Εξαφάνιση της Μαλαισίας αεροπορικές εταιρείες πτήση MH 370: Η ερώτηση τρισεκατομμύρια δολαρίων στις ΗΠΑ και τις υπηρεσίες πληροφοριών
Παγκόσμια έρευνα, 29 Μαρτίου 2014
URL του παρόντος άρθρου:
http://www.globalresearch.ca/disappearance-of-malaysian-Airlines-Flight-MH-370-the-trillion-question-to-the-u-s-and-Its-Intelligence-Services/5375780
http://www.globalresearch.ca/disappearance-of-malaysian-Airlines-Flight-MH-370-the-trillion-question-to-the-u-s-and-Its-Intelligence-Services/5375780
Επιτρέψτε μου να δηλώσω εξαρχής ότι συμφωνώ απόλυτα με τις δηλώσεις τύπου της Μαλαισίας υπουργός άμυνας και Υπουργός Μεταφορών αποφασίζοντας, Datuk Seri Hishammuddin Χουσεΐν ότι "αντιδρούσαμε αρκετά, υπεύθυνα και ιστορία θα μας κρίνει για αυτό."
Και σε άτακτος και αλαζονικό ερώτηση από μια ανταποκριτής των Financial Times, Datuk Seri με εμπιστοσύνη και ακεραιότητα είπε σωστά χωρίς κανένα φόβο της αντίφασης, που «Δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει κάτι διαφορετικό από αυτό που έχουμε ήδη κάνει.» Μπράβο!
Οι Financial Times, CNN και άλλα ξένα μέσα θα έπρεπε να την θέτουν παρόμοια ερωτήματα στις ΗΠΑ και τις υπηρεσίες πληροφοριών και στάση ύπουλος ότι η Μαλαισία δεν είναι διαφανή ή/και ασχολούνται με ένα ένδυμα. Ξένα μέσα θα πρέπει να σταματήσει να ασκούν βρώμικη πολιτική!
Είναι ελπίδα μου ότι μετά τη δημοσίευση του παρόντος άρθρου, μαλαισιανά μαζικής επικοινωνίας μέσα θα επικεντρωθεί αμφισβητούν την ακεραιότητα των ΗΠΑ της βοήθειας στη Μαλαισία, στις τρεις πρώτες εβδομάδες της αποστολής SAR, παρά την πρόσφατη πρότασή της για περισσότερη βοήθεια.
Παίρνω την άνεση ότι επιφυλάξεις μου σχετικά με τις ΗΠΑ και τις υπηρεσίες πληροφοριών, καθώς και άλλες υπηρεσίες πληροφοριών που συνδέονται στενά με τις ΗΠΑ, κυρίως βρετανικές μυστικές υπηρεσίες, έχουν περισσότερο από ό, τι δικαιώνεται από το Reuters, στην έκθεσή της ειδήσεις για 28ης Μαρτίου, 2014 με τίτλο Geopolitical παιχνίδια κυνήγι μειονέκτημα για την πτήση MH370
Η αναζήτηση για πτήση MH370, το jetliner Μαλαισίας αεροπορικών εταιρειών που εξαφανίστηκε πάνω από τη θάλασσα της Νότιας Κίνας στις 8 Μαρτίου, συμμετείχαν περισσότερες από δύο δωδεκάδες χώρες και 60 αεροσκάφη και πλοία αλλά ταλαιπωρείται από περιφερειακούς ανταγωνισμούς.
… Με τις Ηνωμένες Πολιτείες να παίζει έναν σχετικά σίγαση ρόλο το είδος της άσκησης που μέχρι πρόσφατα θα έχουν κυριαρχήσει, εμπειρογνώμονες και υπαλλήλους πω δεν υπήρχε καμία πραγματική κεντρικού συντονισμού, μέχρι την αναζήτηση για το αεροπλάνο περιορίστηκε σε νότιο Ινδικό Ωκεανό, όταν η Αυστραλία µεγάλο.
Μέρος του προβλήματος είναι ότι η Ασία έχει καμία δομή περιφερειακής άμυνας του ΝΑΤΟ-στυλ, αν και πολλές χώρες έχουν επίσημες συμμαχίες με τις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέλη της Κοινοπολιτείας, Μαλαισία, η Σιγκαπούρη, η Νέα Ζηλανδία και η Αυστραλία έχουν επίσης μια ρύθμιση με τη Βρετανία για να συζητήσουν θέματα άμυνας σε περιόδους κρίσης.
Δεδομένου ότι εμβάθυνε την μυστήριο για την τύχη του Boeing 777 και των 239 επιβατών και πληρώματος, οι περισσότεροι από τους Κινέζους, κατέστη σαφές ότι η υψηλότερη διαβάθμιση στρατιωτική τεχνολογία μπορεί να κρατήστε πατημένο το πλήκτρο.
Αλλά η έρευνα έγινε σε αδιέξοδο πέρα από την απροθυμία των άλλων να μοιράζονται πληροφορίες, μια επιφυλακτικότητα που εμφανίστηκε να σκληρύνει ως η αναζήτηση τομέα διευρύνθηκε.
"Αυτό μετατρέπεται σε ένα μυθιστόρημα κατάσκοπος," είπε ένας απεσταλμένος από μια χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας, σημειώνοντας το γύριζε προσοχή σε περιοχές και τεχνικές μερικές χώρες άρεσε να συζητήσει δημόσια.
Τελικά, η μόνη χώρα με τα τεχνικά μέσα για να ανακτήσει το αεροπλάνο- ή σε τουλάχιστον το μαύρο κουτί καταγραφέα, που θα μπορούσαν να βρίσκονται στο νερό αρκετά μίλια βαθιά – μπορεί να είναι ΗΠΑ.Των βαθέων υδάτων οχημάτων καταγγέλεται τελικά τα συντρίμμια της Air France 447 μετά το κραχ του 2009 σε μια απομακρυσμένη περιοχή του νότιου Ατλαντικού.
Ενώ Putrajaya έχει αναγκαστεί να αποκαλύψει ορισμένα όρια και σειρές τα μέσα υπεράσπισής του αέρα, η απροθυμία των γειτόνων της Μαλαισίας να απελευθερώσει ραντάρ ευαίσθητα δεδομένα μπορεί να παρεμποδίζεται η έρευνα για τις ημέρες.
Σε μια συνάντηση Πρέσβεων στο κέντρο ad hoc κρίση σε ένα αεροδρόμιο ξενοδοχείο στις 16 Μαρτίου, Μαλαισία επισήμως έκκληση στις χώρες για τη δυνατή πορεία του jet για βοήθεια, αλλά εν μέρει συναντήθηκε με την ευγενική κωλυσιεργία, είπε δύο ανθρώπους κοντά τις συνομιλίες.
Ορισμένες χώρες ζήτησε Μαλαισία για να θέσει το αίτημά του γραπτώς, προκαλώντας μια αναταραχή των διπλωματικών διακοινώσεων και υψηλού επιπέδου επαφές.
«Έγινε ένα παιχνίδι του πόκερ στην οποία Μαλαισία διένειμε τα χαρτιά στο τραπέζι, αλλά δεν θα μπορούσε να αναγκάσει τους υπολοίπους να δείξει το χέρι τους,"είπε ένα πρόσωπο από μια άλλη χώρα που συμμετέχουν στις συνομιλίες.
Όπως και στον βόρειο Ινδικό Ωκεανό, όπου οι κινεζικές δυνάμεις λειτουργούν παράλληλα με άλλα έθνη για την καταπολέμηση της πειρατείας της Σομαλίας, πρώην και νυν αξιωματούχοι αναφέρουν όλες τις πλευρές σχεδόν βεβαίως ήσυχα να κατασκοπεύουν και παρακολούθηση μεταξύ τους την ίδια στιγμή. (η υπογράμμιση δική μου)
WantChinaTimes, Ταϊβάν ανέφεραν,
Tαυτός Ηνωμένες Πολιτείες επωφελήθηκε από την αναζήτηση για το λείπουν Malaysia Airlines πτήση να δοκιμάσει τις δυνατότητες των δορυφόρων της Κίνας και να κρίνουμε την απειλή των κινεζικών πυραύλων εναντίον της αεροπλανοφόρα, οι εκθέσεις μας αδελφή χαρτί θέλουν καθημερινά.
Erich Shih, επικεφαλής δημοσιογράφος στην κινεζική γλώσσα ειδήσεων στρατιωτική μηνιαία διεθνούς άμυνα, είπε τΗΠΑ έχει περισσότερες και καλύτερες δορυφόρους αλλά δεν έλαβε μέρος στην αναζήτηση για την πτήση MH370, που εξαφανίστηκε περίπου μία ώρα σε την πτήση από την Κουάλα Λουμπούρ του Πεκίνου τις πρώτες πρωινές ώρες της 8ης Μαρτίου με 239 άτομα επί του πλοίου. Shih ισχυρίστηκε ότι οι ΗΠΑ που πραγματοποιήθηκε πίσω επειδή ήθελε να δει τι θα παρέχει πληροφορίες της Κίνας δορυφόρους.
