Ενώ μέχρι και πέρισυ, οι κυβερνήσεις της Ελλάδος παραποιούσαν με συνέπεια και συνέχεια τις στατιστικές υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, φέτος τελικά αποδεικνύεται καθαρά ότι ο δημόσιος τομέας είναι βολευτήριο ψηφοφόρων κατά μεγάλη κλίμακα, ώστε οι κάθε λογής πολιτικοί άρχοντες και υποψήφιοι ακόμα, διορίζουν χωρίς κόστος στη δική τους τσέπη, ψηφοφόρους τους αλλά ανθρώπους άχρηστους σε άχρηστες θέσεις, που και πολλές από αυτές δηλώθηκαν προσωποπαγείς, κάνοντας τον προϋπολιγισμό του κράτους δυσβάστακτο για τον ιδιωτικό τομέα.
Με τη μέχρι τώρα απογραφή έχουν δηλωθεί 770 χιλιάδες υπάλληλοι, και αναμένονται ακόμα 250 χιλιάδες από τους τοπικού φορείς, έτσι ώστε ο δημόσιος τομέας να ξεπερνά το ένα εκατομμύριο υπαλλήλους.
Το σύνολο του εργατικού δυναμικού της χώρας είναι προς το παρόν 5.003.000 άτομα εκ των οποίων οι 605.000 είναι άνεργοι και περί το 1.050.000 είναι το δοιηκητικό προσωπικό της κρατικής διαχείρησης, που απολαμβάνουν μισθούς και επιδόματα κατά πολύ ανώτερα από αυτά του ιδιωτικού τομέα.
Δηλαδή 3.348.000 ιδιωτικοί εργαζόμενοι που περιλαμβάνουν τη γενιά των 700 ευρώ που σε λίγο γίνεται η γενιά των 600 ευρώ, ας πούμε ότι ο μέσος μισθός τους είναι στα 1.200 ευρώ, δηλαδή φορολογητέοι με 25% για άνω των 12.000 που δίνει 600 ευρώ φόρο ετησίως, καλούνται να καταθέσουν μισθούς και επιδόματα σε 1.050.000 δημόσιους υπαλλήλους που όχι μόνο βασικό μισθό έχουν ανώτερο των 600 ή 700 ευρώ, αλλά με τα επιδόματα και τις φοροαπαλλαγές κοστίζουν κατά μέσο όρο 2.000 ευρώ το μήνα.
Δηλαδή τα 600 επί 3.348.000 = 2.008.800.000 ευρώ φόρου θα πρέπει να καλύψουν μισθοδοσίες ύψους 25.200.000.000.
Μόνο δηλαδή για τη κάλυψη της μισθοδοσίας του ενός εκατομμυρίου υπαλλήλων που καλύπτονταιι από φόρους, έχουμε ετήσιο έλλειμα της τάξης των 23 δισεκατομμυρίων ευρώ με πρόχειρες συγκρίσεις.
Από τη φορολόγηση των μισθών που προέρχονται από φόρους, έχουμε ένα πιθανό εισόδημα της τάξης του 3.150.000.000 ευρώ ετησίως, που και πάλι μειώνει το μισθδοτικό έλλειμα κάτω από τα 20 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Ξέρετε από που τελικά πληρώνονται οι μισθοί του Δημοσίου;
Από δανεικά του κράτους από άλλα κράτη και τράπεζες του εξωτερικού, που ποτέ δεν είναι άτοκα, και τελικά το κόστος της μισθοδοσίας του κράτους είναι κατά πολύ ακριβότερη των 20 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως.
Για να έχουμε ισορροπία φόρου (μόνο) και κόστους των δημοσίων υπαλλήλων, θα πρέπει να υπάρχει 1 (ένας) δημόσιος υπάλληλος για κάθε 40 ιδιωτικούς υπαλλήλους, και όχι το σημερινό συσχετισμό του 1 (ενός) δημοσίου υπαλλήλου προς 4 ιδιωτικούς.
Παρακαλώ κάποιον να με διαψεύσει.
Τώρα μπορείτε να καταλάβετε γιατί λένε οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι της Ελλάδος είναι αυτοί που πληρώνουν φόρους.
Μεταφράστε τη σελίδα
Αναζήτηση / Search
Socratic News
Σάββατο 31 Ιουλίου 2010
Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010
Η κωμωδία της χούντας
Η κωμωδία της χούντας
Ελλάς Ελλήνων Γκαούρηδων Χριστιανών άνευ Βουλής , εκλογών και Κύπρου
Image via Wikipedia
Μυστική συμφωνία Χούντας - Τουρκίας.
Ακόμα κρατούν μυστικά οι Ελληνορθόδοξοι Ελλαδίτες από τους Κυπρίους
Και να φανταστείτε ότι όχι μόνο κρατούν μυστικές τις συμφωνίες μιας δικτατορίας αλλά και η μεταπολίτευση που ακόμα βλέπουμε ότι μας διοικεί, έχει βρόμικα και άπλυτα εσώρουχα από την υπόθεση προδοσίας της Κύπρου από τη λεγόμενη δικτατορία αλλά συνεχιζόμενη από τις εκλεγμένες κυβερνήσεις της Ελλάδος.
Όπως είχαμε δει είχαν αρκετά άρματα μάχης μέσα το κέντρο της Αθήνας όχι γιατί φοβήθηκαν από τους δημοκρατικά εκλεγμένους ηγέτες της εποχής, αλλά από τους εκλέκτορες πολίτες που ποτέ δε φοβήθηκαν από κομμουνιστικούς κινδύνους αλλά και διαβρώθηκαν από το εθνικοθρησκευτικό ρατσισμό, που δήλωνε Ελληνόφρονας και χριστιανόφρονας αλλά ανθέλληνας όταν επρόκειτο για τους Έλληνες της Κύπρου.
Έχω δηλαδή ένα πρόβλημα να καταλάβω το πόσο Έλληνες εθνικόφρονες το παίζανε οι χουντικοί, και πόσο εθνικόφρονες ήταν οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης που και εκείνες ακόμα κρατούν φυλαγμένους καλά τους προδότες της Κύπρου. Το κόμμα και οι κομματάρχες τελικά είναι πάνω από την πατρίδα για το σύγχρονο Ελληνοχριστιανό που έμαθε να τους συγχωρεί για κάθε προδοσία, κλοπή, ψεύδος και απάτη εναντίον της πατρίδος.
Ως πότε η Ελλάδα θα αναπολεί τις δόξες του παρελθόντος και πότε θα αρχίσει να ξαναγίνεται ένδοξη πέρα από κάθε κακομοιριά και μοιρολατρική συμπεριφορά;
Πότε οι παράνομοι θα απομακρυνθούν από την εξουσία; Πότε οι σπουδές έρευνας θα αναδεικνύουν ευρεσιτεχνίες που θα παράγουν έργο, εργασία, κέρδη, πολιτισμό και μέλλον σε όλη τη χώρα και όχι μόνο στους συγγενείς των πανεπιστημιακών καθηγητών;
Πότε η διαφθορά θα είναι αδίκημα προς φυλάκιση; Πότε θα αρχίσουν να κατάσχουν τα κλεμμένα πίσω; Πότε θα εξοστρακίσουν (αφαίρεση πολιτικών δικαιωμάτων) τους άδικους άρχοντες;
Ο ρόλος της μουσικής στην εκπαίδευση του ανθρώπου
Image via Wikipedia
Ενώ η μελέτη της μουσικής διευρύνει τις συνδυαστικές ικανότητες και το συγχρονισμό παρατήρησης και ελέγχου των αισθήσεων του εγκεφάλου (How Music Training Primes Nervous System and Boosts Learning.), όταν η μουσική δεν είναι ο κύριος σκοπός παρατήρησης και μάθησης αλλά είναι μια υπόκρουση του περιβάλλοντος, τότε δημιουργεί πρόβλημα στην μάθηση άλλων αντικειμένων γνώσης (Background Music Can Impair Performance, Cites New Study.).
Τελικά επιβραβεύεται ξανά από πολλούς αιώνες η ελληνική παιδεία που βασιζόταν στην μουσική, την κοινωνική ζύμωση και τις θετικές επιστήμες (μαθηματικά, φυσική), και τη φιλοσοφία της υπαρξιολογίας των όντων και των σχέσεών τους.
Related articles by Zemanta
- Background Music Can Impair Cognitive Performance (socialpsychology.org)
- Music can improve learning (lifewise.canoe.ca)
- Taking music seriously (eurekalert.org)
- Tuning up grey cells (canada.com)
Περιτομές κοριτσιών κατοίκων Ευρωπαϊκής Ένωσης ακόμα γίνονται χωρίς τιμωρία
Το να αφαιρείς κάτι από κάποιον άλλο (είτε συγγενής είτε όχι) είναι πράξη βαρβαρότητας. Το να το κάνεις σε ένα παιδί είναι απάνθρωπο. Το να αφαιρείς κομμάτια από το σώμα του άλλου είναι δουλειές του χασάπη δήμιου. Το να το κάνεις στο όνομα ενός θεού, είναι βλάσφημο κατά του ανθρώπου αλλά και του ιδεατού θεού.
Ετικέτες
Έγκλημα,
Θρησκεία,
Κοινωνία,
Παραδόσεις
Διαφοροποίηση στη μάθηση και εκπαίδευση των ανθρώπων και των ανθρωποειδών.
Αν και υπάρχουν σοβαρές ομοιότητες μεταξύ ανθρωποειδών και ανθρώπων στις συμπεριφορές, ένα πείραμα φέρνει στο φως μια πτυχή της διαφοροποίησης που μπορεί να δώσει εξηγήσεις στο κοινωνικό και τελετουργικό τρόπο ζωής και παραδόσεων των ανθρωπίνων ομάδων.
Οι χιμπατζήδες αντιγράφουν αυτά που βλέπουν και κατανοούν ότι φέρνουν αποτέλεσμα, όπως και τα παιδιά. Η διαφοροποίηση αρχίζει όταν οι χιμπατζήδες μάθουν ποια είναι τα χρήσιμα μόνο για αυτούς βήματα και ξεχνούν ότι δε σχετίζεται με το θετικό αποτέλεσμα. Τα παιδιά όμως συνεχίζουν να ποιούν όλες τις τελετουργικές κινήσεις μέχρι να επιτελέσουν όλη τη σειρά των βημάτων που τους διδάχθηκε από το δάσκαλο, και έχουν τη δυνατότητα να διδάσκουν και σε άλλα παιδιά τη τελετουργική σειρά των ενεργειών που τους δίδαξαν άλλοι.
Αν και ο χιμπατζής πετυχαίνει πιο γρήγορα το αποτέλεσμα, εν τούτοις, χάνει μία σειρά ενεργειών, που αν και τώρα φαίνονται περιττές σε αυτόν, το κάθε παιδί μπορεί και τις θυμάται και τις χρησιμοποιεί όταν κάπου αλλού αυτό επινοήσει ότι είναι χρήσιμες στο μέλλον.
Οι αλγόριθμοι, οι τελετουργίες, οι μέθοδοι, οι νόμοι, οι ιεραρχίες των ανθρώπινων κοινωνικών δομών, η καθημερινή ροή των γεγονότων στη ζωή μας είναι οι ακατέργαστες πληροφορίες συμπεριφοράς και κοινωνικής γνώσης που παραλαμβάνουν τα μυαλά των παιδιών μας σε συνεχή βάση πληροφόρησης, που μένουν στο υποσυνείδητο μέχρι να έρθει η ώρα τους να εκφραστούν, να εκδηλωθούν και να συμμετέχουν στο κοινωνικό σύνολο στο οποίο καλούνται να παίξουν ένα συμμετοχικό ρόλο στο μέγεθος που είτε θα τους επιτραπεί είτε θα καταφέρουν να επιβάλλουν μόνα τους στο κοινωνικό σύνολο.
Οι χιμπατζήδες αντιγράφουν αυτά που βλέπουν και κατανοούν ότι φέρνουν αποτέλεσμα, όπως και τα παιδιά. Η διαφοροποίηση αρχίζει όταν οι χιμπατζήδες μάθουν ποια είναι τα χρήσιμα μόνο για αυτούς βήματα και ξεχνούν ότι δε σχετίζεται με το θετικό αποτέλεσμα. Τα παιδιά όμως συνεχίζουν να ποιούν όλες τις τελετουργικές κινήσεις μέχρι να επιτελέσουν όλη τη σειρά των βημάτων που τους διδάχθηκε από το δάσκαλο, και έχουν τη δυνατότητα να διδάσκουν και σε άλλα παιδιά τη τελετουργική σειρά των ενεργειών που τους δίδαξαν άλλοι.
Αν και ο χιμπατζής πετυχαίνει πιο γρήγορα το αποτέλεσμα, εν τούτοις, χάνει μία σειρά ενεργειών, που αν και τώρα φαίνονται περιττές σε αυτόν, το κάθε παιδί μπορεί και τις θυμάται και τις χρησιμοποιεί όταν κάπου αλλού αυτό επινοήσει ότι είναι χρήσιμες στο μέλλον.
Οι αλγόριθμοι, οι τελετουργίες, οι μέθοδοι, οι νόμοι, οι ιεραρχίες των ανθρώπινων κοινωνικών δομών, η καθημερινή ροή των γεγονότων στη ζωή μας είναι οι ακατέργαστες πληροφορίες συμπεριφοράς και κοινωνικής γνώσης που παραλαμβάνουν τα μυαλά των παιδιών μας σε συνεχή βάση πληροφόρησης, που μένουν στο υποσυνείδητο μέχρι να έρθει η ώρα τους να εκφραστούν, να εκδηλωθούν και να συμμετέχουν στο κοινωνικό σύνολο στο οποίο καλούνται να παίξουν ένα συμμετοχικό ρόλο στο μέγεθος που είτε θα τους επιτραπεί είτε θα καταφέρουν να επιβάλλουν μόνα τους στο κοινωνικό σύνολο.
Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ;
30 Μαϊου 2010
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ;
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΙΑΣΟΥ «ΔΕΛΦΥΣ»-ΥΣΕΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΣΤΡΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ"
Αρ. επιστ. 100/6/17-5-2010
Προς: Περιοδικό ‘’Στρατοί και Τακτικές’’
Παντελή Χόρν 10 Α Ν. Ψυχικό, Αθήνα 15451
Θέμα: Δημοσίευμά σας, περί της φιλοσόφου Υπατίας.
Αξιότιμοι κύριοι.
Πρωτίστως επιθυμούμε να σας συγχαρούμε για την εκδοτική σας προσπάθεια σχετικά με το καινούργιο περιοδικό ‘’Στρατοί και Τακτικές’’, ευχόμενοι η κυκλοφορία του να πολλαπλασιαστεί συν τω χρόνο.
Δευτερευόντως επιτρέψτε μας να εκφράσουμε τις παρατηρήσεις –απόψεις μας, σχετικά με τα γραφόμενά σας, τα αφορούντα στην Υπατία.
1) Στη σελίδα υπ` αρ. 5, ‘’Ιστορικές επιλογές’’, τις οποίες υπογράφει ο κ. Μανακανάτας, επικαλούμενος έγκριτους ιστορικούς, μεταξύ άλλων διαβάζουμε:
‘’… η Υπατία δεν δολοφονήθηκε με εντολή της επίσημης Εκκλησίας, αλλά από μια ομάδα φανατισμένων χριστιανών που διέπραξαν ένα βίαιο έγκλημα, τραυματίζοντας θανάσιμα το κύρος της (Εκκλησίας) και δίνοντας ερείσματα σε ανθελληνικούς κύκλους μέχρι και σήμερα’’.
Από πότε το ζητούμενό μας είναι, το αν η Υπατία δολοφονήθηκε από φανατισμένους χριστιανούς ή από την επίσημη χριστιανική Εκκλησία;
Το πασίγνωστα αποδεδειγμένο είναι ότι η Υπατία δολοφονήθηκε από χριστιανούς. Τελεία και παύλα. Η διάκριση, (φανατισμένοι χριστιανοί ή επίσημοι χριστιανοί), περιττεύει. Διότι σε καμιά περίπτωση δεν εξωραΐζει τη δολοφονία καθιστώντας τους δολοφόνους, ‘’ολίγον’’ δολοφόνους, εκτός εάν ήταν κάτω του τότε ορίου ενηλικίωσης οπότε δεν είχαν και πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα γι` αυτήν τους την δολοφονική ενέργεια και πρέπει να τους αθωώσουμε.
2) Όσον αφορά τα ερείσματα που η δολοφονική αυτή ενέργεια έδωσε και δίνει μέχρι σήμερα στους ανθελληνικούς κύκλους(;) να τραυματίζουν θανάσιμα το κύρος της χριστιανικής Εκκλησίας, τί εννοείτε; Ποιοι είναι οι ανθελληνικοί κύκλοι; Μήπως όσοι Έλληνες δεν πρεσβεύουν τον Χριστιανισμό ως θρησκεία, συγκαταλέγονται στους ανθέλληνες;
Μήπως το γνωστό προπαγανδιστικό σύνθημα της επταετίας ‘’Ελλάς, Ελλήνων, Χριστιανών’’, έχει συνδεθεί με το σενάριο της παιδικής και εφηβικής ηλικίας κάποιων νεοελλήνων, κάμνοντας ανεπανόρθωτη ζημιά στο υποσυνείδητό τους, με αποτέλεσμα να ταυτίζουν τον θαυμαστό για τα διαχρονικά οικουμενικά του επιτεύγματα ελληνισμό, με την ξενόφερτη θρησκεία της ερήμου, τον Χριστιανισμό και συνεπώς να νομίζουν ότι Έλληνας σημαίνει Χριστιανός και Χριστιανός σημαίνει Έλληνας;
Διότι, λόγου χάρη, οι εκπροσωπούντες τον Ιεροπρακτικό Θίασο «ΔΕΛΦΥΣ»-ΥΣΕΕ, δεν τυγχάνουν Χριστιανοί, αλλά Έλληνες Εθνικοί οι οποίοι πρεσβεύουν την πατρογονική μας λατρεία ουσιαστικά και τυπικά και καλούν τον οποιοδήποτε σταυροκοπούμενο και προσκυνημένο ορθόδοξο, καθολικό, ιεχωβά και οποιασδήποτε άλλης παραλλαγής χριστιανούλη, να μετρηθεί μαζί τους στο ζύγι της δικαιοσύνης ως προς το ελληνικό φρόνημα, τον πατριωτισμό και την εθνική συνείδηση, για να δούμε που θα γείρει η πλάστιγγα.
Τους σύγχρονους ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε τους σε κάτι θολοκουλτουριάρικα κομματίδια και οργανώσεις που εμμέσως πλην σαφώς, ψελλίζουν περί του ονόματος των Σκοπίων βάζοντας μπροστά, στη μέση ή στο τέλος τον όρο ‘’Μακεδονία’’ και που ορμώνται-εδρεύουν στην ακριτική μας Φλώρινα.
Τους σύγχρονους ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε τους ανάμεσα στον γνωστό και μη εξαιρετέο μητροπολίτη ο οποίος, σε αντίθεση με τους προαναφερόμενους θολοκουλτουριάρηδες, εναντιώνεται στη χρήση του όρου ‘’Μακεδονία’’ ως προς το όνομα των Σκοπίων υποδυόμενος (εκ του ασφαλούς) τον υπερπατριώτη, αλλά εάν είχε μόνο μια δυνατότητα επιλογής μεταξύ των χαρακτηρισμών ‘’ Έλληνας ή ‘’Χριστιανός’’, θα επέλεγε τον χαρακτηρισμό ‘’Χριστιανός’’ όπως έκανε ο Γεννάδιος Σχολάριος, εάν ενθυμείστε.
Τους σύγχρονους ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε τους μεταξύ των κυρίων, κυρίων που συμμετέχουν στα στρογγυλά δημοσιογραφικά τραπέζια και στα τηλεοπτικά παράθυρα και που χρησιμοποιούν την λέξη ‘’ρατσισμός’’ τόσο συχνά, όσο συχνή είναι και η έλλειψη επιχειρημάτων τους σε κοινωνικοπολιτικά θέματα συζήτησης. Τόσο συχνά, όσο συχνά αποφεύγουν να φοράνε γραβάτα, έχοντας προσδώσει ακόμα και σ` αυτό το ενδυματολογικό αξεσουάρ, ρατσιστικές διαστάσεις…
Τέλος, τους σύγχρονους ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε τους σε όλους αυτούς που άνοιξαν τα σύνορα της χώρας μας άνευ όρων και προϋποθέσεων, εν ονόματι της παγκοσμιοποίησης και της ισοπέδωσης των ελληνικών αξιών και τους οποίους ψηφίζετε.
Όσον αφορά τους από το πάλαι ποτέ ανθελληνικούς κύκλους, αναζητείστε τους στους νόμους της ακμής των Ρωμαιοχριστιανικών χρόνων (4ο και 5ο αιώνα μετά απαρχής χριστιανικής χρονολόγησης) όπου συνέβησαν τα αποτρόπαια εγκλήματα του βίαιου εκχριστιανισμού των Ελλήνων Εθνικών για την υποχρεωτική ‘’σωτηρία’’ της ψυχής τους και τότε θα διαπιστώσετε ότι ακόμα και ο Τζεσούα (Ιησούς) ο επονομαζόμενος ‘’Χριστός’’, δεν είχε καθόλου σχέση με τον Χριστιανισμό.
Ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε στον Ιουστινιάνειο Κώδικά, στις ρήσεις και τα αποφθέγματα των ‘’φιλελλήνων’’ πατέρων της Εκκλησίας Μέγα Βασίλειο, Ιωάννη Χρυσόστομο, πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόφιλο και όλους αυτούς που η επίσημη Εκκλησία τιμά και εορτάζει σήμερα ως Αγίους και εσείς τους προσκυνάτε.
3) Στη σελίδα υπ` αρ. 92, έχετε μεταφέρει-αναδημοσιεύσει, με ιδιαίτερη σπουδή, το άρθρο του κυρίου Παντελεήμονος Δ. Καρύκα (προσφωνούμενου για εσάς ‘’πάτερ’’) στο οποίο διαβάζουμε:
‘’…ποια ήταν αυτή η ‘’πατρώα θρησκεία’’; Ήταν μήπως η μινωική λατρεία; Μήπως ήταν η λατρεία του Δωδεκαθέου; Ή μήπως… ήταν ο απίθανος θρησκευτικός ‘’αχταρμάς’’ που επικράτησε στις ελληνικές χώρες από τους ελληνιστικούς χρόνους και έφτασε στο θλιβερό του απόγειο στους χρόνους της ρωμαϊκής κυριαρχίας; ‘’Μάρτυρας’’ ποιας ‘’πατρώας θρησκείας’’ ήταν λοιπόν η Υπατία; ’’
Κατά πρώτον, ο όρος ‘’πατρώα θρησκεία’’ είναι κατά συνθήκη όρος, προκειμένου να γίνεται αντιληπτός σε εσάς. Αυτό που οι Έλληνες εννοούμε είναι απλώς, το σύνολο των ‘’νομιζομένων’’ του έθνους μας, στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον και για εμάς αυτό το σύνολο είναι μία δίχως αρχή και τέλος πνευματική συνεξέλιξη με την βιολογική, κοινωνική, πολιτική και πολιτισμική οντότητα του έθνους που λέγεται ελληνικό.
