Σελίδες

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Σαρία : απάνθρωπος μισογυνισμός . Sharia : inhuman misogynism

Islamic women
Islamic women (Photo credit: See Wah)

Στο όνομα μιας υποτιθέμενης ερωτικής συνεύρεσης, δικάζεται από άνδρες χωρίς μάρτυρες, κρίνεται ένοχη μόνη αυτή, έστω και αν δεχθούμε ότι πράγματι διέπραξε την συνεύρεση, και τιμωρείται μόνο αυτή, με τρομοκρατικό για το κοινωνικό σύνολο τρόπο, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, μέσα σε συνοδία από λόγια ισλαμικά (προσευχές), λες και αυτά τα λόγια δικαιολογούν έστω και κατ᾽ ελάχιστον την βαρβαρότητα κατά του ανθρώπου και της κοινωνίας.

Βλέπετε ότι η ηθική που προέρχεται ή επιβάλλεται σε κοινωνικές ομάδες, όταν έχει βάση τις φαντασμένες από ανθρώπους "θεϊκές εντολές", μόνο απάνθρωπους "έννομους" και θύματα "παράνομους" δημιουργεί.

Η ηθική, προερχόμενη από τα ήθη, παράγεται από τα έθη (έθιμα) της κοινωνίας. Τα έθη πάλι προέρχονται και εννοούν τις κοινωνικές συνήθειες, πράξεις δηλαδή κοινά αποδεκτές και αναμενόμενες μέσα στο συγκεκριμένο κοινωνικό πλαίσιο (οριζόμενο ως τόπος, χρόνος και ανθρώπινο σύνολο). Οι αποδεκτές και αναμενόμενες πράξεις του κοινωνικού αυτού πλαισίου έχουν ως δικαιολογία ύπαρξης και ορμής , τις ανάγκες και τις δυνάμεις των ανθρώπων αυτού του συνόλου.

Εδώ σε αυτό το γεγονός εγώ παρατηρώ ότι η δύναμη του αρσενικού και η επιθυμία του να επιβάλλεται στις θυληκές του χωριού του, έχουν προτώγονα αναπαραγωγικά και φοβικά ένστικτα, όπου η απόρριψη του αρσενικού από την οποιαδήποτε θυληκιά προξενεί το αίσθημα ότι προσβλήθηκε ως κατώτερη επιλογή σε σχέση με έναν αρσενικό εκτός της ομάδος, και το επόμενο ένστικτο (που είναι ακόμα πιο άγριο) είναι η αίσθηση ότι πρέπει να καταστρέψει αυτή την "δημόσια προσβολή", με δημόσια τιμωρία του θυληκού, όχι μόνο προς εκδίκηση στην θυληκιά που τον απέρριψε αλλά και για εκφοβισμό των λοιπών θυληκών της ομάδος.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αρσενικοί , προστατεύουν το "κοπάδι" των θυληκών τους , μέσα σε πέπλα, ώστε να μη ξέρει άλλος αρσενικός τι έχει, δυναστεύει ή απολαμβάνει μέσα στο "χαρέμι" του.

Είναι παρόμοια περίπτωση συμπεριφοράς με τους ανθρωπόμορφους χιμπατζήδες όπου και εκείνοι πολεμούν για την αρχηγία και αναπαραγωγική προτεραιότητα στο χωριό τους.

Αλλά καλό θα ήταν να αναφέρω ότι δεν είναι όλες οι ανθρωπόμορφες κοινωνίες ίδιες στη συμπεριφορά με τους χιμπατζήδες. Υπάρχουν και άλλα ανθρωποειδή όπου η άμιλα και η συνεύρεση αποτελούν κρίκους συνοχής και αγάπης όλων των μελών της ομάδος.

Αυτή τη συμπεριφορά που ομοιάζει με αυτή των χιμπατζήδων, την ονομάζουν θεϊκή, τη θέτουν ως νόμο ανθρώπινο, και θέλουν να επιβληθεί σε όλο τον πλανήτη, σε όλους τους "άπιστους".

Μόνο στο χωριό σας κύριοι να τα κάνετε αυτά θα σας έλεγα, δεν είμαστε όλοι ίδιοι, και μη φανταστείτε ότι είστε ανώτεροι από κανέναν άλλον.

Και φυσικά είναι αδύνατον να αποδεχθώ ότι ο οποιοσδήποτε νομίζει ότι μπορεί να αλλάξει κάποια κοινωνική ομάδα από τα έθιμα της, να εισέρχεται δια της βίας, πολέμου ή προπαγάνδας και να θέλει να αλλάξει τον ψυχισμό, δυνάμεις , επιθυμίες ή κοινωνικές προτεραιότητες ή αξίες ενός κοινωνικού συνόλου. Είναι σίγουρο ότι θα αποτύχει. Δεν έχει καμιά επαφή η έξωθεν ηθική με τις τοπικές , χρονικές και ανθρώπινες επιλογές, ούτε η βία θα λάβει θέση διδάσκαλου στους ανθρώπους.
Όπως και η σαρία δε φόβισε και τη γυναίκα αυτή να ψάξει να ζήσει τη ζωή της πέρα από το "νόμο" που δεν την εξέφραζε.

Βίντεο με την εν ψυχρώ εκτέλεση Αφγανής για μοιχεία

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 09 Ιουλίου 2012
Τελευταία ενημέρωση: 09/07/2012 11:30
Βίντεο στο οποίο διακρίνεται η εκτέλεση μιας γυναίκας για την οποία υπάρχουν υποψίες για μοιχεία, σε ένα χωριό 100 χιλιόμετρα από την Καμπούλ, «φουντώνει» τη διαμάχη για την πρόοδο των δικαιωμάτων των γυναικών στο Αφγανιστάν, μετά από 10 χρόνια διεθνούς παρουσίας στη χώρα. Δείτε το βίντεο

Μια Αφγανή, γονατισμένη στο έδαφος και με την πλάτη γυρισμένη, δέχεται την τιμωρία της από μαχητές Ταλιμπάν, που την κατηγορούν για μοιχεία: πυροβολείται εξ επαφής με Καλάσνικοφ, υπό τις επευφημίες δεκάδων συγκεντρωμένων ανδρών, οι οποίοι παρακολουθούν τη σκηνή σε χωριό στην επαρχία Παρβάν, περίπου 100 χλμ. έξω από την ΚαμπούλΗ τρίτη σφαίρα βρίσκει τη γυναίκα στο κεφάλι.

Την ώρα που ο εκτελεστής «αποδίδει δικαιοσύνη» επικαλείται τον Αλλάχ. Το ερασιτεχνικό βίντεο κάνει τον γύρο του κόσμου και φέρνει στο προσκήνιο, για μία ακόμη φορά, τη διαμάχη σχετικά με τις συνθήκες διαβίωσης των γυναικών έπειτα από δέκα χρόνια διεθνούς παρουσίας στο Αφγανιστάν.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, «αυτή η γυναίκα, κόρη του Σαρ Γκουλ, αδελφή του Μουσταφά και σύζυγος του Ζούμα Χαν, διέφυγε με τον Ζεμαράι. Δεν έχει φανεί στο χωριό, εδώ και περίπου έναν μήνα. Ευτυχώς όμως οι μουτζαχεντίν τη συνέλαβαν».

Τέτοιου είδους εγκλήματα εις βάρος των γυναικών διαπράττονται κάθε μήνα στο Αφγανιστάν, κυρίως στις αγροτικές περιοχές. Σύμφωνα με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Oxfam, 87% των αφγανών γυναικών αναφέρουν ότι βίωσαν σωματική, σεξουαλική ή ψυχολογική κακοποίηση ή εξαναγκασμό σε γάμο.

Στις μεγάλες πόλεις, υπό την επιρροή του συνασπισμού του ΝΑΤΟ από τα τέλη του 2001, η πρόοδος είναι προφανής. Το ερώτημα που τίθεται είναι τι θα συμβεί μετά την απόσυρση των νατοϊκών δυνάμεων, το 2014.


Η εξουσία και η δικαιοσύνη τους σταματά εκεί που άλλος πιο άγριος επιβάλλει τη δική του δικαιοσύνη, και η αρσενικότητα μεταφράζεται σε υποτέλεια.

Δείτε και εδώ την αρσενική σαρία σε κοματώδη κατάσταση : ΟΙ βιασμοί ανήλικων κοριτσιών από τον αρχηγό του διπλανού χωριού , παίρνει ως απάντηση τη σιωπή. Τα όπλα τους τα έβαλαν αλλού ... σε αυτή την περίπτωση ;

Η σαρία είναι ζωώδης και περιστασιακή έκφραση ασταθούς ηθικής και άρα εκπίπτει από τον όρο της ηθικής.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου