κόμματος, τον Ανδρέα Μεταξά, σημαντική προσωπικότητα της εποχής, ενώ στη συνέχεια προσχώρησε στο κίνημα και ο αρχηγός του Αγγλικού κόμματος, Ανδρέας Λόντος. Αυτοί οι δύο κατόρθωσαν να μυήσουν τις πιο εξέχουσες προσωπικότητες της εποχής όπως τους: Ρήγα Παλαμήδη, Κωνσταντίνο Κανάρη, Χρύσανθο Σισίνη, Κωνσταντίνο Ζωγράφο κ.α. Για να επιτύχει όμως το κίνημα χρειαζόταν και η συνεργασία του στρατού. Για τον λόγο αυτό μύησαν τον συνταγματάρχη Δημήτριο Καλλέργη. Για να επιτύχουν τους σκοπούς τους φρόντισαν να τον μεταθέσουν από το Άργος στην Αθήνα και να τον διορίσουν στρατιωτικό διοικητή της Αθήνας. Ο Καλλέργης κατάφερε να φέρει σε επαφή τους κινηματίες και με άλλους στρατιωτικούς, όπως τον Σπυρομήλιο και να τους πείσει να προσχωρήσουν στην οργάνωση. Λίγο πριν το ξέσπασμα του κινήματος σχηματίστηκε τριμελής επιτροπή που σχηματίστηκε από τους Ανδρέα Μεταξά, Μακρυγιάννη και Δημήτριο Καλλέργη. Ο καθένας αντιπροσώπευε έναν διαφορετικό κόσμο: ο Μεταξάς τον πολιτικό, ο Μακρυγιάννης το λαϊκό και ο Καλλέργης το στρατιωτικό.
Related articles
- ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Καθηγητής του ΑΠΘ σε ρόλο καταδότη; (parallhlografos.wordpress.com)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)