Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

InfoWar / Ὀσο εσύ κοιμάσαι ...

Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2010

Imagining the Tenth Dimension ...

YouTube - Imagining the Tenth Dimension


This is the full, annotated version of the animation illustrating the concepts found in chapter one of the book "Imagining the Tenth Dimension" by Rob Bryanton.




Ελληνική Ιστορική Αναδρομή

video

Modern Cosmology


Modern Cosmology

Roundtable discussion with Piet Hut, Janna Levin, Charles Liu, Dimitri Nanopoulos, and Tu Weiming

bishops of christ egypt - Serapis



The early Alexandrian Christian community appears to have been rather syncretic in their worship of Serapis and Jesus and would prostrate themselves without distinction between the two.[5] A letter inserted in the Augustan History, ascribed to the Emperor Hadrian, refers to the worship of Serapis by residents of Egypt who described themselves as Christians, and Christian worship by those claiming to worship Serapis, suggesting a great confusion of the cults and practices:

The land of Egypt, the praises of which you have been recounting to me, my dear Servianus, I have found to be wholly light-minded, unstable, and blown about by every breath of rumour. There those who worship Serapis are, in fact, Christians, and those who call themselves bishops of Christ are, in fact, devotees of Serapis. There is no chief of the Jewish synagogue, no Samaritan, no Christian presbyter, who is not an astrologer, a soothsayer, or an anointer. Even the Patriarch himself, when he comes to Egypt, is forced by some to worship Serapis, by others to worship Christ.

Λαγίδες – Οίκος Πτολεμαίων



Πτολεμαίοι Ηγεμονικός Οίκος της Ελληνιστικής Αιγύπτου.

 Η λέξη " Πτολεμαίοι" σχετίζεται ετυμολογικά με την λέξη "πόλεμος".

Η Δυναστεία των Πτολεμαίων ήταν μια βασιλική οικογένεια της Ελληνιστικής Περιόδου, που κυβέρνησε την Αίγυπτο για περίπου τρεις αιώνες, από το 305 μέχρι το 30 π.Χ.

Μέρος των κατακτήσεων του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ήταν και η χώρα της Αιγύπτου. Όταν εισήλθε στη χώρα το 332 π.Χ., ο λαός της τον υποδέχτηκε ως απελευθερωτή. Προορισμοί του ήταν αρχικά η Μέμφιδα και κατόπιν το περίφημο μαντείο του Άμμωνα, στην όαση Σίβα. Πριν αναχωρήσει για τη συνέχιση της εκστρατείας του στην Ασία, ίδρυσε μια πόλη στα παράλια της Μεσογείου, δίνοντάς της το όνομά του: "Αλεξάνδρεια".


Ο Πτολεμαίος , Μακεδόνας στην καταγωγή και στρατηγός του Μεγάλου Αλεξάνδρου, διορίστηκε ανώτατος κυβερνήτης της Αιγύπτου μετά το θάνατο του Αλεξάνδρου το 323 π.Χ. στη Βαβυλώνα και το διαμελισμό του απέραντου κράτους του. Το 305 π.Χ., ανακήρυξε τον εαυτό του βασιλέα αποτινάσσοντας έτσι την αυτοκρατορική κηδενμονία. Οι απόγονοι του Πτολεμαίου κυβέρνησαν την Αρχαία Αίγυπτο μέχρι τη ρωμαϊκή κατάκτηση το 30 π.Χ.

Πρωτεύουσα του κράτους τους έγινε η πόλη της Αλεξάνδρειας, που αντικατέστησε τη Μέμφιδα και την Θήβα σε εθνική σπουδαιότητα. Ιδιαίτερης σημασίας ήταν οι διπλωματικές τους σχέσεις με τις γειτονικές χώρες της Ανατολής, αλλά και με τη νέα ανερχόμενη δύναμη, τη Ρώμη.

Η καταγωγή της δυναστείας ήταν ελληνική, για αυτό και τα περισσότερα μέλη της δεν είχαν επαφή με την αιγυπτιακή γλώσσα. Ωστόσο διατήρησαν εν μέρει την εγχώρια αιγυπτιακή παράδοση. Επίσης, διατήρησαν μερικές παλαιές θρησκευτικές και κοινωνικές δομές, τα έθιμα και το τυπικό, τους θεούς και τις δοξασίες, ακόμη και τη συνήθεια να κηδεύονται μουμιοποιημένοι σε σαρκοφάγους. Ακόμη υιοθέτησαν τις τοπικές τεχνοτροπίες στην τέχνη και την αρχιτεκτονική. Σε αυτούς οφείλεται, κατά ένα ποσοστό, η διατήρηση διάσημων αρχαίων μνημείων της Αιγύπτου, που είτε κατασκευάσθηκαν, είτε επισκευάστηκαν και συντηρήθηκαν από αυτούς.

Διάσημα μνημεία της Αιγύπτου που ανεγέρθηκαν την εποχή τους είναι:

  • Η πόλη της Αλεξάνδρειας (Μέγας Αλέξανδρος).
  • Η πόλη της Πτολεμαΐδας (Πτολεμαίος Α').
  • Ο Φάρος Αλεξάνδρεια (Πτολεμαίος Β'), ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου.
  • Η Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρεια, προϊόν της συγκέντρωσης ενός μεγάλου αριθμού φωτισμένων πνευμάτων και επιστημόνων στην πόλη, που έλαβε τις δάφνες πολιτιστικής πρωτεύουσας.
  • Ο ναός του Ώρου στο Εντφου.
  • Ο ναός της Ίσιδος στις Φίλες .
  • Ο ναός της [Ίσις \Θεοί|Ίσιδος]] στο Behbeit el-Hagara (Πτολεμαίος Β', Πτολεμαίος Γ').
  • Ο ναός του Μοντού στη Μεδαμούδ (Πτολεμαίος Γ', Πτολεμαίος Δ', Πτολεμαίος Η', Πτολεμαίος ΙΒ').
  • Ο ναός της Αθώρ στη Δένδερα (Κλεοπάτρα Ζ' και Πτολεμαίος ΙΕ' Καισαρίων).
  • Ο ναός των Σομπέκ και Χαροέρις στο Kom Ombo.


Επίσης δημιουργήθηκε νέο σύστημα δρόμων και καναλιών, που επέτρεψαν τη μεταφορά αγαθών σε όλο το Νείλο και το Δέλτα του με ευκολία που δεν είχε επιτευχθεί ποτέ στο παρελθόν. Καλύτερες συγκοινωνίες είχαν και ως αποτέλεσμα καλύτερη επικοινωνία με όλα τα μέρη της χώρας, πράγμα που με τη σειρά του έφερε ασφάλεια από εξωτερικούς εχθρούς και ταχύτητα στη διάδοση νέων πολιτιστικών και κοινωνικών προτύπων.

Οι πρώτοι Πτολεμαίοι βελτίωσαν την ποιότητα της γεωργικής παραγωγής, αυξάνοντας την καλλιεργήσιμη γη και εισάγωντας νέα είδη προϊόντων. Παράλληλα βελτίωσαν το βιοτικό επίπεδο του λαού τους αυξάνοντας το εμπόριο και κάνοντας προσιτά αγαθά πολυτελείας σε περισσότερους. 

 

Ιανός και Ιανουάριος

 

Ιανός

Ο Ιανός είναι ένας από τους παλαιότερους θεούς των Ρωμαίων. Στην ετρουσκική μυθολογία, αντιστοιχεί με το θεό Άνι. Υπάρχουν διάφοροι μύθοι για την προέλευσή του και μερικοί που τον αναφέρουν ως θνητό βασιλιά του Latium, που κυβερνούσε μια πόλη σε έναν λόφο και είχε ως γιο τον Τίβερη.

Ο Θεός των ενάρξεων

Ήταν ο θεός όλων των ενάρξεων και των διαβάσεων, όπως είναι οι θύρες, οι πύλες και οι γέφυρες (*). Κατά τη διάρκεια των θυσιών το πρώτο μέρος της προσφοράς αφιερωνόταν πάντα στον Ιανό και κατονομαζόταν πρώτος σε κάθε κατάλογο θεοτήτων. Επίσης, η πρώτη ημέρα του έτους, η έναρξη της νέας χρονιάς και ο Ιανουάριος ήταν αφιερωμένος σε αυτή τη θεότητα, υποδεικνύοντας παράλληλα και τη σημασία της για τον ημερολογιακό λατρευτικό κύκλο των Ρωμαίων.


(*) Τα χαρτονομίσματα της ευρωζώνης περιέχουν τις πύλες και τις γέφυρες , με τη προσδοκία της νέας αρχής και της αλλαγής από την παλαιά διαίρεση στην νέα κατάσταση της συμμετοχής και συνεργασίας.

Παρασκευή, 1 Ιανουαρίου 2010

troktiko: Ιδού όλοι οι προκλητικοί μισθοί της ΕΡΤ!!! - Προσοχή είναι ακατάλληλο


Ιδού όλοι οι προκλητικοί μισθοί της ΕΡΤ!!! - Προσοχή είναι ακατάλληλο

Αυτοί είναι οι μισθοί των δημοσιογράφων της ΕΡΤ! Διαβάστε τους και καλά Χριστούγεννα. Ο Π.Γερουλάνος έπρεπε να ξεκινήσει από εκεί την πρώτη ημέρα που πήγε στο υπουργείο.
Όλα τα μεγάλα ονόματα πόσα παίρνουν και μάλιστα κάποιους θα τους δείτε, δύο και τρεις φορές επειδή παίρνουν τα χρήματα ανά εξάμηνο!


Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2009

Υπάλληλοι του δήμου δολοφόνησαν τον δήμαρχο Παγγαίου


Υπάλληλοι του δήμου δολοφόνησαν τον δήμαρχο





Δύο ταμίες του δήμου Παγγαίου είναι οι δράστες της στυγερής δολοφονίας του 46χρονου δημάρχου Τραντάφυλλου Κουκούδη.

Με 8 σφαίρες στο κεφάλι και το σώμα και κλειδωμένος μέσα στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του, εντοπίστηκε το βράδυ της Τετάρτης από αστυνομικό, εκτός υπηρεσίας, σε ερημική παραθαλάσσια περιοχή.



Μέσα στα πλαίσια διαφθοράς, κλοπής και αρπαγής περιουσίας από δημόσια ταμεία, η αρπαγή ζωής είναι φυσικό και ψυχολογικό επακόλουθο.

Η διαφάνεια αποφάσεων και διαχείρησης και η δημοσιοποίηση των κοινών θεμάτων στο κοινό θα πρέπει να μας οδηγά στην ανανέωση της Ελλάδος. Στη διαφάνεια, τα ακούσια λάθη συγχωρούνται, οι πράξεις διόρθωσης κατανοούνται και υποστηρίζονται από το κοινό. Στην αδιαφάνεια πάντα κάποιος "πρέπει" να φταίει και να καταδικάζεται από αδιαφανή μέσα.

Είναι δική μας επιλογή γι το δικό μας τόπο.

Συμπλοκές στη Βηθλεέμ

kathimerini.gr

Οι Παλαιστίνιοι κατηγορούν το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων ότι ξεπουλά εκκλησιαστική γη.
Ταραχές ξέσπασαν σήμερα στη Βηθλεέμ κατά τη διάρκεια της λειτουργίας των Χριστουγέννων που τελείται από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων το οποίο ακολουθεί το παλαιό ημερολόγιο. Σε διαδηλώσεις διαμαρτυρίας Παλαιστίνιοι κατήγγειλαν τους τοπικούς ιεράρχες της Ορθόδοξης Εκκλησίας ότι ξεπουλούν εδάφη προς όφελος του Ισραήλ.
Οι διαδηλωτές φώναζαν συνθήματα κατά του Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλου Γ', κατηγορώντας τον ότι πρόδωσε τους Παλαιστίνιους ομόθρησκους του, κατά την παραδοσιακή πομπή που σηματοδοτεί την έναρξη των εορτασμών των Χριστουγέννων της Ορθόδοξης Εκκλησίας στη Βηθλεέμ, νότια της Ιερουσαλήμ.

Τα αρχεία Foreign Office για το 1979





Απίστευτες τουρκικές διεκδικήσεις στο Αιγαίο, εκτιμήσεις ότι το πέρασμα στην Προεδρία της Δημοκρατίας για τον Κωνσταντίνο Καραμανλή θα έστελνε στην πρωθυπουργία τον Ανδρέα Παπανδρέου και στιγμιότυπα της προσωπικής ζωής της οικογένειας Μητσοτάκη αποκαλύπτονται, μεταξύ άλλων, από τα απόρρητα αρχεία του Foreign Office για το 1979, που έρχονται στη δημοσιότητα μετά από 30 χρόνια.



Greece and Cyprus through the eyes of the Foreign Office diplomats

The British Ministry of Foreign Affairs brought to light 1979 archives regarding the policies of Greece and Cyprus. These include documents relating to the politics of the countries during that period connected with both the European Community and correspondences on what suits Konstantinos Karamanlis bought from Burberry




O Μακάριος μετάνιωσε για τη συμφωνία του 1977 με το Ρ. Ντενκτάς


Σε αποδέσμευση απόρρητων εγγράφων της περιόδου 1977 - 1978 προχώρησε το Φόρεϊν Όφις, που αφορούν σημαντικές πτυχές του διπλωματικού παρασκηνίου για το Κυπριακό. Σ’ αυτά, διαγράφονται και οι εκτιμήσεις των Βρετανών για διάφορους Κύπριους πολιτικούς, όπως ο Γλ. Κληρίδης και ο Σπ. Κυπριανού, καθώς και ο Ρ. Ντενκτάς.




Το μύνημα

Σήμερα μας επισκέφτηκε ένας άγνωστος λαϊκός που είχε το "μύνημα" για εμάς όλους.

"Πρέπει να ξέρεις για το σκοπό που ήρθα, έχω ένα μύνημα για εσάς" είπε με απαλή φωνή.

"Βασικά, όχι δε γνωρίζω, δε περιμένω κανένα μύνημα" απάντησα σαστισμένος.

"Ήρθα να σας βαπτίσω εσάς και όλους τους κληρικούς εδώ. Είσαι βαπτισμένος εσύ;" άκουσα τον άνθρωπο να λέει και να ρωτάει.

"Έχω ήδη περάσει από αυτό στάδιο, δεν ενδιαφέρομαι να το ξανακάνω" απάντησα ήρεμα και απαλά.

"Μα πρέπει να βαπτιστείς από την άνω φωτιά, να ξαναγεννηθείς" ακούω με προτρεπτική φωνή.

"Θα θέλατε να μιλήσετε για κάτι με τους κληρικούς; Επάνω είναι, σας περιμένουν" αντιπρότεινα και εγώ.

"Πάω αμέσως να παραδόσω το μύνημα" είπε και χωρίσαμε.



Σε λίγο ένας ιερέας κτυπά απαλά την είσοδο μου.

Απαντώντας και ανοίγοντας την πόρτα ακούω με μία ήσυχη αλλά και σαστισμένη φωνή να μου λέει:

"Αγαπητέ μου καλά θα ήταν να μην αφήνουμε ανθρώπους αγνώστους να εισέρχονται"

"Το νιώσατε και εσείς αυτό το θαύμα;" ρωτησα.

"Ναι, ήτανε κάτι που θα μπορούσαμε να αποφεύγουμε" είπε με παρακλητική φωνή.

"Ήμουν σε στιγμή σύγχισης και αυθόρμητα άνοιξα να παραλάβω το μύνημα που ήθελε να παραδώσει. Ο επόμενος θα πρέπει να εξηγήσει καλύτερα τί θέλει. Καλη μέρα σας και με υγεία" είπα και αποχωρίστηκαν τα βλέματά μας.

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2009

Πατριαρχείο Ιεροσολύμων - Επεισόδια με Αρμενίους κληρικούς 2009


Πατριαρχείο Ιεροσολύμων - Επεισόδια με Αρμενίους κληρικούς 

Eπεισόδια με τους Αρμενίους στο ναό της Γεννήσεως στη Βηθλεέμ, με αφορμή "το σάρωμα" του ναού, καταγγέλλει το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.




Αλλά και στην Ιερουσαλήμ βλέπουμε το κλίμα αγάπης και το μήνυμα του χριστιανισμού.

Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;


Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;

σταθερός σύνδεσμος σχολίου 1/2

σταθερός σύνδεσμος σχολίου 2/2

Όταν οι τοπικές επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε διαγωνισμούς του Δημοσίου φορολογούνται με το μέγιστο συντελεστη εισοδήματος, και χάνουν τους διαγωνισμούς μειοδοσίας σε εκτός κυβερνητικών συνόρων επιχειρήσεις που φορολογούνται με ένα μικρότερο ποσοστό, τότε η πραγματική αντίδραση μικρών και μεγάλων εργολάβων είναι η σύσταση εξωχώριων επιχειρήσεων προς μείωση του φορολογικού τους συντελεστή και επαναφορά των στους διαγωνισμούς.

Σε αυτό το τομέα αλλά και σε άλλους που εμπλέκεται διαφοροποίηση φορολογίας σε εμπλεκόμενους φορείς, η κυβερνητική στάση θα πρέπει πρώτα να συσχετίσει το κόστος χαμένου φόρου με το κόστος ολικής παροχής υπηρεσιών από το κράτος και το ύψος των αντισταθμιστικών ωφελών μεσω του ύψους συναλλαγών εντός του κρατικού οικονομικού χώρου.

Το δεύτερο αλλά εξ᾽ίσου κύριο σημείο είναι η ισονομία και η συνταγματική ισοβαρής συνεισφορά στους φόρους υπέρ του Δημοσίου.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι ο επαναπατρισμός των εφοπλιστικών γραφείων, που η κάθε κυβέρνηση προσδοκά να μειώσει την εγχώρια ανεργία και να αυξήσει τους εισπρακτούς φόρους. Δυστυχώς οι εφοπλιστές από τη στιγμή που εισέρχονται στη χώρα αναζητούν όχι μόνο φοροαπαλλαγές αλλά και ελεύθερη πρόσληψη τριτοκοσμικών (από τρίτες χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) ναυτών (βλέπε αίτηση Χατζηπατέρα κλπ εκ Λονδίνου) , και έτσι ούτε η τοπική ανεργία θα μειωθεί αλλά ούτε ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός δυναμώνει λόγω των φοροαπαλλαγών, αλλά και το Δημόσιο χρεώνεται το πλήθος των αιτήσεων και εξυπηρετήσεων υπέρ των φοροαπαλλαγμένων εφοπλιστικών γραφείων βαραίνοντας τη μισθοδοσία και τροποποιόντας το λόγο ύπαρξης Δημοσίων Υπηρεσιών προς εξυπηρέτηση ικανών προς καταβολές φόρων αλλά απαλλαγμένων λόγω πολιτικών επιλογών.

Η καταγραφή κάθε εξυπηρέτησης ονομαστικά θα διευκολύνει και την διοίκηση αλλά και την πολιτική ηγεσία στο να δικαιολογήσει κάθε είδους φοροχρέωση σε όποιον πραγματικά χρησιμοποιεί τους πόρους το Δημοσίου είτε με έμμεσους φόρους είτε με κατά πράξιν και πληρωτέα τοις μετρητοις.

Και κάτι άλλο που θα πρέπει να συμπεριληφθεί στην κατανομή της φορολόγησης μέσα στον Ελλαδικό χώρο, είναι τα θέματα άρτου και θεάματος και πιο συγκεκριμένα στον εκκλησιαστικό πλούτο και στο θέμα της συνεισφοράς του Δημοσίου στις αθλητικές οργανώσεις ποδοσφαίρου , καλαθοσφαίρισης κλπ. που κάθε λίγο και λιγάκι ενώ ακούμε τεράστια ποσά να δαπανούνται για χρυσαφικά, γεύματα και μεταγραφές, την ίδια στιγμή έρχονται και κλαίγονται ότι δεν έχουν να ξεπληρώσουν τα χρέη τους.

Το περιοδικό Ιερά Παρακαταθήκη παρατάσει περί τα 100 εκατομμύρια ευρώ αξίας απομεινάρια στην οικία του πρώην αρχιεπισκόπου Αθηνών την ώρα που τον παρουσιάζανε ως μή έχοντα ούτε τραπεζικό λογαριασμό.

Η ΑΕΚ αλλά και άλλες ομάδες της ανώτατης εθνικής κατηγορίας ενώ είχανε μεταγραφές εκατομμυρίων ευρώ, δηλώναν αδυναμία αποπληρωμής των χρεών τους προς τις Δημόσιες Υπηρεσίες, και οι κυβερνήσεις παραγράφανε αμύθητα ποσά χρεών. Στη Γερμανία αντίστοιχες περιπτώσεις οδηγηθήκανε στην πτώχευση και ότι αυτή επιφέρει.

Κάποτε στην Ελλάδα θα πρέπει το δημόσιο χρήμα να θεωρήται δημόσιο και όχι διοικητικό και ιδιόκτητο που εξυπηρετεί ιδιοτελείς σκοπούς και προτεραιότητες.


Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2009

9.000 παρενέργειες των εμβολίων κατά της γρίπης

Υπουργείο Οικονομικών

24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;

Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2009

Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;




Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου 2009

Παίδες Ευλογείτε

ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ






































Ο Αγιος Βασιλης ειναι η Μαμα.....

Ο Αγιος Βασιλης ειναι η Μαμα..... έχω αποδείξεις ....


Greektube - ☞ Λαθος Δωρακι για τις γυναικες μας....


Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2009

Αλήθεια ποιός ξέρει τί είναι Αλήθεια;

Από ετυμολογικής πλευράς νοούμε ότι :

Αλήθεια = Α-Λήθη = άνευ λήθης = δίχως απόκρυψη ή δίχως λησμονιά.


Λίγα λόγια περί της Λήθης.

Από φιλοσοφοϊστορικής πλευράς των Ελλήνων ο Ησίοδος στη Θεογονία παρουσιάζει τη Λήθη ως πηγή ύδατος στο Άδη ή Αΐδη (στόν τόπο άνευ οίδεους ή άνευ γνώσεως εκ μέρους των ζώντων θνητών). Από εκεί οι αποθανόντες θνητοί ξεδιψούσαν και ξεχνούσαν την εποχή της ζωής τους ως ζώντες θνητοί.

Όποιος από τους ζώντες θνητούς ξεδιψούσε από τις άλλες πηγές ύδατος, δεν είχε το χάρισμα της Λήθης άρα και ήταν ικανός να έχει α-λήθη στη ζωή και το λόγο του.

Μητέρα της ήταν η Έρις (έριδα = δυσαρμονία ή διαφωνία).

Ήταν αδελφή της Άλγους (Λύπη) , του Λιμού (πείνα) , του Πόνου (εργασία), του Όρκου, της Υσμήνης (πάλης), της Μάχης, του Φόνου, της Ανδροκτασίας (ανθρωποκτονίας), της Νίκης, του Ψεύδους, της Αμφιλογίας (ασταθούς λόγου), της Δυσνομίας και της Ἀτης (ερείπιο, τρέλα, καταστροφή, αυταπάτη).


Πιθανολογείται να αποκαλούνταν και μητέρα των Χάριτων. Αλλά προσωπικἀ κατανοώ πως από την Έριδα και τη Λήθη θα ήταν πολύ δύσκολο να γεννηθούν οι Χάριτες. (Charities)




Πέρα από το παραπάνω τρόπο ανάλυσης ως το τί είναι λήθη, ας δούμε και τί είναι αλήθεια.

