Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

InfoWar / Ὀσο εσύ κοιμάσαι ...

Σάββατο, 25 Ιουνίου 2011

Οι ψευδοαναρχικοί δημόσιοι υπάλληλοι και το κίνημα εναντίων των Τραπεζοληστών

Robin Hood Tax media stuntImage by net_efekt via Flickr

Παράκληση προς όσους Έλληνες γνωρίζουν νομική εθνικής και διεθνούς οικονομίας!

Κάνετε μήνυση εναντίον κάθε τραπεζίτη και πολιτικού που διέπραξε προδοσία κατά της πατρίδος.


Συλλάβετε τους οικονομικούς τρομοκράτες και χρεώστε τους με προδοσία.

Δεν έμεινε άλλος τρόπος. 

Βρείτε και όσους δικαστικούς δεν έκαναν το καθήκον τους έναντι στο κράτος.

Ανατρέψτε κάθε είδους διαφθορά και διεφθαρμένο. 

Δείξτε την αλήθεια και τιμωρήστε τους προδότες.


Ελευθέρια Σερρών, Συναυλία Μαρινέλλας στο Δημοτικό Γήπεδο

26 / 6 / 2011 : Συναυλία με τη Μαρινέλλα, στο Δημοτικό Γήπεδο Σερρών.

Ποινές σε κλέφτες, κατά τη πρακτική δικαιοσύνη

Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

Η πραγματική ζωή των μοναχών στα μοναστήρια του Άθωνα

Medicine Drug Pills on PlateImage by epSos.de via Flickr
Συνέντευξη του μοναχού Μιχαήλ στην Κυριακάτικη.


«Στο Αγιο Όρος παίρνουν ψυχοφάρμακα!»

Ο πατήρ Μιχαήλ, ένας παλιός αγιορείτης μοναχός, ζει σε ένα κελί στην ορεινή Κορινθία. Και από εκεί καταγγέλλει «πράγματα και θαύματα» για την αθωνική πολιτεία: από ομοφυλοφιλία μέχρι εθισμό σε βαριά ψυχοφάρμακα!
Συνέντευξη: ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Μοναχός Μιχαήλ Χατζηαντωνίου. Η φωνή του, αντίλαλος στην έρημο όπου έζησε στο Σινά για έντεκα ολόκληρα χρόνια, ίσως αποδεσμεύσει τους... εγκλωβισμένους του μοναστικού συστήματος. Ο αγιορείτης καλόγερος, μετά από δεκατέσσερα χρόνια στη Μονή Σίμωνος Πέτρα, υψώνει φωνή διαμαρτυρίας για όσα συμβαίνουν στην αθωνική πολιτεία. Ο μοναχός Μιχαήλ ζει σήμερα στα ορεινά της Κορινθίας μόνος και ήσυχος, σε ένα κελί που του έχουν διαθέσει κάποιοι ευλαβείς άνθρωποι. Εκεί συγγράφει τα βιβλία του: έχει εκδώσει δώδεκα έως σήμερα και πολλές από τις καταγγελίες του βρίσκονται και εκεί, καταγραμμένες και στοιχειοθετημένες.

Επιδεικνύουν απολυταρχική συμπεριφορά οι ηγούμενοι στα μοναστήρια του Αγίου Όρους;

«Στην αρχή, όταν εμφανίστηκαν, προέβαλαν εαυτούς ως χαρισματικές προσωπικότητες, οι οποίες κατά κάποιο τρόπο είχαν πάρει από το Θεό την αποστολή να δημιουργήσουν ένα καινούργιο μοντέλο μοναχισμού. Έτσι, γι’ αρκετό κόσμο οι προσωπικότητες αυτές εξέφραζαν ελπίδες και όνειρα. Προσπάθησαν, δημιούργησαν, οικοδόμησαν αδελφότητες, μοναστήρια, δραστηριοποιήθηκαν πάρα πολύ. Σημασία όμως έχει τι απέδωσε αυτή η δραστηριότητα. Και πάνω σ’ αυτό μπορώ να αναφέρω μία συζήτηση που είχαμε με το γερο-Παΐσιο. Το βασικό ερώτημα που με απασχολούσε ήταν το εξής: Γιατί η γενιά μου, σε επίπεδο μοναχών, ενώ παρουσίασε καλλιέργεια, κουλτούρα, ευαισθησία -σημεία πολύ θετικά για το γερο-Παΐσιο- δεν απέδωσε πνευματική καρποφορία;»

Χρησιμοποιούν «ειδικές» μεθόδους οι ηγούμενοι για να συνετίσουν ή να συμμορφώσουν το σύνολο των μοναχών;

«Νομίζω ότι πολλοί γέροντες ηγούμενοι αλλιώς ξεκίνησαν και αλλιώς κατέληξαν. Ήταν τελείως διαφορετικά όταν η αδελφότητα αριθμούσε έξι-εφτά μοναχούς και διαφορετικά όταν ο ίδιος γέροντας είχε περισσότερους μοναχούς. Το οργάνωσαν στην αρχή πατερικά, μοναχικά, είχαν βρει και μια παράδοση στο Άγιο Όρος.... Αργότερα όμως, όσο μεγάλωνε η αδελφότητα, άρχισαν να τη “στρατιωτικοποιούν”, να την αντιμετωπίζουν ως στρατόπεδο. Έπρεπε να μείνει η συνοχή, η τάξη· κι ένα καινούργιο στοιχείο που εμφανίστηκε, το οποίο ήταν καθοριστικό στη νοοτροπία αυτής της οργάνωσης: η βιτρίνα. Ήταν πάρα πολύ προσεκτικοί στο πώς θα εκφραζόμασταν, άσχετα πώς ζούσαμε και τι λέγαμε μεταξύ μας. Πώς θα φανούμε, πώς δεν θα “γρατσουνιστεί” η βιτρίνα μας, πώς δεν θα ακουστούν τα προβλήματά μας μέχρι τη Θεσσαλονίκη... Ήμουν παρόν σε διάλογο στη Σύναξη όταν τηλεφώνησε κάποιος Ηγούμενος και είπε ότι βρέθηκε ένας Ιβηρίτης (σ.σ.: μοναχός από τη Μονή Ιβήρων) νεκρός στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος ήταν ομοφυλόφιλος και είχε σχέση με δύο Ρουμάνους. Δεν μας ενόχλησε ιδιαίτερα, διότι μέσα σ’ ένα μεγάλο αριθμό μοναχών μπορεί να συμβαίνουν και τέτοια γεγονότα. Ο Ηγούμενος όμως που το έθιξε, ζήτησε απ’ την Ιερά Κοινότητα να εκδώσει χαρτί το οποίο θα ’λεγε, ότι ο συγκεκριμένος μοναχός δεν έχει καμιά σχέση με το Άγιο Όρος. Και ο παθών ήταν αγιορείτης πολλών δεκαετιών. Συζητιόταν τότε το θέμα και έλεγαν: “Πώς θα το πούμε αυτό, ο καθένας θα μπορεί να μας ανατρέψει, αφού δεν έχει διαγραφεί από τη Μονή... είναι κανονικός αγιορείτης”. Το πρόβλημα αυτό δείχνει ότι αρκετοί γέροντες σήμερα έχουν μεταφέρει το ενδιαφέρον τους στη βιτρίνα».

Ποια είναι τα προβλήματα πίσω από τη βιτρίνα; Στα βιβλία σας υποστηρίζετε ότι ποσοστό μοναχών παίρνει βαριά ψυχοφάρμακα, κατ’ εντολή μάλιστα του ηγουμένου.

«Ήταν και για μένα αυτό μια πάρα πολύ μεγάλη και λυπηρή διαπίστωση. Ήταν οδυνηρή η απόφαση ν’ αρχίσω να τα δημοσιοποιώ και να γράφω γι’ αυτά τα πράγματα. Το έκανα μετά από 25 χρόνια στο μοναχισμό, ενώ οι διαπιστώσεις μου είχαν γίνει πολλά χρόνια πριν. Μετά δε απ’ την έκδοση των συγκεκριμένων βιβλίων που αναφέρονται στα ψυχοφάρμακα, ήρθαν πολλοί μοναχοί και με διαβεβαίωσαν ότι αυτά που γράφω είναι πάρα πολύ ήπια σε σχέση με την πραγματικότητα που ισχύει στο Άγιο Όρος».

Αναφέρετε σ’ ένα από τα βιβλία σας ότι φαρμακοποιός από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος συνδεόταν πνευματικά με κάποιο μοναστήρι του Αγίου Όρους, ήρθε σε δυσχερέστατη θέση όταν ο ηγούμενος του ζήτησε με τις...κούτες, βαριά ψυχοφάρμακα.

«Να πούμε ότι αυτό το μοναστήρι είναι ο κατεξοχήν εκπρόσωπος της “νοεράς” προσευχής (σ.σ.: η συνεχής επανάληψη της φράσης “Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό”, η οποία οδηγεί σε φώτιση), που σημαίνει αυτό ότι εκπροσωπεί ό,τι πνευματικότερο μπορεί αυτή τη στιγμή να διαθέσει η Ορθοδοξία απέναντι στον σύγχρονο προβληματισμό».

Ποιο είναι αυτό το μοναστήρι, πατέρα Μιχαήλ; Και το περιστατικό με τις δύο κούτες ψυχοφάρμακα σε ποια Μονή συνέβη;

«Το περιστατικό αφορά τη Μονή Φιλοθέου και ο ηγούμενος που ήθελε τα ψυχοφάρμακα ήταν ο γέροντας Εφραίμ».

Μπορεί κάποιος να αντειπεί ότι η μισή Ελλάδα παίρνει ψυχοφάρμακα, αγχολυτικά ή οτιδήποτε άλλο.

«Δεν ανέχομαι αυτή την κατάσταση. Θα ήθελα ο καθένας να μπορεί να βελτιώσει με προσπάθεια την ψυχολογική και πνευματική του κατάσταση και να εξισορροπήσει την καθημερινότητά του. Αλλά ακόμη περισσότερο δεν μπορώ να το ανεχθώ από ανθρώπους που ήρθαν να ασχοληθούν με υψηλότερο τρόπο ζωής, επομένως να ξεπεράσουν ανθρώπινα στοιχεία και αδυναμίες και ν’ αποκτήσουν, όπως λέμε, αγγελικό βίο».

Το νηφάλιο και μειλίχιο ύφος, δηλαδή, πολλών μοναχών στο Άγιο Όρος, οφείλεται στην επίδραση των ηρεμιστικών μιλιγκράμ;

«Μπορώ να κάνω μια σύγκριση με τους βεδουίνους που έζησα στο Σινά 11 χρόνια. Εκεί ήμουν υπεύθυνος για κάποια ερημητήρια σε αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα μακριά, και τους έβλεπα να λιάζονται μ’ ένα υπέροχο χαμόγελο, διότι χρησιμοποιούσαν χασίς. Ιερά φυτά τα λέγανε εκεί. Τα είχαν μέσα στην καθημερινή τους ζωή, σαν ντομάτες. Ήταν και αυτοί πάρα πολύ πράοι, ήπιοι, χαμογελαστοί, γλυκείς. Επομένως, δεν μου αρκούν οι εξωτερικές συμπεριφορές».

Επανερχόμαστε στα του Αγίου Όρους. Γράφετε στα βιβλία σας ότι ο ηγούμενος, προκειμένου ν’ ασκήσει ψυχοσωματικό έλεγχο, επιβάλει στους «αντιδραστικούς» μοναχούς και σε όσους αμφισβητούν τα λεγόμενά του, να λαμβάνουν κάθε βράδυ ισχυρή δόση ηρεμιστικού. Αληθεύει αυτό;

«Δεν είναι κανόνας αυτό που περιγράφετε, αλλά συμβαίνει. Ρώτησα μοναχό, που ήρθε προσκύνημα στο Σινά και συζητούσαμε: “Πώς πήρες ψυχοφάρμακο την πρώτη φορά;”. Εκείνος μου απάντησε: “Ήρθε ο επίτροπος (σ.σ.: επίτροπος είναι ο αντικαταστάτης του ηγουμένου), έβαλε πάνω στο τραπέζι ένα μπουκαλάκι και μου είπε: «Θα παίρνεις ένα χάπι το πρωί και ένα το βράδυ. Αυτό το στέλνει ο Γέροντας και πρέπει να το πιεις...»”. Όπως μου είπε ο νεαρός μοναχός, εκείνο το βράδυ έκανε “υπακοή” και ήπιε το φάρμακο. Συνεχίζοντας τη συζήτηση μαζί του, τον ρώτησα σε τι ποσοστό στο μοναστήρι του οι μοναχοί λαμβάνουν ψυχοφάρμακα. Και μου απάντησε: “Είναι πολύ μεγάλο...”».

Ο νεαρός μοναχός σας μίλησε για μεγάλα ποσοστά. Αναφερόταν στο μοναστήρι του ή γενικότερα;

«Αυτός μου είπε για το μοναστήρι του. Ποτέ δεν φανταζόμουν βέβαια ότι τα ψυχοφάρμακα θα έβρισκαν εφαρμογή σε τόσο μεγάλη κλίμακα. Υπήρχε γιατρός, που είχε διατελέσει στις Καρυές και είχε αναλάβει να τακτοποιήσει το φαρμακείο σε ένα μοναστήρι, ο οποίος είχε δει τις κούτες με τα ψυχοφάρμακα. Αυτός ο γιατρός αργότερα αποφάσισε να γίνει μοναχός».

Αφού είδε τις κούτες με τα ψυχοφάρμακα;

«Ναι, και μάλιστα σε αυτό το μοναστήρι που είχε τακτοποιήσει το φαρμακείο».

Ποιο είναι αυτό το μοναστήρι;

«Είναι γνωστή μονή, η οποία έχει στις τάξεις της πάνω από πενήντα μοναχούς».

Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;

«Όχι, γιατί νομίζω ότι καταντάει πλέον προσωπική εμπάθεια. Είναι αδύνατο, δηλαδή, να μην το χαρακτηρίσουν έτσι, γιατί αυτούς τους μοναχούς τους ξέρω. Θα πουν ότι ο Μιχαήλ επιτέθηκε εναντίον μας προσωπικά. Δεν θέλω, αλλά εάν για κάποιο λόγο χρειαστεί, εάν π.χ. η Κοινότητα του Αγίου Όρους με καλέσει, τότε θα πω τα στοιχεία. Εκεί θα μπορώ. Δεν θέλω να γίνω τόσο πολύ συγκεκριμένος, ή ίσως δεν ήλθε ακόμη η ώρα... Η ευθύνη όμως γι’ αυτά μεταφέρεται στον Ηγούμενο και σε δυο-τρία πρόσωπα του περιβάλλοντός του, τα οποία επιβάλλουν όχι μόνο τον απολυταρχισμό, αλλά και τη ρουφιανιά και μεθόδους ταπεινές, χαμηλού πνευματικού επιπέδου. Υπάρχει κάποια ευθύνη, θα έλεγα ακόμη και νομική. Διότι το να μπει κάποιος χωρίς να παίρνει ψυχοφάρμακα και μετά από δέκα ή δεκαπέντε χρόνια να παίρνει ψυχοφάρμακα και να είναι μεγάλο το ποσοστό, ε, τότε, εάν η κοινωνία μας ήταν υγιής, δεν θα το ανεχόταν απλά και ήπια».

Υπάρχουν, δηλαδή, και τέτοια περιστατικά; Μπαίνει στο Άγιο Όρος κανείς υγιής και βγαίνει εθισμένος σε... καταπραϋντικές ουσίες;

«Ναι, πολλά... (χαμηλόφωνα και με αίσθηση ντροπής). Πρόσφατα μίλησε μαζί μου ένας πρώην μοναχός του Αγίου Όρους, ο οποίος μου είπε: “Θέλω να ψάξω για ένα κανάλι για να το πω. Δοκίμασαν τριάντα ψυχολογικά φάρμακα πάνω μου. Έζησα δεκαπέντε χρόνια απλά και φυσιολογικά. Πώς κατέληξα να γίνω πειραματόζωο;”».

Εσείς βλέπατε να διακινούνται κούτες στο Άγιο Όρος τα χρόνια που μονάζατε εκεί;

«Όχι, δεν τα ήξερα. Έβλεπα κουτιά αλλά δεν ήξερα τι περιείχαν ακριβώς».

Νομίζατε ότι ήταν απλά φάρμακα...

«Ναι. Με είχε στείλει, για παράδειγμα, μια φορά να αγοράσω φάρμακα ένας μοναχός όταν ήμασταν έξω. Μου είχε δώσει μια λίστα. Στο φαρμακείο, ο φαρμακοποιός με κοίταζε καλά καλά».

Σε φαρμακείο της Θεσσαλονίκης;

«Ναι. Με ρώτησε: “Για ποιόν τα θες τα φάρμακα αυτά;” και του είπα ότι τα ’θελα για έναν μοναχό. “Το ξέρετε, πάτερ”, μου είπε, “ότι τα φάρμακα αυτά είναι πολύ βαριά και δεν τα δίνουμε χωρίς συνταγή;”. Σκέφτηκα τότε ότι δεν θα είχε τα φάρμακα που ζητούσα και πήγα σ’ άλλο φαρμακείο, όπου μου είπαν ακριβώς τα ίδια. Όταν ρώτησα τι φάρμακα είναι επιτέλους αυτά που δεν μου τα δίνει κανείς, μου απάντησε ο φαρμακοποιός: “Πάτερ μου, αυτά δεν στα δίνω χωρίς συνταγή και χωρίς να γνωρίζω για ποιον προορίζονται γιατί είναι βαριά ψυχοφάρμακα...”. Εκνευρίστηκα λοιπόν πολύ με τον μοναχό που με είχε στείλει».

Σε άλλη κουβέντα, πατέρα Μιχαήλ, μου έχετε αποκαλύψει ότι πολλοί αγιορείτες επισκέπτονται συχνά ψυχίατρο. Είναι γεγονός;

«Στη Θεσσαλονίκη είναι ο πρώτος. Ασκεί θεραπευτική, γνωρίζει πολύ καλά τη νοοτροπία των μοναχών κι είναι πολύ οικείος μαζί τους. Πηγαίνουν σ’ αυτόν πολλοί μοναχοί και τους αρχίζει πάντοτε μιλώντας τους περί ακτίστου φωτός (σ.σ.: ένδειξη της παρουσίας του Αγίου Πνεύματος που περιβάλλει τους πνευματικούς μοναχούς με μια λάμψη) και νοεράς προσευχής».

Ο ψυχίατρος επισκέπτεται ο ίδιος το Άγιο Όρος ως θεράπων ιατρός;

«Ναι, θεραπεύει και στο Άγιον Όρος, αλλά τον επισκέπτονται οι μοναχοί και στη Θεσσαλονίκη για πιο ολοκληρωμένη αγωγή. Υπήρξε περιστατικό όπου μοναχός πήδηξε από το μπαλκόνι του και τον ανέσυραν εκεί, σ’ ένα παραλιακό μοναστήρι. Ευτυχώς έζησε...».

Εφόσον το περιστατικό ανήκει στο παρελθόν, μπορούμε να το γνωστοποιήσουμε;

«Κι όμως δεν έγινε ποτέ γνωστό».

Σε ποιο μοναστήρι είχε γίνει αυτό;

«Στα πρώτα, όπως πάει το καραβάκι... Εμένα, όμως, με απασχολούν κάποια συγκεκριμένα ερωτήματα: 1ον. Γιατί ένας μοναχός να μην έχει τη δυνατότητα να φύγει από ένα χώρο όπου φθάνει σε αδιέξοδο - γιατί μιλήσαμε πριν για απολυταρχισμό. 2ον. Εάν ένας μοναχός κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, έχει δικαίωμα ο ηγούμενος να τον κρατήσει κοντά του; Δεν νομίζω. Ξέρουμε ότι όλοι γινόμαστε μοναχοί για να διεκδικήσουμε ένα δικαίωμα, ν’ αναπαύσουμε την καρδούλα μας, να ικανοποιήσουμε μια πνευματική λαχτάρα, μια δίψα που έχουμε στη ζωή. Πώς φθάνουν αυτά τα παιδιά σ’ αυτό το τραγικό σημείο και πώς δεν γίνεται θέμα;».

Υπάρχουν πολλές απόπειρες αυτοκτονιών στο Άγιο Όρος;

«Γνωρίζω ένα περιστατικό. Μοναχός έχει αυτοπυρποληθεί».

Ποια χρονιά έγινε αυτό;

«Το 1994 περίπου».

Συνέβη σε μοναστήρι ή σε σκήτη;

«Σε μοναστήρι. Στις σκήτες είναι πιο ήπια τα πράγματα. Αν και βλέπουμε ότι και αυτά τώρα, τα μεγάλα παραδοσιακά καλιά στις Σκήτες, επειδή είχαν λειψανδρία, απέκτησαν και αυτά γέροντα, αυστηρή ζωή, πρόγραμμα και τάξη... κι έλυσαν το πρόβλημα».

Ποιος ευθύνεται τελικά για όλα αυτά που συμβαίνουν στο Περιβόλι της Παναγίας;

«Ευθύνονται και οι δύο πλευρές (σ.σ.: εννοεί και τους ηγουμένους και τους μοναχούς). Περισσότερο, όμως, νομίζω ενοχοποιείται η κεφαλή, αφού έχει τη δυνατότητα να εξυγιάνει τον προσερχόμενο, διότι ο προσερχόμενος έρχεται και παραδίδεται σ’ αυτόν με μια εμπιστοσύνη σχεδόν απόλυτη. Θα ήθελα να δω και περιπτώσεις κάποιων προσωπικοτήτων υγιών, ανοιχτόμυαλων, ελεύθερων, να δραστηριοποιούνται χωρίς κόμπλεξ, καταπιέσεις κτλ. Αυτό δεν το έχουμε δει ακόμα...».

Το θέμα των ψυχοφαρμάκων έχει τεθεί ποτέ στη σύναξη της Ιεράς Κοινότητας;

«Απ’ ό,τι ξέρω, όχι».

Μόνο το θέμα των ομοφυλοφιλικών σχέσεων τέθηκε, όποτε και εάν προέκυψε κάποιο κρούσμα...

«Πολλά κρούσματα - και μάλιστα, πριν από λίγο καιρό, ένας παλιός μοναχός αγιορείτης με αποκάλεσε UFO και ότι με περίμενε λίγο πιο έξυπνο. Γιατί υπήρχαν παρέες στις Καρυές, ή σε κάποιο κελί, όπου συναντιόμασταν γνωστοί μοναχοί και περίμεναν πότε θα φύγω για να εκδηλωθούν πιο ελεύθερα οι άνθρωποι. Τους αντιμετώπιζα όλους τόσο φυσικά που τους μπέρδευα. Με ρώτησε λοιπόν ο μοναχός: “Καλά, δεν καταλάβαινες τίποτε από αυτά που γινόντουσαν;”. Και συνέχισε στο ίδιο ύφος: “Τον τάδε μοναχό τον υποψιάστηκες ποτέ σου; Να σου πω ότι υπάρχει και κασέτα η οποία έχει καταγεγραμμένες συνομιλίες”. Απάντησα: “Μα ήμασταν φίλοι μ’ αυτόν που μου λες τόσα χρόνια. Πότε έγιναν αυτά;” Και μου αποκρίθηκε: “Γι’ αυτό σε αποκαλώ UFO”. Ναι, ζητήματα ομοφυλοφιλίας τέθηκαν στη Σύναξη, αλλά δεν πιστεύω πλέον σ’ αυτό το θεσμό, ότι μπορεί να μιλήσει έντιμα, ειλικρινά, με κόστος, διότι είδα πολλά χρόνια, δεκαετίες, η προτεραιότητά τους να είναι η βιτρίνα τους και -μπορώ να πω- κάποια στιγμή και η οικονομία τους. Όχι οικονομία με τον εκκλησιαστικό όρο, αλλά οικονομία “πρακτική”, δηλαδή κουκούλωμα των πάντων».

Πατέρα Μιχαήλ, θέλετε να συμπληρώσετε κάτι;

«Θέλω να υπογραμμίσω ότι τα παιδιά σήμερα στο Άγιο Όρος (σ.σ.: εννοεί τους μοναχούς) είναι πολύ καλά παιδιά. Τα αγαπάς, σε κοιτάζουν με καθαρή ματιά. Μιλάω για την πλειοψηφία, γιατί οπωσδήποτε υπάρχει κι ένας πολύ μικρός αριθμός μοναχών που δεν έχουν καθαρή καρδιά. Είπαμε, το μεγάλο μερίδιο ευθύνης το φέρουν οι κεφαλές...».

Κυριακάτικη (ένθετο περιοδικό έψιλον: Τεύχος 524)

***********************************************************************************


Πάτερ 'αυτοαποκαλούμενος θεότρελος' Πορφύριος - Αγιορίτικη Εξομολόγηση



Πάτερ Πορφύριος - Αγιορίτικη Εξομολόγηση



(Για ελληνικά πάτε στο CC και ενεργοποιήστε το Transcribe Audio και μετά ξανά στο CC επιλέξτε το Translate Captions και από το κόκκινο ορθογώνιο, κυλίστε το μέχρι να βρείτε τα Ελληνικά.)



Τα παιδιά καταλαβαίνουν τι συμβαίνει, αλλά οι μεγάλοι δε θέλουν να κόψουν τις ανηθικότητες τους


Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011

Ορθή κακοδοξία και μοναχική ζωή επιχειρηματιών


Ο μοναχός Μάξιμος Βαρβαρής αποκαλύπτει την έκταση της διαφθοράς στην εκκλησία της Ελλάδος.

Ο αχυράνθρωπος σου που υπηρετείς πιστά

ΟντότηταImage via WikipediaΗ έκφραση "μας έχουν τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί", μοιάζει υπερβολικά λίγη για να περιγράψει την πιο καλοστημένη απάτη όλων των εποχών.

Ακούστε με προσοχή τα όσα λέγονται στο παραπάνω κλιπάκι κινουμένων σχεδίων. Μπορεί στην Ελλάδα να μην έχουμε ιδέα ακόμα για όλα αυτά, όμως η θεωρία πίσω από τον νομικό "αχυράνθρωπο" είναι πολύ σοβαρή και έχει να δείξει ακόμα και δεδικασμένα (κυρίως σε χώρες, όπως οι ΗΠΑ και η Αυστραλία).

Όπως εξηγούν οι θεωρητικοί του "αχυρανθρώπου", ως βιολογικές οντότητες είμαστε ελεύθεροι και κανένας νόμος δεν μπορεί να μας αγγίξει χωρίς τη συγκατάθεσή μας. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, οι θεμελιωτές των δυτικών νομικών πλαισίων φρόντισαν ώστε με την έκδοση του πιστοποιητικού γέννησής μας να δημιουργείται μια νομική οντότητα (αχυράνθρωπος), από την οποία προκύπτουν και όλες μας οι νομικές υποχρεώσεις - όμως, αυτό συμβαίνει ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ...

Προκειμένου να μας παραπλανήσουν οι νομικές αρχές, ώστε να αναλάβουμε, ως βιολογικές οντότητες, την ευθύνη για τον "αχυράνθρωπό" μας, έχουν εισάγει στη νομική διάλεκτο μια σειρά λεκτικών όρων (σε κάθε γλώσσα), και πρακτικών, που ουσιαστικά αποσπούν τη συγκατάθεσή μας εν αγνοία μας.

Σύμφωνα με την εν λόγω θεωρία, κανένας δικαστής π.χ. δεν έχει το δικαίωμα να καταδικάσει έναν κατηγορούμενο, αν δεν σηκωθεί όρθιος ενώπιον του δικαστηρίου, αποδεχόμενος, με αυτόν τον τρόπο, ως βιολογική οντότητα την ταύτισή του με τη νομική οντότητα που κατηγορείται για κάποιο νομικό παράπτωμα.



Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2011

Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

Ούτε να το σκέφτεσαι ...

Φαντάσου να είχες αυτή τη γυναίκα για πεθερά ...

και να έρθει με τη κόρη της να ζητήσουν το λόγο που απάτησες τη κόρη της ...

Φοβάται ο Γιάννης το θεριό, και το θεριό τον Γιάννη



Προτιμώ το παλιό καλό τρόπο όπως τις παλιές καλές μέρες ...

Κάπου στο μέλλον ...

Κοίτα πως κάνουνε παιδιά οι γονείς σήμερα !!!

Το iPad tablet σχεδιάστηκε το έτος 1994


iPad back in 1994


Διπολικότητα διχασμένων εγκεφάλων και θρησκευτικό εσωτερικό αίσθημα

Europe belief in God with particular relevance...Image via WikipediaΟ αριστερός ημιεγκέφαλος είναι , είναι άθεος και επιβλέπει τη δεξιά μεριά του σώματος. Και αυτό μου θυμίζει κάτι από έναν προφήτη του μονοθεϊσμού.

Κατενόουν εις τα δεξιά και επέβλεπον,και ούκ ήν ο επιγινώσκων με. Απώλετο φυγή απ΄ εμού,και ούκ έστιν ο εκζητών την ψυχήν μου.

Δηλαδή εδώ ο προφήτης και βασιλιάς του Ισραήλ Δαυίδ, βλέπει στα δεξιά και δε βλέπει θεό, ούτε διάβολο άρα δεν υπάρχει κίνδυνος για τη ψυχή του.

Ο δεξιός εγκέφαλος κάνει αστεία, πιστεύει σε θεό, και επιβλέπει την αριστερή πλευρά του σώματος μας.

. Εκέκραξα προς σε, Κύριε· είπα· Συ ει η ελπίς μου, μερίς μου ει εν γη ζώντων. Πρόσχες προς την δέησιν μου, ότι εταπεινώθην σφόδρα. Ρύσαι με εκ των καταδιωκόντων με, ότι εκραταιώθησαν υπέρ εμέ. 

Τελικά ο Δαυίδ ήταν ένας άνθρωπος που έπασχε από διπολισμό; Αυτό θα εξηγούσε πολλά από τα λόγια του και πολλές από τις πράξεις του, αφού από τη μία δε φοβάται να σκοτώσει και από την άλλη εκφράζεται θεοφοβούμενος.

Η επιλεκτική ή όχι χρήση του ενός ημισφαιρίου του εγξεφάλου εξηγεί τις στιγμές "άθεης" ή "θεοκινούμενης" συμπεριφοράς (με ότι νόημα δίνει ο καθένας στην ιδέα θεός).

Όπως και οι πιστοί ακόλουθοι του Δαυίδ, δέχονται τη πολυγαμία για εκείνον και την απαγορεύουν για αυτούς ως κολάσιμη αμαρτία, άρα με διαφορετικές πίστες θέλουν να "εισέλθουν" στον ίδιο "παράδεισο". Ακόμα η υπέρ γυναίκας αγάπη του με το υιό του Σαούλ και διάδοχο του θρόνου του Ισραήλ είναι αποδεκτή και αγία σχέση, ενώ για τους ακόλουθους της πίστης του Δαυίδ, είναι μια πράξη καταραμένη από του θεό τους και θανάσιμα κολάσιμη και λέγεται ομοφυλοφιλία.

Τελικά δεν είναι μόνο ότι ο χωρισμός των δύο ημισφαρίων του εγκεφάλου που προκαλλούν νοητικές, ηθικές και κοινωνικές ισορροπίες, αλλά και ο διαχωρισμός της ίδιας της πίστης τους σε προσωπικά, χρονικά, τοπικά και κοινωνικά κριτήρια που δείχνουν μια πολυδιάστατη διαιρεμένη ηθική και θρησκεία κάτω από τον ίδιο θεό και τα ίδια δόγματα που αλλάζουν ανάλογα με την επιθυμία του κάθε θρησκευόμενου που το παίζει και αυτός αντιπρόσωπος του θεού του, και ερμηνευτής των "δογμάτων" του.

Neurologist VS Ramachandran explains the case of split-brain patients with one hemisphere without a belief in a god, and the other with a belief in a god. (Clip taken from talk at 2006 Beyond Belief Conference, link below)

Link to Ramachandran's full talk (about 39 minutes into the video):
http://thesciencenetwork.org/programs/beyond-belief-science-religion-reason-a...




(Για ελληνικά πάτε στο CC και ενεργοποιήστε το Transcribe Audio και μετά ξανά στο CC επιλέξτε το Translate Captions και από το κόκκινο ορθογώνιο, κυλίστε το μέχρι να βρείτε τα Ελληνικά.)

Η επιληψία ως λόγος να νιώσεις ότι είσαι ο θεός. Epileptic seizure as reason to feel you are the god

(Για ελληνικά πάτε στο CC και ενεργοποιήστε το Transcribe Audio και μετά ξανά στο CC επιλέξτε το Translate Captions και από το κόκκινο ορθογώνιο, κυλίστε το μέχρι να βρείτε τα Ελληνικά.)

Ο καθένας μας δίνει ειδικό βάρος σε γεγονότα και ιδέες, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο. Έτσι κάθε επερχόμενη σκέψη ακολουθεί τα προεπιλεγμένα μονοπάτια επεξεργασίας και κατανόησης φτάνοντας στα ίδια συμπεράσματα μετά από κάποια χρονική στιγμή, ανεξάρτητα από την ουσιαστική ένταση και έννοια στο περιβάλλον από τα εξωγενή γεγονότα.

Γενικά εμείς δημιουργούμε τις μεθοδολογίες και τις προτερεότητες και τη βαρύτητα για κάθε είδους αίσθημα ή έννοια. Εύκολα ξερένουμε τον εγκέφαλο μας σα στόκο χθεσινό που έμεινε στον ήλιο και τον αέρα, απαγορεύοντας εξ᾽ εαυτού την οποιαδήποτε άλλη μορφή επεξεργασίας και ανάλυσης εξωγενών πληροφοριών. Χρειάζεται δύναμη και κουράγιο να ξεκινούμε από μηδενική βάση τις αναζητήσεις μας και να απελευθερωνόμαστε από τις εμπειρίες, τις φοβίες και τις επιθυμίες του παρελθόντος μας.






Γνωμικά και φιλοσοφικά

OLYMPIA, GREECE - NOVEMBER 21:  Maria Nafploto...Image by Getty Images via @daylife
“(…)Όταν διαβάζω τα Ευαγγέλια δεν σταυροκοπιούμαι, καθώς κάνουν τα τσογλάνια της Νέας Ορθοδοξίας, που γκρεμίστηκαν από τον μαρξισμό στην αγκαλιά των δεσποτάδων.”  Ηλίας Πετρόπουλος
OLYMPIA, GREECE - NOVEMBER 21:  A priestess re...Image by Getty Images via @daylife«Λέγε πάντα την αλήθεια. Έτσι δεν θα χρειάζεται να θυμάσαι τι είπες». Μαρκ Τουέιν

Ο Χριστός έδιωξε τους έμπορους από τον ναό. Οι έμποροι μετά έγιναν πιο έξυπνοι και φόρεσαν ράσα. 
Χ. Σαφρίν

«Η θανατική ποινή είναι λάθος θεραπεία για το έγκλημα, όπως η φιλανθρωπία είναι λάθος θεραπεία για τη φτώχεια». 
Χένρι Φορντ

«Η διαφορά ανάμεσα σε έναν εργάτη και σε έναν υπάλληλο είναι ότι ο πρώτος πλένει τα χέρια του πριν κατουρήσει, ενώ ο δεύτερος μετά». 
Ζακ Πρεβέρ

«Οι κριτικοί λογοτεχνίας είναι σαν τους ευνούχους σε χαρέμι. Ξέρουν πώς γίνεται, αλλά είναι ανίκανοι να το κάνουν οι ίδιοι».
 Μπρένταν Μπίαν 
«Πατριωτισμός είναι όταν η αγάπη για τους δικούς σου ανθρώπους έρχεται πρώτη. Εθνικισμός είναι όταν το μίσος για τους άλλους έρχεται πρώτο». 
Σαρλ ντε Γκολ. 

«Όταν ένα άτομο πάσχει από μία πλάνη, αυτό λέγεται τρέλα. Όταν πολλά άτομα πάσχουν από μία πλάνη, αυτό λέγεται θρησκεία». 
Ρόμπερτ Πίρσιγκ 

«Παλαιότερα, οι άνθρωποι μελετούσαν για να βελτιώσουν τον εαυτό τους, σήμερα μελετούν για να εντυπωσιάσουν τους άλλους». 
Κομφούκιος 

«Το να ζητά κανείς από ιεροκήρυκα να μην λέγη βλακείες, είναι σαν να ζητή σκορδαλιά χωρίς σκόρδο».
Εμμανουήλ Ροΐδης

«Στην Ελλάδα, όταν θέλεις να εξαφανίσεις ένα πρόβλημα, συγκρότησε μια επιτροπή για να το…μελετήσει». 
Γεώργιος Παπανδρέου

«Αυτός που μπορεί, κάνει. Αυτός που δεν μπορεί, διδάσκει». 
Μπέρναρντ Σο

«Δύο πράγματα είναι άπειρα: Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Αν και για το πρώτο, δεν είμαι και τόσο βέβαιος...». 
Άλμπερτ Αϊνστάιν

«Καλύτερα να κοιμάσαι άφοβα σ΄ ένα στρώμα από φύλλα, παρά ανήσυχα σε χρυσό κρεβάτι». 
Επίκουρος

«Όποιος θέλει, βρίσκει καιρό. Όποιος δεν θέλει, βρίσκει πρόφαση». 
Ανδρέας Λασκαράτος

«Δεν μου αρέσει να μου δίνουν συμβουλές. Μπορώ να κάνω και μόνος μου λάθη». 
Όσκαρ Γουάιλντ

«Παρ’ ότι λέγεται ότι η πίστη μπορεί να μετακινήσει βουνά, η πείρα έχει δείξει ότι ο δυναμίτης δουλεύει καλύτερα». 
Ανώνυμος

«Έκαστος τόπος έχει την πληγήν του: Η Αγγλία την ομίχλην, η Αίγυπτος τας οφθαλμίας, η Βλαχία τας ακρίδας και η Ελλάς τους Έλληνας». 
Εμμανουήλ Ροΐδης

«Ω ταλαίπωρος Ελλάς, δεν ανεστήθης εκ του τάφου, απλώς ήλλαξες τάφον, απ’ τον τουρκικόν εις τον χριστιανικόν». 
Αδαμάντιος Κοραής

«Δύο είναι οι εχθροί της πολιτικής και του πολιτισμού: Ο λαϊκισμός και ο ελιτισμός». 
Μάνος Χατζηδάκης

«Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές». 
Ιωάννης Καποδίστριας

«Όλοι θέλουν να πάνε στον Παράδεισο, αλλά κανένας δεν θέλει να πεθάνει». 
Τζόε Λούις

«Στην Ελβετία, πεντακόσια χρόνια δημοκρατίας και ειρήνης, και ποιο ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμά τους; Το ρολόι-κούκος!». 
Όρσον Γουέλς

«Βρίσκω την τηλεόραση πολύ εκπαιδευτική. Όποτε ανοίγει, πάω στο διπλανό δωμάτιο και διαβάζω ένα βιβλίο». 
Γκρούτσο Μαρξ

«Δεν υπάρχει άλλος τόπος όπως εις την Ελλάδα διά την οποίαν εγράφησαν τα περισσότερα βιβλία και όπου διαβάζονται τα ολιγώτερα». 
Δημήτριος Καμπούρογλου

«Ο αγράμματος άνθρωπος δεν βλέπει κι ας έχει μάτια». 
Μέναδρος

«Η βασική διαφορά μεταξύ δωρεάν και πληρωμένου έρωτα  είναι ότι συνήθως ο πληρωμένος κοστίζει λιγότερο». 
Μπρένταν Μπίαν

«Τα πάθη για τον άνθρωπο είναι ό,τι ο άνεμος για τα ιστιοφόρα. Παρ' όλο που μπορεί να τον καταστρέψουν, δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς αυτά». 
Βολτέρος

«Δεν είναι δυνατόν να πετύχεις καταδίκη για σοδομισμό από Άγγλους ενόρκους. Οι μισοί πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν και οι άλλοι μισοί το κάνουν». 
Ουίνστον Τσόρτσιλ

«Για τις γυναίκες, το καλύτερο αφροδισιακό είναι οι λέξεις. Το σημείο G είναι στα αυτιά. Όποιος ψάχνει πιο κάτω χάνει τον χρόνο του». 
Ιζαμπέλ Αλιέντε

«Πλατωνικός έρωτας, ίσον μαλακόν παξιμάδιον δια τους μη έχοντας οδόντας». 
Εμμανουήλ Ροΐδης

«Η αρετή κι ο πλούτος σπάνια πηγαίνουν στον ίδιο άνθρωπο». 
Νικολό Μακιαβέλι

«Μόλις ο πρώτος απατεώνας συνάντησε τον πρώτο βλάκα, ο πρώτος θεός γεννήθηκε». 
Μιλόρ Φερνάντες

«Το να απέχει κανείς από την αμαρτία όταν πια δεν μπορεί να αμαρτήσει, δεν σημαίνει ότι έχει εγκαταλείψει την αμαρτία, αλλά ότι η αμαρτία εγκατέλειψε αυτόν».
 Άγιος Αυγουστίνος

