Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Αλλαγές συνόρων στην Ευρώπη δείχνει το εγγύς μέλλον

Antwerp, Belgium 105 - Het Steen (Image by Claudio.Ar (not too much online) via Flickr

Όχι δε πρόκειται για βαλκανικό σενάριο. Μιλάμε για την έδρα της ευρωπαϊκής επιτροπής.

Το Βέλγιο επανέρχεται σε διαπραγματεύσεις διάσπασης σε γαλλόφωνη και ολλανδόφωνη περιοχή αρχικά και μετέπειτα σύμπραξη των αυτόνομων περιοχών με την Γαλλία και την Ολλανδία αντίστοιχα.

Το πρόβλημα δεν κατέληξε σε αποτελεσματική συμφωνία γιατί προσκρούει στην γαλλόφωνη αλλά αυτόνομη περιοχή των Βρυξελλών, που κάθε μεριά το διεκδικούν για δικό τους.

Αν και στις Βρυξέλλες υπάρχει το γλυπτό του ατόμου, τελικά η πυρηνική αυτή αντίδραση θα διασπάσει το ά-τομο


Enhanced by Zemanta

Συνελάβανε το Μάρκο Σεφερλή γιατί οι δημόσιες υπηρεσίες δεν εκδίδουν άδειες

Πότε κύριοι θα δούμε χειροπέδες και αυτόφορα για τους ολόκληρους προϋπολογισμούς που έχουνε κλέψει οι κυβερνώντες την Ελλάδα πολιτικοί και δημόσιοι καταχραστές;

Ο Μάρκος ήταν το πρόβλημα της Ελλάδας;

Συλλάβατε τους αρμόδιους που για πέντε χρόνια δεν εκδίδουν μελέτες και άδειες για το θέατρο που παρέχει έσοδα στο δήμο; Από τα ενοίκια του πληρώνονται τόσοι υπάλληλοι του δήμου για να ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ.

Μη φοβάστε τους κουκουλοφόρους, φυλάνε τα υπουργεί μας

Όταν οι γενοκτονίες ονομάζονται θεόσταλτες και οι καταγραφές αυτών ιερά κείμενα



Η Θρησκεία στην υπηρεσία του κράτους και των πληρωμών διατροφής.

Bailiffs fight listless parents with cross | Top Stories | RT

Όπως ανακοινώθηκε από τις Ρωσσικές αρχές, οι ορθόδοξοι ιερείς και οι μουσουλμάνοι μουφτήδες, επιστρατεύονται από τις υπηρεσίες για να βοηθήσουν στην εφαρμογή των πληρωμών διατροφής σε παιδιά από χωρισμένα ζευγάρια.

Σε λίγο πιστεύω ότι και οι θέσεις εργασίας των εφοριακών θα επανέλθουν στα χέρια των ιερέων.

Bailiff's in the central Russian republic of Bashkortostan are using Orthodox priests in an unorthodox way of making absent fathers and mothers pay child support.

Apart from Orthodox priests, the republic’s bailiffs have called on Muslim clerics to help tackle the problem.

“Now the work on child support is carried jointly by bailiffs, Russian Orthodox Church and the Central Spiritual Muslim Agency,” Sergey Spatar from the republic’s Federal Bailiff Agency told the IA Regnum news agency.

Read more

“Last week bailiffs initiated and organized an event in the town of Oktyabrsky, where a local Orthodox priest, Father Sergiy, met with 14 people who are not paying child support, which included 2 women,” he added.

“He told about simple things: love your neighbor, care about children and quoted the Bible,” Spatar added.

At the same time, in the Altai region bailiffs try to encourage debtors by reading them poems about the importance of paying child support and traffic tickets.Some cartoons have also been used in the campaign.

Beginning next week, voice announcements in the form of short rhymes recorded by bailiffs will be aired by public address systems in all big shopping malls of the region’s capital, Barnaul, reports Itar Tass.

“We want to influence people with positive emotions,” said a spokesperson for the regional department of the federal bailiff service. “Usually people come to shopping malls in a good mood and may take our advices to heart.”

Cartoons made in similarly positive way have began to screen in Barnaul’s minibuses. The social experiment was developed together with students from Altai Construction College, who made two video clips for free. Authors think such cartoons should influence even persistent non-payers.

Religion is a product of evolution, software suggests , Μήπως η θρησκείες είναι αποτέλεσμα εξέλιξης του ανθρώπου;

Υπηρεσία χωρίς αντικείμενο με 324 υπαλλήλους

kathimerini.gr | Υπηρεσία χωρίς αντικείμενο με 324 υπαλλήλους: "

Το κλέψιμο του δημοσίου χρήματος έχει επίσημη μορφή. Διορίζονται κομματικοί πελάτες σε θέσεις με ανύπαρκτη εργασία και φυσικά είτε υπάρχουν οι υπηρεσίες, είτε όχι κανείς δε ξέρει.

