English: Mickey's Toon Town sign at Disneyland. (Photo credit: Wikipedia) |
Μεταφράστε τη σελίδα
Αναζήτηση / Search
Socratic News
Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012
Ρεπορταζ της Βουλγαρικης τηλεορασης btv για τα Σκοπια
Ετικέτες
Διοίκηση,
Ιστορία,
Κοινωνία,
Πολιτική,
Φαντασιώσεις
Βρέθηκαν 400.000 κομμάτια παπύρων γραμμένα από τους προγόνους μας
Βρέθηκαν 400.000 κομμάτια παπύρων γραμμένα από τους προγόνους μας και που με μια καινούργια μέθοδο μπορούν να διαβαστούν . H έγκυρη βρετανική εφημερίδα Independent σε ένα άρθρο της έγραψε:
Eureka! Εκπληκτική ανακάλυψη αποκαλύπτει τα μυστικά των αρχαίων Ελλήνων...
Χιλιάδες χειρόγραφα που έως τώρα δεν μπορούσαμε να διαβάσουμε και που περιέχουν σπουδαία κείμενα της κλασσικής φιλολογίας τώρα μπορούν να διαβαστούν για πρώτη φορά με μια τεχνολογία που πιστεύεται ότι θα ξεκλειδώσει τα μυστικά των αρχαίων ελλήνων . Μεταξύ των άλλων θησαυρών που έχουν ήδη ανακαλυφθεί από μια ομάδα επιστημόνων του Παν/μίου της Οξφόρδης υπάρχουν και άγνωστα έως τώρα έργα κλασσικών γιγάντων όπως ο Σοφοκλής, ο Ευριπίδης και ο Ησίοδος. Αόρατη με το κοινό φώς, η ξεβαμμένη μελάνη γίνεται καθαρά ορατή κάτω από υπέρυθρο φώς, με τεχνικές ανάλογες με την επισκόπηση από δορυφόρους.
Τα κείμενα της Οξφόρδης αποτελούν μέρος ενός μεγάλου αριθμού παπύρων που βρέθηκαν στα τέλη του 19ου αιώνα σε έναν αρχαίο σκουπιδότοπο της ελληνο-αιγυπτιακής πόλης του Οξυρύγχου. Απομένουν χιλιάδες κείμενα να διαβαστούν μέσα στην επόμενη δεκαετία, περιλαμβανομένων έργων του Οβιδίου και του Αισχύλου. Υπάρχουν περίπου 400,000 κομμάτια παπύρων φυλαγμένα σε 800 κιβώτια στην Βιβλιοθήκη Sackler της Οξφόρδης και αποτελούν το μεγαλύτερο όγκο κλασσικών ελλήνων χειρογράφων του κόσμου.
Οι ακαδημαϊκοί χαιρέτησαν με ενθουσιασμό την νέα ανακάλυψη η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση κατά 20% των σωζόμενων ελληνικών έργων. Μέσα στα έως τώρα άγνωστα κείμενα που κατόρθωσαν να διαβάσουν με την τεχνική αυτή, περιλαμβάνονται τμήματα της χαμένης από καιρό τραγωδίας «Επίγονοι» του Σοφοκλή, μέρος μιας χαμένης νουβέλας του έλληνα συγγραφέα Λουκιανού του 2ου αιώνα, άγνωστο κείμενο του Ευριπίδη, μυθολογική ποίηση του ποιητή Παρθένιου του 1ου αι. π.Χ, έργο του Ησίοδου του 7ου αι., και ένα επικό ποίημα του Αρχίλοχου, ενός διαδόχου του 7ου αι. του Ομήρου, που περιγράφει γεγονότα που οδήγησαν στον Τρωικό πόλεμο. «Είναι τα πιο φανταστικά νέα. Υπάρχουν δύο πράγματα εδώ. Το πρώτο είναι πόσο φοβερά επηρέαζαν τις επιστήμες και τις τέχνες οι Έλληνες. Το δεύτερο είναι πόσο λίγα από τα γραπτά τους σώζονται » λένε οι άγγλοι επιστήμονες.
Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012
Θρησκευτικές ελευθερίες ή απάνθρωπες δικτατορίες ;
Διαβάζοντας το άρθρο περί της σφαγής εορταζόντων στο Αφγανιστάν από ισλαμιστές Ταλιμπάν, ήθελα να εκφράσω την ανησυχία και την παρατήρηση μου σε σχετικά γεγονότα στην Ευρώπη.
Η λεγόμενη δημοκρατική αρχή της ελεύθερης έκφρασης και επιλογών, παρανοείται από τους φανατικούς ως δικαίωμα επιβολής και νομικής αναγνώρισης των επιλογών τους.
Έτσι ενώ στην Ευρώπη είχε αρχίσει το κίνημα απεξάρτησης από δογματισμούς, τώρα έρχονται ξανά τα φαντάσματα του φεουδαρχισμού και του χαλιφισμού να καλύψουν την Ευρώπη ως κατάμαυρα σύννεφα.
Στο όνομα της θρησκευτικής επιλογής, οι θρησκευόμενοι νομίζουν ότι είναι κρατικό τους δικαίωμα και ισχύς να επιβάλλουν τις "παραδοσιακές" τους επιθυμίες στο τρόπο ζωής του καθενός.
Προσπαθούν να επιβάλλουν νόμους και ποινές σε όσουν κάνουν κριτική στις επιλογές τους, τις πράξεις τους αλλά και τις επιβουλές τους.
Αυτός είναι ο τρόπος που θέλουν να καταστρέψουν την ελευθερία και την ισότητα των πολιτών μέσα στα κοινωνικά όρια που προβλέπει η αρχή της ατομικής επιλογής που δεν προσβάλλει τα όρια της κάθε άλλης ατομικής επιλογής.
Οι εικόνες, τα ευαγγέλια, τα κοράνια, οι αγελάδες, οι γάτες, τα τοτέμ, ας μείνουν ιερά στην ατομική επιλογή του καθενός, ας συνεχίσουν οι κοινότητες να τα θεωρούν σεβάσμια, ας συνεχίσουν οι μη πιστοί να τα αποδέχονται.
Όταν όμως τα σύμβολα και οι θρησκευτικές επιταγές ξεφεύγουν από τα όρια της ατομικής επιλογής, ας μείνουν στα όρια της θρησκευτικής κοινότητας, κτιρίου ή όποιας άλλης ιδιόκτητης περιοχής.
Όταν τα θρησκευτικά σύμβολα, τελετουργίες και επιταγές ξεφεύγουν από τα ατομικά και κοινοτικά ιδιόκτητα όρια, θα πρέπει τότε να είναι εκείνα που πρέπει να σέβονται τις τόσες διαφορετικές επιλογές που υπάρχουν στην κοινωνία, εάν θέλουν να θεωρούνται σεβαστές και από τους άλλους.
Το αν διασκεδάζει ή μελαγχολεί κάποιος στο δικό του χώρο, το αν κάποιος νηστεύει ή τρώει ότι θέλει, το αν φιλά εικόνες ή τις απεχθάνεται, το αν σε ένα χώρο κτίζεται ναός του Δία, του Ιησού, συναγωγή ή τζαμί ή χώρος συνομιλίας αθέων, άθρησκων ή λέσχη εργένηδων ή ποδοσφαιρικό γήπεδο, δεν είναι κανενός η δικαιοδοσία να επιβάλλει τις επιλογές του και σε εκείνους τους χώρους. Αλλά και να είναι σίγουροι ότι οι επιλογές των συναθροισμένων σε καθένα από τους ιδιόκτητους χώρους έκφρασης, δεν έχει δικαίωμα να επιβάλλει τις επιθυμίες, δοξασίες και θρησκευτικές επιταγές του πέρα από τα ατομικά και κοινοτικά του όρια.
Το ότι δεν υπάρχουν χώροι προσευχής για ισλαμιστές στις πρωτεύουσες των Ευρωπαϊκών χωρών, δε σημαίνει ότι οι ισλαμιστές έχουν δικαίωμα να κλείνουν δρόμους και πλατείες για θρησκευτικές θεατρικές παραστάσεις. Το ότι πολλοί σκοτώνονται στους δρόμους σε τροχαία είτε λόγω αχρείας κατάστασης των δρόμων είτε λόγω μέθυς, δε σημαίνει ότι κάθε σημείο τροχαίου θα έχει αυταπάγγελτο δικαίωμα να γίνει χριστιανικό παρεκλλήσι. Το δικαίωμα λειτουργίας ευκτηρίου οίκου στην Ελληνική επικράτεια, το έχουν ακόμα οι θρησκευτικοί κατά τόπους ηγέτες ή κατά τα λεγόμενα Μητροπολίτες της Ορθόδοξης εκκλησίας. Αυτές οι κρατικές διοικητικές πράξεις θα έπρεπε να ανήκουν σε ανεξάρτητη από κάθε θρήσκευμα αρχή, και εκεί είναι η λύση για τις προσευχές ή μή των κάθε μη ορθοδόξων στην Ελλάδα. Η κατανάλωση οινοπνευματωδών δεν έχει να κάνει τίποτα με τις προσευχές των συγγενών και ιδιαίτερα μετά τον θάνατο του. Τα χάλια των οδικών συστημάτων δεν εξαγνίζονται με παρεκκλήσια αλλά με έντονη κοινωνική πίεση στους αιρετούς άρχοντες για να διορθώσουν κάθε κακώς κείμενα, και φυσικά όχι με λάδι σέ ένα καντήλι.
Ο θρησκευτισμός κάνει τους ανθρώπους να εύχονται ΔΥΝΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ παρά να συμμετέχουν κοινωνικά στα δρώμενα ως υπεύθυνοι πολίτες.
Τι δικαίωμα έχει ο κάθε *-ιστής ή *-νος να κρίνει , να δικάζει και να καταδικάζει τον γείτονα του;
Τι σχέση έχει το φόρεμα, το φαγητό , το χρώμα , ο ήχος , η μουσική ή ότι άλλο φαντάζεσαι στον *-ιστή ή *-νο γείτονα ;
Οι φανατικές κοσμοθεωρίες έχουν ένα κοινό δώρο για τους ανθρώπους : την κόλαση του κάθε άπιστου τώρα.
Και ο χειρότερος φανατισμός που κατάλαβα μέχρι τώρα είναι οι πολιτικές οι προωθούν τους *-ισμούς μέσα από την κοινή διδασκαλία των νέων.
Κανένας μεγάλος διδάσκαλος ή υπουργός Παιδείας δεν έβαλε στα σχολικά βιβλία την θεωρία του Σπηλαίου όπως καταγράφτηκε από τον Πλάτωνα, κανένας εκτός ελαχίστων από τους νεοέλληνες γνωρίζει αυτή την φιλοσοφική παρουσίαση του Κόσμου, για τον πολύ απλό λόγο : Ζούμα ακόμα μέσα στο Σπήλαιο και τα σχολεία είναι στις γωνιές του Σπηλαίου.
Και μερικοί ακόμα άδουν το "Είδωμεν το φως το Αληθινόν ...", αλλά δε ξέρουν ότι και αυτό είναι κόλπο των θεατρίνων της φωτιάς και των σκιών του πέρα από τον τοίχο του Σπηλαίου.
Η λεγόμενη δημοκρατική αρχή της ελεύθερης έκφρασης και επιλογών, παρανοείται από τους φανατικούς ως δικαίωμα επιβολής και νομικής αναγνώρισης των επιλογών τους.
Έτσι ενώ στην Ευρώπη είχε αρχίσει το κίνημα απεξάρτησης από δογματισμούς, τώρα έρχονται ξανά τα φαντάσματα του φεουδαρχισμού και του χαλιφισμού να καλύψουν την Ευρώπη ως κατάμαυρα σύννεφα.
Στο όνομα της θρησκευτικής επιλογής, οι θρησκευόμενοι νομίζουν ότι είναι κρατικό τους δικαίωμα και ισχύς να επιβάλλουν τις "παραδοσιακές" τους επιθυμίες στο τρόπο ζωής του καθενός.
Προσπαθούν να επιβάλλουν νόμους και ποινές σε όσουν κάνουν κριτική στις επιλογές τους, τις πράξεις τους αλλά και τις επιβουλές τους.
Αυτός είναι ο τρόπος που θέλουν να καταστρέψουν την ελευθερία και την ισότητα των πολιτών μέσα στα κοινωνικά όρια που προβλέπει η αρχή της ατομικής επιλογής που δεν προσβάλλει τα όρια της κάθε άλλης ατομικής επιλογής.
Οι εικόνες, τα ευαγγέλια, τα κοράνια, οι αγελάδες, οι γάτες, τα τοτέμ, ας μείνουν ιερά στην ατομική επιλογή του καθενός, ας συνεχίσουν οι κοινότητες να τα θεωρούν σεβάσμια, ας συνεχίσουν οι μη πιστοί να τα αποδέχονται.
Όταν όμως τα σύμβολα και οι θρησκευτικές επιταγές ξεφεύγουν από τα όρια της ατομικής επιλογής, ας μείνουν στα όρια της θρησκευτικής κοινότητας, κτιρίου ή όποιας άλλης ιδιόκτητης περιοχής.
Όταν τα θρησκευτικά σύμβολα, τελετουργίες και επιταγές ξεφεύγουν από τα ατομικά και κοινοτικά ιδιόκτητα όρια, θα πρέπει τότε να είναι εκείνα που πρέπει να σέβονται τις τόσες διαφορετικές επιλογές που υπάρχουν στην κοινωνία, εάν θέλουν να θεωρούνται σεβαστές και από τους άλλους.
Το αν διασκεδάζει ή μελαγχολεί κάποιος στο δικό του χώρο, το αν κάποιος νηστεύει ή τρώει ότι θέλει, το αν φιλά εικόνες ή τις απεχθάνεται, το αν σε ένα χώρο κτίζεται ναός του Δία, του Ιησού, συναγωγή ή τζαμί ή χώρος συνομιλίας αθέων, άθρησκων ή λέσχη εργένηδων ή ποδοσφαιρικό γήπεδο, δεν είναι κανενός η δικαιοδοσία να επιβάλλει τις επιλογές του και σε εκείνους τους χώρους. Αλλά και να είναι σίγουροι ότι οι επιλογές των συναθροισμένων σε καθένα από τους ιδιόκτητους χώρους έκφρασης, δεν έχει δικαίωμα να επιβάλλει τις επιθυμίες, δοξασίες και θρησκευτικές επιταγές του πέρα από τα ατομικά και κοινοτικά του όρια.
Το ότι δεν υπάρχουν χώροι προσευχής για ισλαμιστές στις πρωτεύουσες των Ευρωπαϊκών χωρών, δε σημαίνει ότι οι ισλαμιστές έχουν δικαίωμα να κλείνουν δρόμους και πλατείες για θρησκευτικές θεατρικές παραστάσεις. Το ότι πολλοί σκοτώνονται στους δρόμους σε τροχαία είτε λόγω αχρείας κατάστασης των δρόμων είτε λόγω μέθυς, δε σημαίνει ότι κάθε σημείο τροχαίου θα έχει αυταπάγγελτο δικαίωμα να γίνει χριστιανικό παρεκλλήσι. Το δικαίωμα λειτουργίας ευκτηρίου οίκου στην Ελληνική επικράτεια, το έχουν ακόμα οι θρησκευτικοί κατά τόπους ηγέτες ή κατά τα λεγόμενα Μητροπολίτες της Ορθόδοξης εκκλησίας. Αυτές οι κρατικές διοικητικές πράξεις θα έπρεπε να ανήκουν σε ανεξάρτητη από κάθε θρήσκευμα αρχή, και εκεί είναι η λύση για τις προσευχές ή μή των κάθε μη ορθοδόξων στην Ελλάδα. Η κατανάλωση οινοπνευματωδών δεν έχει να κάνει τίποτα με τις προσευχές των συγγενών και ιδιαίτερα μετά τον θάνατο του. Τα χάλια των οδικών συστημάτων δεν εξαγνίζονται με παρεκκλήσια αλλά με έντονη κοινωνική πίεση στους αιρετούς άρχοντες για να διορθώσουν κάθε κακώς κείμενα, και φυσικά όχι με λάδι σέ ένα καντήλι.
Ο θρησκευτισμός κάνει τους ανθρώπους να εύχονται ΔΥΝΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ παρά να συμμετέχουν κοινωνικά στα δρώμενα ως υπεύθυνοι πολίτες.
Τι δικαίωμα έχει ο κάθε *-ιστής ή *-νος να κρίνει , να δικάζει και να καταδικάζει τον γείτονα του;
Τι σχέση έχει το φόρεμα, το φαγητό , το χρώμα , ο ήχος , η μουσική ή ότι άλλο φαντάζεσαι στον *-ιστή ή *-νο γείτονα ;
Οι φανατικές κοσμοθεωρίες έχουν ένα κοινό δώρο για τους ανθρώπους : την κόλαση του κάθε άπιστου τώρα.
Και ο χειρότερος φανατισμός που κατάλαβα μέχρι τώρα είναι οι πολιτικές οι προωθούν τους *-ισμούς μέσα από την κοινή διδασκαλία των νέων.
Κανένας μεγάλος διδάσκαλος ή υπουργός Παιδείας δεν έβαλε στα σχολικά βιβλία την θεωρία του Σπηλαίου όπως καταγράφτηκε από τον Πλάτωνα, κανένας εκτός ελαχίστων από τους νεοέλληνες γνωρίζει αυτή την φιλοσοφική παρουσίαση του Κόσμου, για τον πολύ απλό λόγο : Ζούμα ακόμα μέσα στο Σπήλαιο και τα σχολεία είναι στις γωνιές του Σπηλαίου.
Και μερικοί ακόμα άδουν το "Είδωμεν το φως το Αληθινόν ...", αλλά δε ξέρουν ότι και αυτό είναι κόλπο των θεατρίνων της φωτιάς και των σκιών του πέρα από τον τοίχο του Σπηλαίου.
Κυριακή 26 Αυγούστου 2012
Οι αναρχικοί αντιδρούν στην διαδήλωση των ισλαμιστών - Μήπως έρχεται η σειρά τους ;
2012-08-26 20:13:57
Όσο και ακούγεται απίστευτο για τους γνώστες των «κοινωνικών» αγώνων των αναρχικών και της συμπαράστασης αυτών προς τα δίκαια των λαθρομεταναστών οι Έλληνες αναρχικοί είδαν τελικά το "Φώς το Αληθινό" και κατάλαβαν ότι οι "καλοί τους φίλοι" οι φανατικοί μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες, τελικά μπορεί κάποια μέρα και να στραφούν εναντίον τους
Η συνεργασία αναρχικών και μουσουλμάνων λαθρομεταναστών θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιο περίεργα κοινωνικά φαινόμενα, αφού άθεοι όπως δηλώνουν οι αναρχικοί, συνεργάζονται στενά με φανατικά θρησκευόμενους ανθρώπους οι οποίοι πραγματικά απεχθάνονται αυτούς που δεν έχουν πίστη σε κάποια θρησκεία. Με απλά λόγια μεγαλύτερο σεβασμό είχνει ένας μουσουλμάνος σε κάποιο Χριστιανό παρά σε ένα άθεο.
Και όμως για αρκετά χρόνια η συνεργασία αναρχικών και φανατικών μουσουλμάνων καλά κρατούσε, με τους πρώτους να μιλάνε για κοινούς ταξικούς αγώνες και άλλα φούμαρα αφού κανένας από αυτούς δεν έκατσε να ψάξει και να βρει ότι σε καμία μουσουλμανική χώρα δεν υπάρχει ισχυρό κομουνιστικό ή γενικότερα αριστερό κόμμα όπως το αντιλαμβάνονται οι Έλληνες Ευρωπαίοι αναρχικοί.
Έτσι την Παρασκευή 24 Αυγούστου ο αναρχικός χώρος υπέστη ένα τεράστιο σοκ το οποίο από ότι φαίνεται θα σημαδεύσει την κοινή του πορεία με τους μουσουλμάνους. Ομάδα μουσουλμάνων ξυλοκόπησε μετά από παρεξήγηση ένα αντιεξουσιαστή ο οποίος κατάφερε τελικά να γλιτώσει από τα χέρια των ισλαμικών μαζών χάρις στην παρέμβαση τρίτων.
Ο νεαρός εκτός από τα χτυπήματα υπέστη και ένα ιδεολογικό σοκ, διότι οι άνθρωποι για τους οποίους διαδήλωνε και αγωνιζόταν, τον ξυλοκόπησαν προφανώς λόγω διαφωνίας που προέκυψε αναφορικά με το ζήτημα που αφορούσαν τις θρησκευτικές υποχρεώσεις των μουσουλμάνων και την συνεχή επίκληση αυτών στον Αλλάχ, κάτι που εκνεύρισε τον Έλληνα αναρχικό.
Δυστυχώς για τον Έλληνα αναρχικό οι συναγωνιστές του μουσουλμάνοι φαίνεται ότι θεωρούν την θρησκευτική πίστη τους πιο σημαντική από τους ταξικούς αγώνες των «επαναστατών» απόγονων της ελληνικής πλουτοκρατίας και μπουρζουαζίας.
Έτσι τον φιλοδώρησαν μερικές μπουνιές και του έδειξαν την «ανοχή» που δείχνει το Ισλάμ στην διαφορετικότητα, στο δικαίωμα τους κάθε ανθρώπου να πιστεύει ή να μην πιστεύει σε κάποια θρησκεία, στο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να εκφράσει την άποψη του, όλα αυτά που η Δημοκρατία μας του επιτρέπει την Δημοκρατία που αυτός και οι μουσουλμάνοι φίλοι του θέλουν να ανατρέψουν χωρίς όμως να ξέρει κανένας τελικά ποιος θα είναι αυτός που θα υπαγορέψει τους όρους της "Νέας Τάξης" πραγμάτων. Οι δύο χιλιάδες «μάχιμοι» αναρχικοί ή οι 300.000 φανατικοί μουσουλμάνοι που κάποιοι πιστεύουν ότι μπορούν να χειραγωγήσουν ;
Το μήνυμα που έστειλαν οι συναγωνιστές μουσουλμάνοι στους αναρχικούς ήταν ξεκάθαρο. Δεν δεχόμαστε καμία κουβέντα για την θρησκεία μας και τα ήθη και έθιμα μας, όποιος μας προσβάλει θα «τρώει» ξύλο, τελεία και παύλα. Τώρα όταν θα φτάσει η ώρα που δεν θα μπορούν οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα και θα ζητάνε την συνδρομή στρατού και της αστυνομίας όπως έχουν πράξει στο παρελθόν (βλ. Αμάρυνθος) τότε τι θα πουν όλοι αυτοί οι ανεγκέφαλοι...Συγνώμη λάθος?
Δυστυχώς όπως έχει δείξει η ιστορία στις περιπτώσεις αυτές οι πρώτοι που θυσιάζονται αφού έχουν εκτελέσει την δουλειά τους είναι οι πρόθυμοι και «χρήσιμοι ηλίθιοι» που για ιδεολογικούς λόγους δεν βλέπουν ότι αποτελούν τα εργαλεία άλλων σκοπών και άλλων κέντρων λήψης αποφάσεων.
Αυτοί απλά ως καλοί και αφελείς ιδεολόγοι θα κάνουν την δουλειά που τους αντιστοιχεί και μετά ως άθεοι και αριστεροί θα «εξολοθρευτούν» από τα αληθινά αφεντικά τα οποία απευχθάνονται τις προοδευτικές τους ιδέες αφού πάνω από όλα είναι το χρήμα και η εξουσία.
Αυτό μας έχει δείξει η ιστορία και αν δεν το πιστεύουν ας δούν και το βίντεο που ακολουθεί όπου ένα Σοβιετικός πράκτορας εξηγεί το 1983 πως διαλύεται μία κοινωνία εκ των έσω με την υπονόμευση των θεσμών και την αξιοποίηση των χρήσιμων ηλιθίων που πάντα υπάρχουν σε μία κοινωνία.
πηγή
planet-greece
Η συνεργασία αναρχικών και μουσουλμάνων λαθρομεταναστών θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιο περίεργα κοινωνικά φαινόμενα, αφού άθεοι όπως δηλώνουν οι αναρχικοί, συνεργάζονται στενά με φανατικά θρησκευόμενους ανθρώπους οι οποίοι πραγματικά απεχθάνονται αυτούς που δεν έχουν πίστη σε κάποια θρησκεία. Με απλά λόγια μεγαλύτερο σεβασμό είχνει ένας μουσουλμάνος σε κάποιο Χριστιανό παρά σε ένα άθεο.
Και όμως για αρκετά χρόνια η συνεργασία αναρχικών και φανατικών μουσουλμάνων καλά κρατούσε, με τους πρώτους να μιλάνε για κοινούς ταξικούς αγώνες και άλλα φούμαρα αφού κανένας από αυτούς δεν έκατσε να ψάξει και να βρει ότι σε καμία μουσουλμανική χώρα δεν υπάρχει ισχυρό κομουνιστικό ή γενικότερα αριστερό κόμμα όπως το αντιλαμβάνονται οι Έλληνες Ευρωπαίοι αναρχικοί.
Έτσι την Παρασκευή 24 Αυγούστου ο αναρχικός χώρος υπέστη ένα τεράστιο σοκ το οποίο από ότι φαίνεται θα σημαδεύσει την κοινή του πορεία με τους μουσουλμάνους. Ομάδα μουσουλμάνων ξυλοκόπησε μετά από παρεξήγηση ένα αντιεξουσιαστή ο οποίος κατάφερε τελικά να γλιτώσει από τα χέρια των ισλαμικών μαζών χάρις στην παρέμβαση τρίτων.
Ο νεαρός εκτός από τα χτυπήματα υπέστη και ένα ιδεολογικό σοκ, διότι οι άνθρωποι για τους οποίους διαδήλωνε και αγωνιζόταν, τον ξυλοκόπησαν προφανώς λόγω διαφωνίας που προέκυψε αναφορικά με το ζήτημα που αφορούσαν τις θρησκευτικές υποχρεώσεις των μουσουλμάνων και την συνεχή επίκληση αυτών στον Αλλάχ, κάτι που εκνεύρισε τον Έλληνα αναρχικό.
Δυστυχώς για τον Έλληνα αναρχικό οι συναγωνιστές του μουσουλμάνοι φαίνεται ότι θεωρούν την θρησκευτική πίστη τους πιο σημαντική από τους ταξικούς αγώνες των «επαναστατών» απόγονων της ελληνικής πλουτοκρατίας και μπουρζουαζίας.
Έτσι τον φιλοδώρησαν μερικές μπουνιές και του έδειξαν την «ανοχή» που δείχνει το Ισλάμ στην διαφορετικότητα, στο δικαίωμα τους κάθε ανθρώπου να πιστεύει ή να μην πιστεύει σε κάποια θρησκεία, στο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να εκφράσει την άποψη του, όλα αυτά που η Δημοκρατία μας του επιτρέπει την Δημοκρατία που αυτός και οι μουσουλμάνοι φίλοι του θέλουν να ανατρέψουν χωρίς όμως να ξέρει κανένας τελικά ποιος θα είναι αυτός που θα υπαγορέψει τους όρους της "Νέας Τάξης" πραγμάτων. Οι δύο χιλιάδες «μάχιμοι» αναρχικοί ή οι 300.000 φανατικοί μουσουλμάνοι που κάποιοι πιστεύουν ότι μπορούν να χειραγωγήσουν ;
Το μήνυμα που έστειλαν οι συναγωνιστές μουσουλμάνοι στους αναρχικούς ήταν ξεκάθαρο. Δεν δεχόμαστε καμία κουβέντα για την θρησκεία μας και τα ήθη και έθιμα μας, όποιος μας προσβάλει θα «τρώει» ξύλο, τελεία και παύλα. Τώρα όταν θα φτάσει η ώρα που δεν θα μπορούν οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα και θα ζητάνε την συνδρομή στρατού και της αστυνομίας όπως έχουν πράξει στο παρελθόν (βλ. Αμάρυνθος) τότε τι θα πουν όλοι αυτοί οι ανεγκέφαλοι...Συγνώμη λάθος?
