Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Θυμηθήτε ποιων τα χέρια ζητούν να φιλούν, και με τι ασχολούνται εκείνοι





Αντιπαράθεση Κούγια με Ζήνδρο για την υπόθεση Γιοσάκη και σχέσεις με Θεόκλητο και Χριστόδουλο.
Controversy between Kougias and Zindros about Giosakis, Theokletus and Christodoulus.

Αφού είδαμε τα Εργα και ημέρες του Ιάκωβου Γιοσάκη για τα Εκτός συνόρων ήρθε ο καιρός που Δικαιώθηκε ο Γιοσάκης στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο . Τώρα λοιπόν να ξέρετε ότι Επιστρέφει στα ιερατικά του καθήκοντα ο Ιάκωβος Γιοσάκης ... , τρέξτε να πάρετε ευλογία και κρατήστε σειρά για τα δικαστικά σας αιτήματα, ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ, προλάβετε ... ή θρησκεία έχει για όλους και για όλα, τίποτα δε μένει ανήκουστο, τίποτα δε θεωρήται παράλογο.

Όλα τα βοηθά η θρησκειολογική πρακτική.

Και μη ξεχάστε, και οι πολιτικοί μας έχουν την ικανότητα ευλογίας, σκύψτε και φιλήστε ... όπως σας έχουν μάθει μέχρι τώρα οι θρησκευτικοί ταγοί να ακούτε τους συνεταίρους τους πολιτικούς αρχηγούς.

Ο δικός μου πρώην θρησκευτικός ταγός της ορθοδοξίας, όταν ήμουν και εγώ πρόβατο (ζωο δηλαδή κανονικότατο), μου είχε ζητήσει να πάμε μαζί να αγοράσουμε εσώρουχα για μένα. Και φαντάσου ότι ήμουν νεοπαντρεμένος ... αλλιώς τί άλλο θα μου ζητούσε εκείνη τη στιγμή. Τώρα όμως εφυσηχάζει (ανησύχως).

Σχετικά Άρθρα