Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Περί εκκλησιαστικής περιουσίας, μισθοδοσίας και εισφορών στο κράτος

Εκκλησία MariaHilfe, ιερόImage by SpirosK via Flickr Φτώχια καταραμένη, μέσα στα θρησκοκαπηλιά
Ως οθωμανοί πολίτες και αξιωματούχοι της οθωμανικής διοίκησης, είχαν δικαίωμα σε περιουσία, σε αντίθεση με τους Έλληνες, Ρωμηιούς, Αρμένους και άλλους κατακτημένους λαούς. Οι λεγόμενες ως δωρεές των Ελλήνων και Ρωμηιών στα κατά τόπους χριστιανικά ιδρύματα, ήταν στη νομική πραγματικότητα κατασχέσεις από υπόδουλους υπέρ των οθωμανικών διοικητικών οργανισμών.

Με τη κατάργηση της οθωμανικής ιδιότητας των χριστιανικών ιδρυμάτων μέσα στη Τουρκική Δημοκρατία, έχουμε την ίδια νομική υποχρεωτική κατάσχεση στις περιουσίες των χριστιανικών ιδρυμάτων μέσα στη Τουρκία που οι ίδιοι τώρα κάνουν προσφυγές σε διεθνἠ δικαστήρια.

Με την ίδια λογική η λεγόμενη ανταλλαγή της χριστιανικής περιουσίας με τη μισθοδοσία των υπαλλήλων της, θα πρέπει να προσβληθεί σε δικαστήρια  με τη κατηγορία της παράνομης κατάσχεσης και κατοχής από μεμονωμένους ιδιοκτήτες Έλληνες και να ζητηθεί κάθε συμβόλαιο αγοράς ώστε να κρατήσουν ΜΟΝΟ εκείνα που νομίμως αγόρασαν και κατέβαλαν αντάλλαγμα υπέρ των κτημάτων τους.

Κάθε ομορφοποιημένη κατοχική κατάσχεση πρέπει όχι μονο να επιστραφεί στους ιδιοκτήτες αλλά και να χρεωθούν με ανλαλογα ποσά χρήσης των κτημάτων ανάλογα με τα χρόνια που τη κατέχουν.

Ύστερα θα πρέπει να δούμε τι απέμεινε για ανταλλαγή με το κράτος και εάν συντρέχει λόγος ανταλλαγμάτων ή μισθοδοσίας τόσων χιλιάδων υπαλλήλων της χριστιανικής κοινότητας.

Αλλά και το θέμα της μισθοδοσίας, της νομικής υπόστασης των χριστιανικών ιδρυμάτων, και των υποχρεώσεων τους απέναντι στη σχέση τους με την πολιτεία, έχουμε να παρατηρήσουμε πολλές αδικίες:

  • ενώ τα θρησκευτικά ιδρύματα του χριστιανισμού είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου,  επιδιώκουν και έχουν ιδιωτικό τρόπο διοίκησης, ελέγχου και αναφοράς
  • ενώ ζητούν από τα δημόσια ταμεία τους μισθούς και τις συντάξεις τους, τα έσοδα τους δε καταλήγουν στα δημόσια ταμεία
  • ενώ οι επενδύσεις τους επιχορηγούνται από το κράτος, δεν υπάρχει μέριμνα προϋπολογισμού από τα δημόσια ταμεία, περιορισμός και δικαιολόγηση για τα έξοδα
  • τα κτήματα που ζητά να αξιοποιήσει η χριστιανική εκκλησία είναι κατά το μέγιστο μέρος τους δασικές εκτάσεις. Που είναι η δικαιολόγηση ότι δε μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ως ανανεώσιμες ξυλοπαραγωγικές μονάδες; (στο ότι πρέπει να εργαστούν μάλλον)

Οι χριστιανικές κοινότητες ζούσαν, ζούν και θα ζουν σαν παράσιτα πάνω σε κόπους και πόνους άλλων εργαζομένων. Ο δικός τους απόστολος Παύλος είναι για αυτούς αιρετικός αφού τους λέει εάν δεν εργάζεσθε να μή φάτε. Αλλά για να μη βγάλουν το Παύλο αιρετικό ούτε και να εργάζονται οι ίδιοι, μεταλλάσουν τα νοήματα των λόγων του και τα θεωρούν αληθινά μερικώς μόνο λέγοντας ότι εννοεί τη πνευματική και όχι τη σωματική εργασία. Σε αυτό η απάντηση μας είναι τότε να τρώνε μόνο πνευματικό φαγητό και να μαζέψουν τα χέρια τους μακρυά από το σωματικό φαγητό. Έτσι θα καταλάβουν ποιος είναι αιρετικός χριστιανός και ποιος αληθινός.

Εκδιώξτε τους Οθωμανούς Υπαλλήλους από την Ελληνική Δημοκρατία. Οι Οθωμανοί Δεσποτάδες δεν έχουν να κάνουν με τη πίστη και τη θρησκευτικότητα κανένα. Οι πιστοί ας αναλάβουν τα της πίστεως τους.

Δεν έχω καμιά υποχρέωση να μισθοδοτώ κανέναν για να πράττει τα της πίστεως τους - ούτε χριστιανούς , ούτε μουσουλμάνους, ούτε βουδιστές, ούτε ινδουϊστές γκουρού, ούτε Έλληνα ούτε αλλοδαπό ή αλλόθρησκο.

Η πίστη του καθένα είναι και πρέπει να είναι μόνο προσωπικό γεγονός και όταν υπάρχουν πολλοί συμπιστεύοντες ας αναλαμβάνουν μόνοι τους τα έξοδα τους.

Ας πάψει η θρησκειοκρατία επιτέλους !!!





Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Βρέθηκε η λύση για να νικήσουν οι πολίτες τα ΜΑΤ έξω από τη Βουλή

witchImage by notmargaret via FlickrΙπτάμενες μαύρες μάγισες που επιτίθενται μόνο σε αστυνομικούς δείχνει να έχει καταγραφεί σε πολλά μέρη της Αμερικής.

Δεν έχουν παρά να προσκαλέσουν αρκετές από αυτές και να δείτε τι έχει να γίνει στη Πλατεία!


Μάγισες φέρτε βότανα ...




Ψάχνοντας Θεό και δωρεάν gay ερωτισμό συσχετίζονται κοινωνικά

ReligionImage by kenny_lex via FlickrΤελικά εκεί που υπάρχει μεάλη ζήτηση και συζήτηση για θεό, υπάρχει και αντίστοιχη ζήτηση για ομοφιλοφιλικές σχέσεις σε αντίστοιχο επίπεδο.

Το ένα άκρο σκέψης συμβαδίζει κοινωνικά με το άλλο άκρο πράξης.

Εκεί που υπάρχει αποτοξίνωση από το ένα ή το άλλο αποθυμένο, υπάρχει και αντίστοιχη απελευθέρωση και από το άλλο.

Έτσι και αλλιώς είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι οίκοι ανοχής κατά κάτοικο είναι στις περιοχές που είναι και οι περισσότερες θρησκευτικές συναγωγές. Για παράδειγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής η Ζώνη της Βίβλου είναι η μεγαλύτερη πορνοπεριοχή της χώρας, ενώ στην Αθήνα ένα μέρος που έχει τόσα εκκλησιαστικά γραφεία όσα και οίκους ανοχής είναι η Κάνιγγος στην Αθήνα από όσο γνωρίζω.


How to write spiritual manuals. Οδηγός αερολογίας.

Πως να γράφετε πνευματικά εγχειρίδια. Οδηγός αερολογίας.



Theism as a source of discrimination in the US Army

Figure 1-1: Army Organizations Execute Specifi...Image via WikipediaTheism is a source and wrongful power of discrimination inside the structures of the US Army.

Whatever the legislations state or what the constitution offers, the reality is that theism is used against any form of non theism or against any "wrong form" of theism.

In the name of Gods people become unsocial, evil, offensive, sneaky and inhumane against every person that has different points of view, preferences and practices.

 When the actions of a person are kept private, voluntary and personal choice based without passing them onto any other person, I think it is acceptable.

But when a choice of a person has got to do not for his own actions, preferences and practices but mostly for what other must or must not do, this is becoming  a social offense and many times also criminal offense.

Under this rule, religions and religious activities, theories and practices should be enforced to be private and away from any public office practice.




Σε μια ψηφοφορία κρέμεται η χρεοκοπία της Αμερικής

america in a nutshell / they're all nutsImage by Vermario via FlickrΠριν από την 2α Αυγούστου 2011, έχουν οι αμερικανοί βουλευτές να ψηφίσουν για την μεγιστοποίηση του νόμιμου χρέους της χώρας τους και να προβούν σε ταχύτατο δανεισμό για την κάλυψη των χρεολυσίων και των τόκων της χώρας τους.


Σε περίπτωση ασυμφωνίας, η χρεοκοπία θα έρθει από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και το κύμα θα πάρει πολλούς μικρούς και μεγάλους συνεργάτες των Αμερικανικών συναλλαγών.

Αλλού λένε ότι φοβούνται και βλέπουν τον κίνδυνο (Ελλάδα), και αλλού είναι ο μεγάλος κίνδυνος κατάρρευσης πληρωμών και συναλλαγών.

Η Κίνα όμως είναι πρόθυμη να αναλάβει ρόλο σωτηρίας του Δυτικού Κόσμου.

Η πραγματική ιστορία είναι γεμάτη Ειρωνίες!





Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Phoenix Arizona, USA. Ο βασιλιάς της Σκόνης

Phoenix Arizona Dust Storm Haboob Panorama 7/5...Image by crmarks via FlickrIn Phoenix a sandstorm is coming ...


Αγνωστες πτυχές του έργου του Αρχιμήδη


Οταν ο Αρχιμήδης «έπαιζε» με τα τετράγωνα
Αγνωστες πτυχές του έργου του στη νέα ανάγνωση του Παλίμψηστου

Ο Θεός είναι άγνωστο αν έπαιζε ζάρια, ο Αρχιμήδης όμως έπαιζε παιχνίδια! Μαθηματικά βεβαίως! Επιπλέον γνώριζε τα «άπειρα σύνολα» και ήταν ο μόνος που κατέγραψε τους τρόπους επίλυσης των μαθηματικών προβλημάτων, εν αντιθέσει με τους άλλους αρχαίους φιλοσόφους, που παραθέτουν μόνον το αποτέλεσμα αφήνοντας τους σύγχρονους να αναρωτιούνται... 

Πρόκειται για τα σημαντικότερα _αν και όχι όλα_ πορίσματα της νέας μελέτης του περίφημου «Παλίμψηστου» του Αρχιμήδη, που αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές για τον μεγάλο μαθηματικό της αρχαιότητας και για πρώτη φορά εκδίδεται τώρα στα ελληνικά από τις εκδόσεις «Νεφέλη» με επιμέλεια του αν. καθηγητή Ιστορίας των Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κ. Γιάννη Χριστιανίδη.

«Πώς ένα μεσαιωνικό βιβλίο του 10ου αιώνα ανατρέπει παγιωμένες απόψεις για τα αρχαία ελληνικά μαθηματικά» είναι ο υπότιτλος, που έχει επιλέξει ο κ. Χριστιανίδης για το βιβλίο. Γιατί «Εκατό χρόνια μετά από την πρώτη ανάγνωση του Παλίμψηστου από τον φιλόλογο Γιόχαν Λούντβιχ Χάιμπεργκ, τώρα έρχονται στο φως στοιχεία, που εκείνος δεν είχε κατορθώσει να διαβάσει και επομένως ήταν άγνωστα», όπως λέει ο ίδιος στο «Βήμα».

 Ο λόγος είναι, ότι σήμερα προηγμένες τεχνολογικές μέθοδοι επιτρέπουν στους ερευνητές να δουν κυριολεκτικά κάτω και πίσω από τις γραμμές. Διαβάστηκαν έτσι, αράδες που βρίσκονταν ακριβώς στο δίπλωμα του χειρογράφου, στη ράχη του δηλαδή και λέξεις φθαρμένες από το χρόνο. Σ΄ αυτό βοήθησαν πολύ και οι φωτογραφίες του κώδικα, τις οποίες έκανε ο Χάιμπεργκ και σε πολλές περιπτώσεις είναι σε καλύτερη κατάσταση από το ίδιο το χειρόγραφο, το οποίο φυλάχτηκε στη συνέχεια κάτω από άσχημες συνθήκες.

 Σ΄ αυτές τις περιπτώσεις άλλωστε αρκούν κάποιες λέξεις και μόνον για να ανατρέψουν τα ισχύοντα, να δώσουν επιπλέον πληροφορίες ή ακόμη και νέα στοιχεία. Αυτά τα οποία αναζήτησαν οι ξένοι επιστήμονες, μελετητές του Κώδικα Ρ. Νέτζ, Κ. Σέιτο, Ναταλί Τσερνέτσκα, Φ. Ακέρμπι, Ν. Γουίλσον και από ελληνικής πλευράς μαζί με τον κ. Χριστιανίδη ο Απόστολος Δέμης.

Δύο είναι τα έργα, από τα επτά που περιλαμβάνει το Παλίμψηστο, που μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα λόγω της νέας ανάγνωσης. «Το ένα είναι η «Πρόταση 14» της «Πραγματείας Περί των μηχανικών θεωρημάτων προς Ερατοσθένη έφοδος» (μέθοδος) στην οποία ο Αρχιμήδης πραγματεύεται το πρόβλημα του κυβισμού μιας μορφής κυλινδρικού τμήματος, που στησύγχρονη βιβλιογραφία αναφέρεται μερικές φορές με την ονομασία το νύχι (ή η οπλή) του αλόγου», λέει ο κ. Χριστιανίδης. Κι εδώ παρουσιάζεται για πρώτη φορά ένα τμήμα του κειμένου, το οποίο ο Χάιμπεργκ δεν είχε κατορθώσει να διαβάσει, έτσι στην έκδοσή του, το είχε αντικαταστήσει με αποσιωπητικά. Μάλιστα έγραφε σε υποσημείωση: «Δεν μπορώ να φανταστώ τι ήταν γραμμένο σε ένα τόσο μεγάλο κενό».

«Από την ανάγνωση του φθαρμένου κειμένου προέκυψε ένα μάλλον αναπάντεχο αποτέλεσμα:
 Ο Αρχιμήδης αποφαίνεται σε αυτό ότι τέσσερα άπειρα σύνολα είναι "πλήθει ίσα" μεταξύ τους. Κάτι που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο κείμενο της αρχαίας ελληνικής μαθηματικής γραμματείας και σημαίνει ότι ο Αρχιμήδης ήταν ως έναν βαθμό εξοικειωμένος με την έννοια του ενεστωτικού απείρου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί τέτοιοι συλλογισμοί άρχισαν να υπεισέρχονται στα μαθηματικά μετά τον 17ο αιώνα», εξηγεί ο κ. Χριστιανίδης.

Δεύτερο θέμα, που προκύπτει από την νέα μελέτη του Παλίμψηστου είναι από την πραγματεία στην οποία ο Αρχιμήδης εκθέτει τον τρόπο που έκανε τις ανακαλύψεις του, δηλαδή το πώς οδηγούνταν στη λύση των προβλημάτων. Αυτή μάλιστα έχει τη μορφή μίας επιστολής προς τον Ερατοσθένη στην Αλεξάνδρεια, ο οποίος λειτουργούσε ως ο «ενδιάμεσος» που συγκέντρωνε το υλικό, το οποίο έστελναν από όλο τον ελληνικό κόσμο οι φιλόσοφοι.

Μία λέξη εξάλλου, το «πλήθος» συγκεκριμένα, η οποία διαβάστηκε τώρα, έδωσε το έναυσμα για μία πρόταση ερμηνείας του έργου «Στομάχιον», που λόγω του περίεργου τίτλου του αλλά και γιατί σώζεται μόνον μία σελίδα του δεν έτυχε ποτέ του ενδιαφέροντος των μελετητών. Σύμφωνα με τους συγγραφείς, λοιπόν, το θέμα που πραγματεύεται ο Αρχιμήδης εδώ είναι το πλήθος των τρόπων με τους οποίους δεκατέσσερα ευθύγραμμα επίπεδα σχήματα, στα οποία διαιρείται ένα τετράγωνο με βάση ένα προκαθορισμένο μοτίβο, μπορούν να συνενωθούν ώστε να σχηματιστεί και πάλι ένα ίσο τετράγωνο.

«Αυτή η ερμηνεία καθιστά το Στομάχιον ένα έργο συνδυαστικής μόνον που η συνδυαστική θεωρούνταν ως πρόσφατα ένα πεδίο το οποίο εμφανίστηκε όψιμα στην ιστορία των μαθηματικών. Τα τελευταία χρόνια όμως αυτό έχει ανατραπεί, έτσι έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η συνδυαστική ήταν ένα υπαρκτό πεδίο έρευνας για τους αρχαίους έλληνες μαθηματικούς και επομένως αυτή η ερμηνεία του Στομαχίου θεωρείται πειστική»
, λέει ο κ. Χριστιανίδης.

Ο Παλίμψηστος Κώδικας του Αρχιμήδη _ όρος για αρχαίους παπύρους και περγαμηνές που χρησιμοποιούνταν πολλές φορές, αφού πρώτα «σβήνονταν» οι προηγούμενες καταγραφές_ ήταν αρχικώς ένα χειρόγραφο, το οποίο είχε αντιγραφεί τον 10o αιώνα από άγνωστο γραφέα. Περί τον 13ο αιώνα όμως ένας μοναχός στην Ιερουσαλήμ έξυσε το αρχικό κείμενο, έκοψε τα χειρόγραφα στη μέση για να τα δέσει και πάνω τους κατέγραψε προσευχές. Στην Ευρώπη εντοπίσθηκε το 1846 αλλά μόνον το 1907 δόθηκε για μετάφραση και μελέτη. Στη συνέχεια «εξαφανίστηκε» για εμφανισθεί εκ νέου το 1998 σε δημοπρασία των Christie's της Νέας Υόρκης, όπου και πωλήθηκε αντί 2,2 εκατ. δολαρίων, χωρίς η Ελλάδα να κατορθώσει να τον διεκδικήσει. Ηταν και η ευκαιρία για νέα ανάγνωση των κειμένων χάρη στις σύγχρονες μεθόδους που ο Χάιμπεργκ δεν μπορούσε να έχει στη διάθεσή του.

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Νομισματικό σύστημα: η μέγιστη απάτη!

The door to the walk-in vault in the Winona Sa...Image via WikipediaΌταν οι υποσχέσεις γίνονται χρηματικές αξίες και η μέγιστη εμπιστοσύνη μεταβάλλεται σε μέγιστη χρηματοπιστωτική ρευστότητα, τότε κάθε είδους χειρονακτικής ή μηχανικής παραγωγής πλούτου είναι περιορισμένη και ποτέ δε φτάνει στις εικονικές αξίες, τους υπέρογκους δανεισμούς και τα τοκοχρεολύσια.

Η μόνη λύση για τις Φτωχές Χώρες είναι να καλιεργήσουν (δημιουργήσουν) Τράπεζες και να αρχίζουν να δανειοδοτούν άλλες χώρες με χρήμα του αέρα ώστε να καταφέρουν να ξεπληρώσουν τα αεριτζήδικα δάνεια με αεριτζήδικα χρήματα.

Εμπρός λοιπόν κάθε πεινασμένος και φτωχός ας συνεταιριστεί και ας γίνει τραπεζίτης !!!
Έτσι μόνο θα εικοσαπλασιάσει τα περιουσιακά του στοιχεία μέσα σε ένα χρόνο όπως και κάθε άλλος τραπεζίτης ...

Δεν υπάρχει ανάγκη υποθήκης χρυσού ή ακινήτων ...

Μόνο οι Ελβετοί νομίζετε ότι μπορούν να ανοίγουν μικρές ιδιωτικές τράπεζες;


Εξάντας: Πεθαίνοντας στην αφθονία

Summary of the GM foods evaluated by FDAImage via WikipediaΠώς ο παγκόσμιος υποσιτισμός προκαλείται από τα συμφέροντα των εταιρειών παραγωγής γενετικά μεταλλαγμένων διατροφικών προϊόντων και τα Χρηματιστήρια Σιτηρών. Ένα αποκαλυπτικό ντοκυμανταίρ της σειράς «Εξάντας» της ΝΕΤ.

How the global malnutrition is caused by the interests of the companies producing Genetically Modified Food and the Grain Exchange Markets. A revealing documentary film from the series «Exantas» of the Greek TV "NET".











Ο Εφιάλτης των Δανεικών (ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΟΛΠΟ)

Η οικονομική κρίση και οι απατεώνες άπληστοι τραπεζίτες. Αυτοί που παίρνουν βοήθεια από τις κυβερνήσεις είναι αυτοί που ληστέψαν τον απλό κοσμάκη. Ο εξαπατημένος απλός κοσμάκης δεν λαμβάνει βοήθεια, μόνο του παίρνουν το σπίτι και μετά οι κυβερνήσεις τον καλούν να πληρώσει τα σπασμένα με «εισφορές» και επιπλέον φόρους, ώστε οι γραβατωμένοι με τα σακάκια να την γλιτώνουν.... θα μου πεις: και οι πολιτικοί γραβάτες δεν φορούν και σακάκια; Βέβαια, την ίδια τάξη αντιπροσωπεύουν... τους βολεμένους αστούς της γαλλικής επανάστασης... επανάσταση ήταν κι αυτή σαν την άθλια κομμουνιστική, με όπλα και κανόνια, μόνο που η κομμουνιστική εξυπηρετούσε άλλη τάξη. Η αστική τάξη έφτιαξε ένα ωραίο μύθο, της «Δημοκρατίας» που τον επέβαλλε παντού αργότερα [βλ. ΗΠΑ]. Η πολιτική ισότητα ήταν ο αποπροσανατολισμός έναντι της οικονομικής ισότητας. Ακόμη και σήμερα η «Δημοκρατία» με την πλουτοκρατία της θεωρείται «αγαθό» για τον κοσμάκη.

Αυτό που βιώνουν οι Έλληνες και οι περισσότεροι συνάνθρωποι μας από το 2008, δεν είναι μια οικονομική κρίση, η οποία επήλθε για οικονομικούς λόγους στην ανθρωπότητα, αλλά ένα πονηρό σχέδιο απάτης σχεδιασμένο πριν από δεκαετίες.








Thom Hartmann: Who's going to win - Greece or the Banksters?

The swearing-in ceremony of the new members of...Image via WikipediaMark Weisbrot, Center for Economic and Policy Research. Don't ride the bus in Greece. A 2-day strike has shut down the nation's public transportation system and riot police are now clashing with protestors in the streets of Athens today as the Greek Parliament is set to consider a $40 billion austerity package on Wednesday that targets working people with spending cuts and tax hikes. Passing these austerity measures is the last hurdle for Greece before they receive a bailout from the IMF and European Union. Previous spending cuts by the Greek government have already pushed unemployment in that nation to above 16% - and the public isn't taking too kindly to even more austerity. Doctors - ambulance drivers - public transit workers - and air traffic controllers - among others - have launched a 48-hour strike in protest of the austerity package being shoved down their throats by banksters at the IMF. But is austerity really the right way to in Greece? Leaders in Europe are worried that a Greek default could unleash a financial crisis across the entire continent - but is running that nation into the ground with forced austerity measures the best way to avoid fiscal calamity? And who has the upper an this negotiation anyway - the Greek Government - the leaders of the IMF and European Union - or thousands of Greeks in the streets of Athens?


Athens Riots: 'It was a war on people by cops & govt'

Greece has voted on a second bill in the final step towards implementing the next wave of austerity measures. Its the last hurdle that Athens has to jump to qualify for a new stack of European bailout funds. The plan's met heavy public resistance with two days of rioting that's left more than 300 people injured. Activist Kiriakos Tobras in Syntagma square says Greeks simply don't want to pay for the mistakes of banks and politicians.

ust like in the US, Greece is facing the economics of Fascism where profits remain private and losses become social. The essence of fascism is that government is the master, not the servant, of the people.


GREEK POLICE DRESSED UP LIKE ANARCHIST

Τελικά:

  • οι Αναρχικοί είναι υπάλληλοι των Αρχών
  • οι Πολιτικοί δεν είναι για τη Πόλη ή τους Πολίτες
  • η Αστυνομία δεν είναι για το Νόμο του Άστεως αλλά είναι Αριστονομία
  • οι Πολίτες είναι Είλωτες
  • οι Παράνομοι είναι Νομοθέτες
  • οι Κλέφτες είναι Ιδιοκτήτες
  • οι Τοκογλύφοι είναι Εγγυητές





GLOBAL PULSE: Debt: Greece vs California (4/16/2010)

Governor Arnold Schwarzenegger.Image via Wikipedia(April 16, 2010) A question being hotly debated by bloggers: who is buried in worse debt, Greece or California? News reports lean towards Greece as the real basket case, while TV news loves any reason to show video of Arnold Schwarzenegger. Both Greece and California are cutting deep to balance the books, and their people are hitting back with protests and anger. Will either receive a bailout, or are they both doomed to default? For this special News Hunt episode, we'll grab facts from worldwide news reports and weigh the options with both hands. To be a part of the News Hunt for good journalism on the economy go to linktv.org/economy.


Η ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ Γ.ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Αντιπαράθεση του κ. Γ.Αυγερόπουλου με τον εκπρόσωπο των δυνάμεων καταστολής:




Αβίαστα προκύπτει από τη μελέτη της πολύτιμης μαρτυρίας και του οπτικοακουστικού υλικού, ποιός ψεύδεται δημόσια και ποιός έχει διάθεση για αίμα. Μόνο από τύχη δεν είχαμε νεκρούς στις 29/06/2011 στο Σύνταγμα, όταν λίγο μετά τις πέντε το απόγευμα, η αστυνομία έκανε έφοδο και προχώρησε σε εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων, ασφυξιογόνων και χειροβομβίδων κρότου-λάμψης, προκειμένου να διαλύσει το συγκεντρωμένο πλήθος, εκατοντάδες διαδηλωτές που εκείνη τη στιγμή διαδήλωναν ειρηνικά και χόρευαν στο χώρο της πλατείας. Από τον πανικό που επικράτησε πολλοί ποδοπατήθηκαν, προσπαθώντας να απομακρυνθούν από το χημικό νέφος και να αναπνεύσουν. Ορισμένοι έχασαν τις αισθήσεις τους. Από την επίθεση δε γλύτωσε ούτε το ιατρείο, όπου περιθάλπονταν τραυματίες, ενώ δακρυγόνα έπεσαν μέχρι και στις εισόδους του ΜΕΤΡΟ, προκαλώντας ασφυξία στον κόσμο στις αποβάθρες.
Δείτε το οπτικό υλικό του Γ.Αυγερόπουλου εδώ:

Τελικά ο μακάκα δεν είναι και τόσο μα.....

Ένας μακάκα, αφού άρπαξε τη φωτογραφική μηχανή από ένα επισκέπτη του εθνικού φυσικού πάρκου στην Ινδονησία, άρχισε να βγάζει φωτογραφίες από άλλους αλλά και από τον εαυτό του.




Έτσι γαι τον θυμόμαστε ...


Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

One in three conservatives in USA believe Obama is the antichrist ...


They also do not believe he is born in America.

The village idiots party grows big and fast in America.

Sanity is a foreign activity for them.

Κοινωνική Ομοφοβία και Θρησκεία: Απάντηση στον Α. Χριστούδη


Κοινωνική Ομοφοβία και Θρησκεία: Απάντηση στον Α. Χριστούδη

 | 04/07/2011 |

Έχω διαβάσει το άρθρο του κ. Χριστούδη, ο οποίος προσπαθεί να αναλύσει το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας, αναφερόμενος στις Γραφές, και αναρωτιέμαι αν μια τέτοια ανάλυση είναι ανάλογη της ευθύνης που πρέπει να έχει κάποιος όταν παίρνει δημόσια θέση σε εφημερίδα για ένα τέτοιο ευαίσθητο ζήτημα, που αφορά χιλιάδες συνανθρώπους μας. Ο κ. Ανδρέας Χριστούδης απλά έκανε το εξής απλό, αλλά και συνάμα ανεύθυνο και επιπόλαιο.
Γύρισε αλαζονικά την πλάτη σε όλες τις επιστημονικές έρευνες των τελευταίων 50 ετών, που αμφιβάλλω αν έχει διαβάσει έστω το 1/3 απ' αυτές που δημοσιεύονται καθημερινά, που αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι η ομοφυλοφιλία είναι απλά μια διαφορετικότητα και μια βιολογική ποικιλότητα, που απλά είναι λίγο πιο σπάνια στατιστικά στον πληθυσμό (όπως π.χ. ο γαλανομάτης ή ο αριστερόχειρας) και θεώρησε ότι είναι πιο αξιόπιστο να μας παρουσιάσει αποφθέγματα από ένα βιβλίο 4000 χρονών, το οποίο είναι τόσο «αξιόπιστο» ώστε να έχει καταφέρει να δημιουργήσει χιλιάδες αιρέσεις, σχίσματα, και διχασμούς σε θεολογικούς κύκλους τόσα χρόνια, επειδή ούτε οι ίδιοι δεν έχουν καταφέρει να συμφωνήσουν σε οτιδήποτε.
Ένα εγχειρίδιο βιασμών, αιμομιξιών, μισογυνισμού, αιματοχυσιών, γενοκτονιών που οδήγησε σε αιώνες σκοταδισμού, μισανθρωπίας και έλλειψης οποιασδήποτε προόδου. Ακόμη και αν τα αγνοήσουμε όλα αυτά, ρωτάω τον κ. Χριστούδη το εξής απλό: Είχαν, άραγε, τη γνώση τότε και τις επιστημονικές μεθόδους να μελετήσουν ένα ζήτημα όπως η ομοφυλοφιλία; Είναι πιο έμπιστη και αξιόπιστη η οποιαδήποτε πανάρχαια Διαθήκη από τη σημερινή Μοριακή Βιολογία;
Έχετε κάποια επιστημονική γνώση ή ειδίκευση, κ. Χριστούδη, που να σας κάνει τόσο αρμόδιο ώστε όχι μόνο την άποψή σας να την κρατάτε σπίτι σας για να μην παραπληροφορείτε, αισθανόμενος το βάρος της ευθύνης, αλλά να είσαστε τόσο σίγουρος ώστε να αναφέρεστε για την «Αλήθεια» της ομοφυλοφιλίας; Ποιας «Αλήθειας» είστε κάτοχος, κ. Χριστούδη, που δεν ξέρουν τόσοι επιστήμονες, και γιατί ειδικά εσείς; Μήπως έχουμε πάρει τον εαυτό μας πολύ στα σοβαρά; Λίγη χριστιανική «ταπεινότητα» δεν έβλαψε κανέναν.
Επειδή οι έρευνες γύρω από το θέμα είναι πάρα πολλές και πολυετείς, από πάρα πολλούς τομείς και κλάδους της επιστήμης, και σήμερα γίνεται μια προσπάθεια κατανόησης της συνολικής εικόνας, δεν θα μπω σε ανάλυση της ομοφυλοφιλίας επειδή δεν μου το επιτρέπει ούτε και ο χώρος της στήλης, και θα κρατήσω το κατοχυρωμένο επιστημονικό συμπέρασμα ότι οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι ψυχικά διαταραγμένα άτομα, ούτε έχουν κάποιο πρόβλημα οποιασδήποτε μορφής.
Πολύ συνοπτικά, απλά σας παραπέμπω στο Στατιστικό Εγχειρίδιο Ψυχικών Διαταραχών και στην ανακοίνωση του Αμερικανικού Συνδέσμου Ψυχολόγων. Όσο για το γνωστό επιχείρημα τού «γίνεσαι ομοφυλόφιλος και όχι γεννιέσαι», σας ερωτώ, κ. Χριστούδη: Ποιες είναι οι πιθανότητες, αύριο που θα ξυπνήσετε, να νιώσετε έντονη σεξουαλική έλξη για κάποιον άντρα συνάδελφό σας;
Οποιανδήποτε «αρρώστια» αντιμετωπίζουν κάποιοι ομοφυλόφιλοι είναι ακριβώς για τους ίδιους λόγους που εμφανίζεται και σε ετεροφυλόφιλους, και ο σεξουαλικός τους προσανατολισμός δεν παίζει κανένα ρόλο. Επίσης, οποιαδήποτε ψυχολογικά προβλήματα αναπτύσσουν οι ομοφυλόφιλοι, οφείλονται στο ότι η κοινωνία αρνείται να τους δεχτεί ή τους «δέχεται» με διάφορες χριστιανικές «διαπραγματεύσεις» που κρύβουν από πίσω απίστευτη υπεροψία. «Ελάτε κοντά μας στο δρόμο του Κυρίου και θα σας θεραπεύσουμε», λες και οι ίδιοι έχουν κάτι παραπάνω που τους κάνει να θεωρούν τους εαυτούς τους ως «Σωτήρες χαμένων ψυχών» και τα ομοφυλόφιλα άτομα ως άτομα που χρήζουν βοήθειας επειδή έχουν κάποιο πρόβλημα.
Ότι ένας αξιοπρεπής Δημιουργός δισεκατομμυρίων γαλαξιών ασχολείται με τόσο μικροπρεπή ζητήματα, όπως με το τι κάνει κάποιος στο κρεβάτι του, και πόσω μάλλον να χρίζει και Σωτήρες που να λένε στους άλλους πώς πρέπει να ζουν. Ότι ένας Δημιουργός έχει φροντίσει ολόκληρο το ζωικό βασίλειο να επιβιώνει και να αναπτύσσεται μέσω της ομοφυλοφιλίας αλλά ειδικά επάνω σε απλά ακόμη ένα είδος μεταλλαγμένου χιμπαντζή, του «Χόμο Σάπιενς», το έχει καταστήσει ως αμαρτία ή παρά φύσιν. Η ομοφυλοφιλία είναι ένας από τους λόγους που μπόρεσε να υπάρξει το είδος μας, κ. Χριστούδη, και ένας λόγος που υπάρχετε εσείς ο ίδιος.
Η κοινωνία υποφέρει από ομοφοβία, δεν είναι οι ομοφυλόφιλοι που νοσούν. Τα αρρωστημένα, πρωτόγονα μοντέλα ανδρισμού που υιοθετήσαμε, γαλουχημένοι από τα πατριαρχικά ιουδαιο-χριστιανικά καθεστώτα που μας απαγορεύουν να εξερευνούμε τη σεξουαλικότητά μας, τις φαντασιώσεις μας, να καταπιέζουμε ανάγκες και συναισθήματα, και φυσικές νευροβιολογικές λειτουργίες. Αγνοούν ότι όλες αυτές οι λειτουργίες, που αποτελούν το σύνολο της ψυχοσωματικής μας υγείας, και ενός δομημένου εγκεφάλου χτισμένου επάνω σε αυτές τις λειτουργίες και εκφράσεις που έθεσαν τον πήχη της επιβίωσής του στο μακρινό παρελθόν· λειτουργίες που αν δεν υπήρχαν δεν θα επιβιώναμε στη φύση, σύνολο προσαρμογών και εξέλιξης εκατομμυρίων ετών, τόσο σημαντικών που, ως αποτέλεσμα, να μένουν σαν νευρωνικά δίκτυα ενσωματωμένα στον ανθρώπινο εγκέφαλο και να ευνοούνται από τη φυσική επιλογή.
Είναι εύκολο, κ. Χριστούδη, να παίρνετε τα κομμάτια από τις Γραφές που σας συμφέρουν και που σας αρέσουν, και να κάνετε τα στραβά μάτια, με κουτοπόνηρες, γλυκανάλατες δικαιολογίες σε όσα δεν σας αρέσουν, για να μπορείτε να διατηρείτε τη στάση σας αδιάλλακτη και να βλέπετε αυτά που θέλετε. Ο Χριστιανισμός και η Αγία Γραφή δεν είναι μπουφέ. Απλά χρησιμοποιείτε τη Γραφή επιλεκτικά σαν προπαγάνδα εναντίον των ομοφυλόφιλων, αγνοώντας τις άλλες αθλιότητες και αντιφάσεις των Γραφών.
Η χριστιανική ομοφοβία και παθολογία προβάλλεται με έξυπνο, ύπουλο και σοβαροφανή τρόπο σαν δήθεν λόγος Κυρίου, μέσω επιλεκτικής ψηλάφησης των Γραφών. Πίσω από αυτές τις δικαιολογίες όλοι αυτοί οι «θεοσεβούμενοι» απλά προδίδουν την ομοφοβική στάση τους και ταυτόχρονα την ψυχολογική ανεπάρκεια του αφύσικου δόγματός τους. Βλέπουν τα δικά τους σεξουαλικά και ψυχολογικά προβλήματα πάνω σε όλους τους ομοφυλόφιλους (και γενικά σε όλες τις προεκτάσεις της σεξουαλικής βιοποικιλότητας), καταδικάζοντας ένα τεράστιο μέρος του πληθυσμού με βάση πρωτόγονες αντιλήψεις, αντιεπιστημονικές ιδέες, αυταρχικά δόγματα και συντηρητικές απόψεις.
ΒΑΡΝΑΒΑΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ
Μεταπτυχιακό στη Νευροψυχολογία Όμιλος Ελεύθερης Σκέψης Κύπρου

Σώζοντας τις Τράπεζες και θάβοντας τους Λαούς

Ο Κ.Π Καβάφης για τους αναμορφωτές μας

Οι σύγχρονοι εφαρμοστικοί νόμοι έχουν γραφτεί ως ποιήματα εδώ και πολλούς αιώνες.

Ο Καβάφης μας εξηγεί:

Κ.Π. Καβάφης - Η Τράπεζα Του Μέλλοντος


Από το μακρυνό παρελθόν, και έναν Έλληνα κάτοικο του Λονδῖνου του δεκάτου ενάτου αιώνα, έχουμε ένα σύγχρονο ποίημα.


Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

45 τρισεκατομμύρια δολάρια τρύπα σε δύο Αμερικάνικες Τράπεζες μόνο

Largest BankruptciesImage by Adam Crowe via FlickrΕάν τα ελληνικά χρέη είναι της τάξης των 300 δισεκατομμυρίων ευρώ, τότε τι έχουν να κάνουν οι Αμερικανοί για το χρέος των 45 τρισεκατομμυρίων δολαρίων (χίλιες διακόσιες φορές το ελληνικό χρέος) που θα πρέπει να καλύψουν;

Ήδη οι τράπεζες υπερχρεώνουν για τα δάνεια προσπαθώντας να μειώσουν τις απώλειες τους ,  χρεώνοντας τους ήδη εναπομείναντες πληρωτές, άδικα και παράνομα και ληστρικά.

Το ίδιο γίνεται και με τα διακρατικά δάνεια από τους απρόσωπους τραπεζίτες που κρύβονται πίσω από τραπεζικούς οργανισμούς. Χρεώνουν υπέρογκα ποσά σε χώρες που απλά θέλουν να τηρήσουν τις συμφωνίες αποπληρωμών, ενώ οι χώρες που πλέον δε πληρώνουν, είναι απομονωμένες από τα επιπλέον δάνεια αλλά αυτό δεν είναι τελείως κακό αλλά εμπεριέχει και το ηθικό μήνυμα ότι οι παράλογες και παράνομες απαιτήσεις των διεθνών τοκογλύφων δε θα περάσουν ως νόμιμες πρακτικές.