Δεν υπάρχει δημοσιευμένος κατάλογος με τις υπηρεσίες του Δημοσίου και τις νόμιμες αρμοδιότητες τους.

Υπάρχουν και άλλες υπηρεσίες που δεν έχουν καν κτήρια, γραφεία ή τηλέφωνα επικοινωνίας, αλλά είναι πλήρεις από διευθυντές και υπαλλήλους, που φυσικά περνάνε την ώρα τους σε καφενεία και ταξίδια απολαμβάνοντας κάτι που λέγεται κομματικός μηχανισμός στήριξης.

Και φυσικά υπάρχουν και τα κομματόσκυλα που απολαμβάνουν νομότυπα κλεμμένα χρήματα του δημοσίου ταμείου, με τη μορφή παροχής υπηρεσιών (κομματικής) υποστήριξης, και μέσω απαράδεκτων ενοικιάσεων.

Κάθε ψήφος κοστίζει αρκετά εκατομμύρια ευρώ στο κάθε πολίτη.

Μη χαρίσετε την ψήφο σας σε κλέφτες αν δεν θέλετε να πληρώσετε εσείς τα κλεμμένα.

Οι πολιτικοί και θρησκευτικοί ηγέτες πουλάνε φθηνές υποσχέσεις, έτσι ώστε τα θύματά τους να εργάζονται τώρα σκληρά και φανατικά υπέρ αυτών των ηγετών, με μόνη αποπληρωμή την υπόσχεσή τους ότι στο μέλλον ή και στην "επόμενη" ζωή , να έχουν καλύτερη διαβίωση.

Προς το παρόν όμως εργάζονται για το συμφέρον των πολιτικών και θρησκευτικών τσαρλατάνων που ακόμα δε ξέρω γιατί ένας πλανόδιος που ενώ σας υπόσχεται αυθεντικά προϊόντα και σας πουλά κλεψίτυπα, μπορείς να ζητήσεις από την αστυνομία να τον οδηγήσει στη δικαιοσύνη, ενώ για τους απατεώνες της πολιτικής και θρησκευτικής παράταξης υπάρχουν "ιερά" μέτρα προστασίας και ατιμωρησίας από το κοινωνικό σύνολο.

Μάλλον το κοινωνικό σύνολο έχει σαπίσει, και η σαπίλα είναι αυτό που επικρατεί.

Και ενώ το κράτος βρίσκεται σε κατάρρευση οικονομική και ηθική, μία νέα Σύλληψη του νομιάτρου Ρεθύμνου για δωροδοκία, δείχνει ότι οι κλέφτες δε φοβούνται να συνεχίσουν να κλέβουν, αφού έχουν φτάσει σε σημείο ψυχολογικής εξάρτησης στη κλοπή, και ο μόνος τρόπος απαλλαγής από αυτούς, είναι η σύλληψη, απόλυση και καταδίκη τους, ανεξαρτήτως από το τι θέση κατέχουν.

Αν θέλετε να ζείτε στην Ελληνική Δημοκρατία και όχι να τη θυμάστε σαν ιστορική ύπαρξη του παρελθόντος, θα πρέπει να δείξετε έμπρακτα την αγάπη σας προς αυτό το θεσμό της Δημοκρατίας, και να καταπολεμήσετε τους απατεώνες.

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Μια σύγχρονη απόδειξη ότι οι θρησκείες είναι ανάγκη των αρχόντων


Διάβαζα πριν από λίγο τις δηλώσεις του διαδόχου του Βρετανικού θρόνου Καρόλου (Prince Charles blames world’s ills on ‘soulless consumerism’ and Galileo), και θυμήθηκα και το ιστορικό της επιβολής του χριστιανισμού από παλαιούς αυτοκράτορες και βασιλείς.

Τελικά η θρησκεία και μάλιστα μια γενικώς αποδεκτή στις κοινωνίες, είναι ανάγκη των αρχόντων προς επιβολή των "θεϊκών" καταβολών τους, και όχι των λαϊκών μαζών. Τα αυτοκρατορικά βουλεύματα και οι ποινικές διώξεις κατά των "απίστων" προκάλεσαν τις μαζικές φονεύσεις πρώτα των χριστιανών που δεν αναγνώριζαν τον αυτοκράτορα ως άρχοντα του κράτους, και αργότερα των Ελλήνων που δεν αναγνώριζαν τους χριστιανούς αυτοκράτορες και βασιλείς.

