Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

InfoWar / Ὀσο εσύ κοιμάσαι ...

Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Στήνει παγίδες, υπονομεύει και χαντακώνεται ...

Και ύστερα λένε ότι χρειαζόμαστε αιμοδότες στην Ελλάδα.

Οι άγιοι δίνουν ακόμα το αίμα τους στην Ελλάδα !!!

Έτσι για να μη λέτε ότι μόνο τη ψυχή τους σκέφτονται !!!

Δε ξέρω τι ομάδα ή τι rhesus τύπος είναι , αλλά θαυματουργικά θα πρέπει να ταιριάζει σε κάθε πιστό. (Συγνώμη δηλαδή όχι και να δίνουν το αίμα τους για τους άπιστους και τους αντίχριστους !!!)

Ενημερώστε το πλησιέστερο κέντρο αιμοληψίας για να μη πάει χαμένο τόσο αίμα που τρέχει μέρα και νύχτα από τα δένδρα.

Αλήθεια τι το κάνατε τόσο αίμα τόσο καιρό που τρέχει με αφθονία από τις πληγές του αγίου;

Αρκεί να λένε ότι είναι εις δόξα θεού και τότε η ειδωλολατρία και η φυσιολατρία τους γίνεται εις δόξα θεού. Η χαζομάρα τους ονομάζεται τιμή αγίων (δένδρων, που πιθανώς αφού έχουν αίμα αγίου, να εισέλθουν και τα δένδρα αυτά στο παράδεισο του κόλπου ή του κήπου του Αβραάμ).

Ο χριστιανισμός βλάπτει σοβαρά τη λογική και νηφάλια σκέψη.


Το άγιο αλάτι στο πισινό εκδιώκει τις αιμορροΐδες (ζοχάδες). Περιμένω να δω και τις εικόνες Πριν και Μετά των πιστών τοιάυτης θαυματουργικής ίασης.

Πάντα οι θρησκείες αναζητούσαν με τσαρλατανισμό να αντικαταστήσουν την έρευνα και την επιστήμη. Θέλαν και θέλουν να δείξουν ότι είναι οι θεματοφύλακες μυστικών γνώσεων, θαυματοποιοί κατά παραγγελία, ιατροί κατά ανταμοιβή και ατζέντηδες πωλητές θέσεων στο θέατρο της μεταθανάτιας ζωής.

Το πρόβλημα όμως στις συναλλαγές με τοιούτους είναι ότι πάντα ζητούν προκαταβολικά τις πληρωμές τους και σε αποστέλλουν στις καλένδες του θανάτου σου για την απόκτηση της υγείας ή της παραδεισένιας απόλαυσης. Εν τω μεταξύ πλουτίζουν άμεσα εις υγείαν των κορόιδων που ακόμα ζουν και βλέπουν τα πλούτη τους να μεταβιβάζονται στους αγύρτες, έχοντας όμως μια ελπίδα ότι αυτά που τους υποσχέθηκαν αξίζουν περισσότερο από αυτά που τώρα έδωσαν ως αντάλλαγμα.

Ο καθένας που προσπαθεί και καταφέρνει κάτι αγαθό, ηλίθιο, άδικο, σωστό, τρελό ή αυτοκαταστροφικό αξίζει μόνο ένα μεγάλο: Εύγε ! 

Μη συμπονέσεις τον ηλίθιο που πάσχει από τις πράξεις του. Θα σε μισήσει και θα θέλει να σε εκδικηθεί για τη μείωση του χαρακτήρα του, που του προκαλεί η συμπόνια σου.

Ο καθένας που παθαίνει μόνο από τις αδικίες και ηλιθιότητες των άλλων αξίζει  δικαίως ένα λόγο: Συλλυπητήρια !

Ο μαρμαρωμένος βασιλιάς και η οικογένειά του δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τις σύγχρονες πολιτικές οικογένειες της Ελλάδας



ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΙ ΣΕ ΧΑΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣΑΔΕΣ

Παλαιολόγοι παραδίδουν γη και ύδωρ και ανταμείβονται πλουσιοπάροχα από τον Μωάμεθ Β΄


    Πολλοί παλαιολόγοι τακτοποιήθηκαν από το σουλτάνο κατακτητή μετά την Άλωση:

     - Ο Δημήτριος Παλαιολόγος, αδελφός τού τελευταίου αυτοκράτορα Κωνσταντίνου, παρέδωσε στον Μωάμεθ Β΄ την Πελοπόννησο κι ανταμείφτηκε με πλούσια δώρα και τις προσόδους τεσσάρων νησιών τού Αιγαίου εφ΄ όρου ζωής.

     Η κόρη τού Δημήτριου Παλαιολόγου, Ελένη, παντρεύτηκε το σουλτάνο Μωάμεθ Β΄ κι έζησε το υπόλοιπο τής ζωής της στο χαρέμι του μέσα στη χλιδή.