«Η Αμερική είναι το μόνο έθνος στην ιστορία, που κατά τρόπο θαυμαστό, πέρασε από τον βαρβαρισμό στον εκφυλισμό, χωρίς το σύνηθες διάλειμμα του πολιτισμού». 
Ζορζ Κλεμανσό

«Οι νόμοι είναι σαν τα λουκάνικα. Καλύτερα να μη δεις πως γίνονται». 
Ότο φον Μπίσμαρκ

«Τι περίεργο, να θαυμάζουμε πίνακες για την ομοιότητά τους με πράγματα, που ελάχιστα τα προσέχουμε στο πρωτότυπο...». 
Μπλεζ Πασκάλ

«Δεν υπάρχει λαός στον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα στην ανθρωπότητα, όσα ο ελληνικός, και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν προσέφεραν τίποτα σ' αυτήν». 
Φρίντριχ Νίτσε

«Κόμμα: Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπό έναν οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν διά παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι». 
Εμμανουήλ Ροΐδης

«Το "εγώ" είναι μισητό. Αλλά, εννοείται, το "εγώ" των άλλων». 
Πολ Βαλερί

“(…)Όταν διαβάζω τα Ευαγγέλια δεν σταυροκοπιούμαι, καθώς κάνουν τα τσογλάνια της Νέας Ορθοδοξίας, που γκρεμίστηκαν από τον μαρξισμό στην αγκαλιά των δεσποτάδων. 
”Ηλίας Πετρόπουλος

«Η μόνη επαφή της ελληνικής Εκκλησίας με το πνεύμα, τα τελευταία εκατό χρόνια, ήσαν οι αφορισμοί του Ροΐδη, του Λασκαράτου και του Καζαντζάκη». 
Νίκος Δήμου

«Μην σπαταλάτε την περιφρόνησή σας. Υπάρχει μεγάλος αριθμός ανθρώπων που την χρειάζεται».
Φρανσουά Ρενέ ντε Σαντομπριάντ 

«Είμαι επιφυλακτική προς εκείνους που γνωρίζουν πολύ καλά τι θέλει ο Θεός, γιατί παρατηρώ πως συμπίπτει πάντα με τις δικές τους επιθυμίες». 
Σούζαν Άντονι

«Ο άνθρωπος είναι λιγότερο ο εαυτός του όταν μιλάει ως ο εαυτός του. Δώσ’ του μια μάσκα και θα σου πει την αλήθεια». 
Όσκαρ Γουάιλντ

«Πίστη: Το να αποδέχεσαι άνευ αποδείξεων, τα λεγόμενα κάποιου, που μιλά άνευ γνώσεων, για πράγματα άνευ προηγουμένου». 
Άμπροουζ Μπίρς

«Μην κρίνεις έναν άντρα από τα ρούχα του, αλλά από τα ρούχα της γυναίκας του». 
Τόμας Ντιούαρ

«Το βιβλίο αυτό δεν είναι ανήθικο, αλλά κάτι χειρότερο. Είναι κακογραμμένο». 
Όσκαρ Γουάιλντ

«Όταν οι ιεραπόστολοι πρωτοήρθαν στην γη μας, αυτοί είχαν τις Βίβλους και εμείς τη γη. Πενήντα χρόνια μετά, εμείς είχαμε τις Βίβλους και εκείνοι είχαν την γη».
Τζόμο Κενιάτα

«Ξέρεις τι σημαίνει να γυρίζεις το βράδυ σε μια γυναίκα που σου προσφέρει αγάπη, ζεστασιά και τρυφερότητα; Σημαίνει ότι είσαι σε λάθος σπίτι». 
Χένι Γιάνκμαν

«Οι πολιτικοί είναι σαν τις πάνες. Πρέπει να αλλάζονται συχνά και για τους ίδιους λόγους». 
Ανώνυμος

«Ο Τζορτζ Μπους λέει ότι μιλάει με τον Θεό κάθε μέρα, και οι χριστιανοί τον λατρεύουν γι’ αυτό. Αν ο Τζορτζ Μπους έλεγε ότι μιλά με τον Θεό μέσα από το πιστολάκι για τα μαλλιά του, θα σκεφτόντουσαν πως είναι τρελός. Αδυνατώ να αντιληφθώ πώς η προσθήκη ενός σεσουάρ το καθιστά αυτό πιο παράλογο». 
Σαμ Χάρις

«Σε διαβεβαιώ ότι ένας μορφωμένος ανόητος είναι πιο ανόητος από έναν αμόρφωτο βλάκα». 
Ζαν Μολιέρ

«Όταν διάβασα για τα κακά του πιοτού, έκοψα το διάβασμα». 
Χένι Γιάνκμαν



Άπαντα από το ανθολόγιο γνωμικών του http://www.pare-dose.net/

Από μηχανής Θεός κατά παραγγελία. BBC Horizon - God On The Brain

(Για ελληνικά πάτε στο CC και ενεργοποιήστε το Transcribe Audio και μετά ξανά στο CC επιλέξτε το Translate Captions και από το κόκκινο ορθογώνιο, κυλίστε το μέχρι να βρείτε τα Ελληνικά.)

Επιστημονική αναπαράσταση θεϊκής εμπειρίας μέσω ηλεκτρομαγνητικών σημάτων στο κροταφικό λοβό (temporal lobe).

Ο "θεός" είναι μέρος της εξελικτικής πορείας του εγκεφάλου και υπάρχει συγκεκριμένη χρονική περίοδος που εμφανίζονται οι "εμπειρίες" και συγκεκριμένη περιοχή του εγκεφάλου από την οποία μπορεί ο νευροεπιστήμων να αναπαράγει "θρησκευτικές εμπειρίες".

Τελικά ο αρχαίος γνωστός "από μηχανής θεός" βρέθηκε να είναι κρυμένος μέσα σε ηλεκτρομαγνητικές μηχανές με μεταβλητής έντασης πεδίο.

Ελπίζω κάποτε να μπορέσω να κατασκευάζω επαγγελματικές μηχανές "θεϊκής παρουσίας" και να τις πουλάω στους ναούς όλων των θρησκευμάτων με αρχικό κόστος εγκατάστασης και ποσοστά επί των αυξημένων εισπράξεων, βάσει λογιστικών αναφορών.

Θα πιάσω το "θεὀ Πλούτο" από το μαλλί και θα δείτε τι θα γίνει τελικά. "Σ᾽ ἐχω κάνει θεό, μια φορά να σε δω ..." όλοι θα τραγουδάνε

:-)











Ο θρόνος του κερατά στο Bicester Village


Το ξύλινο κοπάδι και ο θρόνος του παραμυθά

Kensington Gardens Playground



"God on My Mind" : Neurology


"God on My Mind" : Neurology of Faith, BBC Radio 4






Βενιζέλος και Πάγκαλος κάποτε στο Λονδίνο ...

