Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Η ζήλεια μου θα με φάει. Γιατί να γίνω δεσπότης; Έχω δυο καλές δικαιολογίες ...

Εδώ και πολλά χρόνια η δεσποσύνη των μη "άκληρων" κληρικών και των "ανέραστων" ερωτοτροπούντων,  έχει γίνει μελωδικό άσμα στην ελληνική κοινωνική πραγματικότητα.

Είμα τελικά πολύ ζηλιάρης; Μάλλον όχι, δε μ᾽ αρέσει να κρύβομαι μέσα σε μαύρα υφάσματα και να διαλαλλώ λόγια του αέρα. Γυναίκα έχω, ευλογούμαστε, εξομολογούμαστε και καυγαδίζουμε στο δικό μας ρυθμό. Θέματα με τη προσωπικότητα ή προβλήματα με αναζήτηση προσωπικότητας δεν έχω στο ιστορικό μου, η ζάχαρη και τα γλυκά με παχαίνουν, και τα απολαμβάνω με μέτρο, έχω άλλωστε αρκετές γλυκές υπάρξεις γύρω μου.

Μίτρα στο κεφάλι μου έχω ήδη, όπως και οι Γάλλοι έχουν ήδη το άγιο δισκοπότηρο (Monty Python: Quest of the Holy Grail). Διάκονους και μετάνοιες δε χρειάζομαι, πολυχρονισμούς και άλλα λόγια του αέρα δε θέλω να ακούω.

Ζω άνετα χωρίς τις ψευδολογίες και φαντασιώσεις.

Ο χρυσός δε σε κάνει να νιώθεις πλούσιο, οι αντίκες δε σε κάνουν να νιώσεις αριστοκράτης, οι μετάνοιες των ἀλλων δε σε κάνουν να νιώσεις αλώβητος και ανώτερος όταν είσαι εκ γενετής ψυχοπαθής και αχόρταγος.

Σχετικά Άρθρα