Τα παραπάνω είναι η πραγματικότητα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Ως εκ τούτου, απέχουν κάθε προσπάθεια να ετικέτα τα μέσα επικρατουσών παραπάνω άρθρα ως "θεωρία συνωμοσίας". Reuters έχει αφήσει το τζίνι από το μπουκάλι!
Της Μαλαισίας υπουργός μεταφορών Datuk Seri Hishammuddin έδωσε συμβουλές δυσκολίες της Μαλαισίας (καθώς τα χέρια του ήταν δεμένα από νοημοσύνη πρωτόκολλα και ή άρνηση των σχετικών ξένων μυστικών υπηρεσιών και η διπλωματική απροθυμία), αλλά μας τοπικά μέσα ενημέρωσης απέτυχε να εκτιμήσουν τις αποχρώσεις των δηλώσεών του, κατευθύνοντας δεν τους ερωτήσεις σε όσα μέρη έχουν αποτύχει Μαλαισία ως γείτονάς τους και τους δασμούς υπό διάφορες συνθήκες άμυνας και ρυθμίσεις.
Μαλαισίας μέσα ενημέρωσης, παρακαλούμε να διαβάσετε τουλάχιστον τρεις φορές, τις ποινές στην τολμηρή και ΑΦΎΠΝΙΣΗΣ μέχρι την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ότι η χώρα μας έχει υποστεί επεξεργασία άσχημα ακόμα κι αν η χώρα μας ανοίξει όλα τα χαρτιά της εθνικής ασφάλειας στο τραπέζι έτσι ώστε οι χώρες οι υπήκοοι των οποίων είναι οι επιβάτες σε πτήση MH 370 θα μπορούσε να έρθει προς τα εμπρός με ειλικρίνεια για να βοηθήσει στην επίλυση αυτής της τραγωδίας ατυχές που δεν είναι της Μαλαισίας των αποφάσεων.
Μαλαισία είναι, αλλά το θύμα αυτής της τραγωδίας, του οποίου το αεροπλάνο, MH 370 χρησιμοποιήθηκε για μια κρυφή ατζέντα για την οποία μόνο ο χρόνος θα αποκαλύψει.
Σε προηγούμενο άρθρο μου δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα για τις 27θ Μαρτίου, 2014, ι εκτίθεται το πώς το Ισραήλ αυτής της τραγωδίας για να δημιουργήσετε την κοινή γνώμη για έναν πόλεμο ενάντια στο Ιράν, μια μουσουλμανική χώρα που έχει κοντά δεσμούς με την Μαλαισία.
Στην αρχή της αποστολής SAR, όλους τους ενδιαφερόμενους δήλωσε κατηγορηματικά ότι κάθε σενάριο, δεν έχει σημασία πόσο απίθανο θα εξεταστεί αυστηρά με την αριστερά δεν πέτρες unturned-τρομοκράτης αεροπειρατεία, αποστολή αυτοκτονίας, τεχνικές βλάβες, ανεπαρκή ασφάλεια, εγκληματικές ενέργειες των ο πιλότος και ή συγκυβερνήτης κ.λπ.
Λαμβάνοντας υπόψη την ανωτέρω προϋπόθεση, οικογένειες από τους επιβάτες και το πλήρωμα του MH 370 έχουν κάθε δικαίωμα να θέσω τα ακόλουθα ερωτήματα των ΗΠΑ και άλλες χώρες που έχουν εξειδικευμένες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται εντοπίζουν και θα παρακολουθούν τα αεροπλάνα και τα πλοία σε όλες τις περιπτώσεις.
Τέτοιες ερωτήσεις δεν πρέπει να πυροβόλησε από εκείνους που έχουν μια κρυφή ατζέντα το εν λόγω ποσό αυτό ερωτήματα για "θεωρίες συνωμοσίας". Κάθε άλλο παρά τις θεωρίες συνωμοσίας, αποδεικνύουμε ότι οι ερωτήσεις που κατατέθηκαν παρακάτω και το σκεπτικό για ζητώντας τους είναι βάσιμη και πρέπει να αντιμετωπιστούν από τα ενδιαφερόμενα μέρη, ελλείψει της οποίας ένα συμπέρασμα που θα έπρεπε να εξαχθούν ότι είναι συνένοχη στην εξαφάνιση της MH 370.
