Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΕΛΛΗΝΟΛΑΤΡΗΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΦΙΛΟΣ



Έχω υποφέρει από μια παρεξήγηση. Αρνήθηκα να παραδώσω το δικέφαλο αετό και το αστέρι της Βεργίνας στους ακροδεξιούς, τα διεκδικώ σαν σύμβολα ιστορικά, σύμβολα πολιτιστικά. Δεν μπορεί ο κάθε ναζιστής να βγαίνει με ένα αρχαιοελληνικό ή βυζαντινό όνομα και σύμβολο και να λερώνει έτσι την ιστορία. Πήρα λοιπόν σαν δικά μου τα σύμβολα αυτά, και δεν διστάζω να εκφράζω τον θαυμασμό μου για όλα τα καλά της ιστορίας. Προσπαθώ επίσης να μελετώ επίσης και τα σκοτεινά της. Ταυτόχρονα έγραψα διάφορα υπέρ του Εβραϊσμού. Όμως, κάποιοι μέσα στο μυαλό τους δεν μπορούν να συνδυάσουν αρχαιολατρία και εβραιοφιλία. Αυτοί οι κάποιοι είναι συνήθως ακροδεξιοί ή ακροαριστεροί, Έλληνες Χριστιανοί ή Εβραίοι. Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας στο ότι κάποιοι Έλληνες Εβραίοι είναι και ακροδεξιοί και ακροαριστεροί, με την έννοια του ότι στην Ελλάδα παρουσιάζονται ως μέλη ακροαριστερών και επαναστατικών οργανώσεων, αλλά ανάμεσα σε Εβραϊκούς κύκλους είναι οπαδοί και οργανωμένα μέλη του ακροδεξιού κινήματος Kah, δηλαδή του Εβραϊκού Ταλιμπανισμού ο οποίος έχει μπει μέσα στη Μοσσάντ και σταδιακά την ελέγχει όλο και περισσότερο. Μέλος του κινήματος Kah είναι ο ίδιος ο Λίμπερμαν, ο υπουργός εξωτερικών του Ισραήλ. Με άλλα λόγια, οι δολοφόνοι του πρωθυπουργού Γιτζχάκ Ραμπίν έχουν μπει βαθιά μέσα στην κρατική μηχανή του Ισραήλ, και δεν μπορεί κανείς να τους κουνήσει. Από τη μια λοιπόν ασκώ κριτική σε αυτούς, και από την άλλη ασκώ κριτική στην Ελλαδική ακροδεξιά – δεξιά, η οποία τίμησε τους βασανιστές της Γκεστάπο που κατακρεούργησαν ανθρώπους όπως η Ηλέκτρα Αποστόλου και η Λέλα Καραγιάννη. Ειδικά τους βασανιστές αυτούς, τον ένα τον έκαναν στρατηγό της ασφάλειας, και τον άλλο τον έκαναν στρατηγό του στρατού. Αυτή είναι η Ελλάδα μας και αυτό είναι το Ισραήλ μας, χώρες μέσα στις οποίες ο φασισμός έχει ριζώσει και τις σκοτώνει.
Νομίζω ότι επειδή έτσι μιλάω, έχω προβλήματα και από τους κύκλους αυτούς, αλλά και από κάτι άλλους τύπους που νομίζουν ότι τα έχω χάσει και όσα λέω υπάρχουν μόνο μέσα στη φαντασία μου. Και να ομολογήσω και κάτι άλλο, την έχω δει πατριώτης, είναι το ψώνιο μου. Πάντως θεωρώ τον Ελληνικό πολιτισμό κτήμα όλων, και για εμένα δεν είναι κάποιος Έλληνας μόνο και μόνο επειδή έχει γέννα τέτοια ή διαβατήριο σχετικό, ή απλά μιλάει Ελληνικά, νέα ή αρχαία. Κατά την άποψή μου Έλληνας είναι ο κάθε πολιτισμένος άνθρωπος πάνω στον πλανήτη, ανεξάρτητα ακόμα και από το τι γλώσσα μιλάει και σε τι φυλή μεγάλωσε. Με αυτή την έννοια η Ελλάδα και ο Ελληνισμός υπάρχουν παντού και αποτελούν ελπίδα για την ανθρωπότητα.

Σιδηρούντιος

Σχετικά Άρθρα