Αναγνωρίζω την ανάγκη της πνευματικής αναζήτησης του ανθρώπου για το άγνωστο, και κατανοώ ότι οι ρηχές σκέψεις σε άγνωστα αντικείμενα και γεγονότα, προκαλούν θρησκευτικές αναζητήσεις και εξηγήσεις, αλλά δεν αναγνωρίζω την επίθεση στην επιστημονική μεθοδολογία εξόρυξης γνώσεων και των εφαρμογών της.

Η επιστήμη εμφανίζει πολλές θεωρίες προς έρευνα και ανάπτυξη, και μέχρι αποδείξεως ή απορρίψεως των θεωριών αυτών, βασίζονται στο ένστικτο και τη πίστη.

Η διαφορά της θρησκευτικής κοινότητας με την επιστημονική στο θέμα της πίστης, βρίσκεται στη πράξη ότι ενώ οι θρησκευτικές κοινότητες αποδέχονται "δογματικά" θέσεις πίστεως που πρέπει να υποστηρίζουν με κάθε μέσο και να αρνούνται κάθε εξέταση τους, ενώ για τον επιστήμονα η πίστη σε μία θεωρία είναι σεβαστή μέχρι την απόρριψη ή την απόδειξή της. Τα επόμενα βήματα βασίζονται σε προηγούμενες γνώσεις. Οι λανθασμένες θεωρίες μένουν απλά στα αρχεία έρευνας για κριτική μάθηση.

Οι βασιλείς που ζητούν την εύνοια "Θεών" για να δικαιολογούν την εξουσία τους, μαζί με τις χώρες που έχουν συντάγματα αναφερόμενα σε "Θεότητες" (Ελλάδα, ΗΠΑ, Ιραν, Σαουδική Αραβία κλπ), δείχνουν συναισθηματικά ότι βασίζονται σε προσευχές και όχι σε πρακτικές στρατηγικές.

Θεός, Άνθρωπος, μπανάνες και αμαρτίες

Ούτε οι μπανάνες που τρώμε, ούτε τα εμβόλια που κάνουμε, ούτε τα φάρμακα που παίρνουμε δεν έγιναν από "Θεούς" αλλά από επιστημονική έρευνα. Τα σπίτια που κατοικούμε, τα ρούχα που φοράμε δεν είναι απομεινάρια του παραδείσου του "Αδάμ και της Εύας". Οι δύο δερμάτινοι χιτώνες θα είχαν κονιορτοποιηθεί μἐχρι τώρα από τη χρήση τους, και δεν έχω ακούσει για την έπαυλη των πρωτοπλάστων σε ποιο μέρος του παραδείσου ήταν κτισμένη.



Ή μήπως ο "Θεός" τελικά έκανε τις μπανάνες για τα παντοπωλεία;



Εγκληματικές Θρησκείες και Πολιτεύματα

Το ότι κοινωνίες ολόκληρες, και δισεκατομμύρια άνθρωποι ακολουθούν πιστά και τυφλά παραδόσεις τελετουργικής εξόντωσης συνανθρώπων, δεν σημαίνει ότι και έχουν να κάνουν με "θεϊκές εντολές".

Εάν παρατηρήσετε το ύφος της φροντίδας της προπαρασκευής της δολοφονικής θρησκευτικής τελετής, και το μίσος, τη βαρβαρότητα, το παράλογο και το απάνθρωπο της πράξεως της εκτέλεσης, δεν είναι δύσκολο να καταλάβετε πως κοινωνίες ολόκληρες είναι ένοχες απανθρωπισμού.

Τα εγκλήματα αυτά γίνονται στο όνομα του "Θεού", που δογματικά εννοείται δεν επιτρέπεται να ρωτάνε τι, πως και γιατί είναι σωστό ή λάθος. Με άλλα λόγια ο "Θεός" είναι η απόλυτη αγιοποίηση του εγωισμού των ανθρώπων.

Αν θυμηθούμε τον Ηράκλειτο, έλεγε ότι "πάντων μέτρον εστίν ο άνθρωπος", δηλαδή με άλλα λόγια κάθε άνθρωπος κρίνει τα πάντα σε σχέση με τον εαυτό του.

Αλλά η κατάκριση και η τιμωρία των άλλων γίνεται με την αυστηρότητα του μέτρου της παραφροσύνης που κρύβει εσωτερικά ο καθένας.

Ο εγωισμός ήταν, είναι και θα είναι ο μεγαλύτερος , ισχυρότερος και βαρβαρότερος "Θεός" των ανθρώπων, που δικαιολογεί κάθε κακία προς τον συνάνθρωπο, αυτοσυγχωρεί, και απαιτεί δόξα και θυσίες από όλους τους θνητούς.

Εδώ όμως για να μη φανεί ότι ο κάθε άνθρωπος δοξάζει καθαρά τον εαυτό του, επιστρατεύει το σύνδρομο της εθελουσίας σχιζοφρένειας, παρουσιάζοντας τον εαυτό του να τηρεί και να ακολουθεί εντολές ενός "άλλου" υπαρκτού όντος, που μιλά κατ' ευθείαν στο μυαλό και στη καρδία του, δηλαδή δεν τον ακούει κανένας άλλος, παρά μόνο ο "πιστός". Την ίδια στιγμή ο ίδιος άνθρωπος με το άλλο μισό του εγκεφάλου του, κατασκευάζει "Θεϊκές εντολές" προς τους "πιστούς" του, δηλαδή τον άλλο μισό εγκέφαλο.

Δε χρειάζεται να περάσει πολύς χρόνος για να υποπέσει ο εν λόγω "πιστός" στην παρανοϊκή κατάσταση της υπακοής στον εαυτό του, που τον θεωρεί ανώτερη ύπαρξη. Μάλλον μπορεί και να προέρχεται από κρυφές φοβίες και επιθυμίες ότι ενώ ήταν ένα μηδέν στο κόσμο και φοβόταν την ανυπαρξία του στο μέλλον, τελικά λαμβάνοντας έναν άλλο ρόλο για το άλλο φανταστικό του εαυτό, ανώτερο, άφθαρτο και πηγή των αγαθών που δεν έχει αλλά θέλει πολύ, ακολουθώντας τις "θεϊκές" εντολές, θα γίνει ότι πραγματικά ονειρεύονταν για τον άλλο του εαυτό, που τον ονόμασε "θεό".

Αυτός ο "Θεός" κάνει πειστικά "θαύματα" με την απλή εξήγηση ότι προέρχονται από τα ενδόμυχα της σκέψης του ίδιου του εαυτού. Λέει "αλήθειες" τόσο κατανοητές που αδυνατούν να εννοήσουν το γιατί άλλοι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν. Αυτές οι "αλήθειες" κατά τον Πλάτωνα είναι αποκυήματα της προσωπικής αίσθησης, επιθυμίας και γνώσης, και αυτός είναι ο λόγος που δεν είναι κοινές "αλήθειες" αλλά εγωιστικές μορφές "αλήθειας"



Στη Κίνα οι μεταμοσχεύσεις ανθρώπινων οργάνων βασίζονται σε εκτελέσεις ανθρώπων χωρίς καθαρή κατηγορία και δικαστική διαδικασία.

Βρέθηκε η γιάφκα των ληστών της Ελλάδος



Παρακαλούνται όσοι γνωρίζουν οτιδήποτε για τους κατοίκους του κτηρίου να καταθέσουν τα στοιχεία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Julia Sweeney has "The Talk"


Julia Sweeney has "The Talk"

About this talk

Despite her best efforts, comedian Julia Sweeney is forced to tell a little white lie when her 8-year-old begins learning about frog reproduction -- and starts to ask some very smart questions.

About Julia Sweeney

As a solo performer, comic actor Julia Sweeney explores love, cancer, family and faith. Her latest solo show and CD, Letting Go of God, is about the "quest for something I could really believe in" -- which turns out to be no God at all.

Why you should listen to her:

Known for her four-year run on Saturday Night Live and her powerful solo shows, Julia Sweeney is carving out her own territory in entertainment, one that moves between the personal and the political, the controversial and the comical. Her most recent piece, Letting Go of God, traces a spiritual journey that takes an unexpected turn toward science (a turn that, incidentally, also led her to TED) and ends with atheism.

In this, as in all her performances, Sweeney projects a warmth and sincerity on stage that's unmatched in today's theater; you immediately feel you're chatting with an old friend. And this gift of intimacy allows her to achieve the impossible: an utterly disarming show that honestly confronts the most controversial topic of our times. Her earlier shows, God Said “Ha!” and In the Family Way also garnered praise and prizes for their pairings of humor and poignant truth.

"Without breaking her affably conversational tone, in Letting Go of God she inhabits the emotional memory of each step on her path."
New York Times


Philip Zimbardo shows how people become monsters ... or heroes


Philip Zimbardo shows how people become monsters ... or heroes.

About this talk

Philip Zimbardo knows how easy it is for nice people to turn bad. In this talk, he shares insights and graphic unseen photos from the Abu Ghraib trials. Then he talks about the flip side: how easy it is to be a hero, and how we can rise to the challenge.

