Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Το μύνημα

Σήμερα μας επισκέφτηκε ένας άγνωστος λαϊκός που είχε το "μύνημα" για εμάς όλους.

"Πρέπει να ξέρεις για το σκοπό που ήρθα, έχω ένα μύνημα για εσάς" είπε με απαλή φωνή.

"Βασικά, όχι δε γνωρίζω, δε περιμένω κανένα μύνημα" απάντησα σαστισμένος.

"Ήρθα να σας βαπτίσω εσάς και όλους τους κληρικούς εδώ. Είσαι βαπτισμένος εσύ;" άκουσα τον άνθρωπο να λέει και να ρωτάει.

"Έχω ήδη περάσει από αυτό στάδιο, δεν ενδιαφέρομαι να το ξανακάνω" απάντησα ήρεμα και απαλά.

"Μα πρέπει να βαπτιστείς από την άνω φωτιά, να ξαναγεννηθείς" ακούω με προτρεπτική φωνή.

"Θα θέλατε να μιλήσετε για κάτι με τους κληρικούς; Επάνω είναι, σας περιμένουν" αντιπρότεινα και εγώ.

"Πάω αμέσως να παραδόσω το μύνημα" είπε και χωρίσαμε.



Σε λίγο ένας ιερέας κτυπά απαλά την είσοδο μου.

Απαντώντας και ανοίγοντας την πόρτα ακούω με μία ήσυχη αλλά και σαστισμένη φωνή να μου λέει:

"Αγαπητέ μου καλά θα ήταν να μην αφήνουμε ανθρώπους αγνώστους να εισέρχονται"

"Το νιώσατε και εσείς αυτό το θαύμα;" ρωτησα.

"Ναι, ήτανε κάτι που θα μπορούσαμε να αποφεύγουμε" είπε με παρακλητική φωνή.

"Ήμουν σε στιγμή σύγχισης και αυθόρμητα άνοιξα να παραλάβω το μύνημα που ήθελε να παραδώσει. Ο επόμενος θα πρέπει να εξηγήσει καλύτερα τί θέλει. Καλη μέρα σας και με υγεία" είπα και αποχωρίστηκαν τα βλέματά μας.

Σχετικά Άρθρα