Σε προσωπικό επίπεδο, ο καθένας που προσπαθεί να θυμηθεί όσα μπορεί να και να καταθέσει όσα κατάλαβε και γνωρίζει, είναι ότι καλύτερο μπορεί να παρουσιαστεί ώς αποδεκτή από τη λογική της τιμιότητας ως αλήθεια.

Σε κοινωνικό επίπεδο, θα πρέπει να πρώτα να καταλάβουμε το τί η κοινωνία θεωρεί ως αποδεκτό , και μετά να καταλάβουμε το τι δηλώνει ο καθένας ώς (πλήρη) αλήθεια. Αυτό συμβαίνει γιατί τα άτομα είναι μέρος της κοινωνίας και πρέπει να παίζουν μέσα στα όρια (γραπτά, νομικά αλλά και άγραφα) ώστε να νιώθουν μέλη της κοινωνίας τους και η κοινωνία να νιώθει ότι αυτά τα άτομα είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας των. Κάθε λέξη και πρόταση περνά από ψυχικό έλεγχο και φίλτρο και ότι πιθανολογήται ως μη αποδεκτό, δεν εκφράζεται, κάνοντας τα λοιπά λεγόμενα να καταλογίζονται με ΛΗΘΗ εκδιώκοντας την ΑΛΗΘΗ κατάσταση των πεπραγμένων.

Σε περιπτώσεις ανάλυσης καταστάσεων με πολλαπλά πρόσωπα και απόψεις, η αλήθεια κατασκευάζεται ώς μια ομάδα από ιστούς που ενώνουν γεγονότα, και εξιστορώντας όλα τα γεγονότα και όλους τους ιστούς των συνδεδεμένων λογικά, χρονικά και θεματικά και να κατασκευάσει την αλήθεια μέσα από την ιστορία όσο το δυνατόν περισσότερων γεγονότων.



Ετυμολογία: η αλήθεια των λέξεων


Barry Schwartz on our loss of wisdom


Οταν η σοφία φεύγει από τον άνθρωπο, τότε οι κανόνες και τα κίνητρα εισέρχονται και μειώνουν την ανάγκη σκέψεως και επιλογής και μειώνουν την ικανότητα καλυτέρευσης της ζωής μας και μας απομακρύνουν από τη σοφία ακόμα περισσότερο.



Barry Schwartz makes a passionate call for "practical wisdom" as an antidote to a society gone mad with bureaucracy. He argues powerfully that rules often fail us, incentives often backfire, and practical, everyday wisdom will help rebuild our world.




Why you should listen to him:








In his 2004 book The Paradox of Choice , Barry Schwartz tackles one of the great mysteries of modern life: Why is it that societies of great abundance — where individuals are offered more freedom and choice (personal, professional, material) than ever before — are now witnessing a near-epidemic of depression? Conventional wisdom tells us that greater choice is for the greater good, but Schwartz argues the opposite: He makes a compelling case that the abundance of choice in today's western world is actually making us miserable.

Infinite choice is paralyzing, Schwartz argues, and exhausting to the human psyche. It leads us to set unreasonably high expectations, question our choices before we even make them and blame our failures entirely on ourselves. His relatable examples, from consumer products (jeans, TVs, salad dressings) to lifestyle choices (where to live, what job to take, who and when to marry), underscore this central point: Too much choice undermines happiness.

Schwartz's previous research has addressed morality, decision-making and the varied inter-relationships between science and society. Before Paradox he published The Costs of Living, which traces the impact of free-market thinking on the explosion of consumerism -- and the effect of the new capitalism on social and cultural institutions that once operated above the market, such as medicine, sports, and the law.

Both books level serious criticism of modern western society, illuminating the under-reported psychological plagues of our time. But they also offer concrete ideas on addressing the problems, from a personal and societal level.
"Whether choosing a health-care plan, choosing a college class or even buying a pair of jeans, Schwartz shows that a bewildering array of choices floods our exhausted brains, ultimately restricting instead of freeing us."
Publisher's Weekly