About Philip Zimbardo

Philip Zimbardo was the leader of the notorious 1971 Stanford Prison Experiment -- and an expert witness at Abu Ghraib. His book The Lucifer Effect explores the nature of evil; now, in his new work, he studies the nature of heroism.

Why you should listen to him:

Philip Zimbardo knows what evil looks like. After serving as an expert witness during the Abu Ghraib trials, he wrote The Lucifer Effect: Understanding How Good People Turn Evil. From Nazi comic books to the tactics of used-car salesmen, he explores a wealth of sources in trying to explain the psychology of evil.

A past president of the American Psychological Association and a professor emeritus at Stanford, Zimbardo retired in 2008 from lecturing, after 50 years of teaching his legendary introductory course in psychology. In addition to his work on evil and heroism, Zimbardo recently published The Time Paradox, exploring different cultural and personal perspectives on time.

Still well-known for his controversial Stanford Prison Experiment, Zimbardo in his new research looks at the psychology of heroism. He asks, "What pushes some people to become perpetrators of evil, while others act heroically on behalf of those in need?"

"Professor Zimbardo deserves heartfelt thanks for disclosing and illuminating the dark, hidden corners of the human soul."
Václav Havel, former president of the Czech Republic


Sharmeen Obaid-Chinoy: Inside a school for suicide bombers


Sharmeen Obaid-Chinoy: Inside a school for suicide bombers : Children of Taliban.

About this talk

Filmmaker Sharmeen Obaid-Chinoy takes on a terrifying question: How does the Taliban convince children to become suicide bombers? Propaganda footage from a training camp is intercut with her interviews of young camp graduates. A shocking vision.

About Sharmeen Obaid-Chinoy

Sharmeen Obaid-Chinoy makes documentary films. She's the founder of the Citizens Archive of Pakistan, dedicated to preserving Pakistan's history.


Why you should listen to her:

Sharmeen Obaid-Chinoy is a film producer and journalist who has worked on 14 films for major networks in the United States and Britain. Her films include Children of the Taliban (with Dan Edge), The Lost Generation (about Iraqi exiles) and Afghanistan Unveiled. Her work has taken her around the world, where she has filmed and worked with refugees, women’s advocacy groups and human rights defenders. By bringing their voices to the outside world, she has often helped them bring about a critical change in their community.

Obaid-Chinoy helped found the Citizens Archive of Pakistan, a nonprofit, volunteer organization that fosters and promotes community-wide interest in the culture and history of Pakistan. Citizens Archive works with thousands of children, teaching critical thinking skills and instilling a sense of pride about their history and identity.

Obaid-Chinoy is a TED2010 Fellow.

"By bringing the voices of the ordinary people faced with extraordinary challenges to television screens around the world, I hope to affect change in one community at a time."
Sharmeen Obaid-Chinoy in BusinessWeek



The universe is queerer than we can suppose: Richard Dawkins on TED.com

The universe is queerer than we can suppose: Richard Dawkins on TED.com


Biologist Richard Dawkins makes a case for "thinking the improbable" by looking at how the human frame of reference limits our understanding of the universe.




Noah Feldman says politics and religion are technologies. Η πολιτική και η θρησκεία είναι τεχνολογίες



Noah Feldman says politics and religion are technologies.


About this talk

Noah Feldman makes a searing case that both politics and religion -- whatever their differences -- are similar technologies, designed to efficiently connect and manage any group of people.

About Noah Feldman

Noah Feldman studies the intersection of religion, politics and law -- with a focus on how Islam meshes with modern democracy.

Why you should listen to him:

As Islam becomes a more powerful cultural force throughout the world, Noah Feldman studies the ways that Islamic law intersects with Western-style democracy. A law professor at Harvard and a contributing editor at the New York Times Magazine, Feldman recently wrote a much-discussed think piece about how Shariah law might be made to work within the British court system. His nuanced argument lays out the rigorous roots of Shariah justice (yes, it is more than the Western caricature of stoning women and cutting off thieving hands), and his conclusions have drawn admiration and criticism. But he's never less than fearlessly honest -- as in another piece for the Times Magazine, where he exposes a troubling strain of anti-Muslim sentiment, both outspoken and implied, in modern Europe.
Feldman is an adjunct fellow at the nonpartisan Council on Foreign Relations. His most recent book is The Fall and Rise of the Islamic State.



Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Michael Sandel: The lost art of democratic debate


Michael Sandel: The lost art of democratic debate.

About this talk

Democracy thrives on civil debate, Michael Sandel says -- but we're shamefully out of practice. He leads a fun refresher, with TEDsters sparring over a recent Supreme Court case (PGA Tour, Inc. v. Martin) whose outcome reveals the critical ingredient in justice.

About Michael Sandel

Michael Sandel teaches political philosophy at Harvard. His new book, Justice: What’s the Right Thing to Do?, explores some of the most hotly contested moral and political issues of our time.

Why you should listen to him:

As of fall 2009, some 14,000 Harvard students have taken Michael Sandel’s legendary course, "Justice." His lectures draw a thousand-plus students eager to discuss big questions of modern political life: bioethics, torture, rights versus responsibilities. Sandel's class is a primer on thinking through the hard choices we face as citizens. The course has been turned into a public TV series with companion website and, this past fall, a best-selling book: Justice: What’s the Right Thing to Do?

"Michael Sandel is one of the world's most interesting political philosophers," the Guardianwrites. "Politicians and commentators tend to ask two questions of policy: will it make voters better off, and will it affect their liberty? Sandel rightly points out the shallowness of that debate and adds a third criterion: how will it affect the common good?"

Calling Sandel "one of the most popular teachers in the world," the London Observer explains what makes his voice distinctive: "He sets himself at odds with one of the reigning assumptions of modern public life -- that moral and religious notions are private matters that should be kept out of public political debate."

"The responsibility of political philosophy that tries to engage with practice is to be clear, or at least accessible."
Michael Sandel


Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα και οι πολιτικοί



Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Σφραγίσματα και αντι-θελήματα





Κοινωνικές Ελλείψεις


Όταν η σπατάλη του δημοσίου χρήματος από τους απλόχειρες διαχειριστές, και η κλοπή του μέσω απάτης και φοροδιαφυγής, συνδιαστεί με την έλλειψη βασικών υπηρεσιών και αγαθών για την εξυπηρέτηση κοινωνικών ομάδων με Αληθινές Ανάγκες, τότε το έγκλημα γίνεται ακόμα πιο κατανοητό, προσιτό και προσωποποιημένο.

Σχολεία για παιδιά με ειδικές ανάγκες, είναι είδος πολυτελείας, αν και οι ειδικές ανάγκες δεν προσφέρουν καμία πολυτέλεια στους παθόντες και τις οικογένειές τους.

Η φροντίδα κατ´ οίκον των αναπήρων είναι στη σφαίρα της φαντασίας, ανεξάρτητα αν οι άνθρωποι αυτοί, που είναι ανίκανοι, απόμαχοι, καθυστερημένοι νοητικά ή και ήρωες πολέμου, δεν έχουν την απλή ικανότητα να πάνε ούτε στην τουαλέτα μόνοι τους ή να μαγειρέψουν ή να ψωνίσουν. Είναι συγγενείς, φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, εχθροί, άσχετοι με εμάς αλλά πάνω από όλα είναι Άνθρωποι με ανάγκες και με αδυναμίες εκπλήρωσης των.

Οι παιδικές χαρές είναι βασικά παιδικός εφιάλτης για πολλά παιδιά, με πέτρες, σίδερα σπασμένα και αρκετό χαλίκι, αφού ούτε συντηρούνται αλλά ούτε και αναβαθμίζονται με τη χρήση κονιορτοποιημένων παλαιών ελαστικών αυτοκινήτων για τα δάπεδά τους.

Οι ψυχικά ασθενείς βρίσκονται σε άμοιρη κατάσταση, έχοντας όχι απλά μειωμένο οικογενειακό εισόδημα λόγω μη εργασίας του ασθενούς, αλλά και παραπάνω έξοδα φροντίδας των ασθενών κατά τις ώρες εργασίας τους. Τα φάρμακα δεν είναι το παν για τη θεραπεία τους. Οι γιατροί πολλές φορές δεν αναγνωρίζουν νομικά τις ασθένειες γιατί δεν υπάρχει το κατάλληλο φακελάκι για την επιτροπή. Οι συγγενείς ατόμων με ειδικές ανάγκες και ασθένειες, έχουν πει πολλές φορές ότι οι γιατροί των επιτροπών ελέγχου χρειάζονται οι ίδιοι να πάνε σε κανένα γιατρό να τους εξετάσει. Βγάζουν ικανούς τους ανίκανους και ανίκανους τους υγειέστατους βάσει του ποσού του φακέλου. Βγάζουν γνωστικούς τους ψυχικά ασθενείς και αδιαφορούν για τις οικογένειες που καθημερινά υποφέρουν.

Δε θα ήθελα να περιγράψω όλα τα προβλήματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες, και πραγματικά δε θα μπορούσα ούτε να καταλάβω το τι πραγματικά χρειάζονται όλες αυτές οι κατηγορίες ανθρώπων που έχουν τη θέληση να ζήσουν καλύτερα, και ακόμα και για αυτούς που δε καταλαβαίνουν ότι μπορούν να ζήσουν καλύτερα.

