Μεταφράστε τη σελίδα
Αναζήτηση / Search
Socratic News
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010
Introduction to Ancient Greek History at Yale University
LECTURE DESCRIPTION
Professor Donald Kagan explains why people should study the ancient Greeks. He argues that the Greeks are worthy of our study not only because of their vast achievements and contributions to Western civilization (such as in the fields of science, law, and politics) but also because they offer a unique perspective on humanity. To the Greeks, man was both simultaneously capable of the greatest achievements and the worst crimes; he was both great and important, but also mortal and fallible. He was a tragic figure, powerful but limited. Therefore, by studying the Greeks, one gains insight into a tension that has gripped and shaped the West and the rest of the world through its influence. In short, to study the Greeks is to study the nature of human experience.
COURSE DESCRIPTION
This is an introductory course in Greek history tracing the development of Greek civilization as manifested in political, intellectual, and creative achievements from the Bronze Age to the end of the classical period. Students read original sources in translation as well as the works of modern scholars.
Professor Donald Kagan explains why people should study the ancient Greeks. He argues that the Greeks are worthy of our study not only because of their vast achievements and contributions to Western civilization (such as in the fields of science, law, and politics) but also because they offer a unique perspective on humanity. To the Greeks, man was both simultaneously capable of the greatest achievements and the worst crimes; he was both great and important, but also mortal and fallible. He was a tragic figure, powerful but limited. Therefore, by studying the Greeks, one gains insight into a tension that has gripped and shaped the West and the rest of the world through its influence. In short, to study the Greeks is to study the nature of human experience.
COURSE DESCRIPTION
This is an introductory course in Greek history tracing the development of Greek civilization as manifested in political, intellectual, and creative achievements from the Bronze Age to the end of the classical period. Students read original sources in translation as well as the works of modern scholars.
Watch it on Academic Earth
Οι Έλληνες Εβραίοι και η επανάστασή τους στο Auschwitz-Birkenau
Και αυτοί έπεσαν ψάλλοντας τον ῾Εθνικό ῝Υμνο μέσα στα βασανιστήρια των καμίνων.
Το έγκλημα των αιχμαλώτων αξιωματικών ήταν η συμμετοχή τους στο Πόλεμο κατά της Φασιστικής Ιταλίας και Γερμανίας.
Ο φασισμός είναι άμετρος διαχωρισμός από τη λογική.
Η εθνική υπερηφάνεια μας ας προέρχεται από τα επιτεύγματα όχι μόνο των προγόνων μας αλλά κυρίως από τα δικά μας επιτεύγματα στη γνώση, στη λογική, στη δικαιοσύνη και την ειρηνική δύναμη.
Το να νιώθουμε υπερήφανοι για τα έργα των προγόνων, αλλά να αδυνατούμε να τα κατανοήσουμε και να τα εφαρμόσουμε, είναι μωρία. Είναι σα να ζούμε στα όνειρα που σε λίγο έρχεται η Ηώ και ξυπνώντας μας και επαναφέροντας μας στη γυμνή από έργα πραγματικότητά μας.
Όποιος θέλει να όχι μόνο να λέει ότι είναι υπερήφανος που είναι Έλληνας, αλλά και να αναγνωρίζεται και έτσι από κάθε άλλον να θυμάται: Ἀμ᾽ἐπος άμ᾽έργον.
The Revolt of the Greek Jews from MovieTeller on Vimeo.
Το έγκλημα των αιχμαλώτων αξιωματικών ήταν η συμμετοχή τους στο Πόλεμο κατά της Φασιστικής Ιταλίας και Γερμανίας.
Ο φασισμός είναι άμετρος διαχωρισμός από τη λογική.
Η εθνική υπερηφάνεια μας ας προέρχεται από τα επιτεύγματα όχι μόνο των προγόνων μας αλλά κυρίως από τα δικά μας επιτεύγματα στη γνώση, στη λογική, στη δικαιοσύνη και την ειρηνική δύναμη.
Το να νιώθουμε υπερήφανοι για τα έργα των προγόνων, αλλά να αδυνατούμε να τα κατανοήσουμε και να τα εφαρμόσουμε, είναι μωρία. Είναι σα να ζούμε στα όνειρα που σε λίγο έρχεται η Ηώ και ξυπνώντας μας και επαναφέροντας μας στη γυμνή από έργα πραγματικότητά μας.
Όποιος θέλει να όχι μόνο να λέει ότι είναι υπερήφανος που είναι Έλληνας, αλλά και να αναγνωρίζεται και έτσι από κάθε άλλον να θυμάται: Ἀμ᾽ἐπος άμ᾽έργον.
The Revolt of the Greek Jews from MovieTeller on Vimeo.
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010
Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010
Θρησκεία, οικονομική ανάπτυξη και εκπαίδευση στο κόσμο.
Ενώ στους παραπάνω χάρτες βλέπουμε στην Ασία, η Σαουδική Αραβία να κατέχει τα σκήπτρα της διδακτικής δαπάνης του δημοσίου για το τομέα της εκπαίδευσης, τρεις χώρες υπερτερούν κατά πολύ στη παραγωγή τεχνολογίας και των εφαρμογών της. Η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα και η αυτόνομη Ταϊβάν, έχουν αναπτυσόμενες οικονομίες λόγω της διευρημένης επενδυτικής τους δραστηριότητας στο τομέα της τεχνολογικής εκπαίδευσης.
Στην Ευρώπη, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Φιλανδία, η Σουηδία, η Ιταλία και η Ολλανδία έχουν τη δική τους προσήλωση στην εφαρμοσμένη τεχολογία και τις νέες μεθόδους λειτουργικής χρήσης των νέων τεχνολογιών.
Στην Αμερική η κοιλάδα του πυριτίου της Καλιφόρνιας είναι ο πυρήνας εφευρέσεων, η Νέα Υόρκη και τα περίχωρα της συμβάλλει στην μελλοντική ανάπτυξη της οικονομίας, όπως και πολλές άλλες περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών αλλά και του Καναδά.
Στα υπόλοιπα μέρη του κόσμου παρατηρούμε ανάπτυξη στο Ισραήλ, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.Το Ισραήλ για παράδειγμα, είχε ως επίσημη επαναπατριστική πολιτική, την ενίσχυση των επαναπατριζομένων Εβραίων με δωρεάν σπουδές μέχρι και σε ερευνητικό επίπεδο, με αντάλλαγμα τα δικαιώματα των εφευρέσεων σε συμμετοχή 95 προς 5 για το κράτος και το φοιτητή. Μέχρι τώρα αυτή η πολιτική έχει γίνει επιτυχές κίνητρο οικονομικής ανάπτυξης.
Αν και κάποιες χώρες (Σουηδία, Φινλανδία), έχουν καταφέρει να επενδύουν χρήμα στη δημόσια παιδεία που αποφέρει και μελλοντικά έσοδα από πατέντες, πολλές άλλες χώρες έχουν αφήσει τις επενδύσεις στον ιδιωτικό τομέα που εκείνοι οι φορείς επενδύουν σε επιστημονικές έρευνες και τις μετατρέπουν σε χρηματοκινητική δύναμη των οικονομιών τους.
Άλλες πάλι χώρες βρίσκονται στην απατηλή θέση που θεωρούν ότι μόνο η εκπαίδευση μπορεί να επιφέρει αλλαγές στην οικονομική κατάσταση της χώρας χωρίς να τραπούν και σε πολιτικές, νομικές και διοικητικές αλλαγές, όπως πολλές χώρες της νοτίου Αφρικής.
Άλλες πάλι ενώ ξοδεύουν αρκετά χρήματα, όπως η Σαουδική Αραβία, μάλλον τα τοποθετούν σε μή οικονομικά επενδυτικά προγράμματα, παρά σε πολιτικά και θρησκευτικά συστήματα προπαγάνδας. Φαίνεται ότι ο σκοπός τους είναι η κυριαρχία στους αγράμματους μέσω της γνωσιοφανούς θρησκειολογικής εκπαίδευσης, που απλά αποφέρει προσύλητους καταναλωτές της θρησκείας παρά εκπαιδευμένους διδασκάλους και πεφωτισμένους μαθητές.
Τελικά για την οικονομική ανάπτυξη ενός κράτους δε παίζει ρόλο μόνο η οικονομική ενίσχυση στη παιδεία, ούτε εάν προσφέρεται από το δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα. Βασικό ρόλο παίζει ο σκοπός για τον οποίο γίνονται οι εκπαιδευτικές δαπάνες.
Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)