Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

What Islam Fears: Clothes From Hell!

Just a quickie response ...

The philhellenes video What Islam Fears: Laughter was taken down for privacy violations but has since been mirrored on hundreds of sites. As a result thousands more viewers have been given the opportunity to see it. Now someone is going after those mirrors. Newsflash - free people don't take kindly to censorship, and it is bound to bite the aspiring censor in the arse! My mirror was recently taken down. I am actually thankful for the wake-up call. Henceforth I intend to study up and produce some videos on the ignorance of Islamic fundamentalists and their bullying ways.
http://www.islamicinformationcentre.co.uk/muslims.htm

It appears that this website has been taken down. Hmmm. Wait, it's back up now!

'Extremism to grow in Spain, Italy, France as banksters & police confron...

A slew of new cuts have led to a fresh eruption of public anger and protest in Spain. But rallies quickly turned violent - when police charged and beat demonstrators while firing rubber bullets. More than 70 people were injured in the clashes. The austerity cuts driving the trouble include tax hikes, and the promise of painful pension changes. But the protesters say they're being made to pay for the mistakes of politicians and bankers. The measures were demanded by Spain's EU creditors - who've pledged Madrid a vital bailout for crippled Spanish banks. RT's Anissa Naouai talks to Gonzalo Lira, founder of the LiraSPG.com crisis planning organization.


Fierce clashes in Madrid: Spanish police fire rubber bullets at miners p...

Riot police fired rubber bullets Wednesday at Spanish coal miners protesting in the streets of Madrid over subsidy cuts they fear will jeopardize their meager livelihood. READ MORE http://on.rt.com/3u9zgj

ανοίγει το θέατρο Δελφών

Ανοίγει ξανά το θέατρο Δελφών | πολιτισμος | ethnos.gr
Με μια απέριττη θεατρική και μουσική παράσταση ανοίγει, ύστερα από είκοσι χρόνια σιωπής, το αρχαίο θέατρο Δελφών. Την εκδήλωση, που θα λάβει χώρα το Σάββατο 21 Ιουλίου, διοργανώνει το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, ύστερα από πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού να δώσει και πάλι ζωή στο στο αρχαίο θέατρο, με στόχο την ανάδειξη ενός από τα σημαντικότερα μνημεία της αρχαιότητας. «Πήγα στον χώρο και έπαθα σοκ από την ομορφιά του. Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα» ανέφερε ο διευθυντής του φεστιβάλ, Γιώργος Λούκος, συνοψίζοντας την πρώτη του εντύπωση από το αρχαίο θέατρο των Δελφών. Η πρόταση για μια παράσταση στον χώρο βρήκε «απήχηση στους καλλιτέχνες, κανείς δεν αρνήθηκε, κανείς δεν είπε ''δεν μπορώ''» τόνισε ο ίδιος. Ετσι, αποσπάσματα από έργα του αρχαίου δράματος («Πέρσες», «Ηρακλής Μαινόμενος», «Αγαμέμνων» κ.ά.) και ποίηση θα αποδώσουν οι ηθοποιοί: Γιάννης Βογιατζής, Νίκος Καραθάνος, Ελένη Κοκκίδου, Λυδία Κονιόρδου, Ολια Λαζαρίδου, Μάγια Λυμπεροπούλου, Βασίλης Παπαβασιλείου, Ρένη Πιττακή και Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου. Επίσης, την ίδια βραδιά το Νέο Ελληνικό Κουαρτέτο θα ερμηνεύσει τις «Πέντε μελωδίες» του Μορίς Ραβέλ με τη συμμετοχή της σοπράνο Λένιας Ζαφειροπούλου και το «Κουιντέτο για κλαρινέτο» του Μότσαρτ, με τη συμμετοχή του Διονύση Γραμμένου. Ο προϋπολογισμός για την αναστήλωση του θεάτρου ανέρχεται σε 1,3 εκατ. ευρώ (το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ), ενώ έχει εγκριθεί ήδη η εκπόνηση της μελέτης. «Το πιο δυνατό σημείο της Ελλάδας είναι ο πολιτισμός. Ο πολιτισμός θα μας σώσει» δήλωσε στη χθεσινή παρουσίαση της εκδήλωσης ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Κώστας Τζαβάρας. «Ενέχει συμβολισμούς η επανεκκίνηση του θεάτρου» σημείωσε η γ.γ. του υπουργείου Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη. «Ο πρώτος πλούτος της Ελλάδας είναι ο πολιτισμός. Μπορούμε να τον εξάγουμε σε ολόκληρη την ανθρωπότητα. Δεν το λέω από σοβινισμό» υπογράμμισε ο ηθοποιός Γιάννης Βογιατζής. «Εχουμε ξεχάσει τον πολιτισμό γιατί κοιτάμε πώς θα ζήσουμε βιολογικά. Αλλά για να ζήσουμε πρέπει να θρέψουμε την ψυχή μας... Να μας κοιτάνε οι άλλοι μέσα από τη ματιά του πολιτισμού κι όχι σαν ένα έθνος από μπατίρηδες» προσέθεσε. Ως «νεοσσός» στο θέατρο, στον χορό των ιστορικών «Ορνίθων» του Καρόλου Κουν πάτησε την ορχήστρα του θεάτρου των Δελφών η Ρένη Πιττακή (1967). «Ενα ευχάριστο ξάφνιασμα» αποτελεί για την ίδια το άνοιγμα του χώρου. Θα ερμηνεύσει ένα κομμάτι από την παράβαση των «Ορνίθων», ένα κείμενο που «θα μας βάλει σε σκέψη, τώρα που είμαστε με τα φτερά κομμένα και ξεπουπουλιασμένα», ένα κείμενο που «θα αναπτερώσει το ηθικό μας».

Γιάννης Βογιατζής - Γιώργος Λούκος

«Συγκινητική» χαρακτήρισε τη δυνατότητα να ακουστούν ξανά η μουσική και ο λόγος στο αρχαίο θέατρο Δελφών η Λυδία Κονιόρδου, η οποία το 1975 υπήρξε μέλος του χορού στην «Αντιγόνη» που παρουσιάστηκε εκεί. «Εχει ευρύτερα συμβολικό χαρακτήρα το γεγονός ότι ανοίγει το θέατρο» υπερθεμάτισε. Το ρεπερτόριο που θα παρουσιαστεί το επέλεξαν οι ίδιοι οι ηθοποιοί. Λόγω της θέσης του θεάτρου, υπήρχαν τεχνικά ζητήματα, για το πώς θα μεταφερθούν π.χ. τα μουσικά όργανα. «Θα γίνει μια προσέγγιση με μορφή περφόρμανς» εξήγησε ο κ. Λούκος, «αφού οι καλλιτέχνες θα έχουν μόνο δύο ημέρες στη διάθεσή τους για πρόβα».

ΤΟ 1992 Η τελευταία παράσταση στο θέατρο των Δελφών (1992), πριν αρχίσουν τα έργα αναστηλώσεως, ήταν μια εορταστική μουσική εκδήλωση για την επέτειο των εκατό χρόνων από την έναρξη της μεγάλης ανασκαφής της Γαλλικής Αρχαιολογικής Σχολής στον χώρο των Δελφών.

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΑΡΑΛΗ

Published with Blogger-droid v2.0.6

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Jonathan Eisen: Meet your microbes

Art? Or Microorganism?
Art? Or Microorganism? (Photo credit: jerine)

Our bodies are covered in a sea of microbes -- both the pathogens that make us sick and the "good" microbes, about which we know less, that might be keeping us healthy. At TEDMED, microbiologist Jonathan Eisen shares what we know, including some surprising ways to put those good microbes to work.
Jonathan Eisen studies the ecology and evolution of microbial communities -- and their co-evolution with their hosts. 

Why you should listen to him:

Research in Jonathan Eisen's lab focuses on the “phylogenomics of novelty” in microbes.  Among their major research themes are:
    • the genomic basis for the origin and evolution of new functions
    • the ecology and evolution of microbial communities
    • the co-evolution of microbes and their carrying vessels (i.e., hosts)
    • variation in “evolvability”
    • the development of phylogeny driven computational tools to analyze genomic and metagenomic sequence data.
Eisen is also a strong proponent of the Open Access movement in scientific publishing and is Academic Editor in Chief of PLoS Biology. Dr. Eisen is also an active and award-winning science blogger on The Tree of Life. For recent news see @phylogenomics.



Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Scooter feat. Vicky Leandros - C'est Bleu (Official Video HD)

Scooter - Jumping All Over The World (Official Video HQ)

Scooter - jumpstyle music.
Jumping All Over the World
Jumping All Over the World (Photo credit: Wikipedia)



Ήλιο μετά, μπύρες και τσίπουρα .... στη Βέροια




Write text here...

Το καλύτερο μήνυμα από όλα τα ευαγγέλια ... το έδωσε ο Πιλάτος

What is truth? Deutsch: Was ist Wahrheit? Fran...
What is truth? Deutsch: Was ist Wahrheit? Français : "Qu'est-ce que la vérité ?" Le Christ et Pilate. (Photo credit: Wikipedia)

John 18:38




37 εἶπεν οὖν αὐτῷ ὁ Πιλᾶτος· Οὐκοῦν βασιλεὺς εἶ σύ; ἀπεκρίθη ὁ Ἰησοῦς· Σὺ λέγεις ὅτι βασιλεύς εἰμι. ἐγὼ εἰς τοῦτο γεγέννημαι καὶ εἰς τοῦτο ἐλήλυθα εἰς τὸν κόσμον ἵνα μαρτυρήσω τῇ ἀληθείᾳ· πᾶς ὁ ὢν ἐκ τῆς ἀληθείας ἀκούει μου τῆς φωνῆς.



38 λέγει αὐτῷ ὁ Πιλᾶτος· Τί ἐστιν ἀλήθεια;Καὶ τοῦτο εἰπὼν πάλιν ἐξῆλθεν πρὸς τοὺς Ἰουδαίους, καὶ λέγει αὐτοῖς· Ἐγὼ οὐδεμίαν εὑρίσκω ἐν αὐτῷ αἰτίαν·


Ρωτά ο Πιλάτος : είσαι βασιλιάς; 
Ο Ιησούς αλλάζει τα λόγια του Πιλάτου : Εσυ με είπες βασιλιά ! Ήρθα για να πιστοποιήσω για την αλήθεια, και ο κάθενας που είναι από την αλήθεια ακούει τη φωνή μου.


Και ο Πιλάτος ως ελληνιστής Ιουδαίος διδαγμένος την λογική και την διαλεκτική κάνει την μέγιστη των ερωτήσεων : Τι είναι η αλήθεια; 



ἀλήθεια = α-λήθη




Χωρίς να ξεχνάς, και για να μη ξεχνάς σημαίνει ότι θυμάσαι γεγονότα του παρελθόντος που έγιναν και άφησαν σημάδια μνήμης στον άνθρωπο. Έτσι δεν υπάρχει αλήθεια για το μέλλον, αφού νοηματικά η αλήθεια έχει να κάνει με τις εμπειρίες του ανθρώπου.


Δηλαδή ομιλώντας με την ελληνική ετυμολογία των λέξεων, στο εδάφιο αυτό του ευαγγελίου , διαβάζουμε ότι ο καθένας που έχει εμεπιρίες και τις θυμάται ακούει τη φωνή του Ιησού. Τι νοημα είναι αυτό που μπορεί κάποιος να καταλάβει; Ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κανείς τα ελληνόφωνα χριστιανικά κείμενα , θα πρέπει να ξεχάσει την Ελληνική γλώσσα και να εισάγει μεσανατολίτικες μεταφυσικές θεωρίες ως νοήματα σε λεξεις ελληνικές. Οι χριστιανοί στην Ελλάδα είναι ελληνόφωνοι αλλά δεν ομιλούν Ελληνικά, δε καταλαβαίνουν Ελληνικά και δε θέλουν να μάθουν Ελληνικά. 


Μιλήστε τους για της ελληνικής παράδοσης Δαίμονες και θα αρχίσουν να σταυροκοπιούνται , φανταζόμενοι νυχτερίδες με ανθρώπινα πρόσωπα (όχι ότι οι νυχτερίδες ή τα ανθρωπινα πρόσωπα έχουν κάτι εχθρικό και πονηρό). Δεν έχουν ιδέα για τις ελληνικές λέξεις. Ουτε τη λέξη πρόβλημα δε ξέρουν τι σημαίνει στα ελληνικά.

Σαρία : απάνθρωπος μισογυνισμός . Sharia : inhuman misogynism

Islamic women
Islamic women (Photo credit: See Wah)

Στο όνομα μιας υποτιθέμενης ερωτικής συνεύρεσης, δικάζεται από άνδρες χωρίς μάρτυρες, κρίνεται ένοχη μόνη αυτή, έστω και αν δεχθούμε ότι πράγματι διέπραξε την συνεύρεση, και τιμωρείται μόνο αυτή, με τρομοκρατικό για το κοινωνικό σύνολο τρόπο, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, μέσα σε συνοδία από λόγια ισλαμικά (προσευχές), λες και αυτά τα λόγια δικαιολογούν έστω και κατ᾽ ελάχιστον την βαρβαρότητα κατά του ανθρώπου και της κοινωνίας.

Βλέπετε ότι η ηθική που προέρχεται ή επιβάλλεται σε κοινωνικές ομάδες, όταν έχει βάση τις φαντασμένες από ανθρώπους "θεϊκές εντολές", μόνο απάνθρωπους "έννομους" και θύματα "παράνομους" δημιουργεί.

Η ηθική, προερχόμενη από τα ήθη, παράγεται από τα έθη (έθιμα) της κοινωνίας. Τα έθη πάλι προέρχονται και εννοούν τις κοινωνικές συνήθειες, πράξεις δηλαδή κοινά αποδεκτές και αναμενόμενες μέσα στο συγκεκριμένο κοινωνικό πλαίσιο (οριζόμενο ως τόπος, χρόνος και ανθρώπινο σύνολο). Οι αποδεκτές και αναμενόμενες πράξεις του κοινωνικού αυτού πλαισίου έχουν ως δικαιολογία ύπαρξης και ορμής , τις ανάγκες και τις δυνάμεις των ανθρώπων αυτού του συνόλου.

Εδώ σε αυτό το γεγονός εγώ παρατηρώ ότι η δύναμη του αρσενικού και η επιθυμία του να επιβάλλεται στις θυληκές του χωριού του, έχουν προτώγονα αναπαραγωγικά και φοβικά ένστικτα, όπου η απόρριψη του αρσενικού από την οποιαδήποτε θυληκιά προξενεί το αίσθημα ότι προσβλήθηκε ως κατώτερη επιλογή σε σχέση με έναν αρσενικό εκτός της ομάδος, και το επόμενο ένστικτο (που είναι ακόμα πιο άγριο) είναι η αίσθηση ότι πρέπει να καταστρέψει αυτή την "δημόσια προσβολή", με δημόσια τιμωρία του θυληκού, όχι μόνο προς εκδίκηση στην θυληκιά που τον απέρριψε αλλά και για εκφοβισμό των λοιπών θυληκών της ομάδος.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αρσενικοί , προστατεύουν το "κοπάδι" των θυληκών τους , μέσα σε πέπλα, ώστε να μη ξέρει άλλος αρσενικός τι έχει, δυναστεύει ή απολαμβάνει μέσα στο "χαρέμι" του.

Είναι παρόμοια περίπτωση συμπεριφοράς με τους ανθρωπόμορφους χιμπατζήδες όπου και εκείνοι πολεμούν για την αρχηγία και αναπαραγωγική προτεραιότητα στο χωριό τους.

Αλλά καλό θα ήταν να αναφέρω ότι δεν είναι όλες οι ανθρωπόμορφες κοινωνίες ίδιες στη συμπεριφορά με τους χιμπατζήδες. Υπάρχουν και άλλα ανθρωποειδή όπου η άμιλα και η συνεύρεση αποτελούν κρίκους συνοχής και αγάπης όλων των μελών της ομάδος.

Αυτή τη συμπεριφορά που ομοιάζει με αυτή των χιμπατζήδων, την ονομάζουν θεϊκή, τη θέτουν ως νόμο ανθρώπινο, και θέλουν να επιβληθεί σε όλο τον πλανήτη, σε όλους τους "άπιστους".

Μόνο στο χωριό σας κύριοι να τα κάνετε αυτά θα σας έλεγα, δεν είμαστε όλοι ίδιοι, και μη φανταστείτε ότι είστε ανώτεροι από κανέναν άλλον.

Και φυσικά είναι αδύνατον να αποδεχθώ ότι ο οποιοσδήποτε νομίζει ότι μπορεί να αλλάξει κάποια κοινωνική ομάδα από τα έθιμα της, να εισέρχεται δια της βίας, πολέμου ή προπαγάνδας και να θέλει να αλλάξει τον ψυχισμό, δυνάμεις , επιθυμίες ή κοινωνικές προτεραιότητες ή αξίες ενός κοινωνικού συνόλου. Είναι σίγουρο ότι θα αποτύχει. Δεν έχει καμιά επαφή η έξωθεν ηθική με τις τοπικές , χρονικές και ανθρώπινες επιλογές, ούτε η βία θα λάβει θέση διδάσκαλου στους ανθρώπους.
Όπως και η σαρία δε φόβισε και τη γυναίκα αυτή να ψάξει να ζήσει τη ζωή της πέρα από το "νόμο" που δεν την εξέφραζε.

Βίντεο με την εν ψυχρώ εκτέλεση Αφγανής για μοιχεία

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 09 Ιουλίου 2012
Τελευταία ενημέρωση: 09/07/2012 11:30
Βίντεο στο οποίο διακρίνεται η εκτέλεση μιας γυναίκας για την οποία υπάρχουν υποψίες για μοιχεία, σε ένα χωριό 100 χιλιόμετρα από την Καμπούλ, «φουντώνει» τη διαμάχη για την πρόοδο των δικαιωμάτων των γυναικών στο Αφγανιστάν, μετά από 10 χρόνια διεθνούς παρουσίας στη χώρα. Δείτε το βίντεο

Μια Αφγανή, γονατισμένη στο έδαφος και με την πλάτη γυρισμένη, δέχεται την τιμωρία της από μαχητές Ταλιμπάν, που την κατηγορούν για μοιχεία: πυροβολείται εξ επαφής με Καλάσνικοφ, υπό τις επευφημίες δεκάδων συγκεντρωμένων ανδρών, οι οποίοι παρακολουθούν τη σκηνή σε χωριό στην επαρχία Παρβάν, περίπου 100 χλμ. έξω από την ΚαμπούλΗ τρίτη σφαίρα βρίσκει τη γυναίκα στο κεφάλι.

Την ώρα που ο εκτελεστής «αποδίδει δικαιοσύνη» επικαλείται τον Αλλάχ. Το ερασιτεχνικό βίντεο κάνει τον γύρο του κόσμου και φέρνει στο προσκήνιο, για μία ακόμη φορά, τη διαμάχη σχετικά με τις συνθήκες διαβίωσης των γυναικών έπειτα από δέκα χρόνια διεθνούς παρουσίας στο Αφγανιστάν.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, «αυτή η γυναίκα, κόρη του Σαρ Γκουλ, αδελφή του Μουσταφά και σύζυγος του Ζούμα Χαν, διέφυγε με τον Ζεμαράι. Δεν έχει φανεί στο χωριό, εδώ και περίπου έναν μήνα. Ευτυχώς όμως οι μουτζαχεντίν τη συνέλαβαν».

Τέτοιου είδους εγκλήματα εις βάρος των γυναικών διαπράττονται κάθε μήνα στο Αφγανιστάν, κυρίως στις αγροτικές περιοχές. Σύμφωνα με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Oxfam, 87% των αφγανών γυναικών αναφέρουν ότι βίωσαν σωματική, σεξουαλική ή ψυχολογική κακοποίηση ή εξαναγκασμό σε γάμο.

Στις μεγάλες πόλεις, υπό την επιρροή του συνασπισμού του ΝΑΤΟ από τα τέλη του 2001, η πρόοδος είναι προφανής. Το ερώτημα που τίθεται είναι τι θα συμβεί μετά την απόσυρση των νατοϊκών δυνάμεων, το 2014.


Η εξουσία και η δικαιοσύνη τους σταματά εκεί που άλλος πιο άγριος επιβάλλει τη δική του δικαιοσύνη, και η αρσενικότητα μεταφράζεται σε υποτέλεια.

Δείτε και εδώ την αρσενική σαρία σε κοματώδη κατάσταση : ΟΙ βιασμοί ανήλικων κοριτσιών από τον αρχηγό του διπλανού χωριού , παίρνει ως απάντηση τη σιωπή. Τα όπλα τους τα έβαλαν αλλού ... σε αυτή την περίπτωση ;

Η σαρία είναι ζωώδης και περιστασιακή έκφραση ασταθούς ηθικής και άρα εκπίπτει από τον όρο της ηθικής.




Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

The True Core Of The Jesus Myth

Logic the Logic Analyser
Logic the Logic Analyser (Photo credit: Randomskk)
Virgin birth ?

Crucifixion ?

Miracles ?

What are all these have to give any grain of reason to logical derivation of what this person said, to be truthful ?

Assumptions based on miracles are true deceptions in real terms !

Faith is the dividing border line between religion and science.

For the religious people when they reach to a point of faith, they call it revelation moment and immediately stop thinking about it any more.

For the scientific person, a point of faith is the starting point of inquiry and experimentation on all possible aspects they can think of as logical (based on previous facts) and of any illogical (based on experimental ambiguous dimensions) until they have collected as much as they can for their faith to be proven , dismissed or readdressed.

We all have faith on what a cheddar cheese could taste like, but only those who tasted it can really tell if it did match their expectations and how much or not at all, and this can count as knowledge only.

Religions are based on repetitive rituals , speeches (blessings, prayers) and structures (social and built). They offer nothing new as they expect to be recognised as the only new in the societies for thousands of years, acting like endangered species : sacred and protected but nonetheless near extinction. And here is where the memes take over the people who have given up their brain machine for the support of traditional , but useless and remote of any current social affair ideas. The become the protectors of the never understood "morals" of systems they simply inhibit the homo sapiens to become an active sapiens, so they keep the social life to be only homo.