Κατά δεύτερον, σας επιστρέφουμε τον χαρακτηρισμό ‘’θρησκευτικός αχταρμάς’’ ο οποίος προσβάλει κάθε Έλληνα Εθνικό που πρεσβεύει τα πάτρια ειωθότα και νομιζόμενα και που θα έπρεπε να προσβάλει και εσάς, διότι ο ‘’θρησκευτικός αχταρμάς’’ είναι η λατρεία και των δικών σας προγόνων εφόσον και εσείς είστε Έλληνες, τουλάχιστον ως προς την καταγωγή. Και μην πείτε ότι οι απόψεις που δημοσιεύονται στο περιοδικό δεν εκφράζουν απαραίτητα και τη γνώμη του περιοδικού, διότι είπαμε: Το άρθρο του κ. Καρύκα δεν σας εστάλει απλά, αλλά το μεταφέρατε από το site της Μητρόπολης Καισαριανής αναδημοσιεύοντάς το, πράγμα που καταδεικνύει ότι ενστερνίζεστε πλήρως τις απόψεις του αρθρογράφου.
Υπό καθεστώς λοιπόν θρησκευτικού αχταρμά, τελούν οι ανά τον κόσμο Χριστιανοί με τις πάμπολλες δογματικοαιρέσεις τους και έτι περισσότερο απ` όλους, υπό θρησκευτικό αχταρμά, τελούν οι νεοέλληνες ορθόδοξοι, οι οποίοι στην καθημερινή πρακτική τους δεν τηρούν τίποτα ή σχεδόν τίποτα από το θρησκευτικό δόγμα το οποίο πρεσβεύουν, μόνο τυπικά, στα χαρτιά των ληξιαρχικών πράξεων του ετσιθελικού και προσήλυτου νηπιοβαπτισμού τους.
Ο κάθε νεοέλληνας ορθόδοξος έχει επινοήσει και μια δική του θρησκεία από ελαφρώς παραλλαγμένη έως άσχετη με τους κανόνες της ορθόδοξης Εκκλησίας.
Λόγου χάρη, αποποιείται το μυστήριο του χριστιανικού γάμου αλλά χρίζει τα παιδιά του χριστιανάκια. Προσέρχεται στη ‘’θεία κοινωνία’’ άνευ εξομολογήσεως. Εορτάζει τις παγανιστικές απόκριες κι ας τις καταδικάζει η επίσημη Εκκλησία. Προβαίνει σε εκτρώσεις ένεκα οικογενειακού προγραμματισμού κι ας τις θεωρεί εγκληματικό ‘’αμάρτημα’’ η επίσημη Εκκλησία η οποία αντιμετωπίζει τις αμέτρητες ‘’αμαρτωλές’’ παρασπονδίες των πιστών της με περίσσεια ανοχή, γνωρίζοντας καλά ότι αν τους τραβήξει το λουρί προσπαθώντας να τους φέρει στον δρόμο της ορθοδοξίας θα απολέσει το μεγαλύτερο μέρος του ποιμνίου της που τη συντηρεί και της επιτρέπει να υπάρχει.
Εν κατακλείδι μην κόπτεστε για την υπονόμευση της ορθοδόξου Εκκλησίας. Το θεοκρατούμενο Βυζαντινορωμαίικο νεολληνικό κρατίδιο την βοηθά να διατηρεί το μαγαζί της, ακόμα ανοιχτό. Ένα μαγαζί που έκανε δειλά τα εγκαίνιά του στην εποχή της Υπατίας αλλά που εκείνη δεν μπήκε ποτέ μέσα και δεν αγόρασε τίποτα.
Μετά τιμής και πικρίας
Για τον Θίασο «ΔΕΛΦΥΣ»
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Αρ. επιστ. 100/6/17-5-2010
Προς: Περιοδικό ‘’Στρατοί και Τακτικές’’
Παντελή Χόρν 10 Α Ν. Ψυχικό, Αθήνα 15451
Θέμα: Δημοσίευμά σας, περί της φιλοσόφου Υπατίας.
Αξιότιμοι κύριοι.
Πρωτίστως επιθυμούμε να σας συγχαρούμε για την εκδοτική σας προσπάθεια σχετικά με το καινούργιο περιοδικό ‘’Στρατοί και Τακτικές’’, ευχόμενοι η κυκλοφορία του να πολλαπλασιαστεί συν τω χρόνο.
Δευτερευόντως επιτρέψτε μας να εκφράσουμε τις παρατηρήσεις –απόψεις μας, σχετικά με τα γραφόμενά σας, τα αφορούντα στην Υπατία.
1) Στη σελίδα υπ` αρ. 5, ‘’Ιστορικές επιλογές’’, τις οποίες υπογράφει ο κ. Μανακανάτας, επικαλούμενος έγκριτους ιστορικούς, μεταξύ άλλων διαβάζουμε:
‘’… η Υπατία δεν δολοφονήθηκε με εντολή της επίσημης Εκκλησίας, αλλά από μια ομάδα φανατισμένων χριστιανών που διέπραξαν ένα βίαιο έγκλημα, τραυματίζοντας θανάσιμα το κύρος της (Εκκλησίας) και δίνοντας ερείσματα σε ανθελληνικούς κύκλους μέχρι και σήμερα’’.
Από πότε το ζητούμενό μας είναι, το αν η Υπατία δολοφονήθηκε από φανατισμένους χριστιανούς ή από την επίσημη χριστιανική Εκκλησία;
Το πασίγνωστα αποδεδειγμένο είναι ότι η Υπατία δολοφονήθηκε από χριστιανούς. Τελεία και παύλα. Η διάκριση, (φανατισμένοι χριστιανοί ή επίσημοι χριστιανοί), περιττεύει. Διότι σε καμιά περίπτωση δεν εξωραΐζει τη δολοφονία καθιστώντας τους δολοφόνους, ‘’ολίγον’’ δολοφόνους, εκτός εάν ήταν κάτω του τότε ορίου ενηλικίωσης οπότε δεν είχαν και πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα γι` αυτήν τους την δολοφονική ενέργεια και πρέπει να τους αθωώσουμε.
2) Όσον αφορά τα ερείσματα που η δολοφονική αυτή ενέργεια έδωσε και δίνει μέχρι σήμερα στους ανθελληνικούς κύκλους(;) να τραυματίζουν θανάσιμα το κύρος της χριστιανικής Εκκλησίας, τί εννοείτε; Ποιοι είναι οι ανθελληνικοί κύκλοι; Μήπως όσοι Έλληνες δεν πρεσβεύουν τον Χριστιανισμό ως θρησκεία, συγκαταλέγονται στους ανθέλληνες;
Μήπως το γνωστό προπαγανδιστικό σύνθημα της επταετίας ‘’Ελλάς, Ελλήνων, Χριστιανών’’, έχει συνδεθεί με το σενάριο της παιδικής και εφηβικής ηλικίας κάποιων νεοελλήνων, κάμνοντας ανεπανόρθωτη ζημιά στο υποσυνείδητό τους, με αποτέλεσμα να ταυτίζουν τον θαυμαστό για τα διαχρονικά οικουμενικά του επιτεύγματα ελληνισμό, με την ξενόφερτη θρησκεία της ερήμου, τον Χριστιανισμό και συνεπώς να νομίζουν ότι Έλληνας σημαίνει Χριστιανός και Χριστιανός σημαίνει Έλληνας;
Διότι, λόγου χάρη, οι εκπροσωπούντες τον Ιεροπρακτικό Θίασο «ΔΕΛΦΥΣ»-ΥΣΕΕ, δεν τυγχάνουν Χριστιανοί, αλλά Έλληνες Εθνικοί οι οποίοι πρεσβεύουν την πατρογονική μας λατρεία ουσιαστικά και τυπικά και καλούν τον οποιοδήποτε σταυροκοπούμενο και προσκυνημένο ορθόδοξο, καθολικό, ιεχωβά και οποιασδήποτε άλλης παραλλαγής χριστιανούλη, να μετρηθεί μαζί τους στο ζύγι της δικαιοσύνης ως προς το ελληνικό φρόνημα, τον πατριωτισμό και την εθνική συνείδηση, για να δούμε που θα γείρει η πλάστιγγα.
Τους σύγχρονους ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε τους σε κάτι θολοκουλτουριάρικα κομματίδια και οργανώσεις που εμμέσως πλην σαφώς, ψελλίζουν περί του ονόματος των Σκοπίων βάζοντας μπροστά, στη μέση ή στο τέλος τον όρο ‘’Μακεδονία’’ και που ορμώνται-εδρεύουν στην ακριτική μας Φλώρινα.
Τους σύγχρονους ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε τους ανάμεσα στον γνωστό και μη εξαιρετέο μητροπολίτη ο οποίος, σε αντίθεση με τους προαναφερόμενους θολοκουλτουριάρηδες, εναντιώνεται στη χρήση του όρου ‘’Μακεδονία’’ ως προς το όνομα των Σκοπίων υποδυόμενος (εκ του ασφαλούς) τον υπερπατριώτη, αλλά εάν είχε μόνο μια δυνατότητα επιλογής μεταξύ των χαρακτηρισμών ‘’ Έλληνας ή ‘’Χριστιανός’’, θα επέλεγε τον χαρακτηρισμό ‘’Χριστιανός’’ όπως έκανε ο Γεννάδιος Σχολάριος, εάν ενθυμείστε.
Τους σύγχρονους ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε τους μεταξύ των κυρίων, κυρίων που συμμετέχουν στα στρογγυλά δημοσιογραφικά τραπέζια και στα τηλεοπτικά παράθυρα και που χρησιμοποιούν την λέξη ‘’ρατσισμός’’ τόσο συχνά, όσο συχνή είναι και η έλλειψη επιχειρημάτων τους σε κοινωνικοπολιτικά θέματα συζήτησης. Τόσο συχνά, όσο συχνά αποφεύγουν να φοράνε γραβάτα, έχοντας προσδώσει ακόμα και σ` αυτό το ενδυματολογικό αξεσουάρ, ρατσιστικές διαστάσεις…
Τέλος, τους σύγχρονους ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε τους σε όλους αυτούς που άνοιξαν τα σύνορα της χώρας μας άνευ όρων και προϋποθέσεων, εν ονόματι της παγκοσμιοποίησης και της ισοπέδωσης των ελληνικών αξιών και τους οποίους ψηφίζετε.
Όσον αφορά τους από το πάλαι ποτέ ανθελληνικούς κύκλους, αναζητείστε τους στους νόμους της ακμής των Ρωμαιοχριστιανικών χρόνων (4ο και 5ο αιώνα μετά απαρχής χριστιανικής χρονολόγησης) όπου συνέβησαν τα αποτρόπαια εγκλήματα του βίαιου εκχριστιανισμού των Ελλήνων Εθνικών για την υποχρεωτική ‘’σωτηρία’’ της ψυχής τους και τότε θα διαπιστώσετε ότι ακόμα και ο Τζεσούα (Ιησούς) ο επονομαζόμενος ‘’Χριστός’’, δεν είχε καθόλου σχέση με τον Χριστιανισμό.
Ανθελληνικούς κύκλους αναζητείστε στον Ιουστινιάνειο Κώδικά, στις ρήσεις και τα αποφθέγματα των ‘’φιλελλήνων’’ πατέρων της Εκκλησίας Μέγα Βασίλειο, Ιωάννη Χρυσόστομο, πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόφιλο και όλους αυτούς που η επίσημη Εκκλησία τιμά και εορτάζει σήμερα ως Αγίους και εσείς τους προσκυνάτε.
3) Στη σελίδα υπ` αρ. 92, έχετε μεταφέρει-αναδημοσιεύσει, με ιδιαίτερη σπουδή, το άρθρο του κυρίου Παντελεήμονος Δ. Καρύκα (προσφωνούμενου για εσάς ‘’πάτερ’’) στο οποίο διαβάζουμε:
‘’…ποια ήταν αυτή η ‘’πατρώα θρησκεία’’; Ήταν μήπως η μινωική λατρεία; Μήπως ήταν η λατρεία του Δωδεκαθέου; Ή μήπως… ήταν ο απίθανος θρησκευτικός ‘’αχταρμάς’’ που επικράτησε στις ελληνικές χώρες από τους ελληνιστικούς χρόνους και έφτασε στο θλιβερό του απόγειο στους χρόνους της ρωμαϊκής κυριαρχίας; ‘’Μάρτυρας’’ ποιας ‘’πατρώας θρησκείας’’ ήταν λοιπόν η Υπατία; ’’
Κατά πρώτον, ο όρος ‘’πατρώα θρησκεία’’ είναι κατά συνθήκη όρος, προκειμένου να γίνεται αντιληπτός σε εσάς. Αυτό που οι Έλληνες εννοούμε είναι απλώς, το σύνολο των ‘’νομιζομένων’’ του έθνους μας, στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον και για εμάς αυτό το σύνολο είναι μία δίχως αρχή και τέλος πνευματική συνεξέλιξη με την βιολογική, κοινωνική, πολιτική και πολιτισμική οντότητα του έθνους που λέγεται ελληνικό.
Κατά δεύτερον, σας επιστρέφουμε τον χαρακτηρισμό ‘’θρησκευτικός αχταρμάς’’ ο οποίος προσβάλει κάθε Έλληνα Εθνικό που πρεσβεύει τα πάτρια ειωθότα και νομιζόμενα και που θα έπρεπε να προσβάλει και εσάς, διότι ο ‘’θρησκευτικός αχταρμάς’’ είναι η λατρεία και των δικών σας προγόνων εφόσον και εσείς είστε Έλληνες, τουλάχιστον ως προς την καταγωγή. Και μην πείτε ότι οι απόψεις που δημοσιεύονται στο περιοδικό δεν εκφράζουν απαραίτητα και τη γνώμη του περιοδικού, διότι είπαμε: Το άρθρο του κ. Καρύκα δεν σας εστάλει απλά, αλλά το μεταφέρατε από το site της Μητρόπολης Καισαριανής αναδημοσιεύοντάς το, πράγμα που καταδεικνύει ότι ενστερνίζεστε πλήρως τις απόψεις του αρθρογράφου.
Υπό καθεστώς λοιπόν θρησκευτικού αχταρμά, τελούν οι ανά τον κόσμο Χριστιανοί με τις πάμπολλες δογματικοαιρέσεις τους και έτι περισσότερο απ` όλους, υπό θρησκευτικό αχταρμά, τελούν οι νεοέλληνες ορθόδοξοι, οι οποίοι στην καθημερινή πρακτική τους δεν τηρούν τίποτα ή σχεδόν τίποτα από το θρησκευτικό δόγμα το οποίο πρεσβεύουν, μόνο τυπικά, στα χαρτιά των ληξιαρχικών πράξεων του ετσιθελικού και προσήλυτου νηπιοβαπτισμού τους.
Ο κάθε νεοέλληνας ορθόδοξος έχει επινοήσει και μια δική του θρησκεία από ελαφρώς παραλλαγμένη έως άσχετη με τους κανόνες της ορθόδοξης Εκκλησίας.
Λόγου χάρη, αποποιείται το μυστήριο του χριστιανικού γάμου αλλά χρίζει τα παιδιά του χριστιανάκια. Προσέρχεται στη ‘’θεία κοινωνία’’ άνευ εξομολογήσεως. Εορτάζει τις παγανιστικές απόκριες κι ας τις καταδικάζει η επίσημη Εκκλησία. Προβαίνει σε εκτρώσεις ένεκα οικογενειακού προγραμματισμού κι ας τις θεωρεί εγκληματικό ‘’αμάρτημα’’ η επίσημη Εκκλησία η οποία αντιμετωπίζει τις αμέτρητες ‘’αμαρτωλές’’ παρασπονδίες των πιστών της με περίσσεια ανοχή, γνωρίζοντας καλά ότι αν τους τραβήξει το λουρί προσπαθώντας να τους φέρει στον δρόμο της ορθοδοξίας θα απολέσει το μεγαλύτερο μέρος του ποιμνίου της που τη συντηρεί και της επιτρέπει να υπάρχει.
Εν κατακλείδι μην κόπτεστε για την υπονόμευση της ορθοδόξου Εκκλησίας. Το θεοκρατούμενο Βυζαντινορωμαίικο νεολληνικό κρατίδιο την βοηθά να διατηρεί το μαγαζί της, ακόμα ανοιχτό. Ένα μαγαζί που έκανε δειλά τα εγκαίνιά του στην εποχή της Υπατίας αλλά που εκείνη δεν μπήκε ποτέ μέσα και δεν αγόρασε τίποτα.
Μετά τιμής και πικρίας
Για τον Θίασο «ΔΕΛΦΥΣ»
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Ελληνισμός και Χριστιανισμός μέσα στην εθνική συνείδηση του Νεοέλληνα
Όταν ο Βαρθολομαίος αποκαλύπτει το πραγματικό πρόσωπο της Ορθοδοξίας
Το Σάββατο 22 Μαΐου 2010 ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος επισκέφθηκε την Ρωσσία μετά από πρόσκληση του πατριάρχη Μόσχας και πάσης Ρωσσίας Κύριλλου. Στις 24 Μαΐου εκφώνησε λόγο, όπου μεταξύ άλλων είπε και τα παρακάτω σημαντικά και βαρύνουσας σημασίας, που αντιγράφουμε από την επίσημη ιστοσελίδα του Οικουμενικού πατριαρχείου.
Ομιλία της Α.Θ.Παναγιότητος, του Οικουμενικου Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου της 24ης Μαΐου 2010.
"Βεβαίως ε0ς όλους τούς λαούς υπάρχουν εθνικισταί, παντού αναφύονται προβλήματα εξ αυτών.
Αλλ' εάν σήμερον άνας Ρώσσος είναι εθνικιστής, αυτός προσβάλλει κάθε γνησίαν Ρωσσικήν κληρονομίαν, όπως καί κάθε Ορθόδοξον Ρωσσικήν παράδοσιν καί θεολογίαν.
Κατ᾽ αρχήν προδίδει ακριβώς τήν μεγαλειώδη Ρωσσικήν ιδέαν, η οποία ενέπνεε τούς μεγάλους Ρώσσους διανοουμένους του 19ου αιώνος. Διότι η ιδέα εκείνη ανεπτύχθη κατΏ αντίθεσιν πρός τούς εθνικισμούς των Ευρωπαίων της Δύσεως καί εθεώρει τόν Ρωσσικόν λαόν όργανον του Θεού πρός συμφιλίωσιν των λαών καί αδελφικήν συνένωσιν όλων των ανθρώπων. Βλέπομεν ε0ς όλους αυτούς τούς συγγραφείς τήν μεγάλην αγάπην των πρός τήν Ρωσσίαν καί τόν Ρωσσικόν λαόν νά συνενώνεται μέ τήν αγάπην των πρός όλην τήν ανθρωπότητα εν τω πνεύματι της διδασκαλίας του Χριστού. Ταύτα είναι αντίθετα πρός κάθε έννοιαν εθνικισμού".
Σημειώσεις-Σχολιασμός
- Για την Ορθοδοξία δεν υπάρχουν πατρίδες και έθνη, αλλά ούτε και πατριωτισμός ο οποίος είναι και καταδικαστέος και προβληματικός.
- Η μεγάλη όμως Ρωσσική ιδέα δεν είναι πατριωτική κίνηση για την χώρα τους αλλά αναγκαιότητα για τον θρίαμβο του Γιαχβέ επί της γής.
- Η ανθρωπότητα είναι καλή μόνο όταν γίνει ορθόδοξη, πράγμα που επεδίωκε η Ρωσσική μεγάλη ιδέα
- Τελικό συμπέρασμα: Ο κάθε πατριώτης και πατριωτικές κινήσεις καταδικάζονται από την Ορθοδοξία όταν αγωνίζονται για την πατρίδα και το έθνος τους, και μόνο ο αγώνας για την παγκοσμιοποίηση της ορθοδοξίας και την τελική της επικράτηση επικροτείται. Μήπως λοιπόν τώρα γίνεται ακόμα πιο κατανοητός ο βρώμικος ρόλος του πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης αλλά και των Ελλαδικών μητροπόλεων και ιεραρχών στην επανάσταση του 1821 μέσω του επίσημου αφορισμού της και της γενικότερης συνεργασίας της εκκλησίας με τον τούρκο δυνάστη προκειμένου να κατασταλεί ο εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας των Ελλήνων πατριωτών και έτσι να διασωθεί η ορθοδοξία και τα προνόμια τους;
"Υπενθυμίζομεν ότι η Κωνσταντινούπολις δέν ήτο τό κέντρον ενός έθνους, αλλά κέντρον πολυεθνικής αυτοκρατορίας, έστω καί άν υπερίσχυεν εντός αυτής η Ελληνική γλώσσα. Εις τήν πραγματικότητα όλοι οι Ορθόδοξοι λαοί απετέλουν μίαν πολιτιστικήν ενότητα, τήν οποίαν προσφυώς ο γνωστός Ρώσσος ιστορικός Δημήτριος Obolensky ωνόμασε «Βυζαντινήν Κοινοπολιτείαν». Ητο ενότης πολλών λαών καί γλωσσών καί ανεξαρτήτων τοπικών εκκλησιών, αι οποίαι απετέλουν μέρη της μιάς Εκκλησίας του Χριστού, μέ μίαν πίστιν αλλά διαφόρους γλώσσας, κατά τό πρότυπον της Πεντηκοστής. Καί βεβαίως αι διαφοραί των γλωσσών καί εθνών δέν εμποδίζουν μέχρι σήμερον νά αποτελούν όλαι αυταί αι Ορθόδοξοι Εκκλησίαι εν οργανικόν σύνολον, ή, ακριβέστερον, ένα θεανθρώπινον οργανισμόν, τό σώμα του ζώντος Χριστού, όπως περιγράφεται θαυμασίως υπό του μεγάλου Ρώσσου Θεολόγου Γεωργίου Φλωρόφσκι".
- Η βυζαντινή Ελληνική αυτοκρατορία, κατά πολλούς, αποδεικνύεται από τα χείλη του Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης πως δεν υπήρξε ποτέ, παρά μόνο στην φαντασία όλων εκείνων που πιστεύουν ακόμα στο εξίσου μεγάλο παραμύθι του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού.
- Στο Βυζάντιο δεν ήταν οι Έλληνες οι πλειονότητα αλλά οι ορθόδοξοι που κατ ανάγκην μιλούσαν την Ελληνική γλώσσα μόνο ως γλωσσικό εργαλείο και όχι ως φορέα εθνικής ταυτότητος.
- Η βυζαντινή κοινοπολιτεία, ρωσικής εμπνεύσεως, είναι αυτό ακριβώς που επιχειρούν και σήμερα οι απανταχού ορθόδοξοι να εγκαθιδρύσουν όχι μόνο ως πολιτισμική κοινή αλλά ως πολιτικό οργανισμό και σχήμα υποκαθιστώντας την έννοια της πατρίδας του έθνους και της εθνικής κυριαρχίας ακόμα. Και ειδικά για την πατρίδα Ελλάδα στις κρισιμότατες αυτές στιγμές που διέρχεται γίνεται εύκολα αντιληπτό το μέγεθος της προδοσίας και οι οικτρές συνέπειες που θα έχει ο διασπαστικός αυτός ρόλος της ορθοδοξίας στις κρατικές και εθνικές δομές της χώρας μας.
- Συμπερασματικά, η ορθοδοξία και κατ επέκτασιν ο Χριστιανισμός δρούσε και δρά διασπαστικά ως Πέμπτη φάλαγγα υποσκάπτοντας τα υγιή θεμέλια και τις παραδόσεις κάθε έθνους-κράτους, δρώντας ως μολυσματικός οργανισμός που επιβιώνει μόνο μέσα από την αλλοίωση και καταστροφή όλων των υποδομών εκείνων που στέκονται εμπόδιο στην τελική του επικράτηση. Το οργανικό σύνολο που επιδιώκει είναι η θεοκρατική στάνη του παγκόσμιου ποιμνίου αντί των ενεργών πολιτών και του πατριωτικού φρονήματος και της κάθε εθνικής υπερηφάνειας.
Ευάγγελος Γ. Μπεξής
Όταν ο Βαρθολομαίος αποκαλύπτει το πραγματικό πρόσωπο της Ορθοδοξίας
Ο Πλάτων ήταν όχι μόνο φιλόσοφος αλλά και μουσικός, μαθηματικός και ποιητής
ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ Ο "ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ" ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ
Ο Πλάτωνας έχει ακόμα πολλά μυστικά να μας φανερώσει, απλά περιμένετε για τα τελευταία νέα.
Ελληνισμός και δημόσια εκπαίδευση. Το Σπήλαιο των Ιδεών.
Γιατί τα συγγράμματα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη λείπουν από την Ελληνική Γλωσσική και φιλοσοφική εκπαίδευση των νέων;
Το περίφημο "Σπήλαιο των Ιδεών" είναι κάτι που προσδίδει σε κάθε άνθρωπο την κατανόηση που χρειάζεται για την προετοιμασία του στην κοινωνική ζωή, αφού η διαχρονικότητά του είναι ξεκάθαρη.
Εγώ καταλαβαίνω ότι οι πιθανές απαντήσεις για την έλλειψη αυτού του χρυσοφόρου πνευματικού κειμένου μπορεί να βρίσκονται στην επιρροή της χριστιανικής επιβολής επάνω στο δημόσιο αγαθό της παιδείας που τη μετατρέπει σε δογματιστική προπαγάνδα που αποκλείει κάθε τι δεν της ανήκει, ή ότι δεν υπάρχουν αρκετοί καθηγητές και δάσκαλοι που μπορούν να εξηγήσουν την αλληγορία της θεωρίας, είτε το νόημά της είναι τόσο εχθρικό εναντίον των πολιτικών και θρησκευτικών ηγετών αυτής της αλλοπρόσαλλης παράδοσης του ελληνο-χριστιανισμού που από τη μία απαιτεί τη κληρονομική κτήση της δόξας των ελευθέρων πνευμάτων των βιολογικών προγόνων του και από την άλλη κάθε χρόνο την Κυριακή της "Ορθοδοξίας" του υβρίζει και τους αναθεματίζει δημοσίως μέσα στους χριστιανικούς ναούς λατρείας.
Δείτε για παράδειγμα του είδος της γνώσης που παρέχει το δημόσιο στους πολίτες αυτής της χώρας όπως αντιγράφτηκε από άλλη ιστοσελίδα:
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΞΤΕ ΜΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ.ΥΣΤΕΡΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕΣΑ.ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΊΤΕ ΚΑΙ.. ΞΕΚΙΝΑΜΕ
ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΘΑΤΕ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ...; ...;.
«Όποιος την ιστορία του την ίδια δεν ξέρει, το πώς και το γιατί εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια, στης αμάθειας το σκοτάδι μένει και ζει μονάχα απ' τη μια στην άλλη μέρα.»
Το περίφημο "Σπήλαιο των Ιδεών" είναι κάτι που προσδίδει σε κάθε άνθρωπο την κατανόηση που χρειάζεται για την προετοιμασία του στην κοινωνική ζωή, αφού η διαχρονικότητά του είναι ξεκάθαρη.
Εγώ καταλαβαίνω ότι οι πιθανές απαντήσεις για την έλλειψη αυτού του χρυσοφόρου πνευματικού κειμένου μπορεί να βρίσκονται στην επιρροή της χριστιανικής επιβολής επάνω στο δημόσιο αγαθό της παιδείας που τη μετατρέπει σε δογματιστική προπαγάνδα που αποκλείει κάθε τι δεν της ανήκει, ή ότι δεν υπάρχουν αρκετοί καθηγητές και δάσκαλοι που μπορούν να εξηγήσουν την αλληγορία της θεωρίας, είτε το νόημά της είναι τόσο εχθρικό εναντίον των πολιτικών και θρησκευτικών ηγετών αυτής της αλλοπρόσαλλης παράδοσης του ελληνο-χριστιανισμού που από τη μία απαιτεί τη κληρονομική κτήση της δόξας των ελευθέρων πνευμάτων των βιολογικών προγόνων του και από την άλλη κάθε χρόνο την Κυριακή της "Ορθοδοξίας" του υβρίζει και τους αναθεματίζει δημοσίως μέσα στους χριστιανικούς ναούς λατρείας.
ΜΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ.
Δείτε για παράδειγμα του είδος της γνώσης που παρέχει το δημόσιο στους πολίτες αυτής της χώρας όπως αντιγράφτηκε από άλλη ιστοσελίδα:
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΞΤΕ ΜΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ.ΥΣΤΕΡΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕΣΑ.ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΊΤΕ ΚΑΙ.. ΞΕΚΙΝΑΜΕ
ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ.(**απαραίτητη προϋπόθεση για επιλογή των γνωστών προσώπων είναι να γνωρίζετε ΠΟΙΟΣ και ΤΙ είναι ο καθένας)...
1.ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Ο ΤΑΡΑΝΤΙΝΟΣ,
2.ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ
3.ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ.
4.ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΛΑΕΡΤΙΟΣ
5.ΣΤΟΒΑΙΟΣ
6.ΛΕΥΚΙΠΠΟΣ
7.ΠΥΘΕΑΣ
8.ΚΛΕΩΝ
9.ΚΛΕΩΜΕΝΗΣ
10.ΑΛΦΕΟΣ
1.ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ Ο ΤΑΡΑΝΤΙΝΟΣ,
2.ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ
3.ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ.
4.ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΛΑΕΡΤΙΟΣ
5.ΣΤΟΒΑΙΟΣ
6.ΛΕΥΚΙΠΠΟΣ
7.ΠΥΘΕΑΣ
8.ΚΛΕΩΝ
9.ΚΛΕΩΜΕΝΗΣ
10.ΑΛΦΕΟΣ
ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΚΟΥΤΑΚΙ.
1.ΜΩΗΣΗΣ
2.ΑΒΡΑΑΜ
3.ΗΣΑΙΑΣ
4.ΗΛΙΑΣ
5.ΝΩΕ
6.ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΠΤΙΣΤΗΣ
7.ΕΥΑ
8.ΙΩΒ
9.ΔΑΒΙΔ
10.ΣΑΡΑ
2.ΑΒΡΑΑΜ
3.ΗΣΑΙΑΣ
4.ΗΛΙΑΣ
5.ΝΩΕ
6.ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΠΤΙΣΤΗΣ
7.ΕΥΑ
8.ΙΩΒ
9.ΔΑΒΙΔ
10.ΣΑΡΑ
ΜΟΛΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΚΟΥΤΑΚΙ ΓΡΑΨΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ
-ΕΛΛΗΝΕΣ- ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ -ΕΒΡΑΙΟΙ-
ΒΡΕΊΤΕ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗΡΙΟ ΚΟΥΤΑΚΙ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΘΑΤΕ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ...; ...;.
«Όποιος την ιστορία του την ίδια δεν ξέρει, το πώς και το γιατί εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια, στης αμάθειας το σκοτάδι μένει και ζει μονάχα απ' τη μια στην άλλη μέρα.»
Nancy Etcoff on the surprising science of happiness
Nancy Etcoff on the surprising science of happiness.
About this talk
Η Γνωστική ερευνητής Nancy Etcoff κοιτάζει την ευτυχία - τους τρόπους που προσπαθούμε να την επιτύχουμε και να την αυξήσουμε, το τρόπο που είναι προσδεδεμένη στις πραγματικές συνθήκες μας, και τις εκπληκτικές επιδρασεις της στα σώματά μας.Cognitive researcher Nancy Etcoff looks at happiness -- the ways we try to achieve and increase it, the way it's untethered to our real circumstances, and its surprising effect on our bodies.
About Nancy Etcoff
Nancy Etcoff is part of a new vanguard of cognitive researchers asking: What makes us happy? Why do we like beautiful things? And how on earth did we evolve that way?Why you should listen to her:
Her recent research into the question of happiness exposes results that not only are surprising but reinforce things we should've known all along: like the fact that having flowers in the house really does make us happier. As the instructor of "The Science of Happiness" at Harvard Medical School and the director of the Program in Aesthetics and Well Being at Massachusetts General Hospital, Nancy Etcoff is uniquely qualified to solve the mysteries of contentment.
"Skewering the popular wisdom that beauty is a social construct, this Harvard psychologist argues that we ogle such features because they radiate the health and fertility our species needs to survive."Time
Εφοριακοί της Ελλάδος απεργούν και καλύπτουν συνδικαλιστές εφοριακούς φοροφυγάδες
Και ενώ ακόμα δε μάθανε που "καταχράζονται" τους "μισθούς" τους οι εφοριακοί χωρίς γραφείο, διευθυντή και διεύθυνση εργασίας, κατοικίας και ποιος τους διόρισε, τώρα έρχεται και το κύμα των φοροφυγάδων εφοριακών με τις τεράστιες περιουσίες.
Ελάτε να μου βάλετε χαλκά στη μύτη και βάλτε με να χορεύω στις πλατείες των χωριών άμα βάλουν έστων και έναν από αυτούς στη φυλακή.
Ελάτε να μου βάλετε χαλκά στη μύτη και βάλτε με να χορεύω στις πλατείες των χωριών άμα βάλουν έστων και έναν από αυτούς στη φυλακή.
Μίτσελ Τζόακιμ: Μην χτίσετε το σπίτι σας, καλλιεργήστε το!
Image via Wikipedia
Μίτσελ Τζόακιμ: Μην χτίσετε το σπίτι σας, καλλιεργήστε το!
About this talk
Ο οπαδός του TED και αστικός σχεδιαστής Μίτσελ Τζόακιμ παρουσιάζει το όραμά του για βιώσιμη, οργανική αρχιτεκτονική: οικολογικά οικήματα καλλιεργημένα από φυτά και - ακούστε - κρέας.
Soft cars, jet packs and houses made of meat are all in a day's work for urban designer, architect and TED Fellow Mitchell Joachim.
Why you should listen to him:
Joachim won the History Channel and Infiniti Design Excellence Award for the City of the Future, and Time Magazine's "Best Invention of the Year 2007" for his Compacted Car with MIT's Smart Cities. His project, Fab Tree Hab, has been exhibited at MoMA and widely published. He was chosen by Wired for "The 2008 Smart List: 15 People the Next President Should Listen To."
"The ideas that we proffer are based on off-the-shelf existing technologies. We just change the solution-bases and do things that aren't necessarily as obvious. We don't have a problem with thinking about science fiction -- in fact we actually embrace it."Mitchell Joachim
Related articles by Zemanta
- Don't build your home, grow it!: Mitchell Joachim on TED.com (ted.com)
- Who wants to live in a house made of pig meat? [Mad Urbanism] (io9.com)
- Growing A House From Meat (idle.slashdot.org)
Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010
Όταν οι ιδέες ερωτοτρωπούν. Ο ρόλος της ανταλλαγής ιδεών στο ανθρώπινο είδος.
Matt Ridley: When ideas have sex.
About this talk
At TEDGlobal 2010, author Matt Ridley shows how, throughout history, the engine of human progress has been the meeting and mating of ideas to make new ideas. It's not important how clever individuals are, he says; what really matters is how smart the collective brain is.
Κατά TEDGlobal 2010, συγγραφέας Matt Ridley δείχνει πώς, σε όλη την ιστορία, την κινητήρια δύναμη της ανθρώπινης προόδου υπήρξε η συνάντηση και το ζευγάρωμα των ιδεών να προβεί σε νέες ιδέες. Δεν είναι σημαντικό το πώς τα άτομα είναι έξυπνος, λέει? Αυτό που έχει πραγματικά σημασία είναι το πόσο έξυπνες είναι η συλλογική εγκέφαλο.
Κατά TEDGlobal 2010, συγγραφέας Matt Ridley δείχνει πώς, σε όλη την ιστορία, την κινητήρια δύναμη της ανθρώπινης προόδου υπήρξε η συνάντηση και το ζευγάρωμα των ιδεών να προβεί σε νέες ιδέες. Δεν είναι σημαντικό το πώς τα άτομα είναι έξυπνος, λέει? Αυτό που έχει πραγματικά σημασία είναι το πόσο έξυπνες είναι η συλλογική εγκέφαλο.
About Matt Ridley
British author Matt Ridley argues that, through history, the engine of human progress and prosperity has been, and is, "ideas having sex with each other."Why you should listen to him:
Ο Βρετανός συγγραφέας Matt Ridley ξέρει ένα πράγμα: Μέσα από την ιστορία, την κινητήρια δύναμη της ανθρώπινης προόδου και της ευημερίας έχει, και είναι, το ζευγάρωμα των ιδεών. Η πολυπλοκότητα του σύγχρονου κόσμου, λέει ο Ρίντλεϊ, δεν βρίσκεται σε μεμονωμένες πληροφοριών ή φαντασία? Είναι μια συλλογική επιχείρηση. Στο πρόσφατο βιβλίο του «Η Ορθολογική Optimist, Ridley (του οποίου τα προηγούμενα έργα περιλαμβάνουν Γονιδίωμα και Φύση μέσω έχει γαλουχήσει) σαρώνει ολόκληρο το τόξο της ανθρώπινης ιστορίας για να υποστηρίξει δυναμικά ότι "η ευημερία έρχεται από όλους που εργάζονται για όλους τους άλλους."
It is our habit of trade, idea-sharing and specialization that has created the collective brain which set human living standards on a rising trend. This, he says, "holds out hope that the human race will prosper mightily in the years ahead -- because ideas are having sex with each other as never before."
Είναι συνήθεια των εμπορικών συναλλαγών μας, η ιδέα της ανταλλαγής πληροφοριών και εξειδίκευση που έχει δημιουργήσει η συλλογική εγκεφάλου που καθορίζουν τα πρότυπα ανθρωπίνων ζουν με κάποια ανοδική τάση. Αυτό, λέει, "έχει την ελπίδα ότι η ανθρώπινη φυλή θα ευημερήσει ισχυρά κατά τα επόμενα χρόνια - γιατί οι ιδέες είναι που έχουν σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ τους, όπως ποτέ πριν."
"Ridley systematically builds a case through copious data and countless studies that “the vast majority of people are much better fed, much better sheltered, much better entertained, much better protected against disease and much more likely to live to old age than their ancestors have ever been.""Scientific American
Related articles by Zemanta
- TED Global - Matt Ridley on how ideas mate (ethanzuckerman.com)
- Report from TEDGlobal Session 2: Human Systems (ted.com)
- Matt Ridley at TED (freakonomics.blogs.nytimes.com)
- When ideas have sex: Matt Ridley on TED.com (ted.com)
Κυριακή 25 Ιουλίου 2010
Τα λερωμένα τ᾽άπλυτα τα παραπεταμένα ...
Σε νέα δίκη για ξέπλυμα χρήματος ο πρώην Αττικής Παντελεήμων.
Το κατά πόσο θα του είναι χρήσιμο πλέον να ζητά από τη σύνοδο του Βαρθολομαίου να ακροαστεί η καταδίκη του, και κατά πόσα άλλα χρόνια θα παραταθεί η εκλεισιμότητά του στο Κορυδαλλό έπεται να το μάθουμε λίαν συντόμως.
Αυτός όμως συνεχίζει να ζητά να εκτίσει την ποινή του σε μοναστήρι (φυσικά με άλλα καλογεράκια).
Τώρα στα γεράματα , μάθε γέρο γράμματα ... αναρωτιέμαι και σκέφτομαι που μπορεί να ξοδεύει τα εκατομμύρια ευρώ που με ιδρώτα, αλλά όχι του προσώπου του, αφού δεν έκανε χειρωνακτική εργασία παρά μόνο ευχολογίες οτιδήποτε είδους, είχε μαζέψει.
Ξέρω και άλλους πολλούς κληρικούς που ενώ έδωσαν όρκο ακτημοσύνης κατά τη χειροθεσία τους ως μοναχοί, είναι επίορκοι και καταχραστές ξένων εισοδημάτων, με ιδιόκτητες βίλες σε ακριβές περιοχές των Αθηνών.
Εις υγείαν των πιστών κορόϊδων λοιπόν ...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)