Δυστυχώς όπως έχει δείξει η ιστορία στις περιπτώσεις αυτές οι πρώτοι που θυσιάζονται αφού έχουν εκτελέσει την δουλειά τους είναι οι πρόθυμοι και «χρήσιμοι ηλίθιοι» που για ιδεολογικούς λόγους δεν βλέπουν ότι αποτελούν τα εργαλεία άλλων σκοπών και άλλων κέντρων λήψης αποφάσεων.
Αυτοί απλά ως καλοί και αφελείς ιδεολόγοι θα κάνουν την δουλειά που τους αντιστοιχεί και μετά ως άθεοι και αριστεροί θα «εξολοθρευτούν» από τα αληθινά αφεντικά τα οποία απευχθάνονται τις προοδευτικές τους ιδέες αφού πάνω από όλα είναι το χρήμα και η εξουσία.
Αυτό μας έχει δείξει η ιστορία και αν δεν το πιστεύουν ας δούν και το βίντεο που ακολουθεί όπου ένα Σοβιετικός πράκτορας εξηγεί το 1983 πως διαλύεται μία κοινωνία εκ των έσω με την υπονόμευση των θεσμών και την αξιοποίηση των χρήσιμων ηλιθίων που πάντα υπάρχουν σε μία κοινωνία.
πηγή
planet-greece
VIDEO
Μια γιαγιά σε ρόλο Mr Bean «αποκαθιστά» τοιχογραφία του Χριστού
Η τοιχογραφία στην εκκλησία Santuario de Misericordia μοιάζει να πέρασε μόλις από τα χέρια του Mr Bean. Μια ηλικιωμένη γυναίκα προσφέρθηκε να την αποκαταστήσει. Το αποτέλεσμα ήταν καταστροφικό.
Το έργο του ζωγράφου του 19ου αιώνα, Ελίας Γκαρθία Μαρτίνεθ.
Το έργο του ζωγράφου του 19ου αιώνα, Ελίας Γκαρθία Μαρτίνεθ.
Σύμφωνα με την El Pais, η γιαγιά-καταστροφέας είχε «καλές προθέσεις», αλλά όχι και άδεια.
Η τοιχογραφία βρισκόταν εδώ και περίπου εκατό χρόνια σε εκκλησία κοντά στη Σαραγόσα της Ισπανίας.
Η 80χρονη γυναίκα δεν μπορούσε να βλέπει τις καταστροφές που είχαν προκληθεί από την υγρασία και αποφάσισε να αναλάβει δράση.
Σύμφωνα με τον ανταποκριτή του BBC, η εικόνα μόνο με τον Ιησού δεν μοιάζει. Μεγαλύτερες ομοιότητες έχει με «έναν πολύ τριχωτό πίθηκο σε μια τουνίκ που δεν είναι στο μέγεθός του».
Βλέποντας το αποτέλεσμα, η ηλικιωμένη γυναίκα κατάλαβε ότι το ζήτημα την ξεπερνούσε και τηλεφώνησε στο τοπικό συμβούλιο.
Ιστορικοί της τέχνης έχουν έκτακτη συνάντηση στην εκκλησία, προκειμένου να αποφασίσουν εάν υπάρχει τρόπος να διορθωθεί το λάθος.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)