Η κλοπή των δημοσίων πόρων και η σπατάλη αυτών φαίνεται στη καθημερινή μας ζωή και εκφράζεται από την παρουσία ή απουσία υποδομών για την καλυτέρευση της ζωής των πολιτών και ιδιαίτερα των ανθρώπων με Αληθινές ανάγκες.

Νέος δανεισμός του Δημοσίου.


Η Ελλάδα επισημαίνει το νέο ζήτημα λογαριασμών του Υπουργείου Οικονομικών για τον μήνα τον Ιούλιο μια μεγάλη πιθανότητα.

ΑΘΗΝΑ - υπουργός οικονομικών στην Ελλάδα λέει ότι οι υπερχρεωμένες χώρες θα μπορούσε να εκδώσει νέα έντοκα γραμμάτια του Δημοσίου τον επόμενο μήνα, με δανεισμό απευθείας από τις αγορές. Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου αναφέρει ότι η Ελλάδα έχει βραχυπρόθεσμα ομόλογα που λήγουν και πρέπει να ανανεωθεί, τον Ιούλιο.

"Θα είμαστε εκεί στην αγορά για τα εν λόγω" γραμμάτια του δημοσίου, είπε, σύμφωνα με τα πρακτικά της συνέντευξης που θα κυκλοφορήσει την Τρίτη.

Περίπου 4 δισ. ευρώ (ΗΠΑ, $4.860 εκατομμύρια δολάρια) σε κρατικά αξιόγραφα λήγει τον Ιούλιο.

Η Ρουμανία, Το Πατριαρχείο, Η οικονομία και τα Ορφανά της


Ενώ η Ρουμανική οικονομική κρίση λαμβάνει όλο και μεγαλύτερη έκταση (Ρουμανία: Η χειρότερη οικονομική κρίση των τελευταίων 60 ετών) και το δημόσιο χρέος είναι το χειρότερο για τα τελευταία 60 χρόνια, φτάνοντας στο 40% του ΑΕΠ ("Η χειρότερη κρίση των τελευταίων 60 ετών" λέει ο πρωθυπουργός της), το Χριστεπώνυμο Πατριαρχείο λαμβάνει δάνειο 200 εκατομμυρίων ευρώ για την οικοδόμηση καθεδρικού ναού (Το Πατριαρχείο Ρουμανίας θα λάβει δάνειο 200 εκατ. ευρώ για Καθεδρικό ναό).

Βλέπετε ότι επενδύουν στό μέλλον της χριστεπώνυμης μερίδας του λαού, που σύντομα θα ανατρέχουν στους ναούς προσευχόμενοι να ανακάμψει η οικονομική τους κατάσταση.

Από την θέση μου κατανοώ ότι ή οι αρχιερείς τους δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα, ή στοιχηματίζουν στην οικονομική και κοινωνική και νοητική εξαθλίωση του πιστού λαού, και πάνω στη μιζέρια τους να τους ζητούν να συνεισφέρουν στους δίσκους για το μεγαλεπίβολο "θεάρεστο" έργο του πατριαρχείου.

Να υπενθυμίσουμε ότι "Στη Ρουμανία στους 350.000 έχει αυξηθεί ο αριθμός των εξαθλιωμένων παιδιών, ενώ έχει τριπλασιαστεί ο αριθμός των παιδιών που εγκαταλείπουν το σχολείο (περίπου 40.000) εξαιτίας των συνεπειών της καπιταλιστικής κρίσης, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έδωσε χτες στη δημοσιότητα η μη κυβερνητική οργάνωση «World Vision Romania»." (PolitikoKafeneio.com :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας - ελευθεριων ηθων)

Αφού διαβάστε τις απόψεις του Ιησού, διαβάστε και τις απόψεις των ακολούθων


Κατά Ματθαίον, (Κεφ. στ΄ 22 – 33.)

Ο λύχνος του σώματός εστιν ο οφθαλμός, εάν ούν ο οφθαλμός σου απλούς ή, όλον το σώμά σου φωτεινόν έσται, εάν δέ ο οφθαλμός σου πονηρός ή, όλον το σώμα σου σκοτεινόν έσται. ει ούν το φώς το εν σοί σκότος εστί, το σκότος πόσον? Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν, η γάρ τον ένα μισήσει και τον έτερον αγαπήσει, η ενός ανθέξεται και του ετέρου καταφρονήσει. ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά.

ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 22:21 Greek NT: Tischendorf 8th Ed. with Diacritics
λέγουσιν· Καίσαρος. τότε λέγει αὐτοῖς· ἀπόδοτε οὖν τὰ Καίσαρος Καίσαρι καὶ τὰ τοῦ θεοῦ τῷ θεῷ.