- Ο ανηψιός τού τελευταίου αυτοκράτορα, Μανουήλ, (γιός τού Θωμά Παλαιολόγου) επέλεξε να συνδιαλλαγεί με τον κατακτητή και να ζήσει ήσυχος στην Κωνσταντινούπολη. Απόκτησε οικογένεια και πέθανε χριστιανός εισπράττοντας από τον Μωάμεθ Β΄ σύνταξη.

- Ο γιος τού Μανουήλ, Ιωάννης Παλαιολόγος, έγινε πασάς και ναύαρχος τού τουρκικού στόλου με το όνομα Μεχμέτ Μεσίχ Παλαιολόγος.

Η Ιστορία τής Άλωσης θα πρέπει να επανεξεταστεί, ιδιαίτερα τα ενοχλητικά εκείνα σημεία της, που κάνουν λόγο για παράδοση κι όχι κατάληψη τής Κωνσταντινούπολης ύστερα από συνεννοήσεις -όχι μόνο των ιεραρχών, αλλά και- τού αυτοκράτορα με τον Μωάμεθ...


     O Δημήτριος Παλαιολόγος στέλνει πρεσβευτή στο σουλτάνο και τού ζητάει βοήθεια. (Κριτόβουλου τού Ίμβριου: «Ιστορία», Βιβλ. Γ΄, 19:4. Στο μικρό πλαίσιο επάνω είναι το πρωτότυπο κείμενο κι από κάτω το ίδιο κείμενο σε νεοελληνική απόδοση).



Ο Δημήτριος Παλαιολόγος παραδίδει την Πελοπόννησο στο Μωάμεθ
     Ο Δημήτριος Παλαιολόγος, όταν το 1448 πέθανε ο αυτοκράτορας Ιωάννης Η΄ Παλαιολόγος, επωφελήθηκε από την απουσία στην Πελοπόννησο τού αδελφού του Κωνσταντίνου ΙΑ΄ κι επιχείρησε να καταλάβει τον αυτοκρατορικό θρόνο. Τις ενέργειές του ματαίωσαν η αντίδραση τής σλάβας μητέρας του, Jelena Dragaš (διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Ούτε ένας έλληνας βυζαντινός αυτοκράτορας!), τής συγκλήτου και των αρχόντων. 

Τόσο το Δεσποτάτο τού Μυστρά, όπου υπήρχαν πολλοί ενωτικοί (φιλολατίνοι), που ήταν όργανα τού Πάπα όσο κι η υπόλοιπη Πελοπόννησος σπαρασσόταν από εσωτερικές αντιθέσεις. Ο Μωάμεθ, ύστερα από το 1453, άρχισε να καταστρώνει σχέδια να καταλάβει τα νησιά, την Πελοπόννησο κι όποια άλλη περιοχή τού ελλαδικού χώρου εξουσιαζόταν από τούς δυτικούς. Τα νησιά τα εξουσίαζαν οι βενετσάνοι, οι γενοβέζοι, οι ιωαννίτες κι άλλοι δυτικοί, την Αθήνα οι φράγκοι. Ο Θωμάς και ο Δημήτριος Παλαιολόγος (αδέλφια τού αυτοκράτορα Κωνσταντίνου) ήταν ηγεμόνες τού Δεσποτάτου τού Μυστρά (φόρου υποτελείς στο σουλτάνο). Ορισμένες περιοχές τής Πελοποννήσου κατείχαν οι βενετσάνοι, οι οποίοι είχαν κτήσεις και στα παράλια τής Ρούμελης και στην Αν. Θεσσαλία.

Όταν ο Μωάμεθ πολιορκούσε την Κωνσταντινούπολη, οι δυο αδελφοί Παλαιολόγοι, τρώγονταν και κοίταζε ο ένας να βγάλει από τη μέση τον άλλο. Τέτοια ήταν η έχθρα τους, που δεν συγκινήθηκαν, όταν ο Μωάμεθ πήρε την Πόλη. Ο Δημήτριος μάλιστα κάλεσε τον τούρκο στρατηγό Τουραχάν, που ήταν στη Θεσσαλία, να έρθει με στρατό στην Πελοπόννησο, να τον βοηθήσει να διώξει τον αδελφό του, Θωμά.

  Οι φεουδάρχες τής Πελοποννήσου είχαν χωριστεί σε δύο κόμματα. Το ένα ακολουθούσε τούς Παλαιολόγους καi το άλλο το Μιχαήλ Καντακουζηνό. Με τον Καντακουζηνό ήταν καi οι αλβανοί, που εξεγέρθηκαν, γιατί οι Παλαιολόγοι τούς φορολογούσαν βαριά. (Όπως έχει δειχθεί στο άρθρο τής «Ελεύθερης Έρευνας»,Από τον Σπάτα και τον Τατόη, στο Χαλάνδρι και τη Λούτσα..., οι αλβανοί στην Πελοπόννησο ήταν πολλοί). Μαζί τους ενώθηκαν οι έλληνες, κυρίως τα μεσαία και χαμηλά στρώματα.

     Ο Καντακουζηνός, αφού συγκέντρωσε γύρω του πολλούς αλβανούς και έλληνες, ανακηρύχτηκε δεσπότης τού Μυστρά. Οι επαναστάτες κέρδισαν τις πρώτες μάχες και πολιόρκησαν την Πάτρα, όπου έμενε ο Θωμάς Παλαιολόγος. Τα ίδια έπαθε κι ο Δημήτριος, που ήταν στο Μυστρά.

     Ο Θωμάς, που βρισκόταν σε πολύ δύσκολη θέση, ζήτησε βοήθεια από τούς βενετσάνους, αυτοί όμως, προτίμησαν να συμμαχήσουν με τούς αλβανούς.

     Ο Δημήτριος Παλαιολόγος όμως, που ήταν φιλότουρκος, έστειλε πρέσβεις στον Τουραχάν και τον κάλεσε να ΄ρθει στην Πελοπόννησο. Τού υποσχόταν μάλιστα, πως θα πλήρωνε μεγαλύτερο φόρο υποτέλειας (βλ. Σπ. Λάμπρου: «Παλαιολόγεια και Πελοποννησιακά», τ. Β΄, σ. 152).

     Ο Τουραχάν, αφού συνεννοήθηκε με το σουλτάνο Μωάμεθ, πήρε στρατό και κατέβηκε στην Πελοπόννησο. Χτύπησε τούς επαναστάτες, που πολιορκούσαν το Μυστρα κι αφού τούς νίκησε κι ελευθέρωσε το Δημήτριο Παλαιολόγο, ύστερα πήγε στην Πάτρα. Κι εκεί είχε επιτυχίες, γιατί οι επαναστάτες δεν μπόρεσαν να αμυνθούν. Έφυγαν οι πιο πολλοί κι ο Τουραχάν τούς καταδίωξε ως τη βενετσάνικη κτήση Μεθώνη.




     Μετά την παράδοση τής Πελοποννήσου από το Δημήτριο Παλαιολόγο στο σουλτάνο, ο σουλτάνος τον υποδέχεται με τιμές και πλούσια δώρα. (Κριτόβουλου τού Ίμβριου: «Ιστορία», Βιβλ. Γ΄, 20:7).

     Αν και οι επαναστάτες διαλύθηκαν, η Πελοπόννησος δεν ησύχασε, γιατί οι αιτίες, που προκάλεσαν την εξέγερση υπήρχαν ακόμα. Τα μέτρα που πάρθηκαν, δεν έφεραν την ησυχία. Γι΄ αυτό όχι μόνο τα δυο αδέλφια, Θωμάς και Δημήτριος Παλαιολόγοι, ήταν πάλι στα μαχαίρια, αλλά και οι λαϊκές μάζες, οι αλβανοί και οι άλλοι, βαρυγκομούσαν κι ετοιμάζονταν να ξεσηκωθούν πάλι.

     Στο αναμεταξύ (1456), ο Τουραχάν πέθανε και στάλθηκε ο γιος του Ομέρ μπέης με στρατό, να «επιβάλει την τάξη» στην Πελοπόννησο.

     Όταν έφτασε ο Ομέρ στην Πελοπόννησο, βρήκε πολλές δυσκολίες, γιατί αυτή τη φορά η εξέγερση υποστηριζόταν από ισχυρές δυνάμεις. Οι φεουδάρχες τού Μοριά, άλλοι ήθελαν την κατοχή των βενετσάνων, για να εξασφαλίσουν τα φέουδά τους και άλλοι τούς τούρκους, γιατί πίστευαν, πως θα ήταν καλύτερα εξασφαλισμένοι. Οι λαϊκές πάλι μάζες (αλβανοί και έλληνες) δεν ήθελαν να πληρώνουν φόρους και ήθελαν γη για να βόσκουν τα γιδοπρόβατά τους και χωράφια δικά τους. Από την αιτία αυτή ήταν πάντα στο πόδι.

     Το 1458 ο Μωάμεθ εισέβαλε ο ίδιος στην Πελοπόννησο. Από τον Ισθμό προωθήθηκε προς την Αρκαδία. Στην Ακροκόρινθο, που αντιστάθηκε, άφησε τμήμα στρατού με επί κεφαλής τον Μαχμούτ πασά, ρωμιό, που είχε εξισλαμισθεί. Στην Τεγέα, που λεγόταν τότε Μοχλίον, ο άρχοντάς της Δημήτριος Ασάνης συνθηκολόγησε και παράδωσε την πόλη. Από την Τεγέα ο Μωάμεθ προχώρησε προς την Πάτρα. Όταν έφτασε εκεί, βρήκε την πολιτεία έρημη. Ύστερα έστειλε στρατό στην Ηλεία και Μεσσηνία και σε λίγο γύρισε στον Ισθμό. Η Ακροκόρινθος αν και πολιορκούντανε τέσσερις μήνες από το Μαχμούτ, εξακολουθούσε την αντίστασή της.