Windsor Castle. Το κάστρο στο Windsor, UK


Διώξτε τους Πειρατές

Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011

Banksters, stealing 9 trillion dollars. Τραπεζίτες ληστές κλέβοντας 9 τρισεκατομμύρια δολλάρια

Τα νευρικά κυκλώματα της αντίληψης & Γενετικές και ορμονικές επιρροές στη γνώση


The Neural Circuitry of Perception & Genetic and Hormonal Influences on Cognition

(Για ελληνικούς υπότιτλους, οδηγήστε το κέρσορα στο CC, επιλέξτε το Translate Captions και κυλίστε τις επιλογές με το κόκκινο ορθογώνιο μέχρι να βρείτε τη επιλογή Ελληνικά )

Jeff Wise: Fear and Panic. Φόβος, Τρόμος και νοητική κατανόηση

Actress demonstrating initial reactions of fea...Image via Wikipedia
Ο φόβος είναι μια μυστήρια δύναμη. Υπονομεύει τη δυνατότητά μας να σκεφτούμε σαφώς και μπορεί να μας οδηγήσει στον τυφλό πανικό, όμως μπορεί επίσης να μας δώσει την υπεράνθρωπη ταχύτητα, τη δύναμη, και τις δυνάμεις της αντίληψης. Το μπέρδεμα της ανθρωπότητας για πολύ καιρό,ο φόβος παράγει τώρα τα μυστικά του στην επιστημονική έρευνα. Το απλό πρότυπο; πάλη ή φυγἠ; --εκείνοι οι άνθρωποι αποκρίνονται στον κίνδυνο είτε με τη φυγή στον τρόμο είτε την παραμονή για να παλεψουν μέσω του--έχει αντικατασταθεί με μια πιό σύνθετη κατανόηση της απάντησης φόβου.

Ο δημοσιογράφος επιστήμης Jeff Wise παλαίμαχος στην ερευνά στην πιό πρόσφατη έρευνα για να παραγάγει ένα καταπληκτικό πορτρέτο του εγκεφάλου με τις κρυμμένες διαβάσεις του φόβου. Ο Wise, ο οποίος γράφει "Θα δοκιμάσω οτιδήποτε" στήλη για το Popular Mechanics (Δημοφιλείς Μηχανισμούς), ευνοεί μια εμπράγματη προσέγγιση, προσφεμένος εθελοντικά να πηδήσει από ένα αεροπλάνο φορώντας τους αισθητήρες και να υπομείνει μια τετράωρη μιμούμενη επίθεση πυραύλων σε έναν καταστροφέα ναυτικού. Επιστρέφει με μια ιστορία που συνδυάζει τις φωτεινές εξηγήσεις της δυναμικής εγκεφάλου με να πιάσει, αληθινές ιστορίες του θανάσιμου κινδύνου: προσέχουμε μια γυναίκα υπερασπιζόμαστε ενάντια σε μια επίθεση λιονταριών βουνών σε ένα μακρινό φαράγγι βεβαιώνουμε ένα ζεύγος απελπισμένα για να κτυπήσουμε μια πίσω περικυκλώνοντας πυρκαγιά βλέπουμε μια πειραματική προσπάθεια να διατηρήσουμε τον έλεγχο του αεροπλάνου του δεδομένου ότι το φτερό του αρχίζει να αποσυνδέει. Με την κατανόηση πώς και γιατί αυτοί οι άνθρωποι αποκρίθηκαν με το συγκεκριμένο τρόπο, ο Wise υποστηρίζει, μπορούμε καλύτερα να οπλιστούμε ενάντια στους καθημερινούς φόβους μας.

Το σύνολο της κατάπληξης των χαρακτήρων και της επιστήμης τέμνων-ακρών, ο ακραίος φόβος είναι ένα αυθεντικό και απορροφητικό αφήγημα που θα σας αναγκάσει για να επανεξετάσετε τα όρια της ανθρώπινης δυνατότητας.

(Για ελληνικούς υπότιτλους, οδηγήστε το κέρσορα στο CC, επιλέξτε το Translate Captions και κυλίστε τις επιλογές με το κόκκινο ορθογώνιο μέχρι να βρείτε τη επιλογή Ελληνικά )

Fear is a mysterious force. It sabotages our ability to think clearly and can drive us to blind panic, yet it can also give us superhuman speed, strength, and powers of perception. Having baffled mankind for ages, fear is now yielding its secrets to scientific inquiry. The simple model of ?fight or flight?--that people respond to danger either by fleeing in terror or staying to fight through it--has been replaced by a more complex understanding of the fear response.

Veteran science journalist Jeff Wise delves into the latest research to produce an astonishing portrait of the brain?s hidden fear pathways. Wise, who writes the ?I'll Try Anything? column for Popular Mechanics, favors a hands-on approach, volunteering to jump out of an airplane while wearing sensors and to endure a four-hour simulated missile attack on a Navy destroyer. He returns with a tale that combines lucid explanations of brain dynamics with gripping, true-life stories of mortal danger: we watch a woman defend herself against a mountain lion attack in a remote canyon; we witness a couple desperately fighting to beat back an encircling wildfire; we see a pilot struggle to maintain control of his plane as its wing begins to detach. By understanding how and why these people responded the way they did, Wise argues, we can better arm ourselves against our own everyday fears.

Full of amazing characters and cutting-edge science, Extreme Fear is an original and absorbing narrative that will force you to reconsider the limits of human potential.


Κυριακή, 19 Ιουνίου 2011

Pink Alert ! Αναζητήται ρόζ εκκλησία με ασημένιες πόρτες !

Διάλογος σε μια εκκλησία του εξωτερικού::

1ος Θα ήθελα να δω το εσωτερικό του ναού.
2ος Περάστε από εδώ.
1ος Έχει άλλους ναούς η πόλη αυτή;
2ος Άλλους 35.
1ος Και ποιος από αυτούς είναι ρόζ με ασημένιες πόρτες;
2ος Δε γνωρίζω!
3η Ο Άγιος Πάντος θα είναι έτσι !
4η Ποια είναι η Αγία Σοφία;
2ος Εκείνη.
4η Γιατί έβγαλε φτερά;
3η Φωτογραφία θα είναι !
1ος Όχι είναι καμβάς. Έχετε λίστα με τις εκκλησίες εδώ;
3η Άσε θα πάμε στον Άγιο Πάντο πρώτα. Εκείνος είναι ρόζ.
4η Αλλά δεν έχει ασημένιες πόρτες. Έχει ξύλινες.
1ος Ευχαριστούμε.
2ος Παρακαλώ.


Universidad y Catedral de GuanajuatoImage via Wikipedia
Τελικά εγώ έψαξα όλο το κόσμο και τη βρήκα ! Αλλά όχι εκεί που είδε το όνειρο του !
Βρίσκεται στο Μεξικό, και λέγεται Guanajuato (side entrance to the pink church, la Perroquia)
Τελικά και τα όνειρα των πιστών δίνουν λάθος πληροφορίες: λάθος πόλη, λάθος χώρα, λάθος ήπειρος, λάθος θρήσκευμα, λάθος δόγμα, λάθος χρώμα, λάθος υλικό.


Δεν είναι ούτε τα όνειρα σου να εμπιστεύεσαι!