Αρχιεπίσκοπος: Όσο ζω, τράπεζες δεν πουλώ


ο Μακαριότατος διαβεβαιώνει ότι η Κυπριακή Εκκλησία θα συνεχίζει να στηρίζει τις δύο μετοχές όσο ο ίδιος βρίσκεται στο πηδάλιο της, κλείνοντας ουσιαστικά την πόρτα σε πιθανούς ενδιαφερόμενους. «Στην Εκκλησία είμαστε θεσμικοί επενδυτές. Στη μεν Τράπεζα Κύπρου είμαστε στο μετοχικό της κεφάλαιο επί αμνημονεύτων χρόνων, στη δε Ελληνική κάναμε μια σοβαρή επένδυση πριν μερικά χρόνια και δεν σκοπεύουμε να φύγουμε πωλώντας αλλού το μερίδιο μας, αν και ζημιώνουμε αρκετά χρήματα»,"


Και ενώ ο Κύπριος ασχολείται με τα ριάλια, ο Μόσχας δηλώνει ότι άλλο επάγγελμα του ταιριάζει: Πατριάρχης Μόσχας "Θα ήθελα να ήμουν κηπουρός. Μου αρέσει να φυτεύω λουλούδια"
.

Κατά την εμπειρία μου δεν είναι ο μόνος ιερέας ή ιεράρχης που διάλεξε λάθος επάγγελμα: έχω υπ᾽όψιν μου αρχιερείς που μεθύσκουν αγαλιάσεως από το εμπόριο αντικών, άλλοι καταναλώνουν πλείστο του χρόνου τους σε εργασίες διακόσμησης οίκων, άλλοι ασχολούνται με την άγρα περιουσιακών στοιχείων γερόντων και υποψήφιων μοναζόντων.

Κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών είναι ότι το επάγγελμα του (αρχ)ιερέα δίνει δόξα, αναγνώριση, βασικό μισθό, αφορολόγητα τυχερά και μονιμότητα, ενώ δεν περιορίζει το χρόνο εξάσκησης προσωπικών ενασχολήσεων σε άλλου είδους καλλιτεχνικές ή όχι δραστηριότητες.

Όλοι αυτοί ξέρουν καλά ότι δε θα μπορούσαν να επιβιώσουν στον επαγγελματικό χώρο, είτε αυτοαπασχολούμενοι, είτε ως υπάλληλοι, και θα στερούνταν δόξας, αναγνώρισης, μονιμότητας, αφορολόγητων τυχερών και ελεύθερου χρόνου.

Λοιπόν όσοι άτολμοι προσέλθετε, και μη μου πείτε ότι είναι βαριά η καλογερική, γιατί εγώ μόνο σε μοναστήρια είχα δει αστακόβεργες και καβουροσαλάμια πάνω σε νηστίσιμο τραπέζι.

Ισχυρή Τουρκική Ναυτική δύναμη Βόρεια της Κέρκυρας


Δεν είναι μόνο στο Σούνιο οι Τουρκικές φρεγάτες, υπάρχουν και βόρεια της Κέρκυρας. Περικύκλωση της Ελλάδος. Πάντα είναι πιθανή μία στρατιωτική διένεξη με την Ελλάδα.

Γράφει ο Γιῶργος Ἐχέδωρος
Ιούνιος 1, 2010

Τίρανα.

Ο πρόεδρος της Αλβανικής Δημοκρατίας Μπαμίρ Τόπι υπέγραψε χθες το νομοθετικό διάταγμα με το οποίο «επιτρέπεται η είσοδος και η προσωρινή διαμονή στο έδαφος της Δημοκρατίας της Αλβανίας σε μια τουρκική στρατιωτική δύναμη".

Σύμφωνα με το εν λόγω διάταγμα δίνεται άδεια παραμονής στα χωρικά ύδατα της Αλβανίας, πέντε τουρκικών πολεμικών πλοίων, με πληρώματα συνολικής δύναμης 1.125 ανδρών.

Η παραμονή στα χωρικά ύδατα της χώρας προβλέπεται έως τις 22 Ιουνίου 2010 ή το αργότερο μέχρι τις 25 Ιουνίου 2010.

Οι λόγοι για αυτήν την επίσκεψη παραμένουν μυστηριώδεις, γράφει η αλβανική εφημερίδα «Μπαλκάν».

Τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης εντούτοις αναφέρουν την προσωρινή παραμονή των τουρκικών σκαφών στις ακτές της Αλβανίες και η Ελλάδα έχει θέσει σε κινητοποίηση το εθνικό σύστημα ασφαλείας της.