Μας επιτρέπει να αρχίσει.
1) το αεροπλάνο διατάχθηκε να γυρίσει πίσω, αν έτσι, που έδωσε τη διαταγή;
2) ήταν το αεροπλάνο γύρισε πίσω με το χέρι ή με τηλεχειρισμό;
3) Εάν ο τελευταίος, ποια χώρα ή οι χώρες έχουν τις τεχνολογίες για να εκτελέσει μια τέτοια πράξη;
4) 370 MH ήταν weaponised πριν από την πτήση του Πεκίνου;
5) αν ναι, τι είναι το πιθανό μεθόδους μιας τέτοιας αποστολής – βιολογικά όπλα, βρώμικο βόμβες;
6) ήταν Πεκίνο / Κίνα ο στόχος και αν έτσι γιατί;
7) Qui Bono;
8) η ακολουθία των χωρών που προσδιορίζει την υποτιθέμενη συντρίμμια MH 370 στον Ινδικό Ωκεανό έγινε αρχικά από την Αυστραλία, ακολουθούμενη από την Ταϊλάνδη, την Γαλλία, την Ιαπωνία και τη Βρετανία μέσω Immarsat. Γιατί δεν ΗΠΑ δεν προσφέρει οποιαδήποτε δορυφορικής τεχνολογίας μέχρι σήμερα;
9) πριν να το διακόπτη εστίασης στον Ινδικό Ωκεανό, ήταν η αποστολή SAR στις θάλασσες Νότια Κίνα, χρησιμοποιούνται ως προκάλυμμα για την εγκατάσταση υποθαλάσσιων εξοπλισμού για τον εντοπισμό και την παρακολούθηση των ναυτικών ικανοτήτων των ναυτικών όλα τα έθνη που ανταγωνίζονται για την επίμαχη χωρικά ύδατα; Reuters, όπως αναφέρεται πιο πάνω φαίνεται να έχουν προτείνει μιας τέτοιας έκβασης.
10) γιατί ήμουν εκεί ήταν χωρίς εστίαση, ειδικά από τα ξένα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σχετικά με την πληροφόρηση και δυνατότητες παρακολούθησης του Ντιέγκο Γκαρσία, η στρατηγική ναυτική και αεροπορική βάση των ΗΠΑ;
11) γιατί δεν ερωτήσεις, εάν το ίχνος πτήσης του MH 370 (αν, όπως ισχυρίστηκε συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό), ήταν εντός των γεωγραφικών παραμέτρων για τις δυνατότητες της νοημοσύνης του Ντιέγκο Γκαρσία; Γιατί τους δεν αεροσκάφη που αναπτύχθηκαν από το Ντιέγκο Γκαρσία να υποκλέψει το αεροπλάνο "Αγνώστων", το οποίο προφανώς θα αποτελεί απειλή για το Diego Gracia στρατιωτική βάση;
12) τον ξεπερασμένο δυνατότητες του δορυφορικού συστήματος εξάγωνο αναπτυχθεί από τις ΗΠΑ στη δεκαετία του 1970 έχει ένα ψήφισμα έδαφος 0.6 μέτρων, επιπλέον, το παρόν και τελευταίες τεχνολογίες διαθέτουν τη δυνατότητα να προσδιορίσει τα αντικείμενα που είναι πολύ μικρότερα σε μέγεθος. Γιατί έχουν τέτοια δορυφόροι δεν παρέχονται οποιεσδήποτε εικόνες των συντριμμιών υποτιθέμενη στον Ινδικό Ωκεανό; Ήταν σκοπίμως παρακρατηθεί;
13) στις 6η Απριλίου 2012, οι ΗΠΑ εξαπέλυσαν μια αποστολή που ονομάστηκε "NROL-25» (που αποτελείται από ένα κατασκοπευτικούς δορυφόρους) από Vandenberg βάση Πολεμικής Αεροπορίας στην Καλιφόρνια. Ο δορυφόρος NROL-25 ήταν πιθανό στημένα με "ραντάρ" ένα σύστημα που είναι σε θέση να παρατηρεί στόχους σε όλη την υδρόγειο στο φως της ημέρας και σκοτάδι, σε θέση να διαπεράσει τα σύννεφα και να προσδιορίσει τις υπόγειες κατασκευές, όπως στρατιωτικές αποθήκες καυσίμων. Αν και τις πραγματικές του δυνατότητες των δορυφόρων δεν είναι γνωστή στο κοινό λόγω άκρως απόρρητο ταξινόμησή τους, Μερικοί αναλυτές ισχυρίστηκαν , το ότι η τεχνολογία επιτρέπει στις αρχές να κάνετε ζουμ σε τόσο μικρό όσο μια ανθρώπινη γροθιά στοιχεία από εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά. Πώς είναι αυτό που διαβιβάστηκε δεν εικόνες των συντριμμιών MH370 Μαλαισία, ως αυτή η δυνατότητα δεν είναι απόρρητα, αν και άλλες τεχνολογίες καλά μπορεί να εξακολουθούν να κατατάσσονται; (Πηγή: Slate.com)
14) θα μπορούσε να είναι ότι το παραπάνω δυνατότητες δεν ήταν τα touted;
15) ωστόσο, το Δεκέμβριο, 2013, ΗΠΑΠύραυλο Atlas V ξεκίνησε μεταφέρουν ο δορυφόρος κατασκόπων NROL-39 για το εθνικό γραφείο αναγνώρισης, αντιπροσωπεία νοημοσύνης που συχνά επισκιάζεται από το περιβόητο αντιπροσωπεία εθνικής ασφάλειας (NSA), μόνο που Απαγωγοί δεδομένων μέσω κατασκοπευτικούς δορυφόρους στο διάστημα. Το "NROL-39 έμβλημα" αντιπροσωπεύεται από το χταπόδι ένα ευέλικτο, προσαρμοστική και βιλών πλάσμα. Εμβληματικός, τους εχθρούς των Ηνωμένων Πολιτειών είναι προσβάσιμα δεν έχει σημασία όταν επιλέγουν να κρύψει. Το έμβλημα με τόλμη ορίζει "τίποτα πέρα από την προσιτότητά μας». Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι τα πλοκάμια του χταποδιού κόσμο της Αμερικής εξαπλώνονται σε όλη την υδρόγειο να πηνίο γύρω από τα πάντα στα χέρια τους, η οποία είναι, επίσης, τα πάντα (πηγή: φωνή της Μόσχας). Ακόμη, οι ΗΠΑ με τέτοιες δυνατότητες παρέμεινε σιωπηλός. Γιατί?
Μπορούμε να πούμε ότι δεν είναι μέσα στη σφαίρα της πιθανότητες ότι οι ΗΠΑ δεν μπορεί να θέλουν το αεροπλάνο MH 370 να ανακτηθεί εάν απατεώνων φορέων νοημοσύνη ήταν υπεύθυνοι για την εξαφάνιση των MH 370.
Αν τα παραπάνω ερωτήματα τέθηκαν στις ΗΠΑ και άλλες νοημοσύνη πρακτορεία και απαντήσεις δεν είναι επικείμενη, είμαι της άποψης ότι η κυβέρνηση της Μαλαισίας, πρέπει να δηλώσετε δημόσια ότι εθνικής κυριαρχίας και της ασφάλειάς μας έχουν απειληθεί από την εξαφάνιση του MH 370 και ότι ήταν σιωπηρά συνένοχη στην εξαφάνιση της MH370 τις αντιπροσωπείες νοημοσύνης σχετικές.
Από βγαίνει ανοιχτά για να εξηγήσει την δύσκολη θέση που αντιμετωπίζει η χώρα μας, η Μαλαισία μπορεί να αποτρέψει μια εχθρική πράξη κατά μιας τρίτης χώρας.
Καλώ, επομένως, τα μαλαισιανά μαζικής επικοινωνίας μέσα να είναι θαρραλέα και να ξεκινήσει μια τέτοια ερωτήματα όπως μόνο οι ΗΠΑ και άλλες αντιπροσωπείες νοημοσύνης μπορεί να δώσει οριστικές απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις 15.
Είναι μάταιο να ζητήσουμε απαντήσεις από τη Μαλαισία καθώς δεν είμαστε σε θέση να παρέχουν την πληροφορία δεν έχουμε τις δυνατότητες των παγκόσμιων και περιφερειακών στρατιωτικών δυνάμεων.
Μαλαισιανών πρέπει να ενώσει πίσω από την κυβέρνηση, έτσι ώστε οι ηγέτες μας χρειάζεται να αισθάνονται ότι είναι μόνοι επωμίζονται αυτό το τεράστιο βάρος.
Matthias Chang είναι διακεκριμένος Μαλαισίας δικηγόρος και συγγραφέας, ο οποίος διετέλεσε πολιτικός Γραμματέας και σύμβουλος του πρώην πρωθυπουργού Δρ Mahathir Mohamad.