Ο θεός της βίβλου φοβάται τη Γνώση, απαγορεύει τη "βρώση από τον καρπό του δένδρου της Γνώσης" σε κάθε άνθρωπο. Έτσι σε αντεπίθεση ο μονοθεϊσμός χρησιμοποιεί τον Φόβο ως Αιγίδα της αδυναμίας της αυθύπαρξης του, και μέσα από τον Φόβο εμφανίζεται Παντοκράτωρ , αφού χρησιμοποιεί τον εν ανθρώποις έμφυτο Φόβο.
Έτσι ο κάθε Άνθρωπος που αποβάλλει τον Φόβο από την Κυρίαρχη θέση του μέσα στη Σκέψη του, Απελευθερώνεται όχι μόνο από τον Φόβο, αλλά και από κάθε ιδεολόγημα που βασίζεται στο Φόβο.
Και εδώ οι μονοθεϊστές προβάλλουν τη φοβολαγνεία τους ως τρόπο ζωής και υποτέλειας στο ιδεολόγημα του μονοθεϊσμού.
Οι "δέκα εντολές" δεν είναι η βάση της ηθικής, αλλά η βάση της τιμωρίας και πηγή Φόβου.
Αλλά είναι και κάτι άλλο πολύ πιο σημαντικό: είναι η απεικόνιση της κοινωνίας των Εβραίων της εποχής εκείνης σε εκείνο τον τόπο.
Το ότι πρέπει να επιβληθούν οι εντολές σημαίνει ότι η κοινωνία τους είναι το αντίθετο με αυτά που διατάσσονται:
Δε μπορώ να δώσω εντολή απαγόρευσης σε κάποιον άνθρωπο για κάτι που δεν έκανε, δε σκέφτηκε να κάνει ή δε μπορεί να κάνει όπως:
Είναι πέρα από κάθε λογική και κοινωνική συμπεριφορά. Όποιος δίνει τοιούτες εντολές θα πρέπει να έχει διανοητική καθυστέριση.
Άρα είτε ο Μωυσής δεν πήγαινε με τα καλά του είτε οι Εβραίοι ήταν όσα συμπεραίνουμε παραπάνω.
Εδώ στο απόσπασμα από εκπομπή της Βίκης Μιχαλονάκου προ 10ετίας,παρακολουθουμε την άνευ προηγουμένου αντιπαραθεση μεταξύ του (...) συγγραφέα και εκδότη Μάριου Βερέττα αλλά και την (...) παρουσία του Σπυρίδωνος Νάκου από το έσχατολογικό ιερό καταφύγιο της Βερδικούσας.
Έτσι ο κάθε Άνθρωπος που αποβάλλει τον Φόβο από την Κυρίαρχη θέση του μέσα στη Σκέψη του, Απελευθερώνεται όχι μόνο από τον Φόβο, αλλά και από κάθε ιδεολόγημα που βασίζεται στο Φόβο.
Και εδώ οι μονοθεϊστές προβάλλουν τη φοβολαγνεία τους ως τρόπο ζωής και υποτέλειας στο ιδεολόγημα του μονοθεϊσμού.
Οι "δέκα εντολές" δεν είναι η βάση της ηθικής, αλλά η βάση της τιμωρίας και πηγή Φόβου.
Αλλά είναι και κάτι άλλο πολύ πιο σημαντικό: είναι η απεικόνιση της κοινωνίας των Εβραίων της εποχής εκείνης σε εκείνο τον τόπο.
Το ότι πρέπει να επιβληθούν οι εντολές σημαίνει ότι η κοινωνία τους είναι το αντίθετο με αυτά που διατάσσονται:
10 Συμπεράσματα της Βίβλου
- 1. Εγώ ειμί ο Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εξ οίκου δουλείας, ουκ έσονταί σοι Θεοί έτεροι πλην εμού . Είναι Πολυθεϊστές και δεν τους νοιάζει ποιος θεός τους βοηθά
- 2. Ου ποιήσεις σε αυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υπό κάτω της γης, ου προσκυνήσεις αυτοίς ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς. Φτιάχνουν Είδωλα και τα προσκυνούν με λατρεία
- 3. Ου λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω. Φαφλατάδες και Ανόητοι που θεοποιούν τα λόγια τους
- 4. Μνήσθητι την ημέραν του Σαββάτου αγιάζειν αυτήν, εξ ημέρας εργά και ποιήσεις πάντα τα έργα σου, τη δε εβδόμη Σάββατα Κυρίω τω Θεώ σου. Εργασιομανείς και αφοσιωμένοι στα ίδια επιτεύγματα
- 5. Τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου, ίνα ευ σοι γένηται και ίνα μακροχρόνιος γένη επί της γης. Αδιάφοροι για τους προγόνους τους
- 6. Ου φονεύσεις. Φονιάδες
- 7. Ου μοιχεύσεις. Μοιχοί
- 8. Ου κλέψεις. Κλέφτες και
- 9. Ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδή. Ψεύτες
- 10. Ουκ επιθυμήσεις πάντα όσα τω πλησίον σου εστί. Το μάτι τους είναι πάντα πάνω στα αποκτήματα του γείτονα και πως θα του τα πάρουν, αχόρταγοι και άπληστοι.
Δε μπορώ να δώσω εντολή απαγόρευσης σε κάποιον άνθρωπο για κάτι που δεν έκανε, δε σκέφτηκε να κάνει ή δε μπορεί να κάνει όπως:
Μην αφήνετε σκουπίδια στο πλανήτη Πλούτωνα !
Είναι πέρα από κάθε λογική και κοινωνική συμπεριφορά. Όποιος δίνει τοιούτες εντολές θα πρέπει να έχει διανοητική καθυστέριση.
Άρα είτε ο Μωυσής δεν πήγαινε με τα καλά του είτε οι Εβραίοι ήταν όσα συμπεραίνουμε παραπάνω.
Εδώ στο απόσπασμα από εκπομπή της Βίκης Μιχαλονάκου προ 10ετίας,παρακολουθουμε την άνευ προηγουμένου αντιπαραθεση μεταξύ του (...) συγγραφέα και εκδότη Μάριου Βερέττα αλλά και την (...) παρουσία του Σπυρίδωνος Νάκου από το έσχατολογικό ιερό καταφύγιο της Βερδικούσας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου