Ως οθωμανοί πολίτες και αξιωματούχοι της οθωμανικής διοίκησης, είχαν δικαίωμα σε περιουσία, σε αντίθεση με τους Έλληνες, Ρωμηιούς, Αρμένους και άλλους κατακτημένους λαούς. Οι λεγόμενες ως δωρεές των Ελλήνων και Ρωμηιών στα κατά τόπους χριστιανικά ιδρύματα, ήταν στη νομική πραγματικότητα κατασχέσεις από υπόδουλους υπέρ των οθωμανικών διοικητικών οργανισμών.
Με τη κατάργηση της οθωμανικής ιδιότητας των χριστιανικών ιδρυμάτων μέσα στη Τουρκική Δημοκρατία, έχουμε την ίδια νομική υποχρεωτική κατάσχεση στις περιουσίες των χριστιανικών ιδρυμάτων μέσα στη Τουρκία που οι ίδιοι τώρα κάνουν προσφυγές σε διεθνἠ δικαστήρια.
Με την ίδια λογική η λεγόμενη ανταλλαγή της χριστιανικής περιουσίας με τη μισθοδοσία των υπαλλήλων της, θα πρέπει να προσβληθεί σε δικαστήρια με τη κατηγορία της παράνομης κατάσχεσης και κατοχής από μεμονωμένους ιδιοκτήτες Έλληνες και να ζητηθεί κάθε συμβόλαιο αγοράς ώστε να κρατήσουν ΜΟΝΟ εκείνα που νομίμως αγόρασαν και κατέβαλαν αντάλλαγμα υπέρ των κτημάτων τους.
Κάθε ομορφοποιημένη κατοχική κατάσχεση πρέπει όχι μονο να επιστραφεί στους ιδιοκτήτες αλλά και να χρεωθούν με ανλαλογα ποσά χρήσης των κτημάτων ανάλογα με τα χρόνια που τη κατέχουν.
Ύστερα θα πρέπει να δούμε τι απέμεινε για ανταλλαγή με το κράτος και εάν συντρέχει λόγος ανταλλαγμάτων ή μισθοδοσίας τόσων χιλιάδων υπαλλήλων της χριστιανικής κοινότητας.
Αλλά και το θέμα της μισθοδοσίας, της νομικής υπόστασης των χριστιανικών ιδρυμάτων, και των υποχρεώσεων τους απέναντι στη σχέση τους με την πολιτεία, έχουμε να παρατηρήσουμε πολλές αδικίες:
- ενώ τα θρησκευτικά ιδρύματα του χριστιανισμού είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, επιδιώκουν και έχουν ιδιωτικό τρόπο διοίκησης, ελέγχου και αναφοράς
- ενώ ζητούν από τα δημόσια ταμεία τους μισθούς και τις συντάξεις τους, τα έσοδα τους δε καταλήγουν στα δημόσια ταμεία
- ενώ οι επενδύσεις τους επιχορηγούνται από το κράτος, δεν υπάρχει μέριμνα προϋπολογισμού από τα δημόσια ταμεία, περιορισμός και δικαιολόγηση για τα έξοδα
- τα κτήματα που ζητά να αξιοποιήσει η χριστιανική εκκλησία είναι κατά το μέγιστο μέρος τους δασικές εκτάσεις. Που είναι η δικαιολόγηση ότι δε μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ως ανανεώσιμες ξυλοπαραγωγικές μονάδες; (στο ότι πρέπει να εργαστούν μάλλον)
Οι χριστιανικές κοινότητες ζούσαν, ζούν και θα ζουν σαν παράσιτα πάνω σε κόπους και πόνους άλλων εργαζομένων. Ο δικός τους απόστολος Παύλος είναι για αυτούς αιρετικός αφού τους λέει εάν δεν εργάζεσθε να μή φάτε. Αλλά για να μη βγάλουν το Παύλο αιρετικό ούτε και να εργάζονται οι ίδιοι, μεταλλάσουν τα νοήματα των λόγων του και τα θεωρούν αληθινά μερικώς μόνο λέγοντας ότι εννοεί τη πνευματική και όχι τη σωματική εργασία. Σε αυτό η απάντηση μας είναι τότε να τρώνε μόνο πνευματικό φαγητό και να μαζέψουν τα χέρια τους μακρυά από το σωματικό φαγητό. Έτσι θα καταλάβουν ποιος είναι αιρετικός χριστιανός και ποιος αληθινός.
Εκδιώξτε τους Οθωμανούς Υπαλλήλους από την Ελληνική Δημοκρατία. Οι Οθωμανοί Δεσποτάδες δεν έχουν να κάνουν με τη πίστη και τη θρησκευτικότητα κανένα. Οι πιστοί ας αναλάβουν τα της πίστεως τους.
Δεν έχω καμιά υποχρέωση να μισθοδοτώ κανέναν για να πράττει τα της πίστεως τους - ούτε χριστιανούς , ούτε μουσουλμάνους, ούτε βουδιστές, ούτε ινδουϊστές γκουρού, ούτε Έλληνα ούτε αλλοδαπό ή αλλόθρησκο.
Η πίστη του καθένα είναι και πρέπει να είναι μόνο προσωπικό γεγονός και όταν υπάρχουν πολλοί συμπιστεύοντες ας αναλαμβάνουν μόνοι τους τα έξοδα τους.
Δεν έχω καμιά υποχρέωση να μισθοδοτώ κανέναν για να πράττει τα της πίστεως τους - ούτε χριστιανούς , ούτε μουσουλμάνους, ούτε βουδιστές, ούτε ινδουϊστές γκουρού, ούτε Έλληνα ούτε αλλοδαπό ή αλλόθρησκο.
Η πίστη του καθένα είναι και πρέπει να είναι μόνο προσωπικό γεγονός και όταν υπάρχουν πολλοί συμπιστεύοντες ας αναλαμβάνουν μόνοι τους τα έξοδα τους.
Ας πάψει η θρησκειοκρατία επιτέλους !!!