 
     
     Ο σουλτάνος αναχωρεί από την Πελοπόννησο παίρνοντας μαζί του το Δημήτριο Παλαιολόγο με τη γυναίκα του, την κόρη του και τοπικούς άρχοντες. Για να ανταμείψει τον Δημήτριο για την παράδοση τής Πελοποννήσου τού παραχωρεί τις προσόδους Ίμβρου, Λήμνου, Θάσου, Σαμοθράκης, μια πόλης στον Έβρο και τού δίνει πολλά μετρητά και δώρα.



    Τ


ότε, ο Δημήτριος Παλαιολόγος, που ήταν φανερά πια όργανο των τούρκων, πρόσταξε τον Ματθαίο Ασάνη, που ήταν αρχηγός τής άμυνας τού φρουρίου, να το παραδώσει στο σουλτάνο. Ο Ασάνης υπάκουσε και η Ακροκόρινθος, το πιο ισχυρό οχυρό τού Μοριά, παραδόθηκε στους Τούρκους (βλ. Κριτόβουλου τού Ίμβριου: «Ιστορία», Βιβλίο Γ΄, 19-24). Ο Κριτόβουλος, που ήταν ακόλουθος τού σουλτάνου, αναφέρει, ότι ο Δημήτριος υποσχέθηκε στο σουλτάνο να τού δώσει την κόρη του και να τού παραδώσει ολόκληρη την Πελοπόννησο. Ο ίδιος ζήτησε να τού δοθεί αντί γι΄ αυτή κάποιος άλλος τόπος στη χώρα τού σουλτάνου, για να εξουσιάζει. Ύστερα από δυο χρόνια, ο Μωάμεθ αναγκάστηκε να εκστρατεύσει πάλι στην Πελοπόννησο (1460), γιατί η κατάσταση ήταν ξανά πολύ ανώμαλη. Ο Δημήτριος, ακόμα πιο φανερά υποστήριζε τούς τούρκους, ενώ ο αδελφός του Θωμάς συνεννοούντανε με τούς βενετσάνους.

Ο Δημήτριος Παλαιολόγος, για τις υπηρεσίες του, που πρόσφερε στούς τούρκους, πήρε πολλά δώρα και μετρητά και σαν αντάλλαγμα τα νησιά: Λήμνο, Ίμβρο, Θάσο και Σαμοθράκη και μιά πόλη στον Έβρο.



 
   O τελευταίος δεσπότης τού Μορέως, Δημήτριος Παλαιολόγος, αφού παρέδωσε την Πελο- πόννησο στο σουλτάνο Μωάμεθ Β΄ και την κόρη του Ελένη στο χαρέμι του, απέσπασε πολλά δώρα και τις προσόδους τεσσάρων νησιών κι έζησε το υπόλοιπο τής χωής του σα χριστιανός μέσα στη χλιδή. Τον τελευταίο μάλιστα χρόνο πριν πεθάνει, αποσύρθηκε σε μοναστήρι στο Διδυμότειχο, όπου έλαβε το όνομα μοναχός Δαβίδ. (Μικρογραφία χειρογράφου τού 15ου αιώνα, Αγία Πετρούπολη, Κρατική Βιβλιοθήκη.)



Μια παλαιολογίνα στο χαρέμι τού σουλτάνου
     Για να ανταμείψει τον Δημήτριο για την παράδοση τής Πελοποννήσου ο Μωάμεθ, εκτός των άλλων που προαναφέρθηκαν, πήρε για γυναίκα του την κόρη του, Ελένη Παλαιολογίνα, η οποία έκτοτε έζησε μέσα στην πολυτέλεια στο χαρέμι του.



Παλαιολόγος εξασφαλίζει σύνταξη από τον Μωάμεθ
     Ο Θωμάς Παλαιολόγος, μη διαθέτοντας στρατό καί αντικρίζοντας την εξέγερση των λαϊκών μαζών και το μίσος των τουρκόφιλων φεουδαρχών, όταν ο αδελφός του παρέδιδε την Πελοπόννησο στο Μωάμεθ, έφυγε και πήγε στην Ιταλία, για να ζητήσει τη βοήθεια των Παπών. Ο γιός του, Μανουήλ Παλαιολόγος, επιζήτησε να συνδιαλλαγεί με το κατακτητή και να ζήσει ήσυχος στην Κωνσταντινούπολη. Απόκτησε οικογένεια και πέθανε χριστιανός εισπράττοντας από τον Μωάμεθ Β΄ σύνταξη.



     
     Η επανάσταση τού ΄21 εναντίον των οθωμανών ξεκίνησε από την Πελοπόννησο, η οποία όμως, ενδεχομένως να μην είχε κατακτηθεί από το σουλτάνο, άν δεν την είχε παραδώσει ο Δημήτριος Παλαιολόγος.

     Επί πλέον, παρά το ότι διάφοροι ιστορικοί παραθέτουν πλείστα στοιχεία για παράδοση κι όχι κατάληψη ακόμα και τής Κωνσταντινούπολης ύστερα από συνεννοήσεις -όχι μόνο των ιεραρχών, αλλά και- τού αυτοκράτορα Κωνσταντίνου Παλαιολόγου με τον Μωάμεθ (π.χ. Καρολίδης, θέμα το οποίο θα παρουσιασθεί εκτενώς σε προσεχές άρθρο τής «Ελεύθερης Έρευνας») και πολλοί Παλαιολόγοι τακτοποιήθηκαν από τούς οθωμανούς κι έζησαν πλουσιοπάροχα, η σημερινή Ρωμιοσύνη, που εξακολουθεί να αυταπατάται τρεφόμενη με παραμύθια για μαρμαρωμένους βασιλιάδες, κόκκινες μηλιές και... πράσινα άλογα, διοργανώνει ομιλίες και τελετές προς τιμήν τους.
    



Παλαιολόγος γίνεται Μεχμέτ Πασάς
     Ένας από τούς δύο γιούς τού Θωμά, ο Ιωάννης Παλαιολόγος, που γεννήθηκε δυό χρόνια μετά την Άλωση, αφού εξισλαμίστηκε, έγινε πασάς και ναύαρχος τού τουρκικού στόλου με το όνομα Μεχμέτ Μεσίχ Παλαιολόγος.


     ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
     1. «Ιστορία τού ελληνικού έθνους», έκδ. «Εκδοτική Αθηνών», τόμ. Θ΄, Αθήνα.
     2. Νεότερο εγκυκλοπαιδικό λεξικό «Ήλιος», τόμ. ΙΕ΄, Αθήνα.
     3. Κριτόβουλου τού Ίμβριου: «Ιστορία», έκδ. «Κανάκη», Αθήνα, 2005.
     4. Γιάννη Κορδάτου: «Μεγάλη Ιστορία τής Ελλάδας», τόμ. ΙΧ, έκδ. «20οςαιώνας», Αθήνα.
     5. Σπ. Λάμπρου: «Παλαιολόγεια και πελοποννησιακά», έκδ. «Νότη Καραβιά, Αθήνα, 1912, 1930.
     6. Αριστείδη Π. Κόλλια: «Αρβανίτες και η καταγωγή των ελλήνων», Αθήνα, 1985.

Γιάννης Λάζαρης
     30.5.2011

Υ.Γ. 


Εγώ από αυτά που αναφέρονται παραπάνω θα προτιμούσα να μείνουν μαρμαρωμένοι, όχι μόνο εκείνοι οι βασιλιάδες αλλά και οι σημερινοί πολιτικοί και οι οικογένειες τους. 


ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΙ ΣΕ ΧΑΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣΑΔΕΣ

Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011

Ευτυχώς έχουμε μερικούς άξιους και έξυπνους....

Θεμα:      Ευτυχώς έχουμε μερικούς άξιους και έξυπνους....
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ......................!!!!!!!!!

Ένα λαμπρό υπόδειγμα ρητορικής και πολιτικής από πρόσφατη συνεδρίαση των Η.Ε., που έκανε τη διεθνή κοινότητα να χαμογελάσει:

Ο λόγος του έλληνα μόνιμου αντιπροσώπου στον ΟΗΕ:"Πριν ξεκινήσω, θέλω να σας πω κάτι για τον μέγα Αλέξανδρο. Όταν δάμασε τον βουκεφάλα, κατά τον γυρισμό του και περνώντας τον Αξιό και βλέποντας το νερό, σκέφτηκε ότι ήταν μια καλή ευκαιρία για μπάνιο.
Έβγαλε λοιπόν τα ρούχα του, τα ακούμπησε στον βράχο και μπήκε στο νερό. Όταν βγήκε και θέλησε να ντυθεί, τα ρούχα του είχαν εξαφανιστεί. Τα είχε κλέψει ένας σλάβος της Μακεδονίας.

Τότε πετάχτηκε οργισμένος ο εκπρόσωπος των Σκοπίων κι άρχισε να φωνάζει :
- Τι είναι αυτά που λες;    οι Σλάβοι δεν ήταν εκεί, τότε.

Οπότε ο Έλληνας εκπρόσωπος χαμογέλασε και είπε :
"Τώρα που το ξεκαθαρίσαμε αυτό, μπορώ να ξεκινήσω την ομιλία μου...!"

Παλεύοντας για τον εκδημοκρατισμό των μουσουλμάνων στη Αμερική

A teacher frightens his pupils by instructing ...Image via Wikipedia
Το δημοκρατικό σύστημα διαβίωσης, είναι ξένο προς τον ισλαμισμό και το χριστιανισμό. Πηγάζει καθαρά από τον Ελληνικό τρόπο διοίκησης των κοινών, έχοντας όλους τους πολίτες συμμετέχοντες και υπεύθυνους για κάθε δημόσια απόφαση.

Η κάθε προσπάθεια να επιτευχθεί δημο-κρατία σε θεο-κρατικές αντιλήψεις είναι καταδικασμένηνα αποτύχει. Ο εκδημοκρατισμός της Εγγύος και Μέσης Ανατολής έχει πρακτικά να κάνει με την εκδίωξη της θεοκρατίας μέσα από ανεκπαίδευτες κοινωνικές ομάδες, που το μόνο που καταλαβαίνουν είναι ο φόβος και ότι ή όποιος τον προκαλλεί.

Ο φόβος είναι η πηγή της δύναμης των θεοκρατών, και η αγραμματοσύνη είναι το εύφορο έδαφος καλιέργειας των τιμωρών θεών. Η φτώχια και η πείνα είναι το καλάμι και το μαστίγιο επιβολής των θεοκρατικών συμφερόντων, οι οποίοι πλουτίζουν με την "ευλογία" των θεών και το λιμό των αγροίκων.

Μην αφήσετε τα λόγια των θεοκρατών, και των θεοφίλων να σας πιάσουν κορόϊδα. Αυτός που σκέφτεται για κάθε πράξη του τι θα πεί ο θεός και οι λοιποί θεόφρονες, θα πουλήσει και τη ψυχή του στο θεό του για να πράξει το αναμενόμενο από τους ομόθρησκους του. Η αξία της δικαιοσύνης και της κοινωνικής συνύπαρξης είναι κακώς διαστρεβλωμένη με κλίση προς τις θρησκευτικώς αναμενόμενες επιβουλές και εντολές.

Τοιούτους ανθρώπους τους τιμούν ως μάρτυρες της πίστεως και διδάσκονται οι νέοι τους ώστε να τους μιμούνται. Εάν μέσα από το ψεύδος και τις ψευδαισθήσεις τους δοξάζεται ο θεός τους τότε όλα τα θεωρούν σωστά , επιτρέψιμα ή και επιβαλλόμενα στη σκέψη και τη πράξη των νέων τους. (χριστιανός απ. Παύλος και ισλαμιστές μάρτυρες).



Πέμπτη, 26 Μαΐου 2011

Ο αυτισμός αλλάζει τη μοριακή δομή του εγκεφάλου. Νέα ανακάλυψη δείχνει κοινή αιτία για αυτή τη πολυπρόσωπη αρρώστια

Autism Diagnostic Observation ScheduleImage via WikipediaAutism changes molecular structure of the brain: Discovery points to a common cause for multifaceted disease.

ScienceDaily (2011-05-25) -- For decades, autism researchers have faced a baffling riddle: how to unravel a disorder that leaves no known physical trace as it develops in the brain. Now a new study is the first to reveal how the disorder makes its mark at the molecular level, resulting in an autistic brain that differs dramatically in structure from a healthy one. The findings provide new insight into how genes and proteins go awry in autism to alter the mind.

Για δεκαετίες, οι ερευνητές του αυτισμού έχουν αντιμετωπίσει ένα πολύπλοκο αίνιγμα: πώς να διευκρινίσει μια αναταραχή που δεν αφήνει κανένα γνωστό φυσικό ίχνος όπως αναπτύσσεται στον εγκέφαλο. Τώρα μια νέα μελέτη είναι η πρώτη για να αποκαλύψει πώς η αναταραχή αφήνει το σημάδι της στο μοριακό επίπεδο, με συνέπεια έναν αυτιστικό εγκέφαλο που διαφέρει εντυπωσιακά στη δομή από έναν υγιή. Τα συμπεράσματα παρέχουν νέα διορατικότητα στο πώς τα γονίδια και οι πρωτεΐνες πηγαίνουν λοξά στον αυτισμό για να αλλάξουν το μυαλό.

Η ανακάλυψη προσδιορίζει επίσης μια καινούργια γραμμή επίθεσης για τους ερευνητές, οι οποίοι αντιμετωπίζουν αυτήν την περίοδο μια απέραντη σειρά πιθανών μετώπων για την αντιμετώπιση της νευρολογικής ασθένειας και τον προσδιορισμό των διαφορετικών αιτιών της. «Εάν επιλέγετε τυχαία 20 ανθρώπους με τον αυτισμό, η αιτία της ασθένειας κάθε προσώπου θα είναι μοναδική», είπε ο εν λόγω κύριος ανακριτής Δρ Ντάνιελ Geschwind, ο Gordon και η Βιρτζίνια MacDonald διακεκριμένη στην έδρα της ανθρώπινης γενετικής και καθηγητής της νευρολογίας και της ψυχιατρικής στη Ιατρική Σχολή του Ντέιβιντ Γκέφεν στο UCLA.

