Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Νταν Κόμπλεϊ: Τί με έμαθε η Φυσική για το Μάρκετινγκ


Νταν Κόμπλεϊ: Τί με έμαθε η Φυσική για το Μάρκετινγκ

About this talk

Φαινομενικά δεν υπάρχουν πολλά κοινά ανάμεσα στη Φυσική και το Μάρκετινγκ, αλλά ο Νταν Κόμπλεϊ είναι παθιασμένος και με τα δύο. Φέρνει κοντά τα αταίριαστα και χρησιμοποιώντας το δεύτερο νόμο του Νεύτονα, την αρχή της αβεβαιότητας του Χάιζενμπεργκ, την επιστημονική μέθοδο και το δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής, εξηγεί τις βασικές αρχές του branding.

About Dan Cobley

Dan Cobley is a marketing director at Google, where he connects customers and businesses, helping both navigate digital space to find what they need.

Why you should listen to him:

In 2006, Dan Cobley was appointed director of marketing at Google for central and northern Europe. He shows customers the best way to use Google products to find the information and services they’re searching for, while working with businesses to demonstrate how a search engine can help them find interested customers.

Before Google, Cobley was the vice president of branding and marketing for Capital One and the marketing director of Ask Jeeves. He’s worked in both the UK and US, but always in marketing although his first degree from Oxford is in physics.  
"The fantastic thing about the web is that anyone with a computer and an Internet connection can tap into a global market from day one."
Dan Cobley


Σχετικά Άρθρα