«Ακόμα όταν εξετάσαμε πώς τα γονίδια και οι πρωτεΐνες αλληλεπιδρούν στους εγκεφάλους των αυτιστικών ανθρώπων, είδαμε τα καθορισμένα με σαφήνεια κοινά πρότυπα. Αυτό το κοινό νήμα αλληλουχιών θα μπορούσε να κρατήσει το κλειδί  στην επισήμανση της προέλευσης της αναταραχής.»

Η ερευνητική ομάδα, που οδηγήθηκε από Geschwind, περιέλαβε τους επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Τορόντου και του κολλεγίου Λονδίνο του βασιλιά. Σύγκριναν τα δείγματα ιστού εγκεφάλου που λήφθηκαν μετά  από το θάνατο 19 ασθενώνς αυτισμού και από 17 υγιείς εθελοντές. Μετά από να σχεδιάσουν περίγραμμα τρεις περιοχές του εγκέφαλου που τις  σύνδεσαν προηγουμένως με τον αυτισμό, η ομάδα εστιάστηκε μέσα στον εγκεφαλικό φλοιό, το εξελιγμένο μέρος του ανθρώπινου εγκεφάλου.

Οι ερευνητές που στρέφονται στην έκφραση γονιδίων -- πώς η ακολουθία DNA ενός γονιδίου αντιγράφεται στο RNA, το οποίο κατευθύνει τη σύνθεση των κυψελοειδών μορίων που ονομάζονται τις πρωτεΐνες. Σε κάθε πρωτεΐνη ανατίθεται μια συγκεκριμένη στοιχειώδης εργασία από το γονίδιο να αποδώσει στο κύτταρο.

Με τη μέτρηση των επιπέδων γονίδιο-έκφρασης στον εγκεφαλικό φλοιό, η ομάδα αποκάλυψε τις συνεπείς και τις διαφορές στο πώς τα γονίδια στους αυτιστικούς και υγιείς εγκεφάλους κωδικοποιούν τις πληροφορίες.

«Ήμαστε έκπληκτοι να δούμε τα παρόμοια πρότυπα έκφρασης γονιδίων στους περισσότερους από τους αυτιστικούς εγκεφάλους που μελετήσαμε,» είπε ο εν λόγω πρώτος συντάκτης Irina Voineagu, ένας μεταδιδακτορικός συνεργάτης του UCLA. «Από μια μοριακή προοπτική, οι μισοί από αυτούς τους εγκεφάλους μοιράστηκαν μια κοινή γενετική υπογραφή. Λαμβάνοντας υπόψη τις πολυάριθμες αιτίες του αυτισμού, αυτό ήταν μια απροσδόκητη και συναρπαστική εύρεση.»

Το επόμενο βήμα των ερευνητών ήταν να προσδιορίσουν τα κοινά πρότυπα. Για να κάνουν αυτό, εξέτασαν στο μετωπικό λοβό του εγκεφαλικού φλοιού, που διαδραματίζει έναν ρόλο στην κρίση, τη δημιουργικότητα, τις συγκινήσεις και την ομιλία,και στους χρονικούς λοβούς του, οι οποίοι ρυθμίζουν την ακρόαση, τη γλώσσα και την επεξεργασία και την ερμηνεία των ήχων.

Όταν οι επιστήμονες σύγκριναν τους μετωπικούς και χρονικούς λοβούς στους υγιείς εγκεφάλους, είδαν ότι περισσότερα από 500 γονίδια εκφράστηκαν σε διαφορετικά επίπεδα στις δύο περιοχές.

Στους αυτιστικούς εγκεφάλους, αυτές οι διαφορές ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτες.

«Σε έναν υγιή εγκέφαλο, οι εκατοντάδες των γονιδίων συμπεριφέρονται διαφορετικά από την περιοχή στην περιοχή, και οι μετωπικοί και χρονικοί λοβοί είναι εύκολο να ειπωθούν χώρια,» είπε ο Geschwind. «Δεν είδαμε αυτό στον αυτιστικό εγκέφαλο. Αντ' αυτού, ο μετωπικός λοβός πολύ μοιάζει με το χρονικό λοβό.Τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που διακρίνουν κανονικά τις δύο περιοχές είχαν εξαφανιστεί.»

Δύο άλλα ευδιάκριτα πρότυπα προέκυψαν πότε οι επιστήμονες σύγκριναν τους αυτιστικούς και υγιείς εγκεφάλους. Κατ' αρχάς, ο αυτιστικός εγκέφαλος εμφάνισε μια πτώση στα επίπεδα γονιδίων αρμόδιων για τη λειτουργία και την επικοινωνία νευρώνων. Δεύτερον, ο αυτιστικός εγκέφαλος παρουσίασε ένα άλμα στα επίπεδα γονιδίων που περιλαμβάνονται στην ανοσσοπιητική λειτουργία και την αντιμετώπιση πρηξιμάτων και διογκώσεων.



http://www.sciencedaily.com/releases/2011/05/110525131701.htm

Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

Εξομοίωση σχιζοφένειας σε υπολογιστικά δίκτυα. Πιθανή συσχέτιση με την αυξημένη ντοπαμίνη στον εγκέφαλο.

2006-12-17-019Image by Don Fulano via FlickrΕπιστήμονες στο πανεπιστήμιο του Τέξας Austin και του Yale, έκαναν ένα πείραμα με νευρονικά δίκτυα (neural networks), τα οποία ομοιάζουν στη λειτουργία τους με τα νευρικά κύταρα του ανθρώπινου εγκεφάλου.

Τα νευρονικά δίκτυα μαθαίνουν με την επαναλαμβανόμενη υπόδειξη παραγόντων και επιθυμητών αποτελεσμάτων. Το νευρονικό δίκτυο μαθαίνει μέσω στατιστικής συσχέτισης εισερχομένων και επιθυμητών αποτελεσμάτων. Η μέγιστη επανάληψη δίνει μέγιστη γνωσιακή μάθηση αρκεί να μπορεί να ξεχωρίζει ζεύγη εισερχομένων μυνημάτων και επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Στο πείραμα χρησιμοποίησαν την παράμετρο (ικανότητα) διαφοροποίησης μεταξύ των δεδομένων των πειραμάτων που ομοιάζει με την ενέργεια κατανόησης και απομνημόνευσης ενός γεγονότος στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Όταν η παράμετρος μνήμης των γεγονότων αυξάνεται, τότε η διαφοροποίηση χρονικά γειτονικών ζευγών γεγονότων (εισερχόμενα δεδομένα και επιθυμητών αποτελεσμάτων), τότε το υπολογιστικό σύστημα "μαθαίνει" τα δεδομένα πάνω του ενός γεγονότος ως ένα.

Αυτό το σύστημα "έμαθε" από συγχέουσες πληροφορίες (συγχέοντας εισερχόμενα δεδομένα πολλών γεγονότων με συγχέοντα επιθυμητά αποτελέσματα πολλών γεγονότων). Το τελικό αποτέλεσμα επιβεβαίωσης της "αποκτημένης γνώσης" αυτού του υπολογιστικού συστήματος είχε τα χαρακτηριστικά που ομοιάζουν με τα χαρακτηριστικά των "γνώσεων" ενός σχιζοφρενή ανθρώπου.

Το ίδιο αποτέλεσμα δίνει και η αυξημένη ντοπαμίνη στις λειτουργίες κατανόησης και καταγραφής γεγονότων στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Η σύγχυση που προκαλεί η ντοπαμίνη είναι συγκρίσιμη με την αυξημένη παράμετρο απομνημόνευσης του υπολογιστικού συστήματος.

Ο έλεγχος της "γνώσης" του υπολογιστικού συστήματος, έδειξε αλλαγή περιγραφών , μίξη από πρώτο σε τρίτο πρόσωπο μέσα σε μία πρόταση, ακατανόητες δικαιολογήσεις και σύνολα άσχετων προτάσεων.

Scientists Afflict Computers With 'Schizophrenia' to Better Understand the Human Brain

Impossible to Believe in Islam and be Mentally Sane

Sharia law is not just about having 4 wives, divorce, stripping women rights, or fasting Ramadan; it is about forcing the world to convert to islam. The minute the authority accepts sharia law of islam in western legal system the citizens have to submit to the quran entirely. quran 9:29 to 30 says [kill whosoever doesnt submit to allah] quran 2:193 says: [Kill them until there is no commotions, BECAUSE the religion should be ONLY for allah] It means no other religions beside islam in the world




Wafa Sultan Terrorism and Islam

Η τρομοκρατία δεν είναι ένα παράσιτο της θρησκευτικής διδασκαλίας του ισλαμισμού αλλά ένα κεντρικό δίδαγμα τρόπου σκέψης και βίωσης. Η βάναυση μεταχείρηση των γυναικών είναι θρησκευτικά δικαιολογημένη. Η έλλειψη παιδείας είναι διοικητική πολιτική.

Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011

ΟΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

womanImage by amfipolis via Flickr

ΟΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
 

Η ιστορία των γυναικών στην εκπαίδευση των εποχών της τουρκικρατίας και των πρώτων χρόνων της απελευθέρωσης δεν είναι γεμάτος από ρόδα αλλά από τα αγκάθια τους.





Good Reasons for "Believing" in God - Dan Dennett, AAI 2007

Dan Dennett's talk at the AAI 2007 Conference in Washington, D.C. He is presented with the 2007 Richard